Hieronder linkjes naar de foto's per tenue. De foto's zijn niet van hoge kwaliteit, maar toch goed genoeg om de shirts te keuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik zou wel wat close ups van de logo's en de oksels willen zien bijvoorbeeld. En de zijkanten van de shirts. Thanks!
Dat Nederland shirt is al verkocht?quote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Hieronder linkjes naar de foto's per tenue. De foto's zijn niet van hoge kwaliteit, maar toch goed genoeg om de shirts te keuren.
Alle logo's op de shirts zijn er op geborduurd, dat is soms misschien niet goed te zien op de foto's.
Nederlands elftal
Voorkant shirtje
Setje
Broekje voorkant
Achterkant shirtje
Logo
Oksel
Liverpool
Logo
Logo nog een keer
Hals
Oksel
Zijkant
Zijkant close-up
Voorkant close-up
Broekje voorkant
Broekje achterkant
AC Milan
Logo
Oksel
Zijkant
Zijkant close-up
Broekje voorkant
Broekje achterkant
Spanje
Logo
Zijkant close-up
Oksel
Broekje voorkant
Broekje achterkant
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:55 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dat Nederland shirt is al verkocht?
Dan MOET ik even zeggen dat er in de kraag de eerste twee regels van het volkslied (quote:
Klopt, maar de koper post ook in deze reeks en heeft foto's van het shirt gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:00 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan MOET ik even zeggen dat er in de kraag de eerste twee regels van het volkslied () moet zitten, en die er niet zitten. Dat zit in degene die ik een tijdje geleden postte wel
Gevondenquote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 18:08 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Klopt, maar de koper post ook in deze reeks en heeft foto's van het shirt gezien.
Linkje naar dat shirt dat jij hebt gepost?
Wat bedoelt ze hier mee? Ik heb al een mail gestuurd dat ik het niet snap (2 dagen geleden), maar nog niks terug...quote:Hi,
Sorry that it has not put on site yet after confirming with the supplier.
Best regards,
Rachel
Toen ik hem postte leek het in real dat hij scheef zat, maar dat zit hij nietquote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 18:13 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het KNVB-logo op dat shirtje?
Dan ga ik dat tenue waarschijnlijk ook bestellen, dit keer in de goede maat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:15 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Toen ik hem postte leek het in real dat hij scheef zat, maar dat zit hij niet![]()
Niks dus
Het broekje is wel nogal doorzichtig, maar met een witte boxer (eventueel van DPquote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 18:16 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Dan ga ik dat tenue waarschijnlijk ook bestellen, dit keer in de goede maat.
Wow ziet er vet uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:23 schreef Hardrebel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MicroFly Tiny R/C Hovering UFO from ThinkGeek
Zoiets moet jack verkopen!
Wel een typische gadget voor DP en DealExtreme ja!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:23 schreef Hardrebel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MicroFly Tiny R/C Hovering UFO from ThinkGeek
Zoiets moet jack verkopen!
Ckr! Zulk spul maken ze vast ook in china voor lager bedrag!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:32 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Wel een typische gadget voor DP en DealExtreme ja!![]()
Maar hij kan ze kopen voor $20 (jij ook) op http://www.thinkgeek.com/geektoys/rc/a5ac/ .
Misschien dat Jack korting kan krijgen, maar als hij dat krijgt wil hij ook weer winst maken....
Ga je price-request doen?
Oh, link?quote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 18:46 schreef gers het volgende:
me tandenborsteltjes zijn vandaag binnen gekomen (tvp dus)
Translate jaquote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 18:48 schreef Blinker het volgende:
Leuke site die Taobao, maar hij is zeker niet in het engels beschikbaar?
Of gebruikt iedereen google translate?
Nou heb ik net gelezen dat je deze vragen hier niet meer mag stellen. Dus u ook niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:48 schreef Blinker het volgende:
Leuke site die Taobao, maar hij is zeker niet in het engels beschikbaar?
Of gebruikt iedereen google translate?
ze lezen de OP toch nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb nog wel een idee voor al die mensen die zich ergeren aan de vragen van de mensen. Zet alle vragen op de FOK! help page. En zet in de OP dat je eerst de FOK! help page moet kijken.
(Het is maar een idee)
Mensen klagen dat de OP te lang is.. misschien werkt een gecategoriseerde hulpsite wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Mylene het volgende:
Vraag en antwoord in de OP plakken.
Werkt ook in de H&M reeks.
[generaliserend]quote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 20:08 schreef Mylene het volgende:
Vraag en antwoord in de OP plakken.
Werkt ook in de H&M reeks.
Als ik het mag vragen. Waar haal jij die wielershirts vandaan? Je hebt het vast eerder gepost, maar kon het in de recente topics niet terugvinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik hoop nog steeds op het Rabobank-shirt van 2009... Rachel had al gezegd dat hij niet meer zou komen, maar waarom staat 2008 er dan wel op?
En over dat Saxo Bank-shirt dat rond 20 mei zou komen, ik had een e-mail gestuurd waarom het er nog niet op stond, krijg ik dit terug:
[..]
Wat bedoelt ze hier mee? Ik heb al een mail gestuurd dat ik het niet snap (2 dagen geleden), maar nog niks terug...
Edit: Taobao in onderhoud?
Gewoon zoeken op taobao.com op de teamnaamquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:57 schreef zlakto het volgende:
[..]
Als ik het mag vragen. Waar haal jij die wielershirts vandaan? Je hebt het vast eerder gepost, maar kon het in de recente topics niet terugvinden.
Heb 2 horloges besteld. Een Rolax op dealperfect, gewoon leuk om te hebben. En eentje op dealextreame, zo'n zwart-witte. Kan even geen goede link terugvinden
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:23 schreef Negentien het volgende:
Toaboa.com doet het bij mij niet?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt een router?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is er op DealExtreme ofzo een ding dat kabelinternet kan omzettten in draadloos internet?
En wat is het snelheidsverlies daarvan?
ik proef een apart topicquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mn horloge loopt na een dag nog precies goed.
Moet je lekker in NL halen, voor een 10tje heb je al een nieuwe : http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00670337quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is er op DealExtreme ofzo een ding dat kabelinternet kan omzettten in draadloos internet?
En wat is het snelheidsverlies daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop