nou wel wat te snoepen maar kwa warm eten niet. Wisten we van te voren hoor, zou anders gewoon veel te laat worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Krijgt 'ie niks te eten op dat feestje dan?
Ah okquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef Stout het volgende:
Game on !!
[..]
nou wel wat te snoepen maar kwa warm eten niet. Wisten we van te voren hoor, zou anders gewoon veel te laat worden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef huuphuup het volgende:
Asyniur leuk! Ik ben heel benieuwdlijkt me zo leuk, trouwen, al die voorpret, jurken enzo.
Mag je lief hem al zien, de jurk? Of hou je het geheim?
Ik ben het nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef k_i_m het volgende:
Er wordt hier al een tijdje BIANCA! geschreeuwd door een of andere vent. Kennelijk heeft zij hem buitengesloten, want ik hoorde net na de laatste BIANCA! KUTWIJF! als nieuwe toevoeging.
Oef, lekker hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart verdeel post, er is nog wat over iemand trek?
Ja! Lekker! En doe eens een foto van het betere graai- en smeerwerkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart verdeel post, er is nog wat over iemand trek?
Gelukkig is dit virtueelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Oew TubbietaartGefeliciteerd, MamsX
Ik sla even over, ik heb al 2 gebakjes op vandaag
Er ging iemand weg. En iemand anders
had te veel gebak besteld (vrijdag - minder mensen en zo...)
Die staan op de camera van opa, die komen snelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! Lekker! En doe eens een foto van het betere graai- en smeerwerk
Ajaiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:40 schreef Fuente het volgende:
OMG!
We gaan dus iets later, B. rijdt zojuist in een gigadeuk in de auto van overbuurman
Shakes en repen ftw!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fuente ooh! Lekker begin van je vakantieToch veel plezier gewenst
MamsX gefeliciteerd met Xeleste!. Ik pas ff voor de taart..hij kkomt niet uit een zakje dus het mag niet
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef skadhd het volgende:
Uhr... Miss heb ik iets gemist, maar waar komt 'ie vandaan?
Uit het circus van Herman Renz....kinderfeestje (inclusief pet en beker + suikerspin)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef skadhd het volgende:
Uhr... Miss heb ik iets gemist, maar waar komt 'ie vandaan?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:16 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben ook net geBBQedmr. snoopy heeft zo'n Weber voor z'n verjaardag gekregen. Alleen hij begon nu gelijk al te roken toen we hem aanstaken. Volgens mij kwam dat door de briketten. Vorige keer houtskool gebruikt en dat ging veel beter. Later ging het gelukkig wel gewoon goed. En nu we klaar zijn gloeien die dingen op z'n best
Heftig, maar ga er niet tot in detail op in zeg maar, hoe graag ik het ook zou willen 'delen'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
hoe was de voorlichting Mous?
of heb k daar overheen gelezen ergens?
Ah okay, dat had ik gemist. Ja wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Heftig, maar ga er niet tot in detail op in zeg maar, hoe graag ik het ook zou willen 'delen'
Het is toch echt wel heel verdrietig, ondanks de babbelende boodschappentassen die het evengoed wel aangedikt hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ah okay, dat had ik gemist. Ja wel begrijpelijk
Helpt dat echt? En hoe werkt het dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zo'n ding aanschaffen [ afbeelding ]
lidl heeft ze ook vaak voor 7 euro en dan heb je zeker weten geen rookpluimen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Helpt dat echt? En hoe werkt het dan?
Je steekt alles aan in dat ding en als het gloeit mik je het in de bbq?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |