Hier in Rotterdam gaat alles wat tragerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
internet werkt dus bij jou nog steeds niet
Ga maar snel weer leren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef appelsjap het volgende:
kut, dit gaat allemaal te snel. Ik kan het niet bijhouden.
Ik kan hem ook niet vinden hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
internet werkt dus bij jou nog steeds niet
Hahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam gaat alles wat trager
3 kwartier rijden ongeveer. Natuurlijk prima om op bezoek te gaan enzo, zal ook vast genoeg gebeuren, daar maak ik me geen zorgen over. Maar de spontaniteit en elke avond House kijken, dat soort dingen verdwijnen natuurlijk gewoon. Misschien als ik wat normalere werktijden krijg dat het beter wordt. Op dit moment werk ik teveel wanneer gewone mensen vrij hebben en dat sloopt je prive leven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey maar king is die maat van je dan zo ver weg nu verhuist ? anders kan je daar toch ook wel mee om blijven gaan enzo
SNeller lezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef appelsjap het volgende:
kut, dit gaat allemaal te snel. Ik kan het niet bijhouden.
Hoe wist je dat?!quote:
Mannen kunnen maar een ding te gelijk. Dus stop met dat andere ding.quote:
6VWO en het is examentijd. Hoef je geen rocketscientist voor te zijnquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
6VWO en het is examentijd. Hoef je geen rocketscientist voor te zijn
Jij bent toch rocket scientist.quote:
Lol, dat was unintended. Al moet ik toegeven dat als je mij kent de term rocketscientist idd wel aan kracht inboetquote:
Is het zo erg dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lol, dat was unintended. Al moet ik toegeven dat als je mij kent de term rocketscientist idd wel aan kracht inboet
Als we jou een rol duct tape en wat random spullen uit de appolo geven kan jij geen luchtververser fixen ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lol, dat was unintended. Al moet ik toegeven dat als je mij kent de term rocketscientist idd wel aan kracht inboet
McGyfer misschien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als we jou een rol duct tape en wat random spullen uit de appolo geven kan jij geen luchtververser fixen ?
Die appolo 13 scene zou me wellicht nog lukkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als we jou een rol duct tape en wat random spullen uit de appolo geven kan jij geen luchtververser fixen ?
Dus als ik een probleem heb kan ik jou bellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die appolo 13 scene zou me wellicht nog lukken
Maar ik had pas een teleconference met wat hoge piefen omdat we de koeling van ons systeem wilde aanpassen en ik moet toegeven dat de discussie eigenlijk een beetje boven mijn pet ging af en toe(maar die zijn wel allemaal 10 of meer jaar ouder, dus ik heb wat tijd om het in te halen
)
hehe, I like to think soquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik een probleem heb kan ik jou bellen.
Omdat je ze niet wilt afschrikken om ze vervolgens voorgoed kwijt te raken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Waarom, wanneer je iemand leuk vindt, ben je juist voorzichtiger in het snel met diegene naar bed gaan?
Om maar weer ontopic te gaan.
Het is bij mij nooit een overweging geweest, maar in de praktijk gebeurd dat idd wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Waarom, wanneer je iemand leuk vindt, ben je juist voorzichtiger in het snel met diegene naar bed gaan?
Ik heb geen idee, want ik kan mij niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
kingmob we have a problemquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
hehe, I like to think so
@KZ kan Skunk nog steeds niet vinden
Als ik een meisje leuk vind dan probeer ik zo min mogelijk rare opmerkingen te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Klopt. Maar toch kun je daarna nog op diezelfde persoon verliefd raken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef Ofresca het volgende:
Wanneer ik na een date de eerste avond met iemand het bed in duik, zou ik voor mijn gevoel aangeven niet een serieuze relatie met diegene aan te gaan. Terwijl, ik wanneer ik zou wachten, dat juist wel aan zou geven.![]()
Jullie niet?
Dat is wel hetgene wat wordt aangenomen denk ik, maar logisch vind ik het niet. Als het klikt, klikt het. Straks ga je ontzettend daten en is de seks kut. Toch verspilling van je tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef Ofresca het volgende:
Wanneer ik na een date de eerste avond met iemand het bed in duik, zou ik voor mijn gevoel aangeven niet een serieuze relatie met diegene aan te gaan. Terwijl, ik wanneer ik zou wachten, dat juist wel aan zou geven.![]()
Jullie niet?
Gek genoeg doet men dat wel .... mss omdat men het juist dan niet bij een ONS wil laten ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
Precies. Dus blijkbaar houden we die dingen toch gescheiden. Hoe vreemd dat ook is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is wel hetgene wat wordt aangenomen denk ik, maar logisch vind ik het niet. Als het klikt, klikt het. Straks ga je ontzettend daten en is de seks kut. Toch verspilling van je tijd
Maar in de praktijk heb ik nog nooit een echte relatie gehad met een meisje waar ik meteen het bed mee in dook.
Eigenlijk is het een beetje een negatieve stelling. je duikt niet met ze in bed omdat wel in bed duiken iets zou betekenen. Best krom imo.
Tot zoquote:
Veel plezierquote:
Je bent nu zeker wel moe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Pff ik ben nú pas klaar met die tuinheeft in totaal 3 uur geduurd
!
Ook nog gekookt, nieuwe tv van mijn pa opgehaald (aangesloten en ingesteld) en 1.5 uur over gewerkt vandaag
Nee, dat heb ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:53 schreef Ofresca het volgende:
Jullie niet?
Niks mis met een pedopasquote:
Echt niet ? niet zo iets van mhhh ik vind hem leuk dus ik doe wat rustiger aan ?quote:
Hoezo? hier had ik nog niet gepost hoor!quote:
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar dat mag ze van mij niet![]()
We zijn inmiddels niet voor niks getrouwd
Hoi Djayzzquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo? hier had ik nog niet gepost hoor!
Goedenavond trouwens
Jij en een pedopas, meiske? Je kan net fietsen zonder zij-wieltjes!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik nog wel (pedopas). Maar je vult onvolledige lijstjes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |