Maar wie maakt er dan bordjes voor jou?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:19 schreef ElisaB het volgende:
Je bent een schatje! Als ik ooit nog eens eend word, dan kom ik bij jou wonen
Uhhh.... jijquote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar wie maakt er dan bordjes voor jou?
Maar het verzorgen van eenden is een dagtaak op zich, en je zou toch niet willen dat het maken van bordjes ten koste van deze verzorging zou gaan?quote:
Gezien het animo van deze topicreeks denk ik dat je om gaat komen in de bordjesquote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar het verzorgen van eenden is een dagtaak op zich, en je zou toch niet willen dat het maken van bordjes ten koste van deze verzorging zou gaan?
Misschien over 1,5 week als ze, zoals je vermoedt, nu in het riet zit met haar eendenbabies?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nog steeds ontbreekt ieder spoor...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:23 schreef Miss-Madness het volgende:
't Is niet te hopen dat er zoiets is gebeurt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zojuist wezen kijken (en brood wezen brengen), maar nog steeds geen piepjes. Wat me wel opvalt, is dat de mannetjeseenden allemaal de graskant opkomen en de hele plas rondzwemmen, maar dat de vrouwtjeseenden allemaal aan de andere kant van de brug bij elkaar blijven. Ook hoor ik nog steeds ontzettend veel gepiep uit de hoge graskant komen, ik denk echt dat er het een en ander voor mij verstopt wordt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:56 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Mooi filmpje SEen ik begin me overigens wat zorgen te maken nu je nog steeds niets gezien hebt...
Zojuist weer wezen kijken. Er zwemmen nu weer volop vrouwtjes. Eén vrouwtje had zojuist een nestje gekregen, zo'n 8 á 10 piepjes. Maar Emma met piepjes heb ik tot op heden nog niet gezien...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:22 schreef Turbomuis het volgende:
TSE: En? En? En?
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist 2 eendjes bij de vijver gezien die qua grootte heel goed kindjes van Emma kunnen zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de brakke kwaliteit, zal binnenkort met een fatsoenlijk fototoestel naar de vijver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |