Nee hoor, sommige dingen zijn feiten, sommige aannames (ik heb niet de wijsheid in pacht, vandaar de discussie) en sommige dingen zijn voordehandliggend.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je verheft constant persoonlijke opvattingen tot feiten. Je kunt werkelijk op geen enkele manier hard maken wat je allemaal zegt.
Ik wil het eens omdraaien.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gelukkig is een dergelijk extreem ongezonde opvatting van de man/vrouw rol geen persoonlijke ervaring voor mij. Toch irriteer ik me aan je opvattingen in deze. Het is gewoon een directe aanval op alle mannen.
Dat is precies wat ik bedoel. Cijfers zijn bij deze zaken onnodig.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik wil het eens omdraaien.
De mannen in dit topic doen alsof het bijna altijd aan de moeder moet liggen als de kinderen de vader niet meer zien. Zijn hier feiten en cijfers voor?
Daar denken ze bij het CBS anders overquote:Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kom ook nergens in de statistieken voor.
Het ligt ook 9 van de 10 keer aan de moeder...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De mannen in dit topic doen alsof het bijna altijd aan de moeder moet liggen als de kinderen de vader niet meer zien. Zijn hier feiten en cijfers voor?
Nu onderbouw je het net zo goed als ThunderBitchquote:Op maandag 1 juni 2009 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het ligt ook 9 van de 10 keer aan de moeder...
Weet ik niet, maar ik stel het dan ook niet als feit maar als mening. Naar mijn mening zijn vaders net zulke goede ouders als moeders en maken ze het zich er niet makkelijk vanaf als er problemen zijn of als er een kind opgevoed moet wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat let je, plemp ze hier maar neer.quote:
Zodra je cijfers geeft die je niet kunt staven, dan ben je niet serieus te nemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu onderbouw je het net zo goed als ThunderBitch![]()
[..]
Weet ik niet, maar ik stel het dan ook niet als feit maar als mening. Naar mijn mening zijn vaders net zulke goede ouders als moeders en maken ze het zich er niet makkelijk vanaf als er problemen zijn of als er een kind opgevoed moet worden![]()
Ik vind het ook een raadsel. Het zal me niet verbazen als hij ergens ondergedoken zit.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
hey, is het nu duidelijk hoe die vader zijn dochter naar amerika heeft kunnen krijgen? Want dat is toch behoorlijk vreemd als het klopt dat ze echt in Amerika zitten? Nederland was op zoek naar hem en het is toch onwaarschijnlijk dat zijn dochter of een paspoort bij haar had of dat zij in zijn paspoort zou staan?
Lekkere dooddoener, je bent nu al in tig posts aan het verdedigen dat vrouwen betere opvoeders zijn dan mannen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien kun je die dan even quoten, dan weet ik wat je precies bedoelt.
En wat als de vrouw dat doet?quote:Tsja, en als hij aan zijn stutten trekt?
Dan moet je beter lezen, of beter gezegd, begrijpend lezen. Ik zeg dat niet. Sorry.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener, je bent nu al in tig posts aan het verdedigen dat vrouwen betere opvoeders zijn dan mannen.
Als een vrouw dat doet dat vind ik dat helemaal onbegrijpelijk en dan moet ze daar een verdomd goede reden voor hebben (kan die moeilijk bedenken, maar soit).quote:En wat als de vrouw dat doet?
Ik heb mijn punt gemaakt en blijf daarbij, dat jij je kop in het zand steekt en mannen ondergeschikt vind aan vrouwen om een kind op te voeden en dat als absolute waarheid blijft verkondigen.. Have it your way, dit is geen discussie meer, dit is een Thunderbiatch one-way conversation. I'm out.
Het is ook zo dat vrouwen vaker de scheiding aanvragen dan mannen, maar laten we niet doen of alleen mannen binnen een huwelijk de bloemetjes buitenzetten. Vrouwen doen dat net zo vaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zodra je cijfers geeft die je niet kunt staven, dan ben je niet serieus te nemen.
En het zijn nog steeds de vaders de over het algemeen aan hun stutten trekken, of het zo bont maken dat een vrouw niet anders kan dan een eind aan het huwelijk te maken.
Er zijn ook vrouwen die zich misdragen in een huwelijk, dat komt ook voor, maar ook daar interesseren de cijfers mij niet zo veel, want we zien het genoeg om ons heen.
Ach nee, voorbeeldje:quote:Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu onderbouw je het net zo goed als ThunderBitch![]()
[..]
Weet ik niet, maar ik stel het dan ook niet als feit maar als mening. Naar mijn mening zijn vaders net zulke goede ouders als moeders en maken ze het zich er niet makkelijk vanaf als er problemen zijn of als er een kind opgevoed moet worden![]()
In de VS? Nee, dat denk ik niet. Want dáár heeft ie niks verkeerds gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook een raadsel. Het zal me niet verbazen als hij ergens ondergedoken zit.
Nee, dat zal je mij niet horen zeggen. Er zijn er genoeg die denken dat ze zich hetzelfde kunnen permitteren als de mannen. Ik heb daar geen goed woord voor over.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is ook zo dat vrouwen vaker de scheiding aanvragen dan mannen, maar laten we niet doen of alleen mannen binnen een huwelijk de bloemetjes buitenzetten. Vrouwen doen dat net zo vaak.
Nee, niet in de VS, want inderdaad, het lijkt me moeilijk om een kind zo gemakkelijk te ontvoeren.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In de VS? Nee, dat denk ik niet. Want dáár heeft ie niks verkeerds gedaan.
Heb zelfs een situatie meegemaakt dat een kind dwars was en niet voor rede vatbaar, paps weet het niet te handelen en heeft het kind overstuur bij moeders afgezet met de boodschap, als je weer normaal kan doen dan bel je maar weer op.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach nee, voorbeeldje:
Kids (niet de mijne, overigens) gaan voor het eerst sinds vader de deur uit is, een weekendje naar papa. Meteen al de eerste avond is dochterlief, 7 jaar, overstuur en wil naar mama. Papa lost dit op door moeders te bellen met de mededeling: Je dochter is overstuur, los jij dit even op!!
Waarop moeders antwoordt: Zeg, het zijn ook jouw kinderen, los het zelf maar op.
Pa is in dit voorbeeld 100 km verderop gaan wonen, dus eventjes ernaartoe is geen optie.
Tja, vaders zijn net zo'n goede opvoeders. Op papier, misschien. Maar als het te lastig wordt, laten ze het maar wat graag aan mams over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |