Zou best kunnen ja. Sport 1 ook overigens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef zjroentje het volgende:
Heeft de NOS alleen maar de uitzendrechten voor het centre court, zodat we dit soort flutpartijen te zien krijgen?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef zjroentje het volgende:
Heeft de NOS alleen maar de uitzendrechten voor het centre court, zodat we dit soort flutpartijen te zien krijgen?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:10 schreef Leatherface het volgende:
Sorry dat ik nogal als een leek klink, maar wat is een Guido?
En bij de foto van Wozniacki staat er één van Dushevina. Daar heb ik de sportredactie overigens al voor gemaild.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verwend kreng... alles er aan doen om je tegenstander uit de wedstrijd te halen met je gekrijs en als het dan keihard backfired beginnen te janken
Oh trouwens http://www.telegraaf.nl/t(...)nisbabe__.html?p=5,1
Volgens mit heeft die redacteur echt geen kont te doen... heel toevallig dat Lacher en Rezai in het rijtje staan... en ik mis er toch wel flink wat
Maar dat zijn emo's! Wat is nou een Guido?quote:
Bij de NOS volgens mij wel hoor. Ze zenden op die partij van Aran toen na alleen maar CC-wedstrijden uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:02 schreef Angelof9 het volgende:
TV-rechten en internet-rechten zijn niet hetzelfde...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar dat zijn emo's! Wat is nou een Guido?
Zal best hoor, maar ik vind dit totaal niet boeiend. Zeker als je weet dat ergens anders Verdasco - Almagro bezig is, mijns inziens veel interessanter.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deze partij was kwalitatief beter dan 75% van de partijen in het damestoernooi tot nu toe. Ook veel beter dan Ivanovic-Benseova net op Suzanne Lenglen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar dat zijn emo's! Wat is nou een Guido?
Ze kunnen natuurlijk ook niet alleen maar mannenpartijen uitzenden. Dat zou ik ook liever zien hoor, maar kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zal best hoor, maar ik vind dit totaal niet boeiend. Zeker als je weet dat ergens anders Verdasco - Almagro bezig is, mijns inziens veel interessanter.
Dus het zijn Johnnie's met teveel bruiningcrčme? Interessant...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Guido's (met pics, kijken eigen risico)
Da's lang geleden dat ik zo hard heb gelachen om een topicquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Guido's (met pics, kijken eigen risico)
Goeie post.quote:
pakken de eerste set 6-4quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef XL het volgende:
Norman en Moodie werken de break achter weg. 4-4
Ik moet oppassen om niet te gaan jinxen, want mijn de vorige wedstrijd jinxte ik ook al, maar bij Agi zie ik het niet zo snel gebeuren dat ze Venus in de wedstrijd laat komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Laat me raden, het gaat 2-1 Williams worden
Je bedoelt dat gefluit bij Verdasco?quote:
Waarom fluiten ze?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat gefluit bij Verdasco?
Hierin kan ik het Franse publiek wel enigszins volgen hoor.
Verdasco sloeg een ace, maar hij werd uitgeroepen door de lijnrechter. Scheidsrechter corrigeerde en gaf een ace, maar Almagro vond dat hij er nog bij had gekund. Je kent het wel, bekende klaagreden. En ik was het toch wel wat met Almagro eens.quote:
Ah, merci.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:58 schreef TheArt het volgende:
Verdasco sloeg een ace, maar hij werd uitgeroepen door de lijnrechter. Scheidsrechter corrigeerde en gaf een ace, maar Almagro vond dat hij er nog bij had gekund. Je kent het wel, bekende klaagreden. En ik was het toch wel wat met Almagro eens.
terugbreaken en 5-4 voorkomenquote:
Vond trouwens niet dat Rezai het recht had om er wat van te zeggen, want die maakte zelf ook behoorlijk wat geluid en op belangrijke momenten kwam er regelmatig een stemverheffing en ach het meisje is pas 16, die komt er wel als ze zo al tennist....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verwend kreng... alles er aan doen om je tegenstander uit de wedstrijd te halen met je gekrijs en als het dan keihard backfired beginnen te janken
Oh trouwens http://www.telegraaf.nl/t(...)nisbabe__.html?p=5,1
Volgens mit heeft die redacteur echt geen kont te doen... heel toevallig dat Lacher en Rezai in het rijtje staan... en ik mis er toch wel flink wat
Er is een aparte topicreeks voor wedden op sport (en songfestivalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
Is er nou een apart forum voor wedden op tennis?
Tuurlijk wel. Larcher was vaak nog bezig met krijsen als Rezai de bal al terugsloeg, wat Rezai daar tegenover stelde was heel normaal. Dat Rezai het bij momenten ook wat overdreef was niet meer dan een reactie omdat De Brito er gewoon mee door bleef gaan ondanks de waarschuwingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Vond trouwens niet dat Rezai het recht had om er wat van te zeggen, want die maakte zelf ook behoorlijk wat geluid en op belangrijke momenten kwam er regelmatig een stemverheffing en ach het meisje is pas 16, die komt er wel als ze zo al tennist....
Go Lacher ....
In die helft zit nog wel een krijsende blondine die ook aardig kan tennissenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:54 schreef TheArt het volgende:
Even gekeken, maar de kans is enorm groot dat de winnaar van Szavay-Cibulkova halve finaliste wordt.
Go Dominika
Vond dat gekrijs ala sharapova wel irritant hoor, daar niet van, maar ach ze is 16 staat 3e ronde RG, geef haar wat meer krediet denk ik dan bij veel reacties...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Larcher was vaak nog bezig met krijsen als Rezai de bal al terugsloeg, wat Rezai daar tegenover stelde was heel normaal. Dat Rezai het bij momenten ook wat overdreef was niet meer dan een reactie omdat De Brito er gewoon mee door bleef gaan ondanks de waarschuwingen.
eens..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:12 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Vond dat gekrijs ala sharapova wel irritant hoor, daar niet van, maar ach ze is 16 staat 3e ronde RG, geef haar wat meer krediet denk ik dan bij veel reacties...
Mhua, Sharapova zie ik de halve finale niet halen. Alhoewel je het nooit weet. Maar ze is nog lang niet de oude. Zo'n wedstrijd tegen Petrova zegt dan ook weinig, omdat Petrova ook dramatisch in vorm is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:08 schreef Valandil het volgende:
[..]
In die helft zit nog wel een krijsende blondine die ook aardig kan tennissen
Ik denk Hewitt... Die moet flink aan de bak.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef kevinoz het volgende:
[..]
En wie moet er weer aan het werk......
Ikke, maar ik doe het lekker niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef kevinoz het volgende:
[..]
En wie moet er weer aan het werk......
Cilic speelt ook heel goed. Speelde in zijn vorige twee partijen ook al puik. Hij moest toen wel tegen twee faalhazen, maar toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:34 schreef eentwee het volgende:
Kijkt iemand Cilic - Stepanek? Heeft sexy lips weer eens een offday?
Ik vind het net een bouwvakker als ze op de baan staat, maar ze is wel in een bloedvormquote:
Waarom probeer je deze machtige overwinning van Davydenko nou weer te bagatelliseren?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef wimderon het volgende:
GSM Davydenko. Het ging 2,5 set lang gelijk op, maar toen Wawrinka daarna last kreeg van blaren was het vrij simpel voor Davydenko.
Niet iedereen hoeft te weten dat Davy hierna Verdasco en Nadal gaat uitschakelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom probeer je deze machtige overwinning van Davydenko nou weer te bagatelliseren?
hij overleeft Verdasco niet eens!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten dat Davy hierna Verdasco en Nadal gaat uitschakelen.
Ik hoop het echt, het lijkt me geweldig om Davydenko in topvorm tegen Nadal te zien spelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten dat Davy hierna Verdasco en Nadal gaat uitschakelen.
Rome 2007: 7-6(3) 6-7(8) 6-4.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, het lijkt me geweldig om Davydenko in topvorm tegen Nadal te zien spelen.
Het is allemaal dramatisch ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt is wel heel erg matig. Dat wisten we eigenlijk van te voren al, maar je hoopt toch op iets anders.
Hij heeft geen wapens, serveert niet super, is niet snel genoeg om alles terug te halen. En maakt bovendien veel fouten. Dan houdt het op.
Je hebt dit aan jezelf te wijten... Simon kiezen op gravel..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:43 schreef Szura het volgende:
Ok, zet nu officieel een bull's eye op de rug van die Franse Paturainvreter
ja ik weet het maar ik dacht ik probeer het nog 1 keerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hebt dit aan jezelf te wijten... Simon kiezen op gravel..
Snoeks? Roelfs. Roelfs is ook een nog grotere debiel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef TheGeneral het volgende:
'Hoeft Nadal nog niet alles te laten zien tegen Hewitt?'
Nee Snoeks debiel.. Volg je het tennis uberhaupt wel...
Oh ja Roelfs. Dit is geen CL finale...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Snoeks? Roelfs. Roelfs is ook een nog grotere debiel.
Net of die dude verwacht had dat Hewitt überhaupt iets kon doen
What the fuckquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef TheGeneral het volgende:
Snoeks denkt dat Karlovic wel van Nadal zou kunnen winnen op RG.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef TheGeneral het volgende:
Roelfs denkt dat Karlovic wel van Nadal zou kunnen winnen op RG.![]()
![]()
![]()
Schitterende reactie dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef TheGeneral het volgende:
'Hoeft Nadal nog niet alles te laten zien tegen Hewitt?'
Nee Snoeks debiel.. Volg je het tennis uberhaupt wel...
Dat is mijn schuld, sorry. Het was iets te gezellig..ze loopt wat moeilijk ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:13 schreef nightcowboy het volgende:
Sharapova kijkt altijd zo moeilijk, alsof ze met tegenzin op de baan staat
quote:
Zo verrassend is het niet hoor. Sharapova is nog lang niet de oude en Shvedova speelt het beste tennis uit haar leven. Logisch dat Aran ook zo dik verloor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:21 schreef tennisboy het volgende:
toch wel verrassend dat Sharapova zo ver achter staat, Venus ook verloren, Murray staat nu met 4-2 achter( hoeft uiterraart nog niks te betekenen) Het is een beetje Suprise day in Parijs
De altijd enthousiaste Theo Bakkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:24 schreef Szura het volgende:
Wie is die commentator? hij zei net stinkerd
Dit is een goede kwaliteit link: http://www.atdhe.net/7085/watch-grand-slam-roland-garrosquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:24 schreef kevin_ het volgende:
Heeft iemand een goede kwaliteit link voor me met Murray - Tipsa aub?
Ik krijg alleen maar tekst is dat beeldschermpje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:36 schreef tennisboy het volgende:
http://www.atdhe.net/7087/watch-grand-slam-roland-garros deze doet het wel
Dan moet je naar http://www.atdhe.net/quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar tekst is dat beeldschermpje.
Hoe kan het dat jullie beeld krijgen en ik alleen maar tekst?quote:
Heb ik gedaan maar dan stopt hij na een halve minuut met een soort melding dat ik abonnee moet worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:41 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Dan moet je naar http://www.atdhe.net/
En daar op Roland Garros klikken.
http://www.ustream.tv/channel/igtv4quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jullie beeld krijgen en ik alleen maar tekst?
Bedankt, ook voor het meedenken.quote:
Ik ben blij dat er iemand blij mee is. Ik kan echt niet tegen dat hoofd en ook niet tegen dat lichaam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:49 schreef qonmann het volgende:
..en chapeau voor Eurosport, die Maria laat zien
Daar hebben wij een woord voor in Brabant..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iemand blij mee is. Ik kan echt niet tegen dat hoofd en ook niet tegen dat lichaam.
En dat is? Ik hoop dat je niet suggereert dat iedereen die Sharapova niet mooi vindt homo is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hebben wij een woord voor in Brabant..
Jawel, copyright Theo Maassen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dat is? Ik hoop dat je niet suggereert dat iedereen die Sharapova niet mooi vindt homo is.
Oké. Ik snap nooit helemaal waarom alle mannen dezelfde vrouwen leuk zouden moeten vinden.quote:
Ja joh, ga er even serieus op inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Ik snap nooit helemaal waarom alle mannen dezelfde vrouwen leuk zouden moeten vinden.![]()
Maar goed, Tips heeft de eerste set helaas verloren.
IIk wist niet dat ik zo snel uit de kast te jagen was.quote:
Ow, Federer pas als vierde partij op Chatrier.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:13 schreef kevin_ het volgende:
Morgen: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule12.html
Briljant verdraaide uitdrukkingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
IIk wist niet dat ik zo snel uit de kast te jagen was.![]()
Bedankt.quote:
Ja, zie jij het ook al gebeuren dat Soderling dat wint.quote:
Wat zegt hij dan? Ik kan geen Spaansquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ferrer, tyf toch een keer op met die halfcourt ballen.
!
En 4 da mannen op Fok! die twijfelen aan hun seksuele geaardheid.quote:
Had hij dat niet in de eerste set kunnen doen. Daar gaat weer 1,60 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Tipsy heeft opgegeven. Zal wel duizelig zijn geweest
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En 4 da mannen op Fok! die twijfelen aan hun seksuele geaardheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]Ja, leuker dan Sharapova. Maar het haalt het allemaal niet bij een meisje dat ik via mijn werk ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Oeh Fed-fan is in lovequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, leuker dan Sharapova. Maar het haalt het allemaal niet bij een meisje dat ik via mijn werk ken.
quote:
Iets met dat hij die kutbal niet normaal kan raken en dat hij shit staat te spelen, puta coņo mierda, vervolgens krijgt een waarschuwing, ''Why warning? Why warn me now?'' ''It's normal, you a girl'' ''Girls can't do anything''quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Iets met dat hij die kutbal niet normaal kan raken en dat hij shit staat te spelen, puta coņo mierda, vervolgens krijgt een waarschuwing, ''Why warning? Why warn me now?'' ''It's normal, you a girl'' ''Girls can't do anything''.
Maar het gaat er voornamelijk om hoe hij het allemaal zegt.
Totdat ze Ana tegenkomt natuurlijk....quote:
Dat laatste volg ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:49 schreef Relayer het volgende:
[..]
Totdat ze Ana tegenkomt natuurlijk....
HUP ANA!![]()
Overigens, waarom kreunt Maria 'geil', en wordt Michelle Larcher de Brito afgezeken omdat ze zo krijst?![]()
What's different? (Omdat Michelle speelde tegen iemand die voor Frankrijk uitkwam ook al is het een Iraanse?)
Harder en vooral veel langer, zelfs nog als Rezai gaat slaan..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:49 schreef Relayer het volgende:
[..]
Overigens, waarom kreunt Maria 'geil', en wordt Michelle Larcher de Brito afgezeken omdat ze zo krijst?![]()
What's different? (Omdat Michelle speelde tegen iemand die voor Frankrijk uitkwam ook al is het een Iraanse?)
Vind Ana echt 10 keer niks vergeleken met maria!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:49 schreef Relayer het volgende:
[..]
Totdat ze Ana tegenkomt natuurlijk....
HUP ANA!![]()
Rezai en Larcher de Brito spelen min of meer hetzelfde spelletje als Ana, dus ik snap niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Pluspunt voor Ana is natuurlijk dat het tennis om aan te zien is. Niet dat ze nadenkt, maar in tegenstelling tot zo'n gedrocht van een wedstrijd als Rezai versus Banshee scoort ze soms meer winners dan unforced errors. Ook flink wat return winners.
Vind die niet-nadenken-rammen stijl van spelen voor een vrouwenwedstrijd verfrissender dan kreunen en krijsen tot iemand een fout maakt. Dat ze natuurlijk irritant is neem ik voor lief.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:07 schreef TheArt het volgende:
Wat een drama OOP morgen
Weer fucking Garbin op CC, ditmaal tegen Razzano. En dan geen Chardy-Haas op CC, maar pas op baan 1
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:42 schreef Angelof9 het volgende:
Wat is dat Game Set Mats toch een bout programma en dan komen ze ook nog met die McEnroe aandragen. Kan niet iemand even een tennisbal door die vent z'n kop rammen?
Nee, WWF worstelen, allemaal dingen uit het verre verleden, met Hulk Hogan enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:03 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb de tv uitgegooid, is het dat duffe Planet Armstrong gedoe?
Vooral dat eerste ben ik met je eens. Ik hoor hem nou nooit iets zeggen wat de deelnemers aan het tennisforum, met uitzondering van mezelf, ook niet hadden kunnen bedenken.quote:Ik ga me steeds meer ergeren aan McEnroe, er komt alleen maar onzin uit die bek, hij heeft een irritant accent en hij stopt NOOIT met lullen, wat een arrogante bak, BAH!
Dat was toch die partij die over drie dagen verspreid werdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal nu dus tegen Soderling, tegen wie zijn H2H 3-0 is. 1 lastige partij en dat was op gras op Wimbledon 2007, waar Soderling Nadal imiteerde.
Dat was echt een held.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:49 schreef wimderon het volgende:Muster
net in het itempje over kreunen in het tennis.
Redelijk simpel. Ana speelt wild maar scoort alsnog meer winners dan unforced errors terwijl Rezai en Larcher, het deel dat ik aangezien heb, toch vooral op unforced errors aankwam. Stastieken zeggen niet lang niet alles, maar als indicatie. Daarnaast hebben ze gewoon niet dezelfde vuurkracht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rezai en Larcher de Brito spelen min of meer hetzelfde spelletje als Ana, dus ik snap niet waar je het over hebt
Dikke varkens hebben minder conditiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens. Wat is nu eigenlijk de reden dat er bij vrouwen tennis minder sets worden gespeeld?
tube ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:32 schreef leroytje het volgende:
Dat was een mooie ja
Soderling eerst racket wisselen, vervolgens Nadal die weer 20 seconden wacht, en dan toch maar even meldt dat ze met nieuwe ballen gaan spelen. Soderling reageert door een rondje te lopen, zen broek recht te trekken. Super om te zien
Nadal won het punt trouwens
Tube:quote:
Ja, waarom die vertaling? Voor die drie mensen die geen Engels verstaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:20 schreef kleinzusje het volgende:
Zo even Game, set & mats kijken.
Wel mega irritant dat het Nederlandse commentaar/ vertaling er hakkelend tussendoor wordt gegooid
En dan ook nog stotterend er dwars doorheenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waarom die vertaling? Voor die drie mensen die geen Engels verstaan?
Ja, inderdad. Want vaak kan ik het niet eens volgen, omdat het Engels en het Nederlands even hard zijn en dan versta ik het geen van beide.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dan ook nog stotterend er dwars doorheen![]()
Snap ik echt niet !
Ja, België vind ik altijd wel heel beschaafd overkomen.quote:Toch is de Belg echt de enige zender ( - betaalzenders) die nog een redelijke samenvatting geeft.
Wel veel tijd gaat op aan Belgische spelers, wat natuurlijk logisch is en zelfs te prijzen !
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:54 schreef qonmann het volgende:
ff weer op Eurosport kijken hoe Venus eraf gaat tegen de Hongaarse
Ben ik de enige die Venus erg graag mag ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:54 schreef qonmann het volgende:
Hij is zeker leukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tube:![]()
TheGeneral had hem gister (om 19.36 uur) al gepost.
HuH ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:14 schreef tennisboy het volgende:
Jammer dat vandaag pas aan het eind van de middag de leukste wedstrijden komen.
Sorry er ging even iets mis
Vast nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Venus erg graag mag ?![]()
Ze moest er hard voor werken gisteren, kijken hoe het de volgende ronde gaat.quote:Sharapova is enjoying her role of an underdog at the French Open, as now the crowd is loving her. In 2007 and 2008 she was booed off after being knocked out.
"You're ranked outside the Top 100, so people like you," said the Russian. "When you're number one in the world, for some reason they don't like you anymore. It's amazing how the society works."
Nu Serena nogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:54 schreef qonmann het volgende:
Ik leg de link wel even voor jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:03 schreef qonmann het volgende:
ah dames tennis bij de NOS
Ik ben er weer bij:)
Wat zijn de tribunes leeg..
haha, Toine is zeker nog niet helemaal wakker, hij zal toch wel weten dan Venus al is uitgeschakeltquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:01 schreef TheArt het volgende:
Wat een drama bij de NOS
Toine van Peperstraten begint met dat het een open strijd is bij de vrouwen. Wie wint: DInara Safina, Serena Williams, Venus Williams of toch Elena Dementieva.
Ik weet niet wie die tekst voor de autocue heeft geschreven. Sommige presentatoren doen dat zelf, andere laten het over aan redacteuren. Kortom, de fout hoeft niet direct bij hem te liggen, maar het is wel erg slordig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:17 schreef tennisboy het volgende:
[..]
haha, Toine is zeker nog niet helemaal wakker, hij zal toch wel weten dan Venus al is uitgeschakelt.
Gewoon naar Engels commentaar switchen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:09 schreef TheArt het volgende:
Jaja, op Eurosport Jeremy-Haas
EDIT: Maar wel met Edward![]()
![]()
Koezziequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Terwijl iedereen kwebbelt over Ana, Jelena, Serena en Dinara, gaat Svetlana dit toernooi op haar sloffen winnen...
Ze kan eerst de hele middag shoppenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Terwijl iedereen kwebbelt over Ana, Jelena, Serena en Dinara, gaat Svetlana dit toernooi op haar sloffen winnen...
Blijft toch een stokbroodje, en daar weten "ze Germans" wel raad meequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:11 schreef TheArt het volgende:
En ja hoor, Haas breakt in de tweede naar 3-1.
Merde Jeremy, wat doe je
Koezzie indeed. Ze lijkt eindelijk weer eens lekker in haar vel te zitten. Go Svetlana!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:09 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Koezzie? No way, dit wordt een eitje voor Dinara
!
oke, hij zal wel moeten weten dat ze eruit is, dus dat ze haar dan niet kan opnoemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die tekst voor de autocue heeft geschreven. Sommige presentatoren doen dat zelf, andere laten het over aan redacteuren. Kortom, de fout hoeft niet direct bij hem te liggen, maar het is wel erg slordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |