Hehehe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb nog wel een tak en een vogel over, maar daar bedenk ik nog wel wat op
HTC is toch een merk?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het moet wel een bekend merk zijn, anders kun je er in Indonesie niet mee aankomen..
Naja, wat zal zo'n corsa 2e hands kosten? Eurootje of 1500?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel geld jij hebt.
"Mijn" 206 zit er nog altijd niet in dan.
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)-3-drs-48515497.htmlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ikMaar zoals ik al zei: een corsaatje moet toch lukken?
Niet uit 2001quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, wat zal zo'n corsa 2e hands kosten? Eurootje of 1500?
wanneer gaan wij naar de SB?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe.
OA groet de KSC vanuit de Starbucks.
Het lijkt erop dat zijn onderzoek is begonnen.
quote:
Das waar.. Maar goed, ik heb wel langer om te sparen. Een nieuwe auto wil ik sowieso. Heb eigenlijk geen idee wat mijn auto zou opleveren als ik hem zo zou verkopen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet uit 2001.
Onder de 5k vind je ze niet hoor.
Of je moet een afgeragde diesel willen, met 300k op de teller.
Zeg het maar.quote:
Moet je maar niet zoveel zuipenquote:
Ik nog 2 uur en een kwartier!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel zuipen.
En daarbij jij hebt tenminste al weekend.
Zit wat in....quote:
Da's waarquote:En daarbij jij hebt tenminste al weekend.
Gaan we aftellenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Muck het volgende:
ik was helemaal verbaasd dat ik post had van het uitzendbureau, willen ze alleen maar vertellen dat ze blij zijn dat ik een half jaar voor ze werk en vanaf nu pensioen ga opbouwen
Nu pasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Muck het volgende:
ik was helemaal verbaasd dat ik post had van het uitzendbureau, willen ze alleen maar vertellen dat ze blij zijn dat ik een half jaar voor ze werk en vanaf nu pensioen ga opbouwen
Niet zo bitchy doenquote:
ja, ik vond het ook al mafquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nu pas.
Mocht van mij al wel wat eerder. Naja, het is in ieder geval wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |