abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 14:17:57 #281
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69601936
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je verheft constant persoonlijke opvattingen tot feiten. Je kunt werkelijk op geen enkele manier hard maken wat je allemaal zegt.
Nee hoor, sommige dingen zijn feiten, sommige aannames (ik heb niet de wijsheid in pacht, vandaar de discussie) en sommige dingen zijn voordehandliggend.
Wat je niet uit het oog moet verliezen is dat er in een discussie dingen uitvergroot worden en chargeren nodig is om je punt duidelijk te maken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69602100
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Gelukkig is een dergelijk extreem ongezonde opvatting van de man/vrouw rol geen persoonlijke ervaring voor mij. Toch irriteer ik me aan je opvattingen in deze. Het is gewoon een directe aanval op alle mannen.
Ik wil het eens omdraaien.

De mannen in dit topic doen alsof het bijna altijd aan de moeder moet liggen als de kinderen de vader niet meer zien. Zijn hier feiten en cijfers voor?
  maandag 1 juni 2009 @ 14:27:26 #283
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69602225
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De mannen in dit topic doen alsof het bijna altijd aan de moeder moet liggen als de kinderen de vader niet meer zien. Zijn hier feiten en cijfers voor?
Dat is precies wat ik bedoel. Cijfers zijn bij deze zaken onnodig.
Dit is een onderwerp waar je geen cijfers bij kunt geven. Ik kom ook nergens in de statistieken voor.
pi_69602617
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kom ook nergens in de statistieken voor.
Daar denken ze bij het CBS anders over
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_69603665
quote:

[..]

Het ligt ook 9 van de 10 keer aan de moeder...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69603950
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het ligt ook 9 van de 10 keer aan de moeder...
Nu onderbouw je het net zo goed als ThunderBitch
quote:

[..]

Weet ik niet, maar ik stel het dan ook niet als feit maar als mening. Naar mijn mening zijn vaders net zulke goede ouders als moeders en maken ze het zich er niet makkelijk vanaf als er problemen zijn of als er een kind opgevoed moet worden
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_69604039
hey, is het nu duidelijk hoe die vader zijn dochter naar amerika heeft kunnen krijgen? Want dat is toch behoorlijk vreemd als het klopt dat ze echt in Amerika zitten? Nederland was op zoek naar hem en het is toch onwaarschijnlijk dat zijn dochter of een paspoort bij haar had of dat zij in zijn paspoort zou staan?
  maandag 1 juni 2009 @ 15:55:14 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69604685
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:42 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Daar denken ze bij het CBS anders over
Wat let je, plemp ze hier maar neer.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:58:38 #289
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69604783
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[..]

Weet ik niet, maar ik stel het dan ook niet als feit maar als mening. Naar mijn mening zijn vaders net zulke goede ouders als moeders en maken ze het zich er niet makkelijk vanaf als er problemen zijn of als er een kind opgevoed moet worden
Zodra je cijfers geeft die je niet kunt staven, dan ben je niet serieus te nemen.
En het zijn nog steeds de vaders de over het algemeen aan hun stutten trekken, of het zo bont maken dat een vrouw niet anders kan dan een eind aan het huwelijk te maken.
Er zijn ook vrouwen die zich misdragen in een huwelijk, dat komt ook voor, maar ook daar interesseren de cijfers mij niet zo veel, want we zien het genoeg om ons heen.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:59:55 #290
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69604824
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
hey, is het nu duidelijk hoe die vader zijn dochter naar amerika heeft kunnen krijgen? Want dat is toch behoorlijk vreemd als het klopt dat ze echt in Amerika zitten? Nederland was op zoek naar hem en het is toch onwaarschijnlijk dat zijn dochter of een paspoort bij haar had of dat zij in zijn paspoort zou staan?
Ik vind het ook een raadsel. Het zal me niet verbazen als hij ergens ondergedoken zit.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:00:06 #291
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_69604830
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien kun je die dan even quoten, dan weet ik wat je precies bedoelt.
Lekkere dooddoener, je bent nu al in tig posts aan het verdedigen dat vrouwen betere opvoeders zijn dan mannen.
quote:
Tsja, en als hij aan zijn stutten trekt?
En wat als de vrouw dat doet?

Ik heb mijn punt gemaakt en blijf daarbij, dat jij je kop in het zand steekt en mannen ondergeschikt vind aan vrouwen om een kind op te voeden en dat als absolute waarheid blijft verkondigen.. Have it your way, dit is geen discussie meer, dit is een Thunderbiatch one-way conversation. I'm out.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:05:29 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69604962
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Lekkere dooddoener, je bent nu al in tig posts aan het verdedigen dat vrouwen betere opvoeders zijn dan mannen.
Dan moet je beter lezen, of beter gezegd, begrijpend lezen. Ik zeg dat niet. Sorry.
[..]
quote:
En wat als de vrouw dat doet?

Ik heb mijn punt gemaakt en blijf daarbij, dat jij je kop in het zand steekt en mannen ondergeschikt vind aan vrouwen om een kind op te voeden en dat als absolute waarheid blijft verkondigen.. Have it your way, dit is geen discussie meer, dit is een Thunderbiatch one-way conversation. I'm out.
Als een vrouw dat doet dat vind ik dat helemaal onbegrijpelijk en dan moet ze daar een verdomd goede reden voor hebben (kan die moeilijk bedenken, maar soit).
Nogmaals, vrouwen zijn er biologisch beter op ingesteld en de maatschappij zit nou eenmaal ook zo inelkaar dat dit van vrouwen verwacht wordt.
Tegen de tijd dat mannen een kind kunnen uitpesen, ben ik de eerste die e.e.a. zal herevalueren.
pi_69605019
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zodra je cijfers geeft die je niet kunt staven, dan ben je niet serieus te nemen.
En het zijn nog steeds de vaders de over het algemeen aan hun stutten trekken, of het zo bont maken dat een vrouw niet anders kan dan een eind aan het huwelijk te maken.
Er zijn ook vrouwen die zich misdragen in een huwelijk, dat komt ook voor, maar ook daar interesseren de cijfers mij niet zo veel, want we zien het genoeg om ons heen.
Het is ook zo dat vrouwen vaker de scheiding aanvragen dan mannen, maar laten we niet doen of alleen mannen binnen een huwelijk de bloemetjes buitenzetten. Vrouwen doen dat net zo vaak.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:08:05 #294
3542 Gia
User under construction
pi_69605041
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:29 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[..]

Ach nee, voorbeeldje:

Kids (niet de mijne, overigens) gaan voor het eerst sinds vader de deur uit is, een weekendje naar papa. Meteen al de eerste avond is dochterlief, 7 jaar, overstuur en wil naar mama. Papa lost dit op door moeders te bellen met de mededeling: Je dochter is overstuur, los jij dit even op!!
Waarop moeders antwoordt: Zeg, het zijn ook jouw kinderen, los het zelf maar op.

Pa is in dit voorbeeld 100 km verderop gaan wonen, dus eventjes ernaartoe is geen optie.

Tja, vaders zijn net zo'n goede opvoeders. Op papier, misschien. Maar als het te lastig wordt, laten ze het maar wat graag aan mams over.
pi_69605047
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind het ook een raadsel. Het zal me niet verbazen als hij ergens ondergedoken zit.
In de VS? Nee, dat denk ik niet. Want dáár heeft ie niks verkeerds gedaan.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:12:53 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69605167
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het is ook zo dat vrouwen vaker de scheiding aanvragen dan mannen, maar laten we niet doen of alleen mannen binnen een huwelijk de bloemetjes buitenzetten. Vrouwen doen dat net zo vaak.
Nee, dat zal je mij niet horen zeggen. Er zijn er genoeg die denken dat ze zich hetzelfde kunnen permitteren als de mannen. Ik heb daar geen goed woord voor over.

Vrouwen vragen vaker een scheiding aan, omdat zij vaak de situatie niet meer aankunnen.
Ik ben allesbehalve blij met de kant waar het op gaat met vrouwen. Het begint een beetje door te slaan.
Er is genoeg te zeggen over het gedrag van vrouwen. Eerst willen dat een man zijn zachte kant laat zien, en dan gaan klagen dat hij saai is of niet stoer genoeg is, of niet genoeg in het huishouden doet.

Omdat het nu vaker voorkomt dat beide ouders werken, kan ik me wel voorstellen dat vrouwen zoiets hebben van, hij mag ook wel iets meer doen, maar zo werkt het niet altijd.
Mannen worden gekneed naar iets wat ze van nature niet zijn (mijn mening).
  maandag 1 juni 2009 @ 16:14:05 #297
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69605200
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

In de VS? Nee, dat denk ik niet. Want dáár heeft ie niks verkeerds gedaan.
Nee, niet in de VS, want inderdaad, het lijkt me moeilijk om een kind zo gemakkelijk te ontvoeren.
Al moet ik zeggen dat de douane ook weleens slecht oplet.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:17:02 #298
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69605276
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach nee, voorbeeldje:

Kids (niet de mijne, overigens) gaan voor het eerst sinds vader de deur uit is, een weekendje naar papa. Meteen al de eerste avond is dochterlief, 7 jaar, overstuur en wil naar mama. Papa lost dit op door moeders te bellen met de mededeling: Je dochter is overstuur, los jij dit even op!!
Waarop moeders antwoordt: Zeg, het zijn ook jouw kinderen, los het zelf maar op.

Pa is in dit voorbeeld 100 km verderop gaan wonen, dus eventjes ernaartoe is geen optie.

Tja, vaders zijn net zo'n goede opvoeders. Op papier, misschien. Maar als het te lastig wordt, laten ze het maar wat graag aan mams over.
Heb zelfs een situatie meegemaakt dat een kind dwars was en niet voor rede vatbaar, paps weet het niet te handelen en heeft het kind overstuur bij moeders afgezet met de boodschap, als je weer normaal kan doen dan bel je maar weer op.
pi_69605436
En de grootste verliezer in dit verhaal: Amber alert.
pi_69605555
Dat het mogelijk is om met een ontvoerd kind naar de V.S. te reizen, via regulier transport, is wel een enorme faal.

Verder had er meer onderzocht moeten worden naar de voogdij zaak, al zal de moeder wel een hoop gelogen hebben. Want ja, als de vader een betere voogd is dan de moeder heb je het als moeder flink verneukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')