abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:21:30 #126
97477 BadBert
The mini racer
pi_70158464
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
Nog een klacht: als ik met de motor gewoon rustig en beschaafd door een woonwijk rijd zie ik massaal bejaarden van die "doe langzamer"-gebaren maken en -kijken .

Like wtf, ik rijd gewoon 30/35 droplul.. zal wel m'n open uitlaten zijn . Maar dan ben ik ook nooit te beroerd om een keer gas te geven.. die afkeurende blikken dán, daar doe je 't gewoon voor.. wat een liefde .
Mja dat heb ik ook met mijn mini met hele dikke vol rvs pijp naar achter zonder cat/middendemper

Ben al een keer gestopt omdat iemand moeilijk stond te doen (ook zunne fossiel).
Ik vraag: is er iets aan de hand mevrouw?
fossiel: je mag hier 30 hoor, halve zool
ik: zegge, beetje respect ouwe, ik ken u niet, en u mij niet, dus die halve zool conclusie... bovendien reed ik nog geen 30, dat het in mijn 1 was met veel toeren kan u natuurlijk niet begrijpen
waarop ik VOL gas optrok, en weer 30 in mijn 1 ging rijden
And on the 7th day, god created the mini!
And he saw it was SUPER :P
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:22:37 #127
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:23:54 #128
97477 BadBert
The mini racer
pi_70158531
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wauw, ben jij even stoer [ afbeelding ]
Jep, dat klopt, net zo stoer als een fossiel wat met zijn vingertje op zijn voorhoofd tikt als je hem inhaalt op een weg waar je 80 mag, en hij 40 rijd, waarop hij ook toetert en seint om je te kwallen.
Same....

Trouwens:
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat is leuk, ja. Dat probeer ik ook wel eens, keiveel toeren maken en dan maar 20 rijden
Haha, proberen, dus dat lukte niet?
And on the 7th day, god created the mini!
And he saw it was SUPER :P
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:25:43 #129
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70158594
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef BadBert het volgende:

[..]

Jep, dat klopt, net zo stoer als een fossiel wat met zijn vingertje op zijn voorhoofd tikt als je hem inhaalt op een weg waar je 80 mag, en hij 40 rijd, waarop hij ook toetert en seint om je te kwallen.
Same....
Jij bent echt stoer, dat je dat durft. Ik hoop niet dat ik je ooit tegenkom, ik denk dat ik 100 kleuren schijt
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:26:17 #130
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:32:09 #131
97477 BadBert
The mini racer
pi_70158786
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Jij bent echt stoer, dat je dat durft. Ik hoop niet dat ik je ooit tegenkom, ik denk dat ik 100 kleuren schijt
Dus JIJ schijt 100 kleuren als IK je inhaal en JIJ gaat seinen en toeteren? tsss, lezen.. moeilijk...

anyway, laten we het hier houden op de fossielen en de gebeurtenissen daar rond, niet de FOK!-ers die het nodig vinden om te roepen "stoer hoor" etc. Als je je er aan stoort, lees dan lekker wat anders
And on the 7th day, god created the mini!
And he saw it was SUPER :P
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:34:39 #132
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70158847
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef BadBert het volgende:

[..]

Dus JIJ schijt 100 kleuren als IK je inhaal en JIJ gaat seinen en toeteren? tsss, lezen.. moeilijk...

anyway, laten we het hier houden op de fossielen en de gebeurtenissen daar rond, niet de FOK!-ers die het nodig vinden om te roepen "stoer hoor" etc. Als je je er aan stoort, lees dan lekker wat anders
Jij kan duidelijk niet goed lezen. Heeft je gay-vriendje in je ogen gespoten?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:37:16 #133
97477 BadBert
The mini racer
pi_70158908
Hahahahaha.....ha.ha..h...a
lach me rot hier

en maar blijven happen
And on the 7th day, god created the mini!
And he saw it was SUPER :P
pi_70158912
wil een Ferrari
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:41:53 #135
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70159025
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:37 schreef BadBert het volgende:
Hahahahaha.....ha.ha..h...a
lach me rot hier

en maar blijven happen
Je blijft zelf anders ook steeds happen Maar goed, terug naar de rimpelsauriërs?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:41:57 #136
11102 knep
Mountainfreak
pi_70159026
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef CasB het volgende:
Laatst in Duitsland was nog mooier. Reed er een oude vent, gaat hij plots op de remmen totdat hij 60 reed. Daarna ging hij weer iets harder, en even verder weer vol in de ankers en 60 rijden. Wat bleek nou, hij probeerde de borden te lezen. Zulke figuren horen ook niet op de weg.
Dat heb ik ook wel vaker gezien, of grootlicht gebruiken om borden te kunnen lezen .
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:43:29 #137
97477 BadBert
The mini racer
pi_70159071
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je blijft zelf anders ook steeds happen Maar goed, terug naar de rimpelsauriërs?
lache toch? hebben de FOK!ers ook wat leuks te lezen hahahahah
Maar idd, terug naar de fossielen!!!
And on the 7th day, god created the mini!
And he saw it was SUPER :P
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:44:15 #138
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70159095
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:43 schreef BadBert het volgende:

[..]

lache toch? hebben de FOK!ers ook wat leuks te lezen hahahahah
Maar idd, terug naar de fossielen!!!
Laatst reed opa ook voor mij met 30 over een 70 weg op de linkerbaan
pi_70159208
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Laatst reed opa ook voor mij met 30 over een 70 weg op de linkerbaan
Gewoon rechts inhalen dan he, dat zal hem leren!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:49:40 #140
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70159238
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Gewoon rechts inhalen dan he, dat zal hem leren!
Eerst ging ik achter hem rijden en seinen. Ging hij naar links wijzen; dat hij de eerste afslag zou nemen maar dat was nog 100'en meters verderop Toen heb ik hem maar rechts ingehaald om voor hem te wachten voor het stoplicht om naar links af te slaan
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:51:46 #141
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_70159289
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Eerst ging ik achter hem rijden en seinen. Ging hij naar links wijzen; dat hij de eerste afslag zou nemen maar dat was nog 100'en meters verderop Toen heb ik hem maar rechts ingehaald om voor hem te wachten voor het stoplicht om naar links af te slaan
Je hebt hopelijk toch wel naar hem gezwaaid toen je voor hem stond te wachten?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:52:04 #142
97477 BadBert
The mini racer
pi_70159303
En dan zijn die ouwe vaak nog zo: "waar was dat nou voor nodig? wat ben je daar nou mee opgeschoten?"

nou... je staat dan toch voor dat fossiel? Dus geen moeilijk antwoord dan he? hahaha
And on the 7th day, god created the mini!
And he saw it was SUPER :P
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:52:27 #143
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70159312
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk toch wel naar hem gezwaaid toen je voor hem stond te wachten?
Mijn inhaalactie voegde wel een boel toe
En nee, ik durfde niet te zwaaien
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:52:55 #144
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70159326
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef BadBert het volgende:
En dan zijn die ouwe vaak nog zo: "waar was dat nou voor nodig? wat ben je daar nou mee opgeschoten?"

nou... je staat dan toch voor dat fossiel? Dus geen moeilijk antwoord dan he? hahaha
Daarna was ik hem binnen 2 seconden alweer kwijt, zo langzaam reed hij
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:54:14 #145
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70159361
Bejaarden in het verkeer
Vorige week stond ik in de file naast zo'n veenlijk. Zat met een vergrootglas iets op z'n telefoon in te toetsen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70159363
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Mijn inhaalactie voegde wel een boel toe
En nee, ik durfde niet te zwaaien
Goedzo, wel een beetje respect blijven houden voor die oudjes
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 10:55:47 #147
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_70159527
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik sta dan ook altijd op in de tram
Ik had niet anders van je verwacht. De opa van mijn vriendin is 80, heeft al 30 jaar geen auto meer gereden maar verlengd wel telkens zijn rijbewijs om maar een ID te hebben Ik wil hem wel eens zien rijden
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:59:39 #149
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70159547
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
Piep's instructeur had een beetje gelijk. Als je 40 gaat rijden waat je 80 mag als er geen reden voor is dan hinder je overige weggebruikers = boetuhh..

Overigens had ik die gast al kilometers eerder ingehaald.. 40 waar je 80 mag, kom nou . Streep of geen streep, .
http://www.postbus51.nl/n(...)-het-wegverkeer.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 11:03:28 #150
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')