Hoi Liesjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
Manu! Sinds ik in die lamp uitdoe post dat nummer van tranen gelachen heb gepost heb ik hem al in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
Manu! Sinds ik in die lamp uitdoe post dat nummer van tranen gelachen heb gepost heb ik hem al in mijn hoofd
Ja! En we zijn vanaf de binnenstad naar huis gelopen en hebben toen steeds bij kroegjes gestopt om wat te drinkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi, heb je het leuk gehad op het strand?
*grinz* Dan hebben jullie er zeker wel een hele tijd overgedaan om thuis te komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En we zijn vanaf de binnenstad naar huis gelopen en hebben toen steeds bij kroegjes gestopt om wat te drinken
En morgen willen we naar het strand, maar we gaan chill doen, dus misschien hebben we er geen tijd voor
Ik heb hem tijdens het naar huis lopen nog voor Remlof gezongen, en ik moest steeds opnieuw beginnen want hij kletste er steeds maar door heenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk is ie he
Was het leuk aan het strand?
Het is nog niet zeker, maar ga er stiekem wel een beetje vanuit en het zou behoorlijk teleurstellend zijn als het niet doorgaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hem tijdens het naar huis lopen nog voor Remlof gezongen, en ik moest steeds opnieuw beginnen want hij kletste er steeds maar door heen
De regen verpest een middag in maart, tenmiste dat had ze gedacht!
En met zonder jas
Gezellig dat jij ons stadje komt versteken
Ik zou eerlijk waar niet weten hoe lang we erover gedaan hebben, voor ons gevoel ging het super snel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
*grinz* Dan hebben jullie er zeker wel een hele tijd overgedaan om thuis te komen.
bij het zuiderpark zei je toch, dat is best een eind van het centrum af![]()
Vertel heb je nog leuke kroegjes ontdekt waar je het bestaan nog niet van wist?
Ik ben beter in Ramses Shaffy meezingenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:33 schreef Manu82 het volgende:
Kan Remlof trouwens al een beetje meezingen?
Ahhh dan voel je je wel lullig hè als zoiets gebeurt, dus toen zijn jullie zeker gelijk gevlucht uit die kroeg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk waar niet weten hoe lang we erover gedaan hebben, voor ons gevoel ging het super snel!
Ohw en ik had opeens een nepboeketje in mijn tas, die ik vond dat ik best mee mocht nemen, want de zaak stond och al te koop
Afgezien van de laatste kroeg bij mij op de hoek niet echt iets bijzonders/. Die laatste was wel kut want we kwamen binnen en we vroegen zijn jullie nog open en die man zei helemaal gedienstig, ja,
En wij naar binnen en ik me helemaal schuldig voelen en helemaal toen we zagen dat hij tot 1:00 open was en het 0:55 was.! Dus ik tegen remlof ok we gaan heel snel opdrinken, en helemaal omdat ik had gezien dat die vrouw van die man zwanger was en ik zag dat ze niet blij was.
Dus toen zei ik tegen remlof ok ik ga zo beginnen over haar zwangerschap dat vinden zwangere vrouwen altijd tof.
Kwam ze bij ons tafeltje en ik zo van: ja ben je al lang zwanger?
Zij: ik ben niet zwanger
Ik:![]()
![]()
![]()
Tot morgen Manu, slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:51 schreef Manu82 het volgende:
Ga nog ff paar afleveringen Heroes kijken
Tot straks
whahahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk waar niet weten hoe lang we erover gedaan hebben, voor ons gevoel ging het super snel!
Ohw en ik had opeens een nepboeketje in mijn tas, die ik vond dat ik best mee mocht nemen, want de zaak stond och al te koop
Afgezien van de laatste kroeg bij mij op de hoek niet echt iets bijzonders/. Die laatste was wel kut want we kwamen binnen en we vroegen zijn jullie nog open en die man zei helemaal gedienstig, ja,
En wij naar binnen en ik me helemaal schuldig voelen en helemaal toen we zagen dat hij tot 1:00 open was en het 0:55 was.! Dus ik tegen remlof ok we gaan heel snel opdrinken, en helemaal omdat ik had gezien dat die vrouw van die man zwanger was en ik zag dat ze niet blij was.
Dus toen zei ik tegen remlof ok ik ga zo beginnen over haar zwangerschap dat vinden zwangere vrouwen altijd tof.
Kwam ze bij ons tafeltje en ik zo van: ja ben je al lang zwanger?
Zij: ik ben niet zwanger
Ik:![]()
![]()
![]()
Môgguhquote:
hoiii....ik heb dat soort dingen gelukkig nooit....wel dat toen ik al ruim tegen de 30 liep ik mn bloed eigen voordeur open deed omdat een of andere idioot stond aan te bellen en de vraag kreeg of mn vader of moeder thuis was....ook al vaker over de telefoon gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:50 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Môgguh
Ik heb een keer 'oma' gezegd tegen een moeder... Die was echt heel boos!
...Maar... ze was ook zeker boven de 45... Dat kan ik dan toch ook niet ruiken....
Dat is ook echt erg...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoiii....ik heb dat soort dingen gelukkig nooit....wel dat toen ik al ruim tegen de 30 liep ik mn bloed eigen voordeur open deed omdat een of andere idioot stond aan te bellen en de vraag kreeg of mn vader of moeder thuis was....ook al vaker over de telefoon gehad![]()
![]()
Neh, nu nog niet, begin van de middag even boek uitlezen en dan vanaf het balkon de giro kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |