Ik merk het.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*zet een kopje thee voor je*
ik ben opgegroeid tussen vooral vrouwen...omgaan met chagrijnige vrouwen is tweede natuur
hopelijk past alles in 1x in dat busje, ben je er lekker snel vanaf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Morgen de grote mijn-ex-komt-met-een-busje-zijn-spullen-halen dag.
Incubusquote:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hopelijk past alles in 1x in dat busje, ben je er lekker snel vanaf.
Nee. Ik wil niet.quote:
moet je erbij zijn? anders ga je lekker ergens anders heen. Is alleen wel erg rot als je dan thuiskomt en je komt in een veel leger huisquote:
Ja ik moet er wel bij zijn, we moeten alle spullen nog verdelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je erbij zijn? anders ga je lekker ergens anders heen. Is alleen wel erg rot als je dan thuiskomt en je komt in een veel leger huis
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:03 schreef Sinceria het volgende:
Ow en verder heb ik honger, maar geen eten in huis, ben ik blut, wil ik een biertje maar ook dat heb ik niet en was ik pas om 22 uur klaar met werken. En ik heb een blaar op mijn voet.
Ja, das aardig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan ook alles van te voren op straat zetten
Anderhalf uur. Meer dan genoeg voor dit soort concerten. A 50 euro. Hoeveel is dat per nummer?quote:
oh...sterkte morgen..wordt geen leuke dagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja ik moet er wel bij zijn, we moeten alle spullen nog verdelen.
Dank je wel.quote:
Nee, zo steek ik niet ik elkaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, maja als je er geen zin in hebt wel een optie
Oh, dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Morgen de grote mijn-ex-komt-met-een-busje-zijn-spullen-halen dag.
Damnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Anderhalf uur. Meer dan genoeg voor dit soort concerten. A 50 euro. Hoeveel is dat per nummer?
Dan niet zo chagrijnigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je wel.![]()
[..]
Nee, zo steek ik niet ik elkaar.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...sterkte morgen..wordt geen leuke dag![]()
*geeft biertje*
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |