Zeker en ik moet ook blij zijn met wat ik heb, want dat is al meer dan velen hebben natuurlijk. Maar ik ben ook maar een mens en emoties en behoeftes zijn niet rationeel...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoveel mensen verdienen meer dan ze krijgen
* Jannuk warmt Pien ff opquote:
Wellus. Maar wel echt kut dat je straks ook nog aan het werk moet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nietus
En dankje, maar ik moet sowieso straks werken
ik denk t niet want ik hap niet omdat ik me irriteer maar omdat hij gewoon precies weet hoe hij me moet laten happen (oh das wel irritant trouwensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij heeft mijn nummer niet.![]()
Dan negeren we hem om redelijk dezelfde redenen. Alleen jij hapt en ik raak gewoon geïrriteerd.
oh sja nee klopt ik heb behoefte aan knuffels en sex en wordt er niet veel rationeler vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeker en ik moet ook blij zijn met wat ik heb, want dat is al meer dan velen hebben natuurlijk. Maar ik ben ook maar een mens en emoties en behoeftes zijn niet rationeel...
ach je hebt altijd [Singles] nogquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:54 schreef kingmob het volgende:
En nu ben ik hopelijk wel uitgeraasd, had ik ff nodig
Dankjewel voor het klankbord zijn![]()
Kan nu gewoon niet meer klagen bij m'n buurman. Geen spontane zuipavondjes meer doordeweeks, dat soort shit. Life goes on...
Dan moet je toch je R'dam meet gaan organiserenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:54 schreef kingmob het volgende:
Kan nu gewoon niet meer klagen bij m'n buurman. Geen spontane zuipavondjes meer doordeweeks, dat soort shit. Life goes on...
Voor je weet heb je weer een nieuwe huisgenoot.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:54 schreef kingmob het volgende:
Je laat het klinken alsof dit het ultieme afvalputje isquote:
is t dat niet dan!?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof dit het ultieme afvalputje is
Die kan je bij mij aanvragen.quote:
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je toch je R'dam meet gaan organiseren
Tuurlijk, maar echt toffe mensen liggen niet voor het oprapen. Er zijn heel veel wel leuke mensen, maar niet zo veel waar je direct vanaf dag 1 beste vrienden mee wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor je weet heb je weer een nieuwe huisgenoot.
Pas op dat jezelf niet nat wordt.quote:
Murm was er ook al voor in, dus binnenkort gaat dat dan maar gebeurenquote:
Zie ik eruit als een homo?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik nog wel (pedopas). Maar je vult onvolledige lijstjes in.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, als een sjap. En een Feyenoorder.
Maar je kunt gewoon zelf een nieuwe huisgenoot kiezen. Dat scheelt al een heel eind!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar echt toffe mensen liggen niet voor het oprapen. Er zijn heel veel wel leuke mensen, maar niet zo veel waar je direct vanaf dag 1 beste vrienden mee wordt.
Maar ik ben allang blij dat dat 1 keer is gebeurd. Hiervoor had ik dat nog niet meegemaakt, dacht dat niemand zo verknipt was als ik
Misschien kom je zo wel de liefde van je leven tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar echt toffe mensen liggen niet voor het oprapen. Er zijn heel veel wel leuke mensen, maar niet zo veel waar je direct vanaf dag 1 beste vrienden mee wordt.
Maar ik ben allang blij dat dat 1 keer is gebeurd. Hiervoor had ik dat nog niet meegemaakt, dacht dat niemand zo verknipt was als ik
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazinquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je kunt gewoon zelf een nieuwe huisgenoot kiezen. Dat scheelt al een heel eind!
en nee ben geen homo.quote:
Coolquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Murm was er ook al voor in, dus binnenkort gaat dat dan maar gebeuren
Bestaan die nog. Dacht dat die negerin solo was gegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
SKUNK ANASIE NAAR NEDERLAND 8NOV WIE GAAT ER MEE?
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=6981653&l=NL&C=quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Bestaan die nog. Dacht dat die negerin solo was gegaan?
Cool.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Let the search begin.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazin
Kan het niet vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=6981653&l=NL&C=
Nee dankjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Okequote:
Ohquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ticketmaster.nl en dan zoeken op skunk anansie
Ja, geen resultaten dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ticketmaster.nl en dan zoeken op skunk anansie
internet werkt dus bij jou nog steeds nietquote:
Hey maar king is die maat van je dan zo ver weg nu verhuist ? anders kan je daar toch ook wel mee om blijven gaan enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazin
Hier in Rotterdam gaat alles wat tragerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
internet werkt dus bij jou nog steeds niet
Ga maar snel weer leren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef appelsjap het volgende:
kut, dit gaat allemaal te snel. Ik kan het niet bijhouden.
Ik kan hem ook niet vinden hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
internet werkt dus bij jou nog steeds niet
Hahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam gaat alles wat trager
3 kwartier rijden ongeveer. Natuurlijk prima om op bezoek te gaan enzo, zal ook vast genoeg gebeuren, daar maak ik me geen zorgen over. Maar de spontaniteit en elke avond House kijken, dat soort dingen verdwijnen natuurlijk gewoon. Misschien als ik wat normalere werktijden krijg dat het beter wordt. Op dit moment werk ik teveel wanneer gewone mensen vrij hebben en dat sloopt je prive leven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey maar king is die maat van je dan zo ver weg nu verhuist ? anders kan je daar toch ook wel mee om blijven gaan enzo
SNeller lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef appelsjap het volgende:
kut, dit gaat allemaal te snel. Ik kan het niet bijhouden.
Hoe wist je dat?!quote:
Mannen kunnen maar een ding te gelijk. Dus stop met dat andere ding.quote:
6VWO en het is examentijd. Hoef je geen rocketscientist voor te zijnquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
6VWO en het is examentijd. Hoef je geen rocketscientist voor te zijn
Jij bent toch rocket scientist.quote:
Lol, dat was unintended. Al moet ik toegeven dat als je mij kent de term rocketscientist idd wel aan kracht inboetquote:
Is het zo erg dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lol, dat was unintended. Al moet ik toegeven dat als je mij kent de term rocketscientist idd wel aan kracht inboet
Als we jou een rol duct tape en wat random spullen uit de appolo geven kan jij geen luchtververser fixen ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lol, dat was unintended. Al moet ik toegeven dat als je mij kent de term rocketscientist idd wel aan kracht inboet
McGyfer misschien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als we jou een rol duct tape en wat random spullen uit de appolo geven kan jij geen luchtververser fixen ?
Die appolo 13 scene zou me wellicht nog lukkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als we jou een rol duct tape en wat random spullen uit de appolo geven kan jij geen luchtververser fixen ?
Dus als ik een probleem heb kan ik jou bellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die appolo 13 scene zou me wellicht nog lukken
Maar ik had pas een teleconference met wat hoge piefen omdat we de koeling van ons systeem wilde aanpassen en ik moet toegeven dat de discussie eigenlijk een beetje boven mijn pet ging af en toe(maar die zijn wel allemaal 10 of meer jaar ouder, dus ik heb wat tijd om het in te halen
)
hehe, I like to think soquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik een probleem heb kan ik jou bellen.
Omdat je ze niet wilt afschrikken om ze vervolgens voorgoed kwijt te raken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Waarom, wanneer je iemand leuk vindt, ben je juist voorzichtiger in het snel met diegene naar bed gaan?
Om maar weer ontopic te gaan.
Het is bij mij nooit een overweging geweest, maar in de praktijk gebeurd dat idd wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Waarom, wanneer je iemand leuk vindt, ben je juist voorzichtiger in het snel met diegene naar bed gaan?
Ik heb geen idee, want ik kan mij niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
kingmob we have a problemquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
hehe, I like to think so
@KZ kan Skunk nog steeds niet vinden
Als ik een meisje leuk vind dan probeer ik zo min mogelijk rare opmerkingen te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Klopt. Maar toch kun je daarna nog op diezelfde persoon verliefd raken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef Ofresca het volgende:
Wanneer ik na een date de eerste avond met iemand het bed in duik, zou ik voor mijn gevoel aangeven niet een serieuze relatie met diegene aan te gaan. Terwijl, ik wanneer ik zou wachten, dat juist wel aan zou geven.![]()
Jullie niet?
Dat is wel hetgene wat wordt aangenomen denk ik, maar logisch vind ik het niet. Als het klikt, klikt het. Straks ga je ontzettend daten en is de seks kut. Toch verspilling van je tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef Ofresca het volgende:
Wanneer ik na een date de eerste avond met iemand het bed in duik, zou ik voor mijn gevoel aangeven niet een serieuze relatie met diegene aan te gaan. Terwijl, ik wanneer ik zou wachten, dat juist wel aan zou geven.![]()
Jullie niet?
Gek genoeg doet men dat wel .... mss omdat men het juist dan niet bij een ONS wil laten ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Precies. Dus blijkbaar houden we die dingen toch gescheiden. Hoe vreemd dat ook is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is wel hetgene wat wordt aangenomen denk ik, maar logisch vind ik het niet. Als het klikt, klikt het. Straks ga je ontzettend daten en is de seks kut. Toch verspilling van je tijd
Maar in de praktijk heb ik nog nooit een echte relatie gehad met een meisje waar ik meteen het bed mee in dook.
Eigenlijk is het een beetje een negatieve stelling. je duikt niet met ze in bed omdat wel in bed duiken iets zou betekenen. Best krom imo.
Tot zoquote:
Veel plezierquote:
Je bent nu zeker wel moe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Pff ik ben nú pas klaar met die tuinheeft in totaal 3 uur geduurd
!
Ook nog gekookt, nieuwe tv van mijn pa opgehaald (aangesloten en ingesteld) en 1.5 uur over gewerkt vandaag
Nee, dat heb ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef Ofresca het volgende:
Jullie niet?
Niks mis met een pedopasquote:
Echt niet ? niet zo iets van mhhh ik vind hem leuk dus ik doe wat rustiger aan ?quote:
Hoezo? hier had ik nog niet gepost hoor!quote:
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar dat mag ze van mij niet![]()
We zijn inmiddels niet voor niks getrouwd
Hoi Djayzzquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo? hier had ik nog niet gepost hoor!
Goedenavond trouwens
Jij en een pedopas, meiske? Je kan net fietsen zonder zij-wieltjes!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik nog wel (pedopas). Maar je vult onvolledige lijstjes in.
heb 3 uur op handen en knieën gezetenquote:
Dan heb ik toch een pasje nodig voor jongetjes die nog met zijwieltjes fietsen? Om snoepjes mee te ruilen achter het fietsenhok?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij en een pedopas, meiske? Je kan net fietsen zonder zij-wieltjes!
NoordOosten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef djayzz het volgende:
Wie heeft er zin om morgen mee te gaan rijden in het oosten des lands?
Kan je met de trein richting zwolle? dan pikken we je daar opquote:
Je hebt pas recht op een pedopas als het leeftijdsverschil minimaal 5 jaar kan bedragen! Kom maar weer terug wanneer je oud genoeg bent om met losse handjes te fietsen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan heb ik toch een pasje nodig voor jongetjes die nog met zijwieltjes fietsen? Om snoepjes mee te ruilen achter het fietsenhok?
Hoeveel plek heb je over?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je met de trein richting zwolle? dan pikken we je daar op
Bedankt voor de wijze les.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt pas recht op een pedopas als het leeftijdsverschil minimaal 5 jaar kan bedragen! Kom maar weer terug wanneer je oud genoeg bent om met losse handjes te fietsen!
Ik heb ook een kofferbak...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jammer. Anders had ik mijn huisgenootje meegenomen.
Durf je niet alleen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jammer. Anders had ik mijn huisgenootje meegenomen.
Nee joh, jij wilde toch graag mee!quote:
Ouwe gaat nu naar de bios! Later kiddo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedankt voor de wijze les.![]()
Wilt U nu weer vertellen over vroeger?
Gedraag je ouwe!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ouwe gaat nu naar de bios! Later kiddo!
Jij bent gek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
ik kan mijn plaats afstaan djayzz"take one for the team"
![]()
ik gun djayzz ook watquote:
Niks aan te doen je zal die arm moeten missen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
heb 3 uur op handen en knieën gezeten
Heb een of andere vage plant aangeraakt, dat jeukte...
En nu voel ik mijn duim, waarmee ik heb aangeraakt heb niet helemaal meer, het voelt alsof hij slaapt
En het trekt nu ook door naar mijn hand
Hoiquote:
Wow, jij bent snel wegquote:
Dus je hebt geen huisarrest dit weekend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef KudFokker het volgende:
Ach, mijn ouders waren blij met het koken, de tv en de tuin!
Collega om kwart voor 10 op vrijdag avondquote:
Ja, werken hèquote:
Succes bij je collegequote:
Werken!quote:
hahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je hebt geen huisarrest dit weekend.
Niets. Ik ga vroeg slapen.quote:
Leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha![]()
Nog even wat drinken benedentraps, met de ouders
Denk dat ik Coraline ga kijkenquote:
college, daarna nachtmotorritjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:42 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn de plannen vanavond?
Ik mag morgenochtend weerquote:
quote:
Saai hoorquote:
Coraline? En jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat ik Coraline ga kijken![]()
Et toi ? mensen versieren in de bar ?
Nachtmotorritje klinkt goed!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
college, daarna nachtmotorritje
en dan een biertje thuis.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
Btw djayzz; jij gaat dit weekend wel veel touren / Fokkers meeten!![]()
Hoezo saai? We gaan samen namelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mag morgenochtend weer.
[..]
[..]
Saai hoor.
Dakota Fanningquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0327597/succes
Ik moet nodig bijslapen van vannachtquote:
Dat is wel te hopen dat het leuk gaat worden, haha.quote:
Ssst niet verder vertellen.quote:
Ja, achquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen dat het leuk gaat worden, haha.
Veel plezierquote:
quote:
Heb al een klein deel gezien, beetje "maf" maar ga zo dus de rest kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dakota Fanningen dan Teri Hatcher als haar moeder
.
Stamgast Tegan moet weer aan de bar hangenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
I wish I could, maar ik moet al bier drinken in mijn stamkroeg.
Ben ik blij dat mijn adres nog geheim isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ach
als het niet leuk is, zet ik ze er uit bij een station en kom ik jou ophalen toch
Haha, dat wordt toch altijd langer bij je?quote:
Andere vrienden smsten of ik naar een andere kroeg ging met ze, maar dat kan natuurlijk niet, vrijdagavond geen Tegan aan de bar in mijn stamkroeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Stamgast Tegan moet weer aan de bar hangen
quote:
nog wel ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn adres nog geheim is
en ik moet morgen werken![]()
Waar is die kroeg?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Andere vrienden smsten of ik naar een andere kroeg ging met ze, maar dat kan natuurlijk niet, vrijdagavond geen Tegan aan de bar in mijn stamkroeg.
Je gaat toch nog wel mee morgen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb al een klein deel gezien, beetje "maf" maar ga zo dus de rest kijken
3 uurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat wordt toch altijd langer bij je?
jaa was wel de bedoelingquote:
Okequote:
oh, die kroeg!quote:
dat ben ikquote:
idd, daar komen altijd van die mensen enzo...mannen en vrouwen.quote:
Van diequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, daar komen altijd van die mensen enzo...mannen en vrouwen.
Dat is engquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, daar komen altijd van die mensen enzo...mannen en vrouwen.
Als je je maandag maar niet gaat verslapenquote:
Dan zijn wij daar ook welkomquote:
quote:
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je je maandag maar niet gaat verslapen
Dus alleen Brabo's?quote:
Je bent even in de minderheidquote:
Gelukkig vind jij ons ook leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Brabanders vinden zichzelf best wat heKomt zo vaak voor hier dat er met Brabanders en
wordt gesmeten
Brabo's zijn gewoon tofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Brabanders vinden zichzelf best wat heKomt zo vaak voor hier dat er met Brabanders en
wordt gesmeten
Ik zou zeggen doe het zelf ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
wordt gesmeten
We zijn ook het tofstquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
wordt gesmeten
Ach dat geeft niet.quote:
Gelukkigquote:
quote:
Het raakt je wel een beetje hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wij zijn gewoon heel hecht, kan er ook niets aan doen dat jullie dat niet hebben.
Misschien kunnen wij nog wat van jullie leren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wij zijn gewoon heel hecht, kan er ook niets aan doen dat jullie dat niet hebben.
idd...gelderland is het gewoon net niet hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Het raakt je wel een beetje hemaar mja gelderland mja ach *haalt schouders op*
Je bent hier altijd welkomquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Het raakt je wel een beetje hemaar mja gelderland mja ach *haalt schouders op*
en de rest niet.quote:
quote:
mooie vloer!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
Ff mijn partyoutfit cross-posten met als enige doel uiteraard om complimentjes te vangen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee iig niet zo vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...gelderland is het gewoon net niet he
Leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
Ff mijn partyoutfit cross-posten met als enige doel uiteraard om complimentjes te vangen.
Thanksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leukgelukkig niet van die schoenen aan met van die te grote strikjes er op
Tofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
veel plezierquote:
en nu slangen vangen?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
Nee, nu in bedquote:
Hoi Pienquote:
misschien kom je ze daar wel tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, nu in bedGeen slangen gezien vandaag, maar goed ben nauwelijks buiten geweest, het was kutweer
nu al?quote:
Heyquote:
Neuh, hier heb ik vanmiddag nog gepoetstquote:
Slaapsequote:
dit is raar kijken:quote:
Dag Cuequote:
Artic.. alles goed??quote:
nog een beetje duf...net wakkerquote:
en dus raarquote:
haha, was je zo moe?quote:
Maar soms wel noodzakelijkquote:
de hele week te weinig geslapen dus ik wilde heel fftjes een dutje doen...misluktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha, was je zo moe?
ja wel goed.. heb m'n dagje wel gehad
hij duurde wat te lang?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:42 schreef ArTiC het volgende:
de hele week te weinig geslapen dus ik wilde heel fftjes een dutje doen...mislukt
geen activiteiten vanavond?
Als jij ooit gaat bevallen trek je ook een raar gezichtquote:
Uhuh, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij ooit gaat bevallen trek je ook een raar gezicht
veel te lang...dus het zal wel ff duren voordat ik weer naar bed ga vanavondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij duurde wat te lang?
Nee vanavond lekker niksenBen ook moe en heb last van m'n lenzen
bestaan er ook bevallingspsychologen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, inderdaad.
Ik weet er op dit moment "alles" van sinds mijn tentamen van gisteren
Ontwikkelingspsychologen en daarbinnen heb je mensen die zich specifiek bezig houden met de prenatale periode en de bevallingquote:
daar hebben sommige mensen ook een psycholoog voor nodig idd...of viagraquote:
Oei...quote:
ik leer zoveel van jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ontwikkelingspsychologen en daarbinnen heb je mensen die zich specifiek bezig houden met de prenatale periode en de bevalling
toedelsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei...
Mensen, ik ben er vandoor! Fijne avond nog!
succes dan alvastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
veel te lang...dus het zal wel ff duren voordat ik weer naar bed ga vanavond
Ik ben chagrijnig.quote:
have funquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
succes dan alvast
Ik ga the mentalist kijken en daarna lekker slapen
Word ik ook nog geslagen.quote:
Jawel.quote:
*zet een kopje thee voor je*quote:
Morgen de grote mijn-ex-komt-met-een-busje-zijn-spullen-halen dag.quote:
Ik merk het.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*zet een kopje thee voor je*
ik ben opgegroeid tussen vooral vrouwen...omgaan met chagrijnige vrouwen is tweede natuur
hopelijk past alles in 1x in dat busje, ben je er lekker snel vanaf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Morgen de grote mijn-ex-komt-met-een-busje-zijn-spullen-halen dag.
Incubusquote:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hopelijk past alles in 1x in dat busje, ben je er lekker snel vanaf.
Nee. Ik wil niet.quote:
moet je erbij zijn? anders ga je lekker ergens anders heen. Is alleen wel erg rot als je dan thuiskomt en je komt in een veel leger huisquote:
Ja ik moet er wel bij zijn, we moeten alle spullen nog verdelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je erbij zijn? anders ga je lekker ergens anders heen. Is alleen wel erg rot als je dan thuiskomt en je komt in een veel leger huis
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:03 schreef Sinceria het volgende:
Ow en verder heb ik honger, maar geen eten in huis, ben ik blut, wil ik een biertje maar ook dat heb ik niet en was ik pas om 22 uur klaar met werken. En ik heb een blaar op mijn voet.
Ja, das aardig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan ook alles van te voren op straat zetten
Anderhalf uur. Meer dan genoeg voor dit soort concerten. A 50 euro. Hoeveel is dat per nummer?quote:
oh...sterkte morgen..wordt geen leuke dagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik moet er wel bij zijn, we moeten alle spullen nog verdelen.
Dank je wel.quote:
Nee, zo steek ik niet ik elkaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, maja als je er geen zin in hebt wel een optie
Oh, dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Morgen de grote mijn-ex-komt-met-een-busje-zijn-spullen-halen dag.
Damnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Anderhalf uur. Meer dan genoeg voor dit soort concerten. A 50 euro. Hoeveel is dat per nummer?
Dan niet zo chagrijnigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
[..]
Nee, zo steek ik niet ik elkaar.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...sterkte morgen..wordt geen leuke dag![]()
*geeft biertje*
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |