je ging toch zondag kijken naar de kampioenschap basketbalquote:
ooohquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef gers het volgende:
[..]
je ging toch zondag kijken naar de kampioenschap basketbal
Maxima heeft naar mij geknipoogd toen ze mij om koffie vroeg~!!!111quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
oh dat was n lekkere middag op t terras
En nu weer lekker noten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
oh dat was n lekkere middag op t terras
lekker rellen tegen 073quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ooohik weet niks van basketbal. maar we gaan met groep van ajax daar chaos maken
ze wou je gewoon keihard neuqenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maxima heeft naar mij geknipoogd toen ze mij om koffie vroeg~!!!111
Ze stond naast prins pils.quote:
je mag ze helemaal de tyfus in schuppenquote:
griekenland meer die lui zijn daar knettergek , er zijn daar zelf rellen bij vrouwenvolleybalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
jamaar in nederland?
die middelste willen we krijgenrellen is een toetje
ik wil jouw wel op zijn frans doenquote:
had een fiat uno genomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
ja
ik heb mijn nieuwe vakantie auto gevonden
Hoop dat de rest van de groep hem ook wil hebben
[ afbeelding ] Alfa 146 120 pk met airco en nieuwe apk
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil jouw wel op zijn frans doen
hihihihihihihihiihi
waar ga je heenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja nog niet gekocht. Wil gewoon een goedkope auto van rond de 1000 met airco.
neem je een ajax vlag meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
italie, frankrijk moeten we doorheen en spanje
Wat 'quote:
Dat xxx-logo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, wel een lief klein amsterdams wapen voor in de auto
Nee, een ploertendoder.quote:
De spelling, en gewoon de opmerking in z'n geheelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat '' de spelling of het op zijn Frans doen?
Wat moet er op de spatie worden ingevuld?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:58 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil jouw __ wel op zijn frans doen
hihihihihihihihiihi
Gers heeft gewoon een beetje liefde nodig, harteloze slet die je daar bent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De spelling, en gewoon de opmerking in z'n geheel!
Voor liefde moet je niet bij mij zijn joh.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gers heeft gewoon een beetje liefde nodig, harteloze slet die je daar bent.
zie die bt hard to get doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor liefde moet je niet bij mij zijn joh.
Ontknaapservice Bt bv.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
wel voor keiharde anale seksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij ook weer vrij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, het humoristisch lichtpuntje van KLB ademt ook nog steeds.
quote:
500 euro per uur waarbij we gezellig samen naar de bioscoop kunnen gaan, een hapje eten, en daarna neem ik je mee naar een prachtige kamer waar alles klaar staat.. Het kan helemaal op een door jou aangegeven tempo en ik zorg dat je je volkomen op je gemak voeltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:
BT wil geen liefde. Ze heeft enkel interesse in geld.
Logisch, want het is een vrouw.
50 voor nzc ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
500 euro per uur waarbij we gezellig samen naar de bioscoop kunnen gaan, een hapje eten, en daarna neem ik je mee naar een prachtige kamer waar alles klaar staat.. Het kan helemaal op een door jou aangegeven tempo en ik zorg dat je je volkomen op je gemak voelten als je mij verlaat, dan zul je je eindelijk de man voelen die je altijd al wilde zijn.
Veil jezelf op FOK in V&A.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
500 euro per uur waarbij we gezellig samen naar de bioscoop kunnen gaan, een hapje eten, en daarna neem ik je mee naar een prachtige kamer waar alles klaar staat.. Het kan helemaal op een door jou aangegeven tempo en ik zorg dat je je volkomen op je gemak voelten als je mij verlaat, dan zul je je eindelijk de man voelen die je altijd al wilde zijn.
Dan moet je op de wallen zijn snoesquote:
Je mag me ook gewoon nu al reserveren hoor.quote:
hou van italiaanse auto'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:46 schreef gers het volgende:
kurkdroog waarom neem je eigenlijk geen volvo die zijn stukken degelijker dan alfa's
Oh morgen naar hank?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:41 schreef gers het volgende:
maar kurk je moet een ajaxvlag meenemen dat diggen sletjes
Oude tijden? Toen was jij er nog niet eens, snotaap!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eindelijk.
Laat de oude tijden herleven.
de volvo's staan bekend om hun betrouwbaarheid , de 460 is ruimer als een alfa volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hou van italiaanse auto's
Nee kwam net inderdaad een volvo 460 tegen voor 1000 euro. Weet niet of dat wat is maar volvo staat wel redelijk bekend om de betrouwbaarheid?
40 voor nmc of ben je een tvpquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je op de wallen zijn snoes! Bovendien alles mc jwz
![]()
[..]
Je mag me ook gewoon nu al reserveren hoor.
Moet ik ook betalen tegenwoordig? Nee toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ben een dvvpmaar op zulke oneerbare voorstellen ga ik helaas niet in.
Alfa'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:46 schreef gers het volgende:
kurkdroog waarom neem je eigenlijk geen volvo die zijn stukken degelijker dan alfa's
moet wel een koopje zijn geweest toen hij afgekeurd bleek voor de apkquote:
Hee, ga jij je plezier eens even bij je vriendin zoekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet ik ook betalen tegenwoordig? Nee toch?
is ie een hell angelquote:
Ja maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, ga jij je plezier eens even bij je vriendin zoeken
Macht der gewoonte --->quote:
Heeft een nieuwe apkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
moet wel een koopje zijn geweest toen hij afgekeurd bleek voor de apk
Nee, wel een haarlijn vergelijkbaar met die van jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij heeft zeker ook tatoeages en een snor?
Oh wacht, ik dacht even dat je zotheid was. Mijn foutquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, wel een haarlijn vergelijkbaar met die van jou.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht even dat je zotheid was. Mijn fout
Vergeet z'n prachtige jas niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
over hells angels gesproken, 14.gif!
Ah daar gokte ik al op jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niks in te brengen dus ik hou het op ja maar.
HAMAS HAMAS ONZ AAN HET GASquote:
Ik wilde hierop zeggen 'The beast is unleashed!' toen ik er achter kwam dat je dat als sig hebtquote:
Over die foto (en over zijn haarlijn, diepzinnige blik en apenpakje) heb ik laatst al een diepe conversatie gevoerd met Chuck_Norris.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:12 schreef Emimich het volgende:
*NEWSFLASH*
HAHAHA, DIE ZOTHEID HEEFT ZIJN FOTO'S VERVANGEN IN ZIJN FOTOBOEK EN NU HEEFT HIJ ZO'N FOTO IN APENPAKJE WAAR HET LIJKT ALSOF HIJ DIEP STAAT NA TE DENKEN!!!11!1!!111!!111111
*NEWSFLASH*
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef gers het volgende:
HAMAS HAMAS ONZ AAN HET GAS
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers
zo erg is ie toch niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Over die foto (en over zijn haarlijn, diepzinnige blik en apenpakje) heb ik laatst al een diepe conversatie gevoerd met Chuck_Norris.
Conclusie daarvan was: Zotheid is definitief de grootste kneus van de SC.
quote:
quote:
En wie is de grootste baas dan? Ik stem op Noorsbloed of Broekpaling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef BigKahuna het volgende:
Toch moet je respect hebben voor zo'n jongen hoor. Waarschijnlijk een moeilijke jeugd gehad en dan vindt hij uiteindelijk FOK als een stukje veiligheid en zekerheid in zijn leven. Een prachtige site vol met soort- en lotgenoten waar hij al zijn ervaringen kan delen en een prachtig, erudiet imago kan neerzetten. Wie zijn wij dan om die jongen te bespotten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef BigKahuna het volgende:
Over die foto (en over zijn haarlijn, diepzinnige blik en apenpakje) heb ik laatst al een diepe conversatie gevoerd met Chuck_Norris.
Ik mag 'm welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk gewoon zelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En wie is de grootste baas dan? Ik stem op Noorsbloed of Broekpaling.
'Aardig' gevonden worden op FOK, nota bene in KLB. Eigenlijk de grootste diskwalificatie die je kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag 'm welhij is in ieder geval een stuk aardiger dan de meeste fokkers..
Niet dat dat moeilijk is, maar toch
!
Het wordt weer tijd voor een nieuwe kaste én een all-time kaste.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Florian_ het volgende:
En wie is de grootste baas dan? Ik stem op Noorsbloed of Broekpaling.
Hij is ook een stuk lelijker dan de meeste fokkers. Niet dat dat moeilijk is, maar tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag 'm welhij is in ieder geval een stuk aardiger dan de meeste fokkers..
Niet dat dat moeilijk is, maar toch
!
Ohnoes. En waarom dan wel niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij bent ultieme faal met een strikje eromheen.
Jij bent net zo pretentieus als Zotheid.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
Jij bent ultieme faal met een strikje eromheen.
Ja da's inderdaad een beetje triest.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij bent net zo pretentieus als Zotheid.
Een voormalig VMBO'er met een Latijnse spreuk als signature. De ironie.
Nou dan zal ik Freud als UI nemen en een Latijnse spreuk als sig. Dan lijk ik net zo intelligent als jij, boh boh boh boh boh.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind je UI niet zo cool. Maar dat je rechten gaat doen is wel weer oke
overal pauper reageren zodat iedereen je haat en je zo hoopt niet vergeten te worden is wel puik wil je zeggen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
'Gehaat'' gevonden worden op FOK, nota bene in KLB. Eigenlijk de grootste diskwalificatie die je kan krijgen.
ik heb over een paar jaar ook vast een vleespet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij is ook een stuk lelijker dan de meeste fokkers. Niet dat dat moeilijk is, maar toch!
Nou ik vind geel_visje leuker dan Freud.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou dan zal ik Freud als UI nemen en een Latijnse spreuk als sig. Dan lijk ik net zo intelligent als jij, boh boh boh boh boh.
ondanks je homohaat en slechte sjanspogingen ben je puik hoorquote:
Een wat...?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb over een paar jaar ook vast een vleespet hoor
No offense maar wie ben jij?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef Syb-rund. het volgende:
overal pauper reageren zodat iedereen je haat en je zo hoopt niet vergeten te worden is wel puik wil je zeggen?![]()
Vakantie uiteraard.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
emi, wat heb je afgelopen maand gedaan eigelijk
Ik had al zo'n idee dat je dit bedoeldequote:
als je toch al groep 8 style gaat rellen, mag je dequote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ondanks je homohaat en slechte sjanspogingen ben je puik hoor
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
Nou dan zal ik Freud als UI nemen en een Latijnse spreuk als sig. Dan lijk ik net zo intelligent als jij, boh boh boh boh boh.
Gast, ik heb serieus geen idee wie jij bent. Hoogstwaarschijnlijk just another brick in the wall.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:30 schreef Syb-rund. het volgende:
als je toch al groep 8 style gaat rellen, mag je desmillie niet vergeten he
Hmmm tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk hoeft niet iedereen je aardig te vinden, maar zoals jij het aanpakt heeft ook niet bepaald mijn voorkeurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
'Aardig' gevonden worden op FOK, nota bene in KLB. Eigenlijk de grootste diskwalificatie die je kan krijgen.
Ik heb gewoon een Hbo opleiding afgerond hoor. Niets speciaals, maar dat claim ik ook niet, dat maak jij ervan. Wat doe jij ook alweer?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje.
Al die verwoede pogingen wekken medelijden op, het tekent in ieder geval hun doorzettingsvermogen om heuvel op aan de kar zonder wielen te blijven trekken.
vet, des te beter voor mijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gast, ik heb serieus geen idee wie jij bent. Hoogstwaarschijnlijk just another brick in the wall.
ACABquote:
masochistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk hoeft niet iedereen je aardig te vinden, maar zoals jij het aanpakt heeft ook niet bepaald mijn voorkeurik vind jou ook best aardig trouwens Emi
!
ja is goed hoor, maar ik vertrouw mijn internet de laatste tijd niet bepaaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:35 schreef BigKahuna het volgende:
Syb, zullen we weer eens wat bazen aanpakken?
Je vindt iedereen aardig dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk hoeft niet iedereen je aardig te vinden, maar zoals jij het aanpakt heeft ook niet bepaald mijn voorkeurik vind jou ook best aardig trouwens Emi
!
Tsjah, KLB is natuurlijk een grote speelplaats ter leering ende vermaeck. Steeds meer een digitale schandplaats à la Geenstijl waar je al schuldig verklaart bent voordat men überhaupt na heeft gedacht over de schuldvraag an sich. Derhalve vanzelfsprekend een positieve ontwikkeling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
!
en weer terugquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, KLB is natuurlijk een grote speelplaats ter leering ende vermaeck. Steeds meer een digitale schandplaats à la Geenstijl waar je al schuldig verklaart bent voordat men überhaupt na heeft gedacht over de schuldvraag an sich. Derhalve vanzelfsprekend een positieve ontwikkeling.
Mijn favoriete KLB-mongool.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:34 schreef dagdag het volgende:
tuuut er is politie doe e enkut
je hebt je woordenboek weer gevondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, KLB is natuurlijk een grote speelplaats ter leering ende vermaeck. Steeds meer een digitale schandplaats à la Geenstijl waar je al schuldig verklaart bent voordat men überhaupt na heeft gedacht over de schuldvraag an sich. Derhalve vanzelfsprekend een positieve ontwikkeling.
jij niet hequote:
-700 DAGDAGPUNTENquote:
Mild.quote:
Ja, kom maar weer terug als je gestopt bent met intellectueel willen doen op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iets met dubbeltje en kwartje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het gaat meer om het imago wat je neer probeert te zetten en je weet dondersgoed dat in die kritiek zeker een kern van waarheid zit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb gewoon een Hbo opleiding afgerond hoor. Niets speciaals, maar dat claim ik ook niet, dat maak jij ervan. Wat doe jij ook alweer?
Het is geen keuze.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, kom maar weer terug als je gestopt bent met intellectueel willen doen op de vrijdagavond.
OLE OLE OLE OLE INTER INTERquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef gers het volgende:
owja dagdag
INTER INFAME
VAFFALICAO INTER
FORZA LAZIO
[ afbeelding ]![]()
Gebrek aan ruggengraat noemen ze dat ook wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
Neuh, maar ik ben wel vergevingsgezind, jwz.
das een complot van de joden om ons zou de ZOG te laten vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef dagdag het volgende:
Goedemorgen beste mensen
Ik maak momenteel een werkstuk over de impact van asteroïde die inslaan op de planeet aarde
Zou iemand van dit aparte gezelschap mij wat info kunnen geven
Wanneer wordt de aarde eens geraakt door een meteoriet ter grootte van de maan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef dagdag het volgende:
Goedemorgen beste mensen
Ik maak momenteel een werkstuk over de impact van asteroïde die inslaan op de planeet aarde
Zou iemand van dit aparte gezelschap mij wat info kunnen geven
en kaatsen en balquote:
Met hypocriet gedrag is niets mis, maar toch wil je mensen op dergelijk gedrag wijzen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het gaat meer om het imago wat je neer probeert te zetten en je weet dondersgoed dat in die kritiek zeker een kern van waarheid zit.
Het is irrelevant wat voor opleiding ik volg, ik probeer enkel en alleen de vinger op de zere plek te leggen en hier en daar de hypocrisie aan te tonen terwijl ikzelf uiteraard ook wel wat hypocriet gedrag vertoon. Daar is echter niets mis mee, er is niets mis met vertonen van hypocriet gedrag noch met het bekritiseren van hypocriet gedrag terwijl je zelf hypocriet bent.![]()
Ik heb mezelf weer eens de loef afgestoken.
Als ik een imago neer zou proberen te zetten zou ik niet veelvuldig in KLB SC posten. Ook zou ik niet in SES in meerdere topics vertellen dat ik mezelf heb opgewerkt van vmbo-tl naar Hbo. Dat psychologie, geneeskunde en filosofie mijn interesse heeft, betekent niet dat ik mezelf daardoor verheven voel o.i.d. Overigens vind ik het erg knap dat je vijf keer het woord hypocriet in twee zinnen weet te proppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het gaat meer om het imago wat je neer probeert te zetten en je weet dondersgoed dat in die kritiek zeker een kern van waarheid zit.
Het is irrelevant wat voor opleiding ik volg, ik probeer enkel en alleen de vinger op de zere plek te leggen en hier en daar de hypocrisie aan te tonen terwijl ikzelf uiteraard ook wel wat hypocriet gedrag vertoon. Daar is echter niets mis mee, er is niets mis met vertonen van hypocriet gedrag noch met het bekritiseren van hypocriet gedrag terwijl je zelf hypocriet bent.![]()
Ik heb mezelf weer eens de loef afgestoken.
Zonder ruggengraat ben je net pudding.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gebrek aan ruggengraat noemen ze dat ook wel.
Ik vind dat nummer leuk.quote:
jij hebt zn post daarwerkelijk gelezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met hypocriet gedrag is niets mis, maar toch wil je mensen op dergelijk gedrag wijzen.Oké.
Naar mijn mening is daar inderdaad niets mis mee, maar de overgrote meerderheid zal daar anders overdenken. In dat opzicht vertonen zij dan weer, komt-ie weer, hypocriet gedrag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
Met hypocriet gedrag is niets mis, maar toch wil je mensen op dergelijk gedrag wijzen.Oké.
alweer vakantie?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef dagdag het volgende:
Neem afscheid van dagdag, gaat eindelijk weg
Je hebt in ieder geval de neiging om zo nu en dan een gevatte opmerking te plaatsen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Zonder ruggengraat ben je net pudding.
daar scoor je bij mij geen punten meequote:
Zijn posts zijn anders een stuk begrijpelijker dan jouw posts.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt zn post daarwerkelijk gelezen?
RELLUHHHH!H!!11quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn posts zijn anders een stuk begrijpelijker dan jouw posts.
Ja, ik scoor sowieso geen punten bij jou...quote:
Helaas ben ik vandaag een beetje uit vorm.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de neiging om zo nu en dan een gevatte opmerking te plaatsen.
wel waarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik scoor sowieso geen punten bij jou...
Als je hem zou lezen dan zouden dat waarschijnlijk de 5 best bestede minuten van je dag zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
jij hebt zn post daarwerkelijk gelezen?
Joy Division is helemaal geen vrolijke muziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
De energie in dat nummer is echt bizar.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je hem zou lezen dan zouden dat waarschijnlijk de 5 best bestede minuten van je dag zijn.
O ja, je vergeet bejaarden en vaatdoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
wel waar![]()
onze gedachten over slb, POP, Star,smart komen overeen , we denken zelfs hetzelfde over kinderen
Lees mijn reactie dan ook gelijk even.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je hem zou lezen dan zouden dat waarschijnlijk de 5 best bestede minuten van je dag zijn.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, je vergeet bejaarden en vaatdoeken.
HET MAG NIET VAN DE HEEREquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef Emimich het volgende:
Gers met z'n achterlijke opvattingen over homoseksualiteit.
ninja-editquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef dagdag het volgende:
DAMES.
BEGIN JUNI GAAN WE WEER STEMMEN VOOR EEN NIEUWE MOD
STEM ALLEOP DAGDAG VOOR EEN BETER TOEKOMST
MOET JE NAGAAN ALS IK BLAUW BEN
EERST VALLEN WE RUSLAND BINNEN DAARNA AMERIKA DAARNA BRAZILIE
TOTAAALE WERELD OVERHEERSING HAAAHAAAAAAA
Verkapt-wie-wil-me-likken-als-een-lolly-verzoek.quote:
En routers en het OV.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, je vergeet bejaarden en vaatdoeken.
Ooh je bent niet tegen homo'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:52 schreef Emimich het volgende:
Gers met z'n achterlijke opvattingen over homoseksualiteit.
O ja..quote:
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt-wie-wil-me-likken-als-een-lolly-verzoek.
Moet je Lotus Europa eens luisterenquote:
En mij niet eens?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb dagdag en emimich er ook maar even bij laten zetten
Volgens mij is dat best grappig onder invloedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Moet je Lotus Europa eens luisteren!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Yeah bitches. Ik sta op een blaadje van een chick die foto's maakt voor FOK.
[ afbeelding ]
hoe ga ik met haar afsprekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb dagdag en emimich er ook maar even bij laten zetten
Het gaat niet om jouw posts in deze SC, noch om jouw specifieke geval. Het was meer een algemene reactie volgend op de observatie dat iedere persoon, die zichzelf in een op intelligentie gebaseerde, figuurlijk hoge kaste vindt vallen, ervoor kiest om lukraak wat spreuken te copy-pasten, bij voorkeur Engelse of Latijnse spreuken, om zodoende zijn e-imago op te vijzelen. Soms heb je eigenlijk aan één zin genoeg om je punt te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:46 schreef Florian_ het volgende:
Als ik een imago neer zou proberen te zetten zou ik niet veelvuldig in KLB SC posten. Ook zou ik niet in SES in meerdere topics vertellen dat ik mezelf heb opgewerkt van vmbo-tl naar Hbo. Dat psychologie, geneeskunde en filosofie mijn interesse heeft, betekent niet dat ik mezelf daardoor verheven voel o.i.d. Overigens vind ik het erg knap dat je vijf keer het woord hypocriet in twee zinnen weet te proppen.
Ja best welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best grappig onder invloed
Alleen tegen de oom van WD.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh je bent niet tegen homo's? Nou dan is dat bij deze weer het meevallertje van de dag jongens!
Way below my standards.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Yeah bitches. Ik sta op een blaadje van een chick die foto's maakt voor FOK.
[ afbeelding ]
Ik vind het ergens wel gaaf, maar ook vooral heeel zielig voor die caviaquote:
Dat ga ik opzoekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb je naam er bijgezet. Maar ze heeft er geen gehoor aan gegeven.
scherpe knieen hequote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
Wat is BT vergeleken met haar toch lelijk zeg. Spuuglelijk.
Maar toch vind ik meisjes die dit soort dingen doen niet aantrekkelijk. Wel qua uiterlijk hoor, dat terzijdequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
pics?quote:
Mm ik denk toch dat je het bij iemand anders moet proberen om een rel te ontketenen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
Mag ik pics van beidequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar toch vind ik meisjes die dit soort dingen doen niet aantrekkelijk. Wel qua uiterlijk hoor, dat terzijde
handigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef kurk_droog het volgende:
die auto hoeft niet meer. Die dwazen kwamen er eindelijk achter dat het teveel gaat kosten. Had ik maar 2 weken griekenland of zo geboekt 4 maanden geleden.
Ze is jong. Eigenlijk wordt ze nu gewoon misbruikt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef Florian_ het volgende:
Maar toch vind ik meisjes die dit soort dingen doen niet aantrekkelijk. Wel qua uiterlijk hoor, dat terzijde
Plan weer een tripje naar Hamburg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef kurk_droog het volgende:
die auto hoeft niet meer. Die dwazen kwamen er eindelijk achter dat het teveel gaat kosten. Had ik maar 2 weken griekenland of zo geboekt 4 maanden geleden.
Zou wel verstandig zijn jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik denk toch dat je het bij iemand anders moet proberen om een rel te ontketenen.
Rel? Het was gewoon een constatering en schoonheid is vergankelijk maar intelligentie is een blijvertje. Toch blijft lelijkheid zowel letterlijk als figuurlijk een esthetische doorn in het oog.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
Mm ik denk toch dat je het bij iemand anders moet proberen om een rel te ontketenen.
Zelfs grootheden verlaten soms hun ivoren toren om zich onder het plebs te begeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Oohja, had ze dat belooft?
Sankt pauliquote:
Jij verlaat dan wel heel vaak die toren van je.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs grootheden verlaten soms hun ivoren toren om zich onder het plebs te begeven.
kanker noem ik het. Nu willen ze met trein. Echt, boek gewoon 2 weken kreta of iets. Neuk daar 5 dames en weer naar huis.quote:
Gelukkig ben ik niet lelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rel? Het was gewoon een constatering en schoonheid is vergankelijk maar intelligentie is een blijvertje. Toch blijft lelijkheid zowel letterlijk als figuurlijk een esthetische doorn in het oog.
De vraag is alleen of ze je daarna nog wel willen in de toren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs grootheden verlaten soms hun ivoren toren om zich onder het plebs te begeven.
ja, zaten toen nog in de stamkroeg van die lui. Werden uitgenodigd voor een drankje aangezien het buiten nogal blauw zagquote:
kanker das echt triestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kanker noem ik het. Nu willen ze met trein. Echt, boek gewoon 2 weken kreta of iets. Neuk daar 5 dames en weer naar huis.
Ik ben niet gegaan inderdaad. Heb alleen even na de wedstrijd in zon hoerenhuis gelopen. 4 verdiepingen vol met lekkere dames.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Al die praatjes maar volgens mij is niemand gegaan.
klote clubquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, zaten toen nog in de stamkroeg van die lui. Werden uitgenodigd voor een drankje aangezien het buiten nogal blauw zag
ja inderdaad. Nja iemand vond 10x reizen met trein maar dat is helemaal niks volgens mij. Dan boek ik wel tegelijk naar marmaris met oude vakantievriendinquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:30 schreef gers het volgende:
[..]
kanker das echt triest![]()
boek desnoods een twee weken spanje
wel der keihard neuken hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja inderdaad. Nja iemand vond 10x reizen met trein maar dat is helemaal niks volgens mij. Dan boek ik wel tegelijk naar marmaris met oude vakantievriendin
Contact met andere mensen noemen ze dat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Jij verlaat dan wel heel vaak die toren van je.
Cavia's zijn veel te vet om aan slangen te geven.quote:
Ach, ik heb zelf de toren succesvol overgenomen. Het torenvolk heeft niets te klagen en ook niets te wensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
De vraag is alleen of ze je daarna nog wel willen in de toren.
Een van de schaarse hoogtepunten van weer een dramatisch seizoen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
Hamburg, ja..zal ik nog lang aan blijven denken
Wauw, gefeliciteerd met je plaats in de elite binnen de elite.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf de toren succesvol overgenomen. Het torenvolk heeft niets te klagen en ook niets te wensen.
Nah, de toren heeft 5 verdiepingen. Zelfs in de bovenste verdieping zit soms nog bevlekt (of onbevlekt: afhankelijk van hoe je naar de materie kijkt) volk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, gefeliciteerd met je plaats in de elite binnen de elite.
Ooh je hebt het weer over je kankerkastequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, de toren heeft 5 verdiepingen. Zelfs in de bovenste verdieping zit soms nog bevlekt (of onbevlekt: afhankelijk van hoe je naar de materie kijkt) volk.
Cruciaal verschil in deze is dat mijn grootheidswaanzin het gevolg is van een vanzelfsprekende evolutie, geen kunstmatig in leven gehouden kasplantje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:41 schreef Florian_ het volgende:
Emimich verwijt mij en ZH dan wel dat we "elitair proberen te doen", maar zelf is hij nog een tikkeltje erger.
Geniet nou nog maar die paar weken van me.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh je hebt het weer over je kankerkastenee dan kun je je mond wel houden nu.
Voordat ze je er weer af gooien bedoel je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geniet nou nog maar die paar weken van me.
zeker, zekerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een van de schaarse hoogtepunten van weer een dramatisch seizoen.
maar mogen daar wel mensen staan die niet uit a'dam komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet je wel dwaas doen, springen, chaos en alles want we staan in de goesj altijd
bestaat dat nogquote:
Of voordat de wereld bestormd gaat worden door mijn onvolprezen intellect.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Voordat ze je er weer af gooien bedoel je?
Jaaaaquote:
Komt op hetzelfde neer, of niet soms?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of voordat de wereld bestormd gaat worden door mijn onvolprezen intellect.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Cruciaal verschil in deze is dat mijn grootheidswaanzin het gevolg is van een vanzelfsprekende evolutie, geen kunstmatig in leven gehouden kasplantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |