quote:
Family Guy is overrated. Iedereen doet alsof het een godenshow isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:15 schreef Kopbal het volgende:
Mensen die Family Guy niet leuk vinden hebben geen humor.
Opgelost, slotje.
Ach, hou toch op. Ze trappen net als South Park tegen van alles aan. Sommige dingen zijn voor ons Europeanen soms wat onbegrijpelijk, maar voor 99% hebben ze het bij het juiste eind.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef Kassaa het volgende:
Family GuyGeweldig hoe een serie gewoon keer op keer de plank mis kan slaan en nog steeds bestaansrecht heeft
.
En terecht. Family Guy heerstquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Family Guy is overrated. Iedereen doet alsof het een godenshow is
Dan brengen ze het wel op de meest ongrappige manieren. En het is een comedyshow hè?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Ze trappen net als South Park tegen van alles aan. Sommige dingen zijn voor ons Europeanen soms wat onbegrijpelijk, maar voor 99% hebben ze het bij het juiste eind.
Vooral politieke en maatschappelijke zaken.
Dat is absoluut het goorste stukje Family Guy aller tijdenquote:
Zodra het iets van The Simpsons jat.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik dus weer zo'n matige grap die vooral de gemiddelde South Park-kijker leuk vindt. De beste grappen zitten in de teksten en de mes-scherpe one-liners.quote:
Geniaal.quote:
American Dadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Laat me raden TS: je vindt Frasier wel grappig?
Frasier
family Guy
American Dad
American Dad is ook fucking geniaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oké, mensen die American Dad kijken hebben dan weer géén humor.
Ok, smaken verschillen. Maar je kan toch wel enigzins iets grappig vinden aan deze show. Ik vind em meesterlijk, en niet alleen omdat ik altijd stoned ben als ik kijkquote:
"And now here's *naam*."quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Schokbreker het volgende:
Ik moet echt altijd keihard lachen als een scene echt overdreven lang doorgaat...![]()
wat een oersaai kutstuk. Bij banned from tv verwacht je toch wel wat maar het blijft zoals family guy altijd al is, saai.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef mug89 het volgende:
de terugblikken zijn altijd het mooist.. you know 1 time is was... en dan een onwijs debiel filmpje, dat is leuk
Nou, die keer dat Brian ijs van z'n neus probeerde te likken vond ik grappig, en de Star Wars episode.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ok, smaken verschillen. Maar je kan toch wel enigzins iets grappig vinden aan deze show. Ik vind em meesterlijk, en niet alleen omdat ik altijd stoned ben als ik kijk
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef EDMAN- het volgende:
Smaken verschillen dus zoals ik al zei
Stewie: How you uh, how you comin' on that novel you're working on?
Die hebben ze dan ook nog eens van een of andere film geriptquote:
Die laten ze ook in de reclame zien. De 1e keer is grappig , maar daarnaquote:
In de laatste afleveringen is daar ook een scène over, over dat hij het niet eens meer ontkentquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Stewie trouwens gay? Ik kijk veel afleveringen online en het valt me op dat hij heel veel van die trekjes heeft.
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Stewie trouwens gay? Ik kijk veel afleveringen online en het valt me op dat hij heel veel van die trekjes heeft.
Bovenstaande reacties bevestigen mijn vermoedenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
Van een tekenfilmfiguur vermoeden dat 'ie gay is.
Laat dan zien wat jij goed vindt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Levolution het volgende:
Al die stakkers hierboven die simpele scènes posten
De intelligente humor in FG ontgaat ze. Europese stakkers
Geldt ook voor de mensen die Frasier niet grappig vinden: te dom om de scherpe humor te vatten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:35 schreef Ritmo het volgende:
Wat ik altijd opvallend vind aan FG zijn de flauwe tenenkrommend slechte grappen die gevolgd worden door de meeste scherpe geniale humor.
Om FG echt te begrijpen moet je redelijk wat algemene ontwikkeling hebben, anders is 50 % van de grappen niet leuk voor je.
Precies, goed gezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Levolution het volgende:
Geldt ook voor de mensen die Frasier niet grappig vinden: te dom om de scherpe humor te vatten.
Het is mij nog niet echt opgevallen dat er in Family Guy politieke en maatschappelijke zaken aangekaart worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Ze trappen net als South Park tegen van alles aan. Sommige dingen zijn voor ons Europeanen soms wat onbegrijpelijk, maar voor 99% hebben ze het bij het juiste eind.
Vooral politieke en maatschappelijke zaken.
Nee joh, hij was toch verliefd op dat meisje van zijn leeftijd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Levolution het volgende:
De scherpe humor? Je bedoelt dat ze elke keer de lachband starten als iemand een o-zo-voorspelbare grap maakt, of dat hetgene waarvan je van tevoren al weet dat dat het meest domme dat kan gebeuren is, ook daadwerkelijk gebeurt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Levolution het volgende:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Family Guy > South Park > American Dad.
In die volgorde.
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef IQM het volgende:
Je bent gelijk dom als je niet kan lachen om Family Guy of Frasier.
Nee, er zijn natuurlijk ook slimme mensen zonder gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef IQM het volgende:
Je bent gelijk dom als je niet kan lachen om Family Guy of Frasier.
Wat jij zei. Maar Frasier kan nog wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:40 schreef boskameel het volgende:
Naked Gun. Te geniale humor. Net zoals "Airplane!"
.
En Frasier![]()
.
Seinfeld.
The Young Ones.
Friends.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, er zijn natuurlijk ook slimme mensen zonder met gevoel voor humor.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:33 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Family Guy South Park is echt van VMBO niveau
Je vergeet top secretquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:40 schreef boskameel het volgende:
Naked Gun. Te geniale humor. Net zoals "Airplane!"
.
En Frasier![]()
.
Seinfeld.
The Young Ones.
Friends.
De lachbandjes zijn irritant inderdaad, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De scherpe humor? Je bedoelt dat ze elke keer de lachband starten als iemand een o-zo-voorspelbare grap maakt, of dat hetgene waarvan je van tevoren al weet dat dat het meest domme dat kan gebeuren is, ook daadwerkelijk gebeurt?
Wil je daadwerkelijk zeggen dat dit grappig is?
Frasier slaapt met vrouw A, de volgende dag met vrouw B, en dan opeens (terwijl vrouw B in de keuken is) komt vrouw A op bezoek!! O nee, hoe moet hij nou vrouw B verbergen?? Wat een paniek, hahaha!!!! Wat grappig!!! Wat een humor!!
Frasier is inderdaad briljant. Net als Family Guy. Gewoon compleet verschillend.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
De lachbandjes zijn irritant inderdaad, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
Maar je bevestigde wel precies wat ik bedoelde. Als jij denkt dat de door jou genoemde verhaallijn de humor omvat van Frasier dan heb je óf maar één aflevering gezien, óf je bent niet intellectueel genoeg om de briljante dialogen te begrijpen. Moeilijk he al die referenties in de grappen naar zaken die nog niet in jouw pakketje van algemene kennis zitten? En maar zeuren over een ter plekke bedachte verhaallijn.
Nee.quote:
Juist niet. De "VMBO'ers" zien vaak alleen de grofheid en scheldwoorden, terwijl mensen die de grappen echt snappen de genialiteit ervan zien.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:47 schreef boskameel het volgende:
[..]
Juist niet. De "VMBO'ers" zien vaak alleen de grofheid en scheldwoorden, terwijl mensen die de grappen echt snappen de genialiteit ervan zien.
Klopt, Toen ik 7/8 was en mijn Engels nog bagger was vond ik Southpark helemaal geweldig omdat het zo grof was maar nu vindt ik Southpark geweldig om andere redenenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:47 schreef boskameel het volgende:
[..]
Juist niet. De "VMBO'ers" zien vaak alleen de grofheid en scheldwoorden, terwijl mensen die de grappen echt snappen de genialiteit ervan zien.
In de eerste seizoenen was south park alleen ook nog maar grof. Het geniale politieke commentaar kwam pas later.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:07 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Klopt, Toen ik 7/8 was en mijn Engels nog bagger was vond ik Southpark helemaal geweldig omdat het zo grof was maar nu vindt ik Southpark geweldig om andere redenen
Hotshotsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:01 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Family Guy![]()
American Dad![]()
Southpark![]()
Simpsons![]()
Naked Gun![]()
Airplane![]()
Top Secret![]()
Hotshots
Dat zijn de beste stukken inderdaadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:36 schreef Schokbreker het volgende:
Ik moet echt altijd keihard lachen als een scene echt overdreven lang doorgaat...![]()
Ach man, laat me niet lachen, ik kijk helaas redelijk vaak Frasier uit verveling, en er zitten alleen maar van zulke voorspelbare scenes in, om over al die Niles-Daphne scenes nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
De lachbandjes zijn irritant inderdaad, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
Maar je bevestigde wel precies wat ik bedoelde. Als jij denkt dat de door jou genoemde verhaallijn de humor omvat van Frasier dan heb je óf maar één aflevering gezien, óf je bent niet intellectueel genoeg om de briljante dialogen te begrijpen. Moeilijk he al die referenties in de grappen naar zaken die nog niet in jouw pakketje van algemene kennis zitten? En maar zeuren over een ter plekke bedachte verhaallijn.
Frasier, iets wat nog kanslozer is bestaat gewoon niet. Daarbij is die Niles het meest irritante figuur wat ooit op de Tv is verschenen, wat een irrante kutkopquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ach man, laat me niet lachen, ik kijk helaas redelijk vaak Frasier uit verveling, en er zitten alleen maar van zulke voorspelbare scenes in, om over al die Niles-Daphne scenes nog maar te zwijgen.
En de dialogen, bedoel je daarmee het gezeur dat ze zich verheven voelen boven het gewone volk?
Laten we het er maar op houden dat er mensen met verschillende soorten humor zijn, want deze discussie is redelijk nutteloos.
Ja omdat je de grappen niet snapt, dan is er weinig leuks aan idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:33 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Family Guy is echt van VMBO niveau
Dat is precies wat er grappig is aan Family Guyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:46 schreef On het volgende:
Gisternacht nog een paar afleveringen gekeken. Ik hou van de timing en onvoorspelbaarheid van de grappen.
En South Park: pak een film (of 2 en mix deze) of een recent nieuwsitem (waarbij men de opvatting van een gemiddeld mens hierover neemt) en speel dit na met southpark figuren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:08 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Family Guy: een verhaallijn van 3,5 minuut opgevuld met constante verwijzingen naar series uit de jaren '80 en running gags van meer dan 5 minuten each.
-edit-quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef Zjakkie het volgende:
Wat is nou de geniale humor en achterliggende gedachte in een aflevering als die van vandaag?
quote:Vrijdag 19 en zaterdag 20 juni kan je kijken naar het enige echte Family Guy Weekend bij Comedy Central. Vanaf 20.00 uur zie je de 20 best bekeken afleveringen, afgewisseld met de meest legendarische korte fragmenten. Jij kan raden welke aflevering op nummer 1 komt te staan.
De lijst met de afleveringen die uitgezonden wordt is inmiddels bekend! Kijk per seizoen welke afleveringen het best bekeken zijn. Vanaf vrijdag 5 juni kan je raden welke aflevering er tijdens het Family Guy Weekend op 1 staat. Hiermee maak je kans op een bijzonder en exclusief Family Guy pakket.
ik ben alles weer vergeten maar ik heb vet zitten lachen iig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef Zjakkie het volgende:
Wat is nou de geniale humor en achterliggende gedachte in een aflevering als die van vandaag?
lame. ik vind family guy echt 9 van de 10 keer zo triest...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |