abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69547917
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:43 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Laat ze, dit moet voor die renners voelen als een man die een maand geen seks heeft gehad, maar dan wel.
Maar volgens mij zijn ze niet als eerste aan gaan vallen en het is ook geen denderrend speelveld.
Dat ze hier ''meedoen'' is enkel voor egoistisch eigen belang.
pi_69547997
quote:
Erg stijle berg!
Ook erg aardig van Evans, een leider/dictator weet hoe hij mensen achter zich krijgt.

Het gaat er wederom om dat het een zwak veld is, denk je dat toppers van de wereld( die die ettape wat hadden gewild) , Evans en Gilbertje hadden laten gaan?

Maar hij valt aan, geweldig!
Beter doet hij dit in een Giro en of Vuelta en laat hem daar zijn mannetje staan, ipv zijn leven falen/ laten afhangen op de tour

Hier ramt hij op kop voor Gilbert/ als training, maar het moet gebeuren op het moment, maar dan zou hij wel niet kunnen.

Waar ging deze discussie ook alweer over?

Oja dat Evans weinig gepresteerd heeft met zijn kwaliteiten... en ja ik zie hem ''aanvallen''
Oja dat Menchov werd aangevallen door frusties/ minder bedeelden, dat bleek ongegrond en onterecht, terug naar de giro.

Het waren mooie dagen die klimmen/aanvallen

[ Bericht 12% gewijzigd door hardromacore op 30-05-2009 10:25:31 ]
pi_69548333
Ik word eerlijk gezegd moe van deze onzinnige discussies over Evans en Menchov. Ga naar buiten en geniet van lekker weer en stap op de fiets en kun je zoveel aanvallen als je wilt.
pi_69548353
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:36 schreef FredWielergek het volgende:
Ik word eerlijk gezegd moe van deze onzinnige discussies over Evans en Menchov. Ga naar buiten en geniet van lekker weer en stap op de fiets en kun je zoveel aanvallen als je wilt.
Haha
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69548671
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:15 schreef Ericr het volgende:
De 'welke renner is saaier' discussie nou nog niet voorbij? Evans en Menchov zijn misschien even saai maar Evans krijgt meteen primodonna gedrag als hij denkt een grote koers te kunnen winnen. Menchov blijft volgens mij altijd de koele Menchov (op het Rasmussen incident na dan). Dan is het logisch dat de ene renner sympathieker wordt gevonden dan de andere.

Vond overigens Menchov deze Giro wel iets te defensief maar gelet op zijn Alpe D''Huez avontuur van vorig jaar zal je Menchov denk ik niet snel nog een keer overmoedig mee zien gaan in een aanval die boven zijn macht ligt.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:36:53 #206
11102 knep
Mountainfreak
pi_69549321
Opzouten nou met die Evans-Menchov discussie. Open maar een nieuw topic .
Wat een gebed zonder einde zeg.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:13:18 #207
40566 Ericr
Livewrong
pi_69550033
Sastre is geen veel winnaar maar volgens mij heeft hij wel de smaak te pakken sinds zijn Tourwinst. In de Giro nu 2 ritten en in de Tour pakt hij denk ik ook nog wel 1 of 2 ritten mee. Zie hem alleen de prestatie van vorig jaar niet herhalen, in deze Giro toch ook al een paar keer door het ijs gezakt.
pi_69550551
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Ericr het volgende:
Sastre is geen veel winnaar maar volgens mij heeft hij wel de smaak te pakken sinds zijn Tourwinst. In de Giro nu 2 ritten en in de Tour pakt hij denk ik ook nog wel 1 of 2 ritten mee. Zie hem alleen de prestatie van vorig jaar niet herhalen, in deze Giro toch ook al een paar keer door het ijs gezakt.
Die Sastre rijdt ook gewoon drie grote rondes achter elkaar, waarin hij achtereenvolgens 1e, 3e en 4e wordt.
Veel respect voor

Mensen die zich ergeren aan een (Menchov-Evans) discussie Je kan elke discussie, elke opmerking hier als zinloos bestempelen. Maar het is wel leuk. Daarom zitten we hier. En als je het niet leuk vindt; ik heb nergens een verplichting tot het lezen van posts gezien.
pi_69550590
Wat een disussie zeg
pi_69550614
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Die Sastre rijdt ook gewoon drie grote rondes achter elkaar, waarin hij achtereenvolgens 1e, 3e en 4e wordt.
Veel respect voor
Sastre is een klasserenner. Over het algemeen ook erg stabiel.

Had ie nu een of ander conflict met Armstrong Of werd dat een beetje aangedikt door de media?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:49:32 #211
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69550716
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mensen die zich ergeren aan een (Menchov-Evans) discussie Je kan elke discussie, elke opmerking hier als zinloos bestempelen. Maar het is wel leuk. Daarom zitten we hier. En als je het niet leuk vindt; ik heb nergens een verplichting tot het lezen van posts gezien.
Maar dit is het Giro topic en niet het Menchov of Evans (of beide) topic.
pi_69550776
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:11 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Oja dat Menchov werd aangevallen door frusties/ minder bedeelden, dat bleek ongegrond en onterecht, terug naar de giro.

pi_69550843
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:49 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Maar dit is het Giro topic en niet het Menchov of Evans (of beide) topic.
AMEN

Zeg, gaat Di Luca deze etappe winnen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:00:17 #214
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69550893
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:57 schreef FredWielergek het volgende:

[..]

AMEN

Zeg, gaat Di Luca deze etappe winnen?
Verwacht eigenlijk wel Rabo in de aanval om de boni's weg te nemen. Misschien Tjallingi of Kozontchuk?
pi_69550935
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:44 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Sastre is een klasserenner. Over het algemeen ook erg stabiel.

Had ie nu een of ander conflict met Armstrong Of werd dat een beetje aangedikt door de media?
Ongetwijfeld aangedikt. Armstrong had gezegd dat toen hij Sastre de Tour zag winnen, hij bedacht dat hij weer moest gaan fietsen omdat hij Sastre er altijd affietste. Vond Sastre niet leuk.

Meer weet ik er ook niet van. Dit zeiden de Sporza-commentatoren iig.
pi_69550945
Op dit moment zijn 8 renners weg, met bijna 3 minuten voorpsorng. Kleine namen, geen Rabo erbij én... 8 ploegen weg. Dus gunstig voor Rabobank.
pi_69550958
Wellicht iets voor Davis, deze etappe. Ik denk wel dat het LPR gaat lukken er een groepssprint van te maken.
pi_69551003
Lpr en columbia rijden samen en zorgen ervoor dat de 8 niet verder dan 3 minuten komen. Dus toc niet zo mooi voor Rabo.
pi_69551065
Dan is het hopen voor Rabobank dat Hagen en Davis Di Luca voor kunnen blijven.

Hoop persoonlijk een beetje dat Di Luca vandaag wint, en in het roze de tijdrit begint. Goed voor de spanning&spektakel, en een seconde of 5 gaat Menchov toch wel pakken in de tijdrit
pi_69551435
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan is het hopen voor Rabobank dat Hagen en Davis Di Luca voor kunnen blijven.

Hoop persoonlijk een beetje dat Di Luca vandaag wint, en in het roze de tijdrit begint. Goed voor de spanning&spektakel, en een seconde of 5 gaat Menchov toch wel pakken in de tijdrit
Zeg nooit nooit, een valpartij of lekke band kunnen altijd op de loer liggen.
pi_69551669
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:28 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit, een valpartij of lekke band kunnen altijd op de loer liggen.
rome is vrij bochtig en gevaarlijk parcour. Inderdaad grote kans op valpartijen.. als het dan nog beetje regent dan gaan ze naar de aankomst scuiven.
pi_69551705
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ongetwijfeld aangedikt. Armstrong had gezegd dat toen hij Sastre de Tour zag winnen, hij bedacht dat hij weer moest gaan fietsen omdat hij Sastre er altijd affietste. Vond Sastre niet leuk.

Meer weet ik er ook niet van. Dit zeiden de Sporza-commentatoren iig.
beetje begrijpelijk als je ziet dat sastre de rest op 2minuten rijd en armstrong 3-4minuten sneller die alp oprijd over zijn 7jaar tour dan die sastre..
pi_69551884
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:36 schreef knep het volgende:
Opzouten nou met die Evans-Menchov discussie. Open maar een nieuw topic .
Wat een gebed zonder einde zeg.
pi_69551940
Over naar de orde van de dag inderdaad.
pi_69552110
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:50 schreef Leatherface het volgende:
Over naar de orde van de dag inderdaad.
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:48 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Daar gaat het echt al een post of 10 niet meer over

Maar als jullie dat zo graag willen, post 'ns een huidige stand van zaken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')