En met 50mk/u wordt het echt een fucking bloedbad hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:00 schreef cheqy het volgende:
Omdat je in de bebouwde kom minder overzicht hebt misschien?
Plus dat je te maken hebt met uitwijkende fietsers voetgangers en zo kunnen we wel doorgaan.
Dit kon je echt niet zelf bedenken?
Ik wilde hier eerst serieus op ingaan maar de stomheid druipt er van af.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef sinadO het volgende:
[..]
En met 50mk/u wordt het echt een fucking bloedbad hoor.
Met stomheid geslagen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik wilde hier eerst serieus op ingaan maar de stomheid druipt er van af.
Wat de hel...??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef Druktemaker het volgende:
Welkom op FOK!
Leuke binnenkomer dit topicEens!
Jij ook al?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:28 schreef Meddo het volgende:
Op de snelweg heb je maar verkeer van één richting wat nauwelijks zijdelings beweegt, binnen de bebouwde kom is dat wel anders
Welkom op FOK trouwens![]()
Dan hoop ik dat ze net klaar zijn met een dikke boom planten waar jij dan je snoeptrommel op wielen omheen kan vouwen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Terechte klacht! Ik ben er \voor om bij werkzaamheden binnen de bebouwde kom de snelheid op 90 km per uur te zetten
Ja want bomen plaatsen ze doorgaans midden op de rijbaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze net klaar zijn met een dikke boom planten waar jij dan je snoeptrommel op wielen omheen kan vouwen.
Dat zie je verkeerd, hoe verder we komen, des te meer regeltjes en beperkingen ons worden opgelegd, helaasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:55 schreef ASroma het volgende:
sowieso zijn snelheidsbeperkingen iets uit de middeleeuwen.
Daar ben ik het mee eens. Hoezo irritant.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:32 schreef nijnja het volgende:
Mag ik een klacht toevoegen?
Snelheidslimiet bij wegwerkzaamheden terwijl er niet aan de weg gewerkt wordt.
Ik heb hem aan de OP toegevoegd. Ik ben het er ook nog eens heel erg mee eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Hoezo irritant.
Dan draai je toch om en ga je er niet langs!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat ik irritant vind, dat ze 3 paaltjes en een hekje langs de weg zetten, niemand aan het werk daar, maar de matrixborden gaan op 70 en de flitspalen staan op scherp.
Lekker cashen, die werkzaamheden.
Met een U-turn op de rijksweg heb je iig een reden om 90 te gaan rijdenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan draai je toch om en ga je er niet langs!
Ik denk dat ze raar staan te kijken op die computeruitdraai, je rijdt dan vermoedelijk iets van -120 of -100quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Met een U-turn op de rijksweg heb je iig een reden om 90 te gaan rijden
Wat eigenlijk als je verkeerdom door de trajectcontrole rijdt? Ben je dan de sjaak (aangenomen dat je er zonder kleerscheuren doorheen komt)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |