nou wel wat te snoepen maar kwa warm eten niet. Wisten we van te voren hoor, zou anders gewoon veel te laat worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Krijgt 'ie niks te eten op dat feestje dan?
Ah okquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef Stout het volgende:
Game on !!
[..]
nou wel wat te snoepen maar kwa warm eten niet. Wisten we van te voren hoor, zou anders gewoon veel te laat worden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef huuphuup het volgende:
Asyniur leuk! Ik ben heel benieuwdlijkt me zo leuk, trouwen, al die voorpret, jurken enzo.
Mag je lief hem al zien, de jurk? Of hou je het geheim?
Ik ben het nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef k_i_m het volgende:
Er wordt hier al een tijdje BIANCA! geschreeuwd door een of andere vent. Kennelijk heeft zij hem buitengesloten, want ik hoorde net na de laatste BIANCA! KUTWIJF! als nieuwe toevoeging.
Oef, lekker hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart verdeel post, er is nog wat over iemand trek?
Ja! Lekker! En doe eens een foto van het betere graai- en smeerwerkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart verdeel post, er is nog wat over iemand trek?
Gelukkig is dit virtueelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Oew TubbietaartGefeliciteerd, MamsX
Ik sla even over, ik heb al 2 gebakjes op vandaag
Er ging iemand weg. En iemand anders
had te veel gebak besteld (vrijdag - minder mensen en zo...)
Die staan op de camera van opa, die komen snelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! Lekker! En doe eens een foto van het betere graai- en smeerwerk
Ajaiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:40 schreef Fuente het volgende:
OMG!
We gaan dus iets later, B. rijdt zojuist in een gigadeuk in de auto van overbuurman
Shakes en repen ftw!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fuente ooh! Lekker begin van je vakantieToch veel plezier gewenst
MamsX gefeliciteerd met Xeleste!. Ik pas ff voor de taart..hij kkomt niet uit een zakje dus het mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |