ah kijk! Ik vroeg me dat ook al af, want hier zou helemaal geen ruimte zijn voor alles bij elkaar iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:16 schreef E.T. het volgende:
Wat leuk Belaan! wat een lief kaboutertje![]()
Brede School hoeft trouwens niet te betekenen dat alles in een gebouw zit. Hier zitten diverse dingen gewoon op eigen/andere locaties. Voor activiteiten die onder het BSN (Brede School Netwerk) georganiseerd worden zorgt de BSO bijv. wel voor vervoer en wegbrengen enzo
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:15 schreef Belana het volgende:
lief he, mijn DommeltjeGod wat ben je dan trots op je kind he
ow en kleren zijn altijd welkomvorlopig staat Liam nog steeds volkomen stil, mijn ukje zit met broeken nog steeds in 110. shirts dan wel 122
heel weird
en heel gezellig als jullie komen!!
goh, dat lees ik dan weer anders.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:14 schreef Rewimo het volgende:
Noli, als hij zo enthousiast is, zal hij dus ook wel echt last hebben...
Wij hebben hier dan ook pas vakantie, maar de rapporten hebben de kinderen al wel gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:19 schreef Sjeen het volgende:
Rapporten, overgaan, vakantie... Dat duurt hier nog een eeuwigheid25 juli begint de grote vakantie pas. Ben wel benieuwd naar het rapport van Isa, maar volgens mij zit dat wel goed.
Geloof dat ze het ook digitaal doen tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Cito voor kleuters is toch ook schriftelijk? Ik kan me herinneren dat ze plaatjes moesten aanstrepen. Het goede plaatje kiezen bij een verhaaltje/situatie, zoiets.
zeg ik dat ergensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:38 schreef bixister het volgende:
lady-wrb, je kunt toch ook nog wel ergens mee bezig zijn / aan werken/ mee oefenen als 't rapport al geweest is? het lijkt me juist goed als dat niet teveel aan elkaar gekoppeld wordt, zodat je niet onnodig aanleert dat je alleen voor een goed rapport je best moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |