Schoenen uit de provinciequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Wie heeft nou de clown's schoenen?? haha
www.vi.nlquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:20 schreef zlakto het volgende:
Gister doordekken gemist, en nergens na te kijken
Daar staat de aflevering van gisteren helemaal niet. Die verschijnt denk ik volgende week een keer op eredivisielive.nl of vi.nl.quote:
Wat is dit dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:18 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Daar staat de aflevering van gisteren helemaal niet. Die verschijnt denk ik volgende week een keer op eredivisielive.nl of vi.nl.
Gast, dit is toch niet aflevering van vrijdagavond? Dit is de aflevering van donderdag, het staat zelfs onder het filmpje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is dit dan?
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)lersAlsStrootman.htm
Dat is nogal verwarrend, de datum die je in het menu ziet onder doordekken is die van wanneer de aflevering daar neer is gezet (op vi.nl). Ik dacht net ook yes eindelijk die van vrijdag, maar aan de titel zag ik dat ik die al gezien had. Tevens TVP in het geweldige Johan Derksen topic natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:02 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Gast, dit is toch niet aflevering van vrijdagavond? Dit is de aflevering van donderdag, het staat zelfs onder het filmpje.![]()
En Petrovic.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat hier wel mooi met al z'n vrienden, alleen Andries Jonker ontbreekt nog.
Daar heeft hij persoonlijk niets tegen hoor, maar...quote:
Alleen al om het commentaar van Derksen hoop ik dat die halve gare van Veldhoven volgend seizoen nog trainer is bij Roda.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:07 schreef Roberto258 het volgende:
En wat te denken van Harm van Veldhoven
Als Roda degradeert door een arbitrale dwaling dat zou mooi zijn voor de beelden. Dan worden alle complottheorieën weer van stal gehaaldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen al om het commentaar van Derksen hoop ik dat die halve gare van Veldhoven volgend seizoen nog trainer is bij Roda.
Marco is een aardige jongen, maar hij zal nooit een goede trainer wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
En dan vergeten we Marco van Basten nog.
Ik heb die webmaster van Eredivisie Live altijd al een hele modale webmaster gevonden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Nog steeds de laatste aflevering niet verschenen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |