is dat zo'n 1007 ofzo? Of heb je een echte grotemensenauto?quote:
Een Sintra.... ik zou niets anders willen, ook al hebben we geen hele kleine kinderen meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat zo'n 1007 ofzo? Of heb je een echte grotemensenauto?
5 deurs! 100%quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:42 schreef Kahlen het volgende:
Ik ga een auto kopen. Ik zit te twijfelen tussen een 3 deurs (goedkoper in aanschaf, wegenbelasting en verzekering) of een 5 deurs (meer ruimte, wellicht praktischer).
Sommige mensen zeggen dat een 3 deurs met twee kleine kinderen (onder de 3 jaar) prima gaat, maar andere mensen hebben juist weer spijt van de 3 deurs omdat de kinderen er zo lastig ingaan.
Wat zijn jullie ervaringen? Ik ben niet op zoek naar automerken / types, daar kom ik wel uit. Het gaat mij echt om de ervaringen met 3 deurs en / of 5 deurs auto's met autozitjes en bagage voor de kids (wandelwagens enzo).
Een 1007 heeft zoveel extra gewicht door die schuifdeurconstructie dat de grasmaaier motor moeite heeft om 'm van de plek af te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat zo'n 1007 ofzo? Of heb je een echte grotemensenauto?
Ja, ik hoef m niet hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:57 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Een 1007 heeft zoveel extra gewicht door die schuifdeurconstructie dat de grasmaaier motor moeite heeft om 'm van de plek af te krijgen.
Gewoon een 5 deurs kopen.
Of een 4 deurs...
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Heb je ooit wel eens een kind via de voorste deur in een zitje op de achterbank gezet?. 5 deurs, zonder twijfel!
.
Voor die reden overweeg ik mijn punto in te ruilen voor een ow zo lelijke maar ow zo praktischequote:
Da's minder....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor die reden overweeg ik mijn punto in te ruilen voor een ow zo lelijke maar ow zo praktische
[ afbeelding ]
Helaas heeft fiat besloten de basisprijs van een punto met 2K te verlagen hetgeen fantastische gevolgen heeft voor m'n inruil.
Wij overwegen om die reden een Touran.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's minder....
Ons hok is ook vreselijk lelijk, maar inderdaad zo ontzettend praktisch.... en de met zeven stoelen in ons geval, kunnen de kinderen heerlijk ver van elkaar vandaan zitten, scheelt weer je arm naar achteren zwaaien als ze elkaar weer eens afmaken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |