Er hoeft geen water bij ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wasverzachter is nergens voor nodig
Gewoon 50 a 75 ml vloeibaar wasmiddel meestal.
Ok, dan weet ik genoeg dankje wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef Rumboon het volgende:
Gewoon een dopje. Water regelt je wasmachine zelf.
Je hebt een wasmachine neem ik aan? Die is aangesloten op de waterleiding?quote:
de water wordt door de wasmachine zelf geregeld of ga je het handwassen?quote:
Ik weet niet of we dat in huis hebben, maar anders was ik het nog wel een keer met de hand.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef TheClown1 het volgende:
een dergelijk vlek kan er soms niet makkelijk uit. het hangt van de stof af. klinkt misschien als een reclameblok maar een schepje vanish zou niet verkeerd zijn in dit geval vanwege het feit dat het om chocolademelk gaat.
Dan moet je er wel water bij doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:59 schreef supersnel het volgende:
Ik weet niet of we dat in huis hebben, maar anders was ik het nog wel een keer met de hand.
dat dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef Nijns het volgende:
Als je mijn vriend was, zou ik je echt een spreekwoordelijke schop onder je hol geven. Je hoeft heus niet de was te doen, maar je kan toch minstens wel weten hoe het moet..
Hele goede tipquote:
Of zijn wij zo veeleisend?quote:
Ik denk dat je gelijk hebt, het is toch wel handig om te weten hoe je de was moet doen vooral als dit soort dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef Nijns het volgende:
Als je mijn vriend was, zou ik je echt een spreekwoordelijke schop onder je hol geven. Je hoeft heus niet de was te doen, maar je kan toch minstens wel weten hoe het moet..
ik kom bijna niet bij de wibra, maar ik zal me vriendin een keer vragen of ze wilt kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:12 schreef Ladylike het volgende:
ow en TS: Dit meen ik serieus:
Dat gele ontvettingsspul van de Wibra (1,99 voor 750ml) werkt echt als een tierelier op ALLE maar dan ook echt ALLE vlekken
nooit meer dure troep kopen waar de helft van werkt
opspuiten, inwrijven, meewassen en weg vlek
pen. bloed, smeer, chocolade, tomaat, gras... alles
Hoe typisch.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:17 schreef supersnel het volgende:
ik kom bijna niet bij de wibra, maar ik zal me vriendin een keer vragen of ze wilt kijken.
Gewoon stug doorgaan hèquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:17 schreef supersnel het volgende:
ik kom bijna niet bij de wibra, maar ik zal me vriendin een keer vragen of ze wilt kijken.
ik ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:17 schreef supersnel het volgende:
[..]
verder kom ik er wel zo uit.
bedankt iedereen
Nee joh, daarvoor zijn er toch vrouwen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef Nijns het volgende:
Als dit veel eisend is ben ik dat graagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of zijn wij zo veeleisend?
nja niet dat mn vent de was doet, maar hij weet wel hoe (heeft het iig al een paar keer als verrassing gedaan)
Vraag je vriendin anders ook even of ze weet hoe jij dat kleed schoon krijgt zonder dat je vriendin het merkt. Daar ben je ook nog wel loemp genoeg voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:17 schreef supersnel het volgende:
Dat is niet wat ik zegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee joh, daarvoor zijn er toch vrouwen!
Borax is wel een mooie oertiterstofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef zout-droppie het volgende:
www.omaweetraad.com
daar staat dat je een borax oplossing moet gebruiken voordat je het gaat wassen.
Vrouwen logica, je hoeft het niet maar je moet wel weten hoe je het moet doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef Nijns het volgende:
juist voor de situaties als waar TS zich nu in bevindt, zodat wij ons niet hoeven op te winden over het feit dat er nieteens normaal gedronken kan worden zonder dat er geknoeid wordquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:28 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Vrouwen logica, je hoeft het niet maar je moet wel weten hoe je het moet doen
90quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef ASroma het volgende:
90 GRADEN LANG PROGRAMMA, 3 BOLLETJES WASVERZACHTER, 4 SCHEPJES WASMIDDEL
SUCCES KNEUS
Nee joh gewoon de tuinslang aansluiten. Aanzetten en er rustig bij weg lopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik zie TS helemaal voor me met een gietertje..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef ASroma het volgende:
SUCCES KNEUS
ik lig in een deuk hierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef ASroma het volgende:
SUCCES KNEUS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |