Heb zojuist de nieuwe kussens geinstalleerd en ligt een dik boek sudoku's ernaast, incl een of andere salade en een glas colaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een boek gaan lezen in de zon
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Jo! Doe eens tromgeroffel iemand?
Oh, deze pikte ik nog net even mee. Wat een schatje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:28 schreef Disana het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=182102
Doen?
Veel plezier beequeen. Het is buiten echt heerlijk!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, deze pikte ik nog net even mee. Wat een schatje.![]()
Morning all, ik duik mijn tuintje weer in. Fijne dag allemaal.
Thanx en jij succes met Rhino.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:35 schreef Disana het volgende:
Veel plezier beequeen. Het is buiten echt heerlijk!
Leuk beesie, maar wel vragen of die gecastreerd is, anders loop je de kans dat ie wegloopt en een buitenkat wordt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:28 schreef Disana het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=182102
Doen?
Alle asielkatten zijn 'geholpen'.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuk beesie, maar wel vragen of die gecastreerd is, anders loop je de kans dat ie wegloopt en een buitenkat wordt.
Liesjequote:
Haha, ja dat zal bestquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel plezier beequeen. Het is buiten echt heerlijk!
Ja hier net zo. We hebben al een fantastische lente achter de rug, nu maar hopen dat de zomer niet ineens verregent.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Prachtige diepblauwe lucht en een heerlijk scherp zonnetjeMag van mij wel zo blijven de gehele zomer
Lijkt wel Russisch als je niet door hebt dat de letters op zijn kop staanquote:
Die onweersbui van afgelopen maandag op dinsdagnacht gaf voldoende regen voor dik een maand dus wat dat betreft verwacht ik dat het voorlopig nog droog zal blijvenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hier net zo. We hebben al een fantastische lente achter de rug, nu maar hopen dat de zomer niet ineens verregent.
Dat onweer hebben we hier nauwelijks gehad. Ik heb er 's nachts zelfs helemaal niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:52 schreef BONG4002 het volgende:
Die onweersbui van afgelopen maandag op dinsdagnacht gaf voldoende regen voor dik een maand dus wat dat betreft verwacht ik dat het voorlopig nog droog zal blijven
Doe es pics van je eerste grassprietjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Want ik zie opeens overal gras doorkomen!!
Omg. Groningen perhaps? Las wel dat het daar wat meeviel met het onweerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat onweer hebben we hier nauwelijks gehad. Ik heb er 's nachts zelfs helemaal niets van gemerkt.
Klopt ja. De tuin is ook nog best droog. Maar ooit hebben we hier onweer gehad dat de hele nacht duurde waarbij je de flitsen door de straat zag gaan. Ik ben toen in een hokje in huis gekropenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omg. Groningen perhaps? Las wel dat het daar wat meeviel met het onweer
Zoiets was het dus wel bij mij had ik de indruk (van afgelopen week), lag gewoon in bed hoor maar het flitste constant en loeiharde knallen erachter aan....was niet bang maar wel huiverig voor lekkage/mogelijke inslag, gelukkig was ik te moe dus sliep er grotendeels doorheenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt ja. De tuin is ook nog best droog. Maar ooit hebben we hier onweer gehad dat de hele nacht duurde waarbij je de flitsen door de straat zag gaan. Ik ben toen in een hokje in huis gekropen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JaMaar ik ben eigenlijk altijd wel "vroeg" wakker, het chill idee hebben we voor iemand anders ingebouwd
En die ligt idd nog op bed
Jij ook een goedemiddag remlofquote:
Schijtlijster!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt ja. De tuin is ook nog best droog. Maar ooit hebben we hier onweer gehad dat de hele nacht duurde waarbij je de flitsen door de straat zag gaan. Ik ben toen in een hokje in huis gekropen
Ga ik maken, ze zijn nog wel heel klein en niet overal hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe es pics van je eerste grassprietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |