Ben ik het wel mee eens, maar dat maakt niet dat ik geen zin heb in de wedstrijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het 60%-40% in het voordeel van FC Groningen.
Denk je niet dat jullie weggespeeld worden door Groningen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar dat maakt niet dat ik geen zin heb in de wedstrijd.
Laatste wedstrijden tegen Groningen zijn we niet weggespeeld en gaat het redelijk gelijk op (alhoewel de laatste wedstrijd wel slecht was) en het ging gisteren ook aardig gelijk op, NAC zelfs iets bete vond ik. Dus nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk je niet dat jullie weggespeeld worden door Groningen?
Onze altijd paranoïde burgervader uiteraard...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:05 schreef Mascleta het volgende:
Over feestje en grote markt gesproken.....
Welke idioot heeft besloten NAC te gaan huldigen in het stadion?
volgens mij eurovoetbal en een evt huldiging.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:07 schreef Thieske het volgende:
Goed topic.![]()
Wat is eigenlijk de reden dat de wedstrijd morgen al zo vroeg begint?
Ik wil uitslapen tot 2 uur.
Bedankt!quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:37 schreef Suijk het volgende:
Leuk toetje, netjes gedaan!
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Stofje het volgende:
Staan er ergens samenvattingen online? Eredivisielive.nl heeft NAC - FC G en FC G - NAC nog steeds niet online staan, zwaar irritant. Wil m.n. de thuismatch nog eens zien.
tsja de knvb is lekker bezig..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef Thieske het volgende:
Volgend seizoen de 1e wedstrijd dus zonder publiek. Klotezooi.
Erg mooi gemaakt inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:32 schreef Stofje het volgende:
http://vimeo.com/4972656
Wat is ie lekker zeg. Bever met een NAC-seizoens overzicht. Wat een godsgruwelijk geil filmpje, niet te geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |