quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:43 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Laat ze, dit moet voor die renners voelen als een man die een maand geen seks heeft gehad, maar dan wel.
Maar volgens mij zijn ze niet als eerste aan gaan vallen en het is ook geen denderrend speelveld.
Dat ze hier ''meedoen'' is enkel voor egoistisch eigen belang.
Erg stijle berg!quote:
Hahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:36 schreef FredWielergek het volgende:
Ik word eerlijk gezegd moe van deze onzinnige discussies over Evans en Menchov. Ga naar buiten en geniet van lekker weer en stap op de fiets en kun je zoveel aanvallen als je wilt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:15 schreef Ericr het volgende:
De 'welke renner is saaier' discussie nou nog niet voorbij? Evans en Menchov zijn misschien even saai maar Evans krijgt meteen primodonna gedrag als hij denkt een grote koers te kunnen winnen. Menchov blijft volgens mij altijd de koele Menchov (op het Rasmussen incident na dan). Dan is het logisch dat de ene renner sympathieker wordt gevonden dan de andere.
Vond overigens Menchov deze Giro wel iets te defensief maar gelet op zijn Alpe D''Huez avontuur van vorig jaar zal je Menchov denk ik niet snel nog een keer overmoedig mee zien gaan in een aanval die boven zijn macht ligt.
Die Sastre rijdt ook gewoon drie grote rondes achter elkaar, waarin hij achtereenvolgens 1e, 3e en 4e wordt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:13 schreef Ericr het volgende:
Sastre is geen veel winnaar maar volgens mij heeft hij wel de smaak te pakken sinds zijn Tourwinst. In de Giro nu 2 ritten en in de Tour pakt hij denk ik ook nog wel 1 of 2 ritten mee. Zie hem alleen de prestatie van vorig jaar niet herhalen, in deze Giro toch ook al een paar keer door het ijs gezakt.
Sastre is een klasserenner. Over het algemeen ook erg stabiel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die Sastre rijdt ook gewoon drie grote rondes achter elkaar, waarin hij achtereenvolgens 1e, 3e en 4e wordt.
Veel respect voor
Maar dit is het Giro topic en niet het Menchov of Evans (of beide) topic.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen die zich ergeren aan een (Menchov-Evans) discussieJe kan elke discussie, elke opmerking hier als zinloos bestempelen. Maar het is wel leuk. Daarom zitten we hier. En als je het niet leuk vindt; ik heb nergens een verplichting tot het lezen van posts gezien.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:11 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Oja dat Menchov werd aangevallen door frusties/ minder bedeelden, dat bleek ongegrond en onterecht, terug naar de giro.
AMENquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar dit is het Giro topic en niet het Menchov of Evans (of beide) topic.
Verwacht eigenlijk wel Rabo in de aanval om de boni's weg te nemen. Misschien Tjallingi of Kozontchuk?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:57 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
AMEN
Zeg, gaat Di Luca deze etappe winnen?
Ongetwijfeld aangedikt. Armstrong had gezegd dat toen hij Sastre de Tour zag winnen, hij bedacht dat hij weer moest gaan fietsen omdat hij Sastre er altijd affietste. Vond Sastre niet leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sastre is een klasserenner. Over het algemeen ook erg stabiel.
Had ie nu een of ander conflict met ArmstrongOf werd dat een beetje aangedikt door de media?
Zeg nooit nooit, een valpartij of lekke band kunnen altijd op de loer liggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan is het hopen voor Rabobank dat Hagen en Davis Di Luca voor kunnen blijven.
Hoop persoonlijk een beetje dat Di Luca vandaag wint, en in het roze de tijdrit begint. Goed voor de spanning&spektakel, en een seconde of 5 gaat Menchov toch wel pakken in de tijdrit
rome is vrij bochtig en gevaarlijk parcour. Inderdaad grote kans op valpartijen.. als het dan nog beetje regent dan gaan ze naar de aankomst scuiven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, een valpartij of lekke band kunnen altijd op de loer liggen.
beetje begrijpelijk als je ziet dat sastre de rest op 2minuten rijd en armstrong 3-4minuten sneller die alp oprijd over zijn 7jaar tour dan die sastre..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld aangedikt. Armstrong had gezegd dat toen hij Sastre de Tour zag winnen, hij bedacht dat hij weer moest gaan fietsen omdat hij Sastre er altijd affietste. Vond Sastre niet leuk.
Meer weet ik er ook niet van. Dit zeiden de Sporza-commentatoren iig.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:36 schreef knep het volgende:
Opzouten nou met die Evans-Menchov discussie. Open maar een nieuw topic.
Wat een gebed zonder einde zeg.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:50 schreef Leatherface het volgende:
Over naar de orde van de dag inderdaad.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |