Zeker en ik moet ook blij zijn met wat ik heb, want dat is al meer dan velen hebben natuurlijk. Maar ik ben ook maar een mens en emoties en behoeftes zijn niet rationeel...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoveel mensen verdienen meer dan ze krijgen
* Jannuk warmt Pien ff opquote:
Wellus. Maar wel echt kut dat je straks ook nog aan het werk moet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nietus
En dankje, maar ik moet sowieso straks werken
ik denk t niet want ik hap niet omdat ik me irriteer maar omdat hij gewoon precies weet hoe hij me moet laten happen (oh das wel irritant trouwensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij heeft mijn nummer niet.![]()
Dan negeren we hem om redelijk dezelfde redenen. Alleen jij hapt en ik raak gewoon geïrriteerd.
oh sja nee klopt ik heb behoefte aan knuffels en sex en wordt er niet veel rationeler vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeker en ik moet ook blij zijn met wat ik heb, want dat is al meer dan velen hebben natuurlijk. Maar ik ben ook maar een mens en emoties en behoeftes zijn niet rationeel...
ach je hebt altijd [Singles] nogquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:54 schreef kingmob het volgende:
En nu ben ik hopelijk wel uitgeraasd, had ik ff nodig
Dankjewel voor het klankbord zijn![]()
Kan nu gewoon niet meer klagen bij m'n buurman. Geen spontane zuipavondjes meer doordeweeks, dat soort shit. Life goes on...
Dan moet je toch je R'dam meet gaan organiserenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:54 schreef kingmob het volgende:
Kan nu gewoon niet meer klagen bij m'n buurman. Geen spontane zuipavondjes meer doordeweeks, dat soort shit. Life goes on...
Voor je weet heb je weer een nieuwe huisgenoot.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:54 schreef kingmob het volgende:
Je laat het klinken alsof dit het ultieme afvalputje isquote:
is t dat niet dan!?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof dit het ultieme afvalputje is
Die kan je bij mij aanvragen.quote:
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je toch je R'dam meet gaan organiseren
Tuurlijk, maar echt toffe mensen liggen niet voor het oprapen. Er zijn heel veel wel leuke mensen, maar niet zo veel waar je direct vanaf dag 1 beste vrienden mee wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor je weet heb je weer een nieuwe huisgenoot.
Pas op dat jezelf niet nat wordt.quote:
Murm was er ook al voor in, dus binnenkort gaat dat dan maar gebeurenquote:
Zie ik eruit als een homo?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik nog wel (pedopas). Maar je vult onvolledige lijstjes in.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, als een sjap. En een Feyenoorder.
Maar je kunt gewoon zelf een nieuwe huisgenoot kiezen. Dat scheelt al een heel eind!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar echt toffe mensen liggen niet voor het oprapen. Er zijn heel veel wel leuke mensen, maar niet zo veel waar je direct vanaf dag 1 beste vrienden mee wordt.
Maar ik ben allang blij dat dat 1 keer is gebeurd. Hiervoor had ik dat nog niet meegemaakt, dacht dat niemand zo verknipt was als ik
Misschien kom je zo wel de liefde van je leven tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar echt toffe mensen liggen niet voor het oprapen. Er zijn heel veel wel leuke mensen, maar niet zo veel waar je direct vanaf dag 1 beste vrienden mee wordt.
Maar ik ben allang blij dat dat 1 keer is gebeurd. Hiervoor had ik dat nog niet meegemaakt, dacht dat niemand zo verknipt was als ik
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazinquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je kunt gewoon zelf een nieuwe huisgenoot kiezen. Dat scheelt al een heel eind!
en nee ben geen homo.quote:
Coolquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Murm was er ook al voor in, dus binnenkort gaat dat dan maar gebeuren
Bestaan die nog. Dacht dat die negerin solo was gegaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
SKUNK ANASIE NAAR NEDERLAND 8NOV WIE GAAT ER MEE?
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=6981653&l=NL&C=quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Bestaan die nog. Dacht dat die negerin solo was gegaan?
Cool.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Let the search begin.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazin
Kan het niet vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=6981653&l=NL&C=
Nee dankjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Okequote:
Ohquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ticketmaster.nl en dan zoeken op skunk anansie
Ja, geen resultaten dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
ticketmaster.nl en dan zoeken op skunk anansie
internet werkt dus bij jou nog steeds nietquote:
Hey maar king is die maat van je dan zo ver weg nu verhuist ? anders kan je daar toch ook wel mee om blijven gaan enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet geheel vrij, maar ik heb veel inspraak ja. Goeie huisbazin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |