Schoenen uit de provinciequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Wie heeft nou de clown's schoenen?? haha
www.vi.nlquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:20 schreef zlakto het volgende:
Gister doordekken gemist, en nergens na te kijken
Daar staat de aflevering van gisteren helemaal niet. Die verschijnt denk ik volgende week een keer op eredivisielive.nl of vi.nl.quote:
Wat is dit dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:18 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Daar staat de aflevering van gisteren helemaal niet. Die verschijnt denk ik volgende week een keer op eredivisielive.nl of vi.nl.
Gast, dit is toch niet aflevering van vrijdagavond? Dit is de aflevering van donderdag, het staat zelfs onder het filmpje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is dit dan?
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)lersAlsStrootman.htm
Dat is nogal verwarrend, de datum die je in het menu ziet onder doordekken is die van wanneer de aflevering daar neer is gezet (op vi.nl). Ik dacht net ook yes eindelijk die van vrijdag, maar aan de titel zag ik dat ik die al gezien had. Tevens TVP in het geweldige Johan Derksen topic natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:02 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Gast, dit is toch niet aflevering van vrijdagavond? Dit is de aflevering van donderdag, het staat zelfs onder het filmpje.![]()
En Petrovic.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat hier wel mooi met al z'n vrienden, alleen Andries Jonker ontbreekt nog.
Daar heeft hij persoonlijk niets tegen hoor, maar...quote:
Alleen al om het commentaar van Derksen hoop ik dat die halve gare van Veldhoven volgend seizoen nog trainer is bij Roda.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:07 schreef Roberto258 het volgende:
En wat te denken van Harm van Veldhoven
Als Roda degradeert door een arbitrale dwaling dat zou mooi zijn voor de beelden. Dan worden alle complottheorieën weer van stal gehaaldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen al om het commentaar van Derksen hoop ik dat die halve gare van Veldhoven volgend seizoen nog trainer is bij Roda.
Marco is een aardige jongen, maar hij zal nooit een goede trainer wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En dan vergeten we Marco van Basten nog.
Ik heb die webmaster van Eredivisie Live altijd al een hele modale webmaster gevonden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Nog steeds de laatste aflevering niet verschenen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
Doen ze niet. Helaas.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Bklein het volgende:
Als Eredivisie live hem niet op de site zet zet ik hem wel op Youtube. Heb hem namelijk opgenomen.
Hoop dat EL een dvd uitbrengt met alle uitzendingen, maar dat is wishful thinking
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Bklein het volgende:
Als Eredivisie live hem niet op de site zet zet ik hem wel op Youtube. Heb hem namelijk opgenomen.
Dan ben je een held.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Bklein het volgende:
Als Eredivisie live hem niet op de site zet zet ik hem wel op Youtube.
Zo heerlijk realistisch altijd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef LENUS het volgende:
Vraag:
Beste meneer Derksen, Ruud van Nistelrooy vertrekt naar Abu Dabi, is dat niet dom? Die competitie stelt toch weinig voor? Waarom komt ruud niet terug naar PSV? Bent u het met me eens dat Ruud hier niet goed aan doet?
Johan:
Ik ben het daar helemaal mee oneens. Ruud van Nistelrooy kan bij Abu Dabi drie keer zoveel verdienen als bij PSV, dus is het logisch dat Ruud niet naar PSV zal komen. De ilusie dat voetballers clubliefde hebben, heb ik lang geleden al opgegeven.
Geniaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Het ongelofelijke is gebeurd. De laatste afleveringen van Doordekken staan online op Eredivisie Live. Ik ga meteen genieten.
plus de uitzending van VoetbalInternational??quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Laatste nieuws:
Ze stoppen met de dagelijkse uitzending van 'Doordekken' op Eredivisie Live maar daar tegenover staat een lange uitzending één keer per week.
Jup, die blijft ook zoals het er nu uitziet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
plus de uitzending van VoetbalInternational??
Is nog niet bekend. Ligt nog aan de financiering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef DrDentz het volgende:
Hoe lang wordt de lange uitzending dan? Een uur?
Zou je die laatste aflevering alsnog op Youtube willen plaatsen voor degene die EL niet kan bekijken (buitenland).quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Bklein het volgende:
Ik krijg hem niet gedownload. Weet niet precies hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:51 schreef Fizd het volgende:
[..]
Zou je die laatste aflevering alsnog op Youtube willen plaatsen voor degene die EL niet kan bekijken (buitenland).
Hmm, jammer. Waar heb je die info vandaan trouwens? Ik hoopte stiekem op een dagelijkse Doordekken-achtige rubriek van Genee & Derksen, maar dan gewoon op de VI-site (en als vervanger van het Beste Johan-item, wat toch altijd minder leuk is en ook nog eens een soort van dubbel). Zoals ze vorig jaar tijdens het WK samen bezig waren dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Laatste nieuws:Ze stoppen met de dagelijkse uitzending van 'Doordekken' op Eredivisie Live maar daar tegenover staat een lange uitzending één keer per week.
Van Johan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Waar heb je die info vandaan trouwens?
quote:
Goed alternatief eigenlijk, er valt gewoon meer te bespreken als je het niet iedere dag doet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Laatste nieuws:Ze stoppen met de dagelijkse uitzending van 'Doordekken' op Eredivisie Live maar daar tegenover staat een lange uitzending één keer per week. De laatste uitzending van 'Doordekken' is vandaag online gezet.
NIet zo heel veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef zlakto het volgende:
Thanx JD. Maakt het programma alleen nog maar leuker. Hoevaak heb jij eigenlijk contact met JD?
Als hij er zelf maar niet bij aanwezig hoeft te zijnquote:
Videoconferentie dan maar, a la Beste Johanquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als hij er zelf maar niet bij aanwezig hoeft te zijn
Ooh, wil je weer even leuk doen, wil je weer de leuke man uithangen? Voor wie doe je dit, voor je vrienden van de karaoke club?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef Roberto258 het volgende:
Vergeet niet een paar schalen bitterballan naar binnen te werken he, voor de nodige extra kilo's.
Je denkt nu wel te scoren, maar je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ooh, wil je weer even leuk doen, wil je weer de leuke man uithangen? Voor wie doe je dit, voor je vrienden van de karaoke club?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Zero2Nine het volgende:
http://www.radioveronica.(...)k_20090612_johan.mp3
![]()
Ja dan is eindelijk deze donkere tijd voorbij, zo lang zonder Johan Derksen kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:31 schreef Roberto258 het volgende:
Nog een maandje dus jongens, even volhouden. Steun zoeken bij elkaar
De Spraakwaterval, het clichébrakend bijgoochempje en babbelzieke Joegoslaaf zullen er inderdaad wel blij mee zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef DrDentz het volgende:
Voor Wiljan Vloet, Andries Jonker en Petrovic moet dit ook aanvoelen als een vakantie. Niet dagelijks op hun plek gezet worden door de meester.
Gelukkig, want wat zijn die columns van Joop Niezen slecht zeg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:51 schreef Bklein het volgende:
Aankomende week komt er weer een column van hem in VI
De fanclub krijgt dagelijks rare mails, maar deze is wel heel bijzonderquote:Geachte heer Derksen,
Mijn naam is Marco (achternaam weggehaald) en sinds mijn jeugd spaar ik handgeschreven brieven van bekende mensen uit Nederland en uit het buitenland.
Nu (ruim 30 jaar later) heb ik een verzameling van 500 brieven, afkomstig van beroemdheden uit vele landen van de wereld. Zo heb ik in de afgelopen jaren reacties mogen ontvangen van Freek de Jonge, Robert Long, Raymond van Barneveld, Jan Peter Balkenende, Louis van Gaal, Joop van den Ende, Jos Brink, Ivo Niehe, Tom Okker en Ruud Lubbers. Maar ook heeft moeder Teresa gereageerd evenals Francois Mitterand, Muhammad Ali en Sophia Loren.
Alhoewel ik me erg bevoorrecht voel om deze reacties te mogen ontvangen, is mijn verzameling natuurlijk nog niet compleet. Zo zou ik het enorm waarderen wanneer ik iets van u zou mogen ontvangen. Ik begrijp dat u een druk bezet persoon bent en vele aanvragen ontvangt, maar met enkele regels zou u mij al erg blij maken. Ik hoop van harte dat u enkele minuten zou willen vrijmaken en een bijdareg wilt leveren aan mijn hobby. Alvast hartelijk dank voor uw (eventuele) reactie.
Met vriendelijke groet,
Marco (achternaam en adres weggehaald)
Mails? Dit was toch wel een handgeschreven verzoek hoop ik?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De fanclub krijgt dagelijks rare mails, maar deze is wel heel bijzonder
De plannen zijn dat er een vrijdag VI komt na een live jupiler league wedstrijd met een voorbeschouwing op het weekend en op maandag weer een nabeschouwende VI.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
Is er al duidelijkheid over zijn rubrieken op vi.tv en eredivisielive? En of RTL doorgaat met VI op tv?
Oh er komt vrijdags nu een Jupiler League wedstrijd live?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
De plannen zijn dat er een vrijdag VI komt na een live jupiler league wedstrijd met een voorbeschouwing op het weekend en op maandag weer een nabeschouwende VI.
Hier ook niet. Is normaal juist erg vroegquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Stomme postbode... VI is nog niet binnen hier...
Hij zal wel zeggen dat Jeroen Verhoeven toevallig wel eens een bal tegen hem aangeschoten krijgt, maar daar geen goede keeper door wordt...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef groenen het volgende:
Wat zou hij van de transfer van Jeroen Verhoeven vinden? Ik kan niet wachten.
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Morgen geeft hij als het klopt zijn korte mening over Mart Smeets in Profiel. Het voorstukje beloofde al veel.
Zelfingenomen was het woord dat hij gebruikte dacht ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Morgen geeft hij als het klopt zijn korte mening over Mart Smeets in Profiel. Het voorstukje beloofde al veel.
Typ even over...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef Rucebo het volgende:
Geweldige column weer in de Vi. Hij is terug!
De overacting en dat ie ons iedere zondagavond als een kleuterklas toespreekt neem ik op de koop toe maar d'r zit wel somebody.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In dit geval had Mart wel gelijk ook, was ook zeer triest. Maar goed, het gaat hier over Johanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:28 schreef DrDentz het volgende:
Je voelt de naam Ria Visser ook al van mijlen ver aankomen.![]()
Ja, Hans Kraay sr. zit ook nog in die afleveringquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef DrDentz het volgende:
Weet ik, maar is dat het programma waar hij in zijn geboorteplaats rondloopt en een cdtje koopt in Nijmegen..
Die man moet een boek over Mart Smeets schrijven, ik zou het kopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:59 schreef Hg5 het volgende:
[..]
De overacting en dat ie ons iedere zondagavond als een kleuterklas toespreekt neem ik op de koop toe maar d'r zit wel somebody.
Ik vind dat het toontje wat Mart gebruikt om tot de kijkers te richten... dan denk ik joh, sodemieter op, ik ben 59 jaar. Want hij gaat dan vertellen dat wij het mooie sport moeten vinden. Maar dat bepaal ik zelf wel of ik het mooie sport vind.
---
Mart Smeets acteert ook niet een personality ofzo. Is volledig zichzelf. Wil niet op de voorgrond.
Mart doet čn de vragen čn de antwoorden. Een gast is slechts een figurant bij hem. Gasten vindt ie vervelend want die willen ook nog wel eens wat zeggen.
---
Mart Smeets is geen voetbalman, maar een gelikte presentator, vooral van wielrennen en schaatsen. Gasten moeten niet op enige spreektijd rekenen, want de gast van Mart is slechts een figurant. Mart stelt de vragen en geeft bij voorkeur ook het antwoord, Mart wil alle aandacht, want het is Marts show, Marts egotrip. Hij spreekt zijn kijkers toe alsof hij tegen een kleuterklas spreekt, maar ik zou hem niet willen missen. Er zit wél een persoonlijkheid en dat kun je niet van zijn meeste collega's zeggen. Tom Egbers en Toine van Peperstraten vinden zichzelf wel sterren en hebben een prettige uitstraling, maar lijken me hulpeloos zonder autocue.
---
Ik ben groot geworden met Wout Wagtmans en Wim van Est. Charly Gaul was mijn held. Het blijft een enerverend evenement, met soulbrother en collega-boegbeeld Mart Smeets in de hoofdrol. Ik krijg geen genoeg van die man. Iedere gast wordt als een superster gepresenteerd en vervolgens gedevalueerd tot een figurant, want Smeets voert het woord. Het is zíjn show. Hij stelt lange theatrale vragen en geeft ook zelf antwoord.
---
Mart Smeets ervaar ik intussen als een warm bad. Heerlijk, hij moet me vooral toespreken alsof ik een kleuter ben. En hij bezit natuurlijk een surplus aan kennis over sport in het algemeen, wielrennen, muziek, Amerika, vrouwen, politiek; eigenlijk alles.
Als hij dat maar blijft uitstralen, dan ben ik helemaal gelukkig. Lekker arrogant vanaf die troon in de studio het klootjesvolk als notoire domoren uitleggen wat iedereen ziet en waar ook iedereen een eigen mening over mag hebben.
---
Ook leuk: http://www.dumpert.nl/med(...)rt_meets_pesten.html
quote:Regelmatig kom ik mensen tegen die vragen of de geagiteerde gesprekken tussen Wilfred Genee (foto) en mij op televisie gespeeld zijn of dat we elkaar écht niet mogen. Ik kan niet namens Genee spreken, maar ik ben een bijzonder slecht acteur. Onze verbale botsingen zijn niet gespeeld, maar we hebben geen hekel aan elkaar, al hebben we niets gemeen. Privé gaan we niet met elkaar om, maar professioneel kunnen we goed samenwerken.
Het afgelopen jaar was de rol van Genee ietwat te dominant in mijn leven. Ik zat met hem opgezadeld bij het RTL-televisieprogramma Voetbal International, we deden dat live voor T-Mobile bij businessclubs, hij was medewerker van dit magazine en ik maakte vorig jaar de fout van mijn leven. Chris Woerts, de peetvader van Eredivisie Live, strikte ons voor een dagelijks programma bij deze nieuwe voetbalzender. Hij wilde geen goednieuwsshow, wij moesten voor de kritische noot zorgen, de zender journalistiek en geloofwaardig maken.
Beleidsbepalers van clubs, die er niets van snappen, hebben het hele jaar bij de directie van Eredivisie Live geklaagd dat het te gek voor woorden was dat ze ons moesten betalen en wij als tegenprestatie kritiek hadden. Bij die onvolwassen reacties is het gebleven, want de kijkers reageerden nauwelijks, omdat Eredivisie Live alleen intensief werd bekeken zodra er een wedstrijd rechtstreeks werd uitgezonden.
En misschien heeft het commerciële wonderkind Woerts geen verstand van tv. Hij presenteerde zich weliswaar als een ervaren programmadirecteur, maar zijn geniale zet Gary Lineker te contracteren werd een fiasco. Ik had het hem voorspeld. Lineker heeft een geweldige uitstraling, is ook uitermate geschikt voor de Engelse cultuur, maar de Nederlandse kijker prikt door mooipraters heen en laat zich niet in de maling nemen. In dit land moet je oprecht zijn, kennis van zaken hebben en kun je geen product verkopen. Lineker kwam niet verder dan wat oppervlakkig gebabbel over de Nederlandse competitie. Dat pikt het publiek niet.
Genee en ik waren niet oppervlakkig, maar aan een dagelijkse aflevering van Doordekken begin ik nooit meer. Na 180 afleveringen kon ik mijn irritante presentator niet meer luchten of zien. Die bulderende lach om een eigen grap, bijna elke dag te laat op de set verschijnen, dat onberispelijke haar met die blauwe gloed uit een flesje, dat geleuter over zijn karaoke-optredens en zijn schnabbels in Brabant, waar hij mediatraining gaf aan bankdirecteuren, waardoor we Doordekken 's morgens om half zeven bij Van der Valk in Vianen opnamen... Ik moet er niet meer aan denken, ik wil het ook niet meer meemaken. Ik heb Genee vaker gezien dan mijn eigen vrouw. En geloof me, dat was te veel van het goede.
Nooit eerder was ik zo aan vakantie toe als aan het slot van de afgelopen competitie. Ik tank altijd bij in Amerika, waar ik me jaarlijks onderdompel in de blues. Zo heeft iedere gek zijn gebrek. De jaarlijkse bedevaart naar Austin en in een gehuurde milieu-onvriendelijke Lincoln langs Pittsburg, Baltimore, Fredericksburg, Richmond, Ocean City en Annapolis. Overdag wisselgeld betalen – je bent tenslotte niet alléén op de wereld – door bezoekjes aan het National Museum of American History, het Hirshborn Museum, de National Gallary of Art, het Watergate Complex en Union Station, het mooiste station van de wereld. En ’s avonds genieten bij Delbert McClinton, Guy Forsyth, Tab Benoit, Patterson Hood, Steve Earle, Jimmy LaFave, The Nighthawks, Janiva Magness, Levon Helm en de Doobie Brothers.
Het was echt vakantie, totdat de Los Angeles Times de primeur had dat Michael Jackson was overleden. Ik zag het live op Fox News in Washington D.C. Vanaf dat moment werd Amerika volledig geterroriseerd door een hysterische Jackson-hype. De ouwe gek die in het United States Holocaust Memorial Museum een zwarte bewaker doodschoot was plotseling niet relevant meer. Niemand was nog geďnteresseerd in de 4.320 Amerikaanse militairen die sinds maart 2003 in Irak sneuvelden, de 150 jaar gevangenis voor beleggingsfraudeur Bernard Madoff was geen nieuws, zelfs de waanzinnig populaire president Barack Obama verloor het qua aandacht van de overleden popster.
Het drong niet echt tot me door. Ik had dat wél toen Mickey Newbury, Eddy Hinton, James Carr, John Lennon en Stephen Bruton overleden, maar de muziek en levenswandel van Jackson spraken me niet zo aan. De dood van Wacko Jacko sloeg in Amerika in als een bom. Van het ene op het andere moment verhuisden zijn albums in de cd-winkels vanuit de uitverkoopbakken naar de bak met bestsellers. En op de beschaafde terrassen in het deftige en neogotische Georgetown werd het elitaire publiek getrakteerd op oude Jackson-hits die uit passerende auto’s schalden. Snel naar huis, want ik weet niet wat me méér stoort: dat gejengel van Michael Jackson of een dagelijkse confrontatie met Wilfred Genee.
Tijdens mijn vakantie negeer ik het voetbal, ik lees geen kranten en maak geen gebruik van internet. Daarom is het moment dat ik in het KLM-toestel de Nederlandse kranten weer in handen krijg bijna magisch. Na elke vakantie ziet mijn wereld er plotseling totaal anders uit. De status van kwaliteitskrant verdiende de Volkskrant niet met de sportpagina's. Als beleidsbepalers bij kranten niet commercieel kunnen of willen denken, heeft het medium geen toekomst. De sportredactie van de Volkskrant bleek erg begaan met allerlei B-sporten, voetbalnieuws was er blijkbaar niet.
Ach, ik keek er niets eens van op. Mensen die de begenadigde columnist Nico Dijkshoorn wegsturen om vervolgens totaal oninteressante vervangers aan te trekken, voelen niet aan wat de lezer wil. De Telegraaf, Trouw en het AD maakten duidelijk dat er wel degelijk voetbalnieuws was. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman had zijn miljoenen binnen voor Eljero Elia, zonder concurrent Ajax sterker te maken. Hij zal het niet leuk vinden dat Internazionale de hoofdprijs nog niet wilde betalen voor Marko Arnautovic.
Bij Ajax zullen de beleidsbepalers vreemd opkijken dat Clarence Seedorf, Rafael van der Vaart, Edson Braafheid, Eljero Elia en Sekou Cissé geen interesse toonden. De belangstelling voor Cissé bevreemdt me wel, want in mijn ogen is hij te licht om iets toe te voegen aan de nationale top. Het is prachtig voor Mario Been dat er bij Feyenoord toch nog een paar geldschieters over de brug zijn gekomen, maar ik vraag me af of dat geld goed is besteed met het contracteren van Dani Fernández, Aleksandar Ignjatovic en Sekou Cissé. Over Henk Timmer was er nog geen nieuws. Voor hem zal het niet meevallen een nieuwe club te vinden. Dat weet iedereen, alleen Timmer zelf nog niet.
Gertjan Verbeek naar Heracles Almelo verraste me, al had voorzitter Jan Smit altijd een hoge dunk van hem. Het is een beetje sneu voor Gert Heerkes, die het niet slecht heeft gedaan, maar ik sla Verbeek hoger aan. Opvallend is verder dat ik de naam Peter Bosz nergens tegenkwam in de kranten. Hij is niet onbeschadigd uit de strijd gekomen in Rotterdam-Zuid.
FC Utrecht is goed bezig, technisch directeur Foeke Booy is het elftal daadwerkelijk aan het versterken. Dat geldt niet voor PSV. Danny Koevermans en Danko Lazovic zijn bruikbaar in de Eredivisie, maar voegen niets toe op Europees niveau. Voor Jan Vennegoor of Hesselink geldt hetzelfde als hij naar Eindhoven mocht komen. De aankoop van André Ooijer begrijp ik niet. Hij heeft zijn beste tijd gehad en is intussen een kwetsbare verdediger. Dat geldt ook al voor de jeugdige Dirk Marcellis. Hij is sterk in balbezit, maar zwak in een-tegen-een-duels. Twee kwetsbare verdedigers en een matige keeper, Andreas Isaksson, betekent veel zorgen voor trainer Fred Rutten en directeur Jan Reker, die wel een sportief succesje kan gebruiken om zijn imago enigszins te herstellen.
Ik ben benieuwd of Roda JC overeind blijft en het is natuurlijk een afgang voor de KNVB dat Fortuna Sittard betaald voetbal blijft spelen. Het verbaasde me dat Marcus Berg nog steeds bij FC Groningen op de loonlijst stond en dat de Nederlanders van Real Madrid nog geen nieuwe werkgever hadden. De beste voetballers van Nederland moeten wekelijks spelen.
Op Schiphol was ik weer helemaal op de hoogte van de actualiteit. En tijdens het gevecht met de jetlag genoot ik van de ingestudeerde Duitse volzinnen van Louis van Gaal. Hij is klaar voor zijn prestigestrijd met Guus Hiddink. Beide toptrainers liggen elkaar niet zo. Ze hebben geen ruzie, maar het lijkt dat ze elkaar het succes misgunnen. Hiddink vergaarde internationale status, terwijl Van Gaal slechts wereldberoemd was in de provincie. Ik verwacht dat hij gaat stunten met Bayern München. Verder vernam ik dat mijn jongste dochter met een prachtig rapport over is, al heb ik de indruk dat ze haar handicap op de golfcourse – ze zit nu op 6 – belangrijker vindt.
En het doet me goed dat er geen wettelijke basis is voor het rookverbod. Als volwassen mensen samen willen roken, moet dat toch kunnen in een beschaafd land zonder niet-rokers tot last te zijn? Maar minister Ab Klink zal er ongetwijfeld een prestigestrijd van maken en met een wetswijziging komen. Onbegrijpelijk dat er nog geen politieke partij op het idee is gekomen de belangen van rokers te behartigen. Makkelijker haal je geen stemmers binnen. Maar nu ga ik echt eerst Wilfred Genee bellen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik mis hem een beetje. Die aanstekelijke lach en kwajongensachtige open smoel... Hij blijft, met Mart Smeets, de beste presentator. En hij heeft toch maar het lef overal te gaan staan zingen. Is hij al met zijn vrouw naar zwangerschapsgymnastiek geweest? Heeft hij de pufcursus al doorlopen? Hé, Wilfred. Ja, ik ben terug. Ik ben klaar voor het nieuwe seizoen. We moeten snel even bijpraten!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:54 schreef Ad_rem het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rse_trui_smeets.html
![]()
TVP voor deze fijne reeks!
Ik denk hij wel doorgaat met "Beste Johan" Uit zijn column kan ik opmaken dat ie even geen trek meer heeft in Genee.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Prachtige columnMaar komt er komend seizoen nog een soort (in andere vorm misschien) doordekken of niet?
Jij leest alleen de eerste 5 regels van een column?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk hij wel doorgaat met "Beste Johan" Uit zijn column kan ik opmaken dat ie even geen trek meer heeft in Genee.
Jaquote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij leest alleen de eerste 5 regels van een column?
Same.quote:
Ik heb de VI van vorige week ook niet ontvangen. Vrijdagavond gebeld en aangezien ze de VI pas morgen konden bezorgen ofzo heb ik de VI in de winkel gehaald en is mijn abonnement twee weken verlengd, ik hoef dus twee weken later te betalen, problem solved.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:14 schreef buddyb het volgende:
ik heb de vi van vorige week nooit ontvangen
quote:'Ikke, ikke ikke en de rest kan stikken'
20/07/2009 09:45
Mario Been heeft zijn eerste fout gemaakt als Feyenoord-trainer. Ik heb vertrouwen in Been, hij zal met zijn aanpak ongetwijfeld meer uit zijn spelers halen dan voorganger Gertjan Verbeek. Desondanks speelt hij met vuur. Met NEC een paar keer winnen is meteen opzienbarend, nederlagen zijn ingecalculeerd. Been werd meteen de kroonprins van het trainersgilde. Feyenoord moet winnen, terwijl nederlagen voor onrust zorgen.
Een goede coach stelt prioriteiten. Hij beschikt over een redelijke selectie. De veteranen zijn nog heel bruikbaar met hun ervaring en de jeugdige talenten worden ietwat overschat, maar met deze spelers moet Feyenoord binnen de topvijf eindigen. Er was geen geld en het keepersprobleem was nijpend. Met Henk Timmer doorgaan was onverantwoord, Rob van Dijk is een veertiger en Erwin Mulder mist ervaring. Toen Been een sponsor nog wat geld uit zijn zak klopte, had hij dat bedrag in een keeper moeten investeren.
Maar Been wilde een rechtsback, een voorstopper en een vleugelspits. Hij gokte op het clubhart van een kapitaalkrachtige geldschieter. Dat blijkt nu een pijnlijke misrekening te zijn. Er is geen geld meer voor een keeper, waardoor Feyenoord met een levensgroot probleem zit. Voor een rechtsback en een voorstopper had hij redelijke alternatieven binnen zijn selectie en de aankoop van Sekou Cissé is onverantwoord. Feyenoord heeft zes miljoen euro aan Roda JC moeten betalen, terwijl deze middelmatige speler een jaarsalaris opstrijkt van 850 duizend euro.
Als argument hoor ik nu, dat Cissé naast Didier Drogba voor Ivoorkust speelt. Ik heb met Willy Brokamp, Dick Schneider, Bert van Marwijk, John Metgod en Dick Nanninga gespeeld, maar de bondscoaches hebben mij, volkomen terecht, altijd genegeerd. Ondanks alle financiële problemen speelt de Balkenende-norm nog geen rol in De Kuip. Voor dat bedrag had Feyenoord het keepersprobleem moeiteloos kunnen oplossen. Nu kan de blunderende Been alleen nog gered worden door een onverwachte transfer, gevonden geld, of een sponsor die alsnog een keeper financiert.
Een week na mijn vakantie val ik alweer van de ene in de andere verbazing. Ik denk dat Martin Jol een veel betere coach voor Ajax is dan Marco van Basten. Ik denk dat Jol ook weer kiest voor Maarten Stekelenburg als eerste keeper. Maar ik begrijp niets van het aantrekken van Volendam-keeper Jeroen Verhoeven. Vorig seizoen was hij, met 67 tegendoelpunten, de meest gepasseerde doelman in de Eredivisie. Iedereen heeft hem een jaar lang zien grabbelen en mistasten met dat blozende Billie Turf-hoofd.
Verhoeven is te licht voor het hoogste niveau, maar toch haalt Jol hem voor drie ton als derde keeper naar Ajax. Als de nood aan de man komt, moet Verhoeven opdraven en maakt Ajax zich belachelijk. Verder is het een klap in het gezicht van de oprukkende jeugdkeepers binnen Ajax. Een zichzelf respecterend talent met een gezonde ambitie zal het als een persoonlijke belediging opvatten als hij Verhoeven voor zich moet dulden.
Na mijn vakantie zat er tussen de meter hoge stapel post op mijn bureau een pakje van De Wereld Draait Door. De redactie bedankte me voor de medewerking gedurende het afgelopen seizoen en sprak de hoop uit, dat ik het komend seizoen weer te gast zou zijn. Een keurig briefje en als relatiegeschenk een cap. Goed draaiende programma’s gaan echter uitermate arrogant met de gasten om.
De Wereld Draait Door is een vervelend programma, omdat de gasten zich om zeven uur in Amsterdam moeten melden. Dat houdt in dat je altijd met files te maken hebt. Pauw & Witteman is veel aantrekkelijker, daar hoeven de gasten zich ’s avonds pas om tien uur pas te melden en dan duurt een rit naar de Plantage slechts één sigaar. De dag dat Jol voor Ajax koos, vroeg De Wereld Draait Door voor het laatst of ik wilde aanschuiven bij Matthijs van Nieuwkerk. Omdat ik zelf wekelijks afhankelijk ben van mensen die uitgenodigd worden voor interviews, kan ik moeilijk weigeren.
Na een barre tocht door files bij Woerden, Utrecht en Vinkeveen, werd ik binnen de bebouwde kom van Amsterdam gebeld door een vriendelijke juffrouw van De Wereld Draait Door, die me vertelde dat het onderwerp over Jol was komen te vervallen. Je moet wel heel ijdel zijn om na zo’n ervaring opnieuw je agenda aan te passen en slaafs naar Amsterdam te rijden voor een onderwerp van zes minuten. Ik bedank voorlopig voor die eer.
Omdat Wilfred Genee en ik het komend seizoen opnieuw in het praatprogramma Voetbal International te bewonderen zijn, op maandagavond, maar tevens op vrijdagavond, had ik de afgelopen week een afspraak met de RTL-directie. Ik proefde dat Humberto Tan had geklaagd, hij gebruikte zelfs de term hetze. Het Mediapark is het egoparadijs van Nederland. Daar kan de voetbalwereld echt niet tegenop. Tan is een bijzonder sympathieke collega. Altijd even vriendelijk en hartelijk zodra ik hem tegenkom in de studio. Ik heb met hem op de televisie, bij Radio 538 en in het land gewerkt. Gewoon een prettige vent.
Dat is wat anders dan een gelikte presentator. Als vakman vind ik hem gemankeerd. Zijn charisma is jaloersmakend, hij is altijd perfect gekleed, maar het babbelt en kakelt maar door. Inhoudelijk is het allemaal even oppervlakkig, nooit journalistiek. Hij parasiteert op zijn knuffelbeerimago. Iedereen vindt hem aardig. Zijn tekortkomingen als presentator en gespreksleider worden hem vergeven. Er is dus absoluut geen sprake van een hetze, ik vind mijn gewaardeerde collega alleen geen indrukwekkende persoonlijkheid als presentator.
Als voetballiefhebber moet u het nieuwe seizoen weer volop zappen. De NOS, SBS6, RTL7, Sport 1 en Eredivisie Live brengen het voetbal bij u thuis. Ik begin steeds meer naar een nationale voetbalzender te verlangen. De betaalzenders Sport 1 en Eredivisie Live zouden het initiatief moeten nemen. Kees Jansma heeft bij Sport 1 het Europese topvoetbal.
Hij heeft grote namen aan tafel, Willem van Hanegem, Wim Kieft en Marco van Basten, maar hij is op zoek naar partners. Eredivisie Live heeft de ex-clusieve rechten om Eredivisie-wedstrijden uit te zenden. De clubs hoopten met dit initiatief ooit veel geld te verdienen. Ik vraag me af of dat mogelijk is in Nederland, al blijft ECV-directeur Alex Tielbeke een successtory prediken. Samen zouden deze zenders een goede basis vormen voor een heuse voetbalzender. Persoonlijk vind ik het Europese topvoetbal en de Eredivisie even belangrijk en aantrekkelijk, maar daar denken Jansma en Tielbeke vooralsnog anders over.
Misschien drijven tegenvallende resultaten de heren naar elkaar toe, de kijker zou er bij gebaat zijn.
En terwijl we als notoire fatsoensrakkers blijven klagen over de verloedering van de maatschappij, blijven clubs, zaakwaarnemers en spelers elkaar onfatsoenlijk bejegenen. Het enige belang is nog steeds het eigen belang en geld blijft de drijfveer.
FC Twente ontfermde zich over Eljero Elia toen hij bij ADO Den Haag niet goed in zijn vel zat. Na een goed seizoen in Enschede meldden Ajax en HSV zich voor de vleugelspits. Ajax wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar FC Twente verkocht hem sowieso liever aan HSV, omdat de Duitsers meer wilden betalen en FC Twente heeft er geen behoefte aan om concurrent Ajax sterker te maken. Voorzitter Joop Munsterman is er primair om de belangen van zijn club te behartigen. Dat deed hij naar eer en geweten.
Zodra Ajax zijn zin niet krijgt, wordt er actie gevoerd via De Telegraaf. Elia kreeg de ruimte om Munsterman als een onbetrouwbare hork af te schilderen en de zaakwaarnemer van de speler keek handenwrijvend toe. Hij vond dat niet onbeschaafd en onrechtvaardig, hij was alleen met de commissie bezig die een transfer oplevert. Zodra Elia tevreden op weg was naar Hamburg, benaderde Ajax Demy de Zeeuw van AZ. Hij heeft nog een contract bij AZ, dat hem als anonieme speler bij Go Ahead Eagles wegplukte en waar hij kon uitgroeien tot international. Ook De Zeeuw liet zich gek maken door Ajax.
Jol benadrukte nog even in de media dat De Zeeuw dolgraag naar Amsterdam kwam en daar was de zaakwaarnemer het natuurlijk roerend mee eens, want iedere transfer levert een flinke fee op. En de media slaan de Ajax-beleidsbepalers vervolgens om de oren met de uitspraak dat er in de Nederlandse competitie geen speler meer dan acht miljoen euro waard is. Het is allemaal best vermakelijk, maar tevens niveauloos. De hoop dat het ooit anders wordt, heb ik opgegeven. Ik maak het al een jaar of veertig mee. In het topvoetbal geldt het klassieke: ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.
Johan Derksen
Schandalige dat de grote TV-personality zo behandeld wordt, en dan afgescheept worden met een petje.quote:Na een barre tocht door files bij Woerden, Utrecht en Vinkeveen, werd ik binnen de bebouwde kom van Amsterdam gebeld door een vriendelijke juffrouw van De Wereld Draait Door, die me vertelde dat het onderwerp over Jol was komen te vervallen. Je moet wel heel ijdel zijn om na zo’n ervaring opnieuw je agenda aan te passen en slaafs naar Amsterdam te rijden voor een onderwerp van zes minuten. Ik bedank voorlopig voor die eer.
quote:keeper Jeroen Verhoeven. . Iedereen heeft hem een jaar lang zien grabbelen en mistasten met dat blozende Billie Turf-hoofd.
Alleen de Telegraaf moet in dit geval het AD zijn, want daarin spuwde Elia zijn gal over Munsterman. Voor de rest heerlijke en terechte uitspraken weer van Johan over Munsterman en vooral Ajax. Hoe zou het toch komen dat de altijd zo kritische Derksen in negen van de tien gevallen zo positief over Munsterman en Twente spreekt? Ik weet het antwoord wel...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:30 schreef Prosac het volgende:
Met zijn stukje over Munsterman, Telegraaf en Ajax en met zijn kop, zegt hij natuurlijk niks nieuws.
Een Johan Derksen-Bingokaart! Lijkt me een goed idee voor het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:39 schreef Adelante het volgende:
De term "bruikbaar" op de JD-bingokaart afstreept.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef Hg5 het volgende:
[..]
Een Johan Derksen-Bingokaart! Lijkt me een goed idee voor het nieuwe seizoen.![]()
Een bingokaart van 5x5? Hier een beginnetje, vervang of voeg toe zoveel je wilt:
- bruikbare speler
- hele modale voetballer
- doet geen oog dicht als ... komt
- mister bigstar
- de centjes
- gemankeerde [positie op het veld]
- blaag
- smakeloos land
- minachting van de kijker
- boerenlul uit de Betuwe
- clubliefde bestaat niet meer
- 43ste seizoen in het betaalde voetbal
- lokale notabelen
- dorpsidioot
- oud wijf
- ik kan ... niet serieus nemen
- baantjesziek
- ijdeltuit
- praten over zaken die er niet toe doen
- m'n derde huwelijk
- demagoog
- een (beetje een) juffrouw
- Hans Worst(en)
- als een zak aardappelen naar de hoek
- alleen op grote ego te pakken
- een bus vol miljonairs
- Mickey Newbury
- haar zwart verven
Verschil is dat voor Van Gaal zijn werk is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:56 schreef DrDentz het volgende:
Toen Louis van Gaal zich onheus behandeld voelde door de NOS en hij die omroep boycotte, sprak Johan daar schande van. Maar nu doet hij eigenlijk hetzelfde met DWDD. Het zijn haantjes.
- Daar krijgt een paard de hik van.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef Hg5 het volgende:
[..]
Een Johan Derksen-Bingokaart! Lijkt me een goed idee voor het nieuwe seizoen.![]()
Een bingokaart van 5x5? Hier een beginnetje, vervang of voeg toe zoveel je wilt:
Echt geweldig is dat altijd en zeg maar gerust vernietigende kritiek.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb niets tegen [persoon X], [complimenten over persoon X als persoon] maar [forse kritiek op persoon X]
Johan heet geen zin meer om half 7 's ochtends in een wegrestaurant af te spreken omdat Wilfred een schnabbel in de provincie heeft en bovendien nog te laat komt opdagen ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 06:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Goede column weer moet ik zeggen, hij is op dreef.
Verder Doordekken voortaan alleen op de vrijdagavond. Een halfuur lang. En helaas niet meer op locatie, maar in een studio.
piepel managerquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:25 schreef Hg5 het volgende:
HahahaIk was er inderdaad nog een aantal vergeten.
De bingokaart wordt wel groter dan 5x5... Ga zo door!![]()
- bruikbare speler
- hele modale voetballer
- mister bigstar
- de centjes
- blaag
- smakeloos land
- lokale notabelen
- dorpsidioot
- oud wijf
- baantjesziek
- ijdeltuit
- m'n derde huwelijk
- demagoog
- Hans Worst(en)
- alleen op grote ego te pakken
- een bus vol miljonairs
- Mickey Newbury
- haar zwart verven
- daar krijgt een paard de hik van
- notoire domoor
- not dun
- Sjempjuns Liek
- Sjelsie
- Frans Bauer
- De Toppers
- Jantje Smit
- alimentatie
- niets tegen gewaardeerd collega maarrr
- provinciaal/uit de provincie
- kan goed aankomen maar ook afvallen
- haararchitect
- na m'n pensioen zien ze me nooit meer
- Wilfred en haar föhnen
Even de regeltjes:
Wanneer? Het hele seizoen, dus van de eerste uitzending VI t/m de laatste.
Wat? Alle internet, radio en tv-uitzendingen waarin Johan verschijnt tellen mee. Audio or video or it didn't happen.
Als we aan het einde van het seizoen nog wat klassiekertjes missen kunnen we die misschien uitlokken met ingestuurde vragen of wellicht houden Wilfred, René of Hans erg van Bingo...
anders moet de schoonzus hoestenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:16 schreef Zero2Nine het volgende:
De grote TV-Personality (refererend aan zichzelf) staat onder de afzuigkap te roken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:44 schreef DrDentz het volgende:
Of dat er opeens een kind naar Johan toe rent en blijft kijken.
Vind je het interessant?
Ja..
Als je je mond houdt mag je blijven kijken.
Vervlogen tijden.
Ja hoe het precies ging weet ik niet meer, maar was met Doordekken ja.quote:
Van welke datum is die? Ik krijg hem via de link niet geopend en dan kan ik zelf even zoeken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:20 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ja hoe het precies ging weet ik niet meer, maar was met Doordekken ja.
Gelijk opgezocht:
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1775 op 5 min rond![]()
Maandag eindelijk weer een Beste Johan, het aftellen gaat nu echt beginnen
25-2-09 Laat Ajax het maar tonenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:24 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Van welke datum is die? Ik krijg hem via de link niet geopend en dan kan ik zelf even zoeken.
Ik denk dat ik deze nog niet had gezienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat verhaal over die Wallen is echt geweldig!.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:20 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ja hoe het precies ging weet ik niet meer, maar was met Doordekken ja.
Gelijk opgezocht:
http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1775 op 5 min rond![]()
Maandag eindelijk weer een Beste Johan, het aftellen gaat nu echt beginnen
Gelukkig krijgen we aankomend seizoen zowel vrijdag als maandag Voetbal International op tv en 1x Doordekken van een 1/2 uur, dat is qua zendtijd dus nog meer Derksen dan vorig seizoen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik ga elke dag Doordekken wel missen, het was altijd wel leuk, hoewel ik wel snap waarom ze dat niet meer doen. Kunnen ze Derksen en Genee niet zo gek krijgen om het gewoon weer op vi.nl te doen (zoals begin vorig seizoen), desnoods 1 keer in de week op woensdag in Gouda.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:46 schreef Hg5 het volgende:
De bingokaart is al in de maak want maandag begint het seizoen natuurlijk.
48 klassiekertjes worden het er. Iemand nog last minute vervangingen?
Misschien wat beters voor Frans Bauer, De Toppers en Jantje Smit?
- bruikbare speler
- hele modale voetballer
- mister bigstar
- de centjes
- blaag
- smakeloos land
- lokale notabelen
- dorpsidioot
- oud wijf
- baantjesziek
- ijdeltuit
- m'n derde huwelijk
- demagoog
- Hans Worst(en)
- alleen nog op grote ego te pakken
- een bus vol miljonairs
- Mickey Newbury
- Wilfred en haar verven
- daar krijgt een paard de hik van
- notoire domoor
- not dun
- Sjempjuns Liek
- Sjelsie
- Frans Bauer
- De Toppers
- Jantje Smit
- alimentatie
- helemaal niets tegen ... maarrr
- provinciaal / uit de provincie
- kan goed aankomen maar ook goed afvallen
- haararchitect
- na pensioen zien ze me nooit meer
- Wilfred en haar föhnen
- louter
- open deuren
- piepel manager
- de grote TV-personality
- achtervolgt worden door jeugdzondes
Niet alleen Johan vindt dat, maar toch moet Hans er gewoon bij blijven, vooral om Johan de gelegenheid te geven om hem flink te bashenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:03 schreef J-heronimus het volgende:
Theatraal hoort er eigenlijk ook bij. Johan vind vooral Hans Kraay jr. vaak wat theatraal.
Ja! Die komt erop.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:03 schreef J-heronimus het volgende:
Theatraal hoort er eigenlijk ook bij. Johan vind vooral Hans Kraay jr. vaak wat theatraal.
Is jpg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Kun je hem niet omzetten naar jpeg formaat of zo?
Yep.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Krijgen we dan allemaal een bingokaart en kunnen we afstrepen?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:24 schreef Hg5 het volgende:
Dit is de definitieve bingokaart. *KLIK* voor de printbare versie.![]()
[ link | afbeelding ]
De regeltjes van Johan Derksen Bingo:
Wanneer? Het hele seizoen 2009/2010. Beter bekend als hčt 43ste seizoen.
Wat? Alle internet, radio en tv-uitzendingen waarin Johan verschijnt tellen mee. Audio or video or it didn't happen.
Geweldigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:24 schreef Hg5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Even kijken.. NEEN, "lul" staat niet op de kaart. Bliep. bliep, bliep, PČČČČČP.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:07 schreef Flashwin het volgende:
Hoorde die lul vanochtend opeens op Radio Rijnmond met zijn programma "Muziek voor volwassenen"!
Ik luisterde daar ook eens naar, hij draaide Dolly Parton.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:07 schreef Flashwin het volgende:
Hoorde die lul vanochtend opeens op Radio Rijnmond met zijn programma "Muziek voor volwassenen"!
Nee, dat moeten we niet doen. Dan gaat ie er misschien op letten.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:21 schreef Grulez het volgende:
Mooi hoorHeb je hem al naar de Held gestuurd?
Ik zie in Johan nog wel het type man die soms eens leest op een groot forum als dit wat de mening over hem is. Om er vervolgens mooi schijt aan te hebben en een sigaartje te roken. Volgens mij vind ie dat best leuk.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:26 schreef Hg5 het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we niet doen. Dan gaat ie er misschien op letten.![]()
Johan moet gewoon "zichzelf blijven".
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:23 schreef Terreros85 het volgende:
En hij onthult dat Jean Nelissen een notoire alcoholist. Hij is weer in vorm
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef Zero2Nine het volgende:
We leven in een smakeloos land, waar mensen liever bingokaarten maken van een grote TV-personality dan genieten van de hoogstaande muziek van topartiesten als Mickey Newbury. Het is not dun om zo scherp op iemands uitspraken te letten en bovendien hypocriet. Ik gebruik gewoon straat Engels en rook af en toe een sigaartje, mag het nog? Ik handel niet in kinderporno. Onvoorstelbaar dat mensen zoveel tijd steken in mijn persoon, de hoeveelheid topics over mij daar krijgt een paard de hik van hoor.
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef Zero2Nine het volgende:
We leven in een smakeloos land, waar mensen liever bingokaarten maken van een grote TV-personality dan genieten van de hoogstaande muziek van topartiesten als Mickey Newbury. Het is not dun om zo scherp op iemands uitspraken te letten en bovendien hypocriet. Ik gebruik gewoon straat Engels en rook af en toe een sigaartje, mag het nog? Ik handel niet in kinderporno. Onvoorstelbaar dat mensen zoveel tijd steken in mijn persoon, de hoeveelheid topics over mij daar krijgt een paard de hik van hoor.
Nice, een stuk beter dan dat gare ding dat ik een keer in Paint had gemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:24 schreef Hg5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Genee zal het wel mooi vinden, gaat ie afstrepen tijdens de uitzending.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:26 schreef Hg5 het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we niet doen. Dan gaat ie er misschien op letten.![]()
Johan moet gewoon "zichzelf blijven".
Ja, mail het naar Genee. -J-D- zal wel het e-mailadres hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Genee zal het wel mooi vinden, gaat ie afstrepen tijdens de uitzending.
Hehe.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:24 schreef Hg5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Donequote:Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, mail het naar Genee. -J-D- zal wel het e-mailadres hebben.
Ja, echt.quote:
Hans Kraaij Jr.? Volgende week maandag.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:01 schreef ShaoliN het volgende:
Wanneer komt die bokkenlul weer samen met Genee op RTL?
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr.? Volgende week maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |