ik denk het wel..quote:
Schande is het!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de OP? Wie heeft me eruit geflikkerd?
Hier is het prachtig weer. En ik schijn eindelijk eens aan de goede kant van het land te wonen, want in het westen blijft het de hele dag zonnig volgens de verwachtingen, en in het oosten krijgt men vanmiddag te maken met Duitse wolkenquote:
Vanavond pas, dus ik doe vanmiddag nog een terrasje denk ik!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik denk het wel..
Je gaat vandaag weer terug he? Hoelaat?
Duitse wolken? Wat moet ik daaronder verstaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het prachtig weer. En ik schijn eindelijk eens aan de goede kant van het land te wonen, want in het westen blijft het de hele dag zonnig volgens de verwachtingen, en in het oosten krijgt men vanmiddag te maken met Duitse wolken.
Wolken die binnendrijven vanuit Duitsland!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Duitse wolken? Wat moet ik daaronder verstaan?
Het westenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het prachtig weer. En ik schijn eindelijk eens aan de goede kant van het land te wonen, want in het westen blijft het de hele dag zonnig volgens de verwachtingen, en in het oosten krijgt men vanmiddag te maken met Duitse wolken.
oh.. dat kan inderdaad wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wolken die binnendrijven vanuit Duitsland!
Koffie zelf pakken, staat daar in de hoek in de kan, Senseo of Nespresso kun je zelf maken. Suiker staat erbij, melk in kuipjes in de koelkast.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is de koffie sc, en ik drink niet eens koffie dus wat doe ik hier?![]()
Liesjequote:
Ik drink ook geen koffie, maar post alweer 800 topics mee... het is ook de koffie én theeslowchat!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
O ja, de theezakjes liggen in het PickWick doosje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liesje!
[..]
Ik drink ook geen koffie, maar post alweer 800 topics mee... het is ook de koffie én theeslowchat!
Ah was mijn eitje kapot? Stond op de server van crossover. Dus hij is de dader..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schande is het!
Ik heb je er weer bij gezet, in plaats van dat maffe wiebelende ei dat het niet meer doet. Vanaf de volgende KSC sta je er dus weer gewoon in!
Thee drinken?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
Nou en? Of moet je nog werken?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb zin in en biertje, maar het is nog voor 12-en..
Ik vind het wel een beetje vroeg, maar als ik nu naar de Markt ga, dan ben ik vast niet de eerste, dus dan pak ik er ook gewoon eentje..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou en? Of moet je nog werken?
Ga naar de markt danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje vroeg, maar als ik nu naar de Markt ga, dan ben ik vast niet de eerste, dus dan pak ik er ook gewoon eentje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |