ik dacht dat je dat bedoelde ja. dat er bij grijs wel een rapport was maar nog geen vakantie, daar verbaasde je je toch over? dat had ik blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd.quote:
De cito's zijn al geweest, voor de rest gaan ze gewoon verder met hun werk. En over een week beginnen ze aan een schoolbreed project (doen ze elk jaar), waarbij ze bijv. ook een half dagje op excursie gaan. Dat project duurt 2 weken en dan komt er een afsluiting van dat project waarbij alle belangstellenden mogen komen kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
hoe kan dat dan, grijs? hier zitten we nog steeds tussen de proefwerken en cito's.
ligt het bij jouw kinderen dan helemaal stil, zijn ze overal al mee klaar?
aha, zit dat zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:15 schreef Grijs het volgende:
[..]
De cito's zijn al geweest, voor de rest gaan ze gewoon verder met hun werk. En over een week beginnen ze aan een schoolbreed project (doen ze elk jaar), waarbij ze bijv. ook een half dagje op excursie gaan. Dat project duurt 2 weken en dan komt er een afsluiting van dat project waarbij alle belangstellenden mogen komen kijken.
Heeft Zoë met Morris gesprokenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:16 schreef snoopy het volgende:
Maar van de week zij hij tegen mij: 'als ik 5 ben dan kan ik mezelf aankleden, dan hoeven jullie me niet meer te helpen'.
een kastdeur of een la opentrekken en dan, zonder iets aan te raken, meteen roepen: ik zie het niet hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Alles ligt overigens bij elkaar in 1 kast, maar mannen en zoeken...
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd tristan! jij gaat zeker voor de wisselbeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |