Dat is nog geen studie. En als ik het over allochtonen heb, dan heb ik het over mensen waarvan minstens een ouder in het buitenland geboren is. Zoals Van Dale het ook zal definiėren.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, leg maar uit. Kom maar met argumenten i.p.v. het slechts af te doen als lariekoek.
[..]
[..]
Ga ff op straat vragen aan 20 willekeurige allochtonen of zij affiniteit hebben met hun vaderland. De meeste van hen zeggen ja.
Voor de duidelijkheid, ik heb het meer over de Marokkaanse en Turkse immigraten. Zij hebben meestal een dubbelpaspoort. Maar je kan het ook gemakkelijk hebben over alle niet-westerse allochtonen.
Nee, dat beweer ik nergens dat het ook zo is, terwijl dat eerder wel beweerd werd. Ik geef alleen aan dat er ook andere geluiden zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je doet zelf een beetje hetzelfde. Jouw situatie zou maar exemplarisch moeten zijn voor die van anderen.
Zet die droom nu toch uit je hoofd. EVRM, EVRM, EVRM, EVRM.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoe meer paspoorten die lui hebben hoe makkelijker ze straks uitgezet kunnen worden.
De vraag is hoe lang nogquote:Wilders leeft
quote:en de islam beeft!!!
Ga je lekker mierenneuken?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:47 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Dat is nog geen studie. En als ik het over allochtonen heb, dan heb ik het over mensen waarvan minstens een ouder in het buitenland geboren is. Zoals Van Dale het ook zal definiėren.
ja en met die 26 EU paspoorten die ze nog over hebben komen ze net zo makkelijk weer terugquote:Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoe meer paspoorten die lui hebben hoe makkelijker ze straks uitgezet kunnen worden.
Dat maakt niks uit voor deze discussie. En dat mensen de juiste definitie van 'allochtoon' niet kennen is erg triest, daar moet ik nog lang en vaak over mierenneuken.quote:[quote]Op zondag 31 mei 2009 23:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ga je lekker mierenneuken?Als men het in de praktijk heeft over allochtonen, dan heeft met het meestal over niet-westerse allochtonen met een kleurtje.
Als we de hele tijd blijven mierenneuken, dan schiet het toch niet veel op? Net zoals de regering doet, zowat alleen maar mierenneuken, kletsen, polderen, weer mierenneuken...maar met werkende oplossingen komen voor problemen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit voor deze discussie. En dat mensen de juiste definitie van 'allochtoon' niet kennen is erg triest, daar moet ik nog lang en vaak over mierenneuken.
Waarom zou iemand een tweede paspoort moeten hebben?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als we de hele tijd blijven mierenneuken, dan schiet het toch niet veel op? Net zoals de regering doet, zowat alleen maar mierenneuken, kletsen, polderen, weer mierenneuken...maar met werkende oplossingen komen voor problemen?
Misschien is dat handiger en makkelijker om te reizen naar dat land?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:57 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een tweede paspoort moeten hebben?
Lijkt me een luxeprobleem...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Misschien is dat handiger en makkelijker om te reizen naar dat land?
Da's geen geldig argument. Leuk bij Geenstijl (omdat het kanquote:
Niet alleen daarom , maar met het oog op verschillende rechtssystemen: ja. Is er ooit een gedegen studie naar dubbele paspoorten gedaan?quote:
Hoe wil je in godsnaam met werkende oplossingen komen ZONDER eerst duidelijk te defineren wat het probleem is, je dus te verdiepen in het onderwerp, te onderhandelen met alle betrokken partijen, etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als we de hele tijd blijven mierenneuken, dan schiet het toch niet veel op? Net zoals de regering doet, zowat alleen maar mierenneuken, kletsen, polderen, weer mierenneuken...maar met werkende oplossingen komen voor problemen?
Wat praat je allemaal? Ik ben geen voorstander om mensen hun paspoort af te nemen. Volgens mij verwar jij mij met iemand anders..ik ben juist degene die zegt dat het geen zin heeft om mensen hun dubbel paspoort in te nemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:05 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hoe wil je in godsnaam met werkende oplossingen komen ZONDER eerst duidelijk te defineren wat het probleem is, je dus te verdiepen in het onderwerp, te onderhandelen met alle betrokken partijen, etc.
Je wil gewoon maar wat doen? Zoals mensen hun paspoort innnemen, of het land uitzetten, zonder dat duidelijk is of dat uberhaupt zin heeft? Laat staan het feit dat je daarmee EN onze eigen grondwet en een hele rits internationale verdragen schendt?
het is een vraag, geen argumentquote:Op maandag 1 juni 2009 00:03 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Da's geen geldig argument. Leuk bij Geenstijl (omdat het kan), maar niet juist in deze context.
En wat bedoel jij met het oog op verschillende rechtssystemen?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:05 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Niet alleen daarom , maar met het oog op verschillende rechtssystemen: ja. Is er ooit een gedegen studie naar dubbele paspoorten gedaan?
Ugh, sorry. Ik ga er in Wilders topics tegenwoordig automatisch vanuit dat mensen die tegen de huidige overheid zijn geen enkel idee hebben van hoe het politieke proces in zijn werk gaat.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat praat je allemaal? Ik ben geen voorstander om mensen hun paspoort af te nemen. Volgens mij verwar jij mij met iemand anders..ik ben juist degene die zegt dat het geen zin heeft om mensen hun dubbel paspoort in te nemen.
Als de PvdA nog niet had bestaan en je zou hun toekomstige programma lezen, zou je ook never nooit geloven dat ze aan de macht zouden komen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hele allochtonen uitzetten is ook zo'n verhaal wat er alleen ingaat als je niet verder kijkt dan je neus lang is ...
Oke..quote:Op maandag 1 juni 2009 00:08 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ugh, sorry. Ik ga er in Wilders topics tegenwoordig automatisch vanuit dat mensen die tegen de huidige overheid zijn geen enkel idee hebben van hoe het politieke proces in zijn werk gaat.
Een enkele reis terug ookquote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als de PvdA nog niet had bestaan en je zou hun toekomstige programma lezen, zou je ook never nooit geloven dat ze aan de macht zouden komen.
Ps.
Een goedkope enkele reis is wel zo geboekt.
watte?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als de PvdA nog niet had bestaan en je zou hun toekomstige programma lezen, zou je ook never nooit geloven dat ze aan de macht zouden komen.
je geeft dat vliegtuig erbij cadeau?quote:Ps.
Een goedkope enkele reis is wel zo geboekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |