Kan ik niet neequote:
Ik keek wel in mijn spiegels, alleen volgens hem niet lang genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:21 schreef memrtn het volgende:
En terecht. Het enige wat je zo´n beetje leert tijdens rijles is kijken in je spiegels. En als je zelfs dat al niet kunt doen, dan is het niet meer dan terecht.
langer kijken dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik keek wel in mijn spiegels, alleen volgens hem niet lang genoeg
Je geeft al aan dat je niet lang genoeg kijkt. Dus je bent episch hard op je bek gegaan. Ha-ha, ¤200,- door de plee heen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik keek wel in mijn spiegels, alleen volgens hem niet lang genoeg
Mijn rijinstructeur zei er nooit wat van. En dan krijg je een opa naast je van de CBR die je niet bij kan houden..quote:
Nee, je rij-instructeur zal het ook boeien dat jij de eerste keer niet slaagt. Zolang je lesgeld maar binnen blijft rollen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur zei er nooit wat van. En dan krijg je een opa naast je van de CBR die je niet bij kan houden..En zijn brilglazen waren echt DIIIIIK
1. Je rijinstructeur faaltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur zei er nooit wat van. En dan krijg je een opa naast je van de CBR die je niet bij kan houden..En zijn brilglazen waren echt DIIIIIK
TS schuift zijn eigen falen af op de bril van de examinator.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
En wat zei ie toen jij zei 'maar ik heb wel gekeken' ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dus nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:26 schreef memrtn het volgende:
[..]
Nee, je rij-instructeur zal het ook boeien dat jij de eerste keer niet slaagt. Zolang je lesgeld maar binnen blijft rollen.
Ja, het ligt natuurlijk aan de rijschool. En vooral niet aan je eigen gebrek aan capaciteiten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dus nietIk ga lekker naar een andere rijschool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |