nou wel wat te snoepen maar kwa warm eten niet. Wisten we van te voren hoor, zou anders gewoon veel te laat worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Krijgt 'ie niks te eten op dat feestje dan?
Ah okquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef Stout het volgende:
Game on !!
[..]
nou wel wat te snoepen maar kwa warm eten niet. Wisten we van te voren hoor, zou anders gewoon veel te laat worden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef huuphuup het volgende:
Asyniur leuk! Ik ben heel benieuwdlijkt me zo leuk, trouwen, al die voorpret, jurken enzo.
Mag je lief hem al zien, de jurk? Of hou je het geheim?
Ik ben het nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef k_i_m het volgende:
Er wordt hier al een tijdje BIANCA! geschreeuwd door een of andere vent. Kennelijk heeft zij hem buitengesloten, want ik hoorde net na de laatste BIANCA! KUTWIJF! als nieuwe toevoeging.
Oef, lekker hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart verdeel post, er is nog wat over iemand trek?
Ja! Lekker! En doe eens een foto van het betere graai- en smeerwerkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Een taart verdeel post, er is nog wat over iemand trek?
Gelukkig is dit virtueelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Oew TubbietaartGefeliciteerd, MamsX
Ik sla even over, ik heb al 2 gebakjes op vandaag
Er ging iemand weg. En iemand anders
had te veel gebak besteld (vrijdag - minder mensen en zo...)
Die staan op de camera van opa, die komen snelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! Lekker! En doe eens een foto van het betere graai- en smeerwerk
Ajaiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:40 schreef Fuente het volgende:
OMG!
We gaan dus iets later, B. rijdt zojuist in een gigadeuk in de auto van overbuurman
Shakes en repen ftw!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fuente ooh! Lekker begin van je vakantieToch veel plezier gewenst
MamsX gefeliciteerd met Xeleste!. Ik pas ff voor de taart..hij kkomt niet uit een zakje dus het mag niet
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef skadhd het volgende:
Uhr... Miss heb ik iets gemist, maar waar komt 'ie vandaan?
Uit het circus van Herman Renz....kinderfeestje (inclusief pet en beker + suikerspin)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef skadhd het volgende:
Uhr... Miss heb ik iets gemist, maar waar komt 'ie vandaan?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:16 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben ook net geBBQedmr. snoopy heeft zo'n Weber voor z'n verjaardag gekregen. Alleen hij begon nu gelijk al te roken toen we hem aanstaken. Volgens mij kwam dat door de briketten. Vorige keer houtskool gebruikt en dat ging veel beter. Later ging het gelukkig wel gewoon goed. En nu we klaar zijn gloeien die dingen op z'n best
Heftig, maar ga er niet tot in detail op in zeg maar, hoe graag ik het ook zou willen 'delen'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:33 schreef huuphuup het volgende:
hoe was de voorlichting Mous?
of heb k daar overheen gelezen ergens?
Ah okay, dat had ik gemist. Ja wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Heftig, maar ga er niet tot in detail op in zeg maar, hoe graag ik het ook zou willen 'delen'
Het is toch echt wel heel verdrietig, ondanks de babbelende boodschappentassen die het evengoed wel aangedikt hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ah okay, dat had ik gemist. Ja wel begrijpelijk
Helpt dat echt? En hoe werkt het dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zo'n ding aanschaffen [ afbeelding ]
lidl heeft ze ook vaak voor 7 euro en dan heb je zeker weten geen rookpluimen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Helpt dat echt? En hoe werkt het dan?
Je steekt alles aan in dat ding en als het gloeit mik je het in de bbq?
ohh wij hebben het alternatief bekeken van BNN...die zoeken een sterretjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
SBS6 op hier. Wat een leuk meisje zo met die gitaar
Alleen dat hutjemutjevolk wat ze continu laten zien...Fans, publiek w/e
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef Stout het volgende:
(enne noord hollanders denken jullie eraan ? Het is LUILAK !!)
Hier ook, incl. snelstarter en wil het liefst ook alleen op kolen bbq-en want elektrisch ofzo kan ie geen bbq-en noemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
ps. wij hebben ook een weber en ik woon met een bbq-expert/fanatiekeling
Zo een had ik er hier ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:57 schreef huuphuup het volgende:![]()
wat ziet dat er high-tech uit!
Volgens mij vindt mn lief dat helemaal nietshaha
die wil wapperen met een krant enzo en vuur maken... je kent het wel "barbecue-en is mannenwerk"dat idee
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo een had ik er hier ookTot we bij de Lidl zo'n ding kochten en hij de bbq binnen een kwartier prachtig gloeiend kreeg. Nu wil hij een reserve, "voor het geval dat"
ghehe ja psiesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens mij vinden alle mannen dat wel leuk, fikkie stokenBBQen
Terwijl ik altijd kook, regelt hij altijd het blakeren van het vlees
Hij heeft een electrisch blazertje en een soort van rek waarin ie opstart ja... de kooltjes worden dan heel mooi gelijkmatig en heel snel ook heel heetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:09 schreef snoopy het volgende:
heeft ie ook zo'n opstartding Rocka?
Nee, ze deden onopvallend opvallend luchtig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef RockabeIIa het volgende:
haha PM, zo erg...die mannen die dan jaloers zijn. Gingen ze em tips e.d geven?
een nieuw kitrandje iigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe ja psies![]()
daarom laat k em maar. Kan ie lekker met vuur spelen enzo![]()
klopt het dat ik een nieuw dakje heb?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hij heeft een electrisch blazertje en een soort van rek waarin ie opstart ja... de kooltjes worden dan heel mooi gelijkmatig en heel snel ook heel heet
omg
Wel geboren in Oz, maar eigenlijk gewoon Hollands!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend (die met dat blazertje) vind electrische en gasbbq's gay
jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, sinds de AH bestaat is dat niet meer zo met dat gesnij e.d.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef Koosje het volgende:
Mijne spant de kroon, die heeft zelfs een zilveren koffertje waar z'n (Weber) bbq gereedschap in zit. Incl. blazertje en snelstarter.
En nog wordt het vlees zwart.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef Koosje het volgende:
Mijne spant de kroon, die heeft zelfs een zilveren koffertje waar z'n (Weber) bbq gereedschap in zit. Incl. blazertje en snelstarter.
En nog wordt het vlees zwart.
Nee, bestaat dat??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:53 schreef YPPY het volgende:
Hier ook een bbq gereedschapskoffer en een starterkit voor de weber. En ik heb zelfs voor z'n verjaardag een nieuw driedelig schoonmaakding gekcht.Hebben jullie ook spul dat in wat er moet en dat het dan nog meer naar hout smaakt?
![]()
Wij maken een afrastering van de supersonische trap (die ik wilde).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef PM-girl het volgende:
Zijn jullie mannen dan ook compleet gestresst en niet in staat ook nog maar te dénken aan kinderen opvoeden, honden uitlaten of tafels dekken?
Wij mochten als kind echt niet dichterbij dan 2 meter komen!
rechaud op tafel does the trickquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef PM-girl het volgende:
Vergeet het maken van de saté-saus niet, die of nog niet klaar of koud is op het moment dat de saté van het rooster komt!
Heerlijk toch, ik eet het liefs alleen maar stokbrood met knoflooksaus en saté-saus!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
rechaud op tafel does the trick![]()
maar wij hadden altijd wel belachelijk veel pindasaus![]()
denk in de richting van een grote kookpan vol
Stoer he. Volgensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, bestaat dat?? Dat is dan zeg maar het kwadraat van het droogtrommeldoekje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
nee, het is hout. Snippers ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Yppy, bedoel je bbq-kruiden voor op de kolen... We got it ofcoursy
Ja? Kwijl jij in je slaap?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
nee, het is hout. Snippers ofzo.
En nu gaan ween misschien meer.
Ik zie een bbq voor me, gestookt op belastingpapieren en geroosterde droogmol!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef PM-girl het volgende:
Ik kruip mijn bedje in, dromen van droogmollen, BBQ's, Bianca en belastingpapieren!
dit is altijds het enige dat ik eet bij bbq'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pindasaus en stokbrood met kruidenboter. Zonder dat is het geen echte BBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet lacht, ben je dood.
quote:
bij ons ook hahaha. Burgers hoeven voor mij niet zo en mn lief heeft erg graag sateh, en lamsvlees vindt ie heerlijk van de barbejoek. Ik gooi er trouwens ook altijd ananas opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
dit is altijds het enige dat ik eet bij bbq's
tenzij we satétjes bakken (bbq'en in huize pinq) als wij bbq'en komen er alleen satétjes op. geen hamburgers enzo
kom maar opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:08 schreef p_iglet het volgende:
Iemand hier met even 5 minuutjes tijd om mij te helpen?
Ik heb voor morgen flyers nodig om op mijn werk uit te delen tijdens een inzamelingsactie.
Innepin zou me helpen, maar die heeft heel begrijpelijk nu andere dingen aan haar hoofd.
Nu zelf de tekst min of meer duidelijk op papier gezet, maar ik ben dyslectisch en erg slecht in stijl van zinnen enzo.
Ik zoek dus iemand die even kritisch naar de tekst wil kijken of er fouten in zitten en alle zinnen fatsoenlijk lopen.
(hulp om de layout nog mooier te krijgen mag ook, maar vind het belangrijkste dat er geen fouten of rare zinnen in staan)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:10 schreef dutchie het volgende:
De kunst van de bbq is Bix, om te wachten tot de kooltjes gloeien ipv als de vlammen uitslaan het vlees erop gooien.
Manlief vindt het echt een sport om het vlees gaar en netjes krokant te serveren. Hij is de meester van de bbq. Maar hij vergeet altijd dat het vlees vooraf door 'iemand' gemarineerd is en de salades vooraf door 'iemand' bereid zijn, het stokbrood door 'iemand' gesneden, de saté-saus door 'iemand' gemaakt is, de tafel door 'iemand' gedekt is, de boodschappen door 'iemand' gedaan is. Eigenlijk het enige wat hij moet doen is ervoor te zorgen dat het vlees niet aanbrandt. Maar wie die 'iemand' toch is?
ik kom er dus pas vanavond achter dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Het lijkt mij dat je de wasmachine in badkamer op een aardlek wilt hebben. Stroom en water vind ik nooit zo;n fijne combi.
--> K&Wquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef DJMO het volgende:
ik krijg honger van dat ge-bbq hier! maar mijn oven doet het nog steeds niet
hmm zijn er hier elektra deskundigen in huis???
situatie: ik heb vier groepen in de meterkast, waarvan er 2 worden beschermd door de aardlekschakelaar. (de groene groepen). de keuken staat op een groene groep. mijn slaapkamer en schuurverlichting staan op dezelfde groep.
mijn badkamer (en dus mijn wasmachine) staat op een witte groep. (die dus niet geaard is)
mijn computer & televisie staan op de andere groene groep. gevolg: als ik kortsluiting heb in de keuken, klappen ook mijn pc en tv eruit + de slaapkamer. oftewel: mijn hele huis, behalve de wasmchaine zit zonder stroom, want die andere witte groep doet helemaal niets.
mijn schoonvader zegt dat niet klopt en dat ik de woningbouw moet bellen om het goed / om te laten leggen, maar voor ik op hoge poten iets ga eisen bij de woningbouw wil ik even wat meer meningen horen
Iedereen kwijlt in zijn slaapquote:
Ruinerwold?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:02 schreef dutchie het volgende:
Zondag met alle vrienden op een speelboerderij. Eindelijk iedereen weer eens bij elkaar.
blikje bavaria 0,0 ??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
DJMO, ik krijg ook honger van die BBQ-praat hier. Ook dorst trouwens! Er gaat niets boven een heerlijk vers getapt pilsje bij een half varken. Maarja....![]()
Rewimo, ik kwijl niet tijdens het slapen! Wel als ik iets heeeeeel lekkers eten ruik
of ze verzetten het een week als ze slim zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:53 schreef dutchie het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Dacht nog te wachten op manlief, maar die is voetballen vanavond (sinds jaaaaaren) met zijn oude voetbalploeg. Ik geloof dat de 3e helft een beetje is uitgelopen.
En hij moet om 08.30 een vloertje gaan leggen bij de buren.
Mét de buurman die vanavond een bruiloft heeft.
Dat wordt heel zacht hameren denk ik.
Truste!
Ow ja dat was niet helemaalduidelijk uit mijn post, wehebben komende dinsdag om 17.00 uur een afspraak daar. Ik hoop dat we dan dus ook meteen weten of er nog een huis is met zolder. Ow en ik had niet zo goed geluisterd naar Mike,we staan dus nr 3 op 4 huizen waarvan er 2 een zolder hebben. Er hoeft er dus maar 1 af te haken en wij hebben een huis!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef bixister het volgende:
[..]![]()
volgens mij gaan ze barbecuen in bed.of erover dromen...
hier een uitzondering op de regel geloof ik: G-lief vindt er niet veel aan, aan dat geBBQ. we hebben een simpele elektrische sinds een tijdje en we vinden 't allebei wel lekker makkelijk!minder zwartgeblakerd eten, en snel klaar. prima! (nu ben ik natuurlijk wel benieuwd of er ook olie is waar je je elektrieke BBQ mee kunt insmeren zodat je vlees TOCH nog naar hout ruikt/smaakt.
oja enne... de Nikon is binnen hoor, wat een geweldig ding!!!![]()
![]()
nr 3 of nr 2? spannend! haha die padvinders!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:09 schreef Jelief het volgende:
Ow en ik had niet zo goed geluisterd naar Mike,we staan dus nr 3 op 4 huizen waarvan er 2 een zolder hebben. Er hoeft er dus maar 1 af te haken en wij hebben een huis!
Die zonder zolder willen we niet omdat we dan alsnog te weinig ruimte hebben op den duur.
zwager kreeg vandaag van de bbq op het werk een zooi vlees mee (twee vriezerlades vol) dus wij gaan zondag bbq-en. En geloof het of niet maar elke keer weer hebben de padvinders de grootste moeite om de kooltjes op tijd heet te krijgen.
AAAAAAAAAAAAAAAAARCHquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:11 schreef dutchie het volgende:
Kan niet djmo. Buuf is zwanger van een tweeling en dat betekent dubbele hormoon-buien.![]()
Manlief net aan de telefoon gehad, om het mild uit te drukken; het was er erg gezellig.![]()
Nu ga ik echt naar bed, moet er immers morgen een uit zijn bed trekken nl.
nr 3 we mogen dus een huis uitzoeken maar 1 en 2 mogen eerder kiezen, als er 1 een huis zonder zolder kiest vieren wij een feestje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:13 schreef bixister het volgende:
hahaha moussy, echt!?
[..]
nr 3 of nr 2? spannend! haha die padvinders!
en je was jarig geloof ik he? gefeliciteerd nog!
Ja echt, en ik doe wel eens een druppeltje door marinades of sausjesquote:
Hoe was de schoolbijeenkomst? Alles goed met Gijs?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja echt, en ik doe wel eens een druppeltje door marinades of sausjes
En die houtdinges voor op de BBQ, daar rook ik vis mee, op mn gasfornuis in een mini rookoventjeen ik koop het als beukensnippers (of ander hout) bij de hengelsportzaak.
Hey !! Eindelijk een mede-fokker wakkerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 06:33 schreef Vicky het volgende:
Mogguh, Amber besloot om 6.15 dat het mooi was en ik moest plassen
fijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 06:44 schreef Vicky het volgende:
Pff volgens mij heeft er eentje hier een ochtendhumeur... Dat wordt weer gezellig
in mijn straat is het bruggetje nog steeds afgesloten, dus dit jaar zijn we overgeslagen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 05:21 schreef Stout het volgende:
Mogge![]()
kwart over vier ben ik eruit gegaan, er waren toen al kinderen aan het toeteren.
Net ff een groepje jeugd gesproken (leerlingen) en die gaan richting een andere wijk![]()
Houden zo ..
nee idd, dat moet ik écht niet doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:12 schreef Popples het volgende:
pinq niet elke dag op de weegschaal gaan staan.
zag het staanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:28 schreef pinquit het volgende:
de chinese kantonese kip van de reclameis best ok
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:55 schreef Popples het volgende:
hij is eruit hoor en wel door het geblehr van zijn dochter.![]()
amber
nou ze zijn aangekleed en klaar voor de stadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:59 schreef Vicky het volgende:
[..]gebler kan af en toe best functioneel zijn
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:23 schreef miss_sly het volgende:
schaap staat ook al te douchen, die gaat dadelijk lekker ontbijtje scoren bij bakker en coffee company
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:28 schreef Rewimo het volgende:Mogge
Ik heb tot 9 uur geslapen
met 1 plaspauze om 6.45. En echt geslapen in plaats van een halve nacht te liggen draaien en zweten
Vandaag gaan we op klimrek/glijbaan/schommeljacht
ik ga elke week, mede door jeugdzorgquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:15 schreef Stout het volgende:
[..]
ga je elke week wegen ? Ik merkte aan mijn armen wel of ze groeiden...en aan de kleding
Fijnquote:
Even bellen naar je TNT kantoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De postbode legt mijn pakketjes altijd ergens neer en stopt dan een briefje in de brievenbus met wáár hij het gelegd heeft, als hij iets komt bezorgen terwijl ik niet thuis ben.
En nu, die ene keer dat ik echt om een pakketje zit te springen, is er een vervanger die het pakketje weer meeneemt en het pas op de eerstvolgende werkdag aanbiedtDat is pas dinsdag
ik heb het een keer gehad, dat ik een pakketje perse die dag wilde hebben, toen ben ik gewoon bij de distri-punt gaan zitten wachten tot de bezorgers terug kwamen, kon ik het daarvandaan mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Even bellen naar je TNT kantoordaar gaan de pakketjes weer naartoe terug, wellicht kunnen ze het dan nogmaals aan komen bieden, misschien aan het einde van de rit van die bezorger ofzo. en een beetje overdrijven dat je het eigk echt nu nodig hebt en niet tot dinsdag kunt wachten ofzo
oeh wij gaan lekker vis halen bij de visboer voor vanavond![]()
Zou kunnen aks er iemand thuis is, maar het een magnetron en een senseo... Daar wacht ik liever zelf op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:52 schreef DJMO het volgende:
kan het niet bij de buren worden afgegeven vicky?
Hij is nu 9 en 1.54, dat is vergeleken met het gemiddelde flink groot. Rond zijn 6e zijn we doorgestuurd van de huisarts, gewoon om het in de smiezen te houden. Als hij voor zijn 12e langer dan 175 is moeten we terug. Dat is nog 20 cm...en nog ruim 2,5 jr . Aangezien hij ongeveer 12 cm per jaar groeit, halen we dat wel vrees ik :d Omdat ik 'maar' 1.70 ben en mijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:15 schreef Popples het volgende:
stout hoezo om dat hij te lang is naar de kinderarts?
ow wat heerlijk lijkt me dat, dat is als vakantiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:37 schreef _Bar_ het volgende:
Voor verse broodjes hoeven wij in preciepe niet ver, de bakker is net het hoekje van de straat om, en is ook al open vanaf 7 uur, en dan is het brood echt vers
mijn moeder wilde dat ook niet voor mij hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:03 schreef Stout het volgende:
Daar hadden ze het bij ons ook over maar no way !![]()
Bij mij in de familie zijn de mannen ook groot (vader van 1.89, andere vader () is ook 1.92, neven die groot zijn (2.00 en groter) en aan mans kant was opa ook lang, boven de 2.00 Dus zo gek is t niet
Wij laten ze gewoon lekker groeien en we zien wel
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat lijkt me niet DJMO, 't is een officiële feestdag
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:03 schreef MamsX het volgende:
Met andere woorden ze maken zoveel herrie dat je om 5 uur naast je bed staat..
die ervaring heb ik ook met neckermann en niet 1x!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:05 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GRRRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
boos.. nee hoor...zwaar pissed...
Maak ik de doos open waar de Senseo in zit, is de Senseodoos al een keertje helemaal dichtgeplakt en de doos is ook beschadigd, maak ik de Senseodoos zelf open, is ook het verpakkingsmateriaal beschadigd en het plastic al opengescheurd.... heb gewoon een 2e hands ding gekregen volgens mij...
En de Neckermann is vandaag niet bereikbaar..
Vandaag is echt een K. dag..
Hoe kan dat dan, is ie echt zo piepklein?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:17 schreef Vicky het volgende:
nou de magnetron gaat ook weer retour.. is te klein...
flessen passen er niet in
kan jij het de rest van nederland ook even afraden, dan kan ik welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het je niet aanraden om te gaan
6:00quote:
Als je de Albert Heijn al druk vond net...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan jij het de rest van nederland ook even afraden, dan kan ik wel
daar heb ik hier laatst nog een discussie over gehad op t forum..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:55 schreef Stout het volgende:
[..]
Hij is nu 9 en 1.54, dat is vergeleken met het gemiddelde flink groot. Rond zijn 6e zijn we doorgestuurd van de huisarts, gewoon om het in de smiezen te houden. Als hij voor zijn 12e langer dan 175 is moeten we terug. Dat is nog 20 cm...en nog ruim 2,5 jr . Aangezien hij ongeveer 12 cm per jaar groeit, halen we dat wel vrees ik :d Omdat ik 'maar' 1.70 ben en mijn1.93 is zijn groei nogal flink.
Gelukkig is hij in zijn klas niet de enige lange...er zijn er nog 4 (maar die zijn of al 10 of hebben extreem lange ouders)
en bedanktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
SBS6 op hier. Wat een leuk meisje zo met die gitaar
Alleen dat hutjemutjevolk wat ze continu laten zien...Fans, publiek w/e
ik werd geschat op 1.86 en ik ben hormoonloos blijven steken op de 1.80, prima lengtequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:57 schreef huuphuup het volgende:
Jeuh Vicky!![]()
haha ik liep ook voor op groei toen ik klein was. En shock-horror-oh noes! Ik moest maar aan de hormonen ofzo want volgens de berekeningen zou ik de 1.80 met gemak passeren
hier issie toch gewoon mooi dicht hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
zit je al 2,5 week zonder wasmachine
godverdegodver wat is het druk overal zeg
volle karren alsof de 3de wereldoorlog op het punt van uitbreken staat
terwijl albert heijn morgen en overmorgen gewoon open is.
wat is dat toch, dat gehamster
en nu maar even lekker therapeutisch was ophangen
nou ook lekker dan. dan had ik wel mooi even herrie geschoptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:05 schreef Vicky het volgende:
Popples ze zijn dinsdag pas weer te bereiken.
Dat had ik ook. Op mijn 12e was ik 1.78m en daar is nog maar 2cm bijgekomen. Tegenwoordig voel ik me alweer klein tussen al die lange schoolkinderenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn moeder wilde dat ook niet voor mij hoorhaha. Die had zoiets van ja je hoela we zien wel waar het schip strandt en 1.80 voor een vrouw is nog steeds niet absurd dus whatever.
En ik ben uiteindelijk blijven steken bij 1.68m
Ben jij zo lang?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik werd geschat op 1.86 en ik ben hormoonloos blijven steken op de 1.80, prima lengte
Hmm.. hoe schatten ze dat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daar heb ik hier laatst nog een discussie over gehad op t forum..
dat ik het wel zou overwegen bij haar omdat ze nu geschat wordt op 1.92
en dat vind ik reuzesneu. Maar eerst maar eens afwachten
Postcrossing? Tijdje gedaan. Best lollig, af en toe een kaartje tussen de rekeningen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:35 schreef Stout het volgende:
Zijn er hier nog mensen die het leuk vinden om kaartjes te ontvangen uit heel de wereld en ze ook heel de wereld over te sturen ???
Bij mijn oudste is een handfoto gemaakt en aan de hand van zijn groei, handfoto en andere gegevens hebben ze een berekening gemaakt. Die kwam uit op 2.03 (met een 10cm naar beneden en naar boven grens)quote:
Jongste vraagt wanneer ie kan komenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:36 schreef Rewimo het volgende:
Hallo
Zoiets is het gewordenMaar dan met rondhout. En met mazzel: ze waren in de aanbieding
Scheelt toch 110 euro!
[ afbeelding ]
Twee schommels, touwladder en glijbaan/klimgedeelte
Edit: gevonden, het is die rechtsonder (Kai)
http://www.produkte24.com(...)/seite-18-gross.html
Ik vind het zelf ook coolquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:42 schreef k_i_m het volgende:
Wat cool Rewimo! Ik wou dat wij een tuin hadden waar zo'n ding in past!
Yup !quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Postcrossing? Tijdje gedaan. Best lollig, af en toe een kaartje tussen de rekeningen.
Dinsdag gaan we hem halen. Ik geef wel een seintje als hij staatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:44 schreef Stout het volgende:
Jongste vraagt wanneer ie kan komen(die is in staat om dus zelf gewoon in de trein te stappen)
Lijkt me best leuk, hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:35 schreef Stout het volgende:
Zijn er hier nog mensen die het leuk vinden om kaartjes te ontvangen uit heel de wereld en ze ook heel de wereld over te sturen ???
Ohhh die van mij maar 47quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
i knows *winkwinknudgenudge*
hij heeft schoenmaat 50 trouwens
Dat herken ik helemaal, maar ik moet momenteel altijd zoeken naar mijn crocs, zoonlief en ik hebben dezelfde maat en kleur :d Heb dr nu 2 van die versierselen op, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind 47 ook al groot ja. Als ik met mijn maat 40/41 (!) in mijn wederhelft zijn schoenen ga staan heb ik ineens hele ienimienie voetjes
.
Hey dat legogerommel klinkt bekendquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoor legogerommel van boven
Ben net nog op een hol naar de Lidl gereden. Voor de zoveelste keer zo'n wc-blokhouder afgebroken... dat gebeurt me nou zó vaak! En de winkel waar ik ze normaal haal was al dicht dus nu zit ik weer met een zooi blokjes die niet in de houder passen
ik kan niet naar buiten kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:02 schreef Stout het volgende:
[..]
Hey dat legogerommel klinkt bekendTimo is net binnen gekomen en heeft alle spongeboblego naar beneden in de tuin gesleept.
Kleurdoos, als je rookwolken ziet vanuit je slaapkamer, er staat weer een agrarisch bedrijf in de hens
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:13 schreef cattie het volgende:
Ik ben met 1.70 m de familiedwerg.![]()
Mijn zusje is richting de 1.80 en mijn broers beiden bijna 2 meter.
Tis voor hun beter dat ze er niet zijn. Heb al een k dag ne zei daarstrwkscal tegen M. dat ik zin had om iemand verrot te scheldenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:13 schreef Popples het volgende:
[..]
nou ook lekker dan. dan had ik wel mooi even herrie geschoptstelletje
bij een lengte van 1.92 voor een meisje zou ik het ook zeker overwegenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daar heb ik hier laatst nog een discussie over gehad op t forum..
dat ik het wel zou overwegen bij haar omdat ze nu geschat wordt op 1.92
en dat vind ik reuzesneu. Maar eerst maar eens afwachten
Nou, je moest wel vlot met eten zijn bij ons thuis...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]dus jij at waarschijnlijk te traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |