quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben aan een sjaal begonnen. hij is al op 'minigevondenaardmarsmannetjeformaat'O+
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:16 schreef Vicky het volgende:
Mogguh, vannacht ging het goed, ze is alleen om 5 uur bij ons gekropen. Ik kijk het ff aan vandaag.
quote:
ohh een rel !!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Vicky, ik hoop dat ze een beetje opknapt!Misschien ook wel dat stomme rot virus!
Ik ga straks eefjes werken en ik neem mooi een buzzkitje voor mn 'werkgever' mee![]()
En dan hoop ik dat ik om 13:30 weer op school kan staan, want daar is een voorlichtingsgebeuren over sexualiteit bij jonge kinderen, interessant! Maar ik ga meer om te kijken of er nog een beetje gereld wordter is nml een hele happening gaande op school hier over.
Er is een toestand geweest om een jongetje wat oa bij de meisjes gespiekt heeft op de wc, door onder de wc deur door te kijken. Hij heeft ook Cas zijn piemeltje bestudeerd toen ze samen stonden te plassen, snapte er niets van dat die er anders uit zag (besneden) en nu wordt er zelfs gezegd dat hij Cas betast heeft en dat is gewoon vreselijk gelul. En dan nog, het zijn kinderen hoorquote:
pfff, hebben die boodschappendozen niets anders te doen ? Blont zeker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Er is een toestand geweest om een jongetje wat oa bij de meisjes gespiekt heeft op de wc, door onder de wc deur door te kijken. Hij heeft ook Cas zijn piemeltje bestudeerd toen ze samen stonden te plassen, snapte er niets van dat die er anders uit zag (besneden) en nu wordt er zelfs gezegd dat hij Cas betast heeft en dat is gewoon vreselijk gelul. En dan nog, het zijn kinderen hoorLang leve de babbelende boodschappentassen aan het hek
Vind ik ook, maar nu schijnt het dat hij een meisje betast heeft, of het net hetzelfde betasten is als bij Cas durf ik echt niet te zeggen, ik was er niet bij, maar wat er nu gebeurt tegen het kind én zijn moeder is gewoon verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:24 schreef Stout het volgende:
[..]
Je moet toch ontdekken wat er te koop is in de wereld ?
Dan houden we elkaar op de hoogte via smsquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
maar dan kan ik nie, dan moet ik bevallendenk ik zelf althans
lijkt me heel zinvol. Betasten...vind ik lastiger dan kijken eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar nu schijnt het dat hij een meisje betast heeft, of het net hetzelfde betasten is als bij Cas durf ik echt niet te zeggen, ik was er niet bij, maar wat er nu gebeurt tegen het kind én zijn moeder is gewoon verschrikkelijk.
Maar goed, school heeft dus nu een jeugdarts uitgenodigd en naar wat ik begreep een maatschappelijk werkster én een kinderpsycholoog via en van de GGD en daar wil ik gewoon graag bij zijn. In de brief staat ook, We willen graag in gesprek met elkaar....
soms.. niet altijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef freecell het volgende:
Vicky we houden je eraan
En je vent is best grappig
hihi gezellig!quote:Wij gaan een weekendje kamperen bij TARA's moeder in de tuin(tuin van meer dan 200 meter diep die eindigt bij de Hunze, leuk!) Waar wij zitten kunnen we hun huis niet zien, haha.
Maar ik moet alles vandaag inpakken en doen en ik heb geen zin...
*drakenoppas is*quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef freecell het volgende:
Vicky we houden je eraan
En je vent is best grappig
Wij gaan een weekendje kamperen bij TARA's moeder in de tuin(tuin van meer dan 200 meter diep die eindigt bij de Hunze, leuk!) Waar wij zitten kunnen we hun huis niet zien, haha.
Maar ik moet alles vandaag inpakken en doen en ik heb geen zin...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:56 schreef Popples het volgende:goedemorgen allemaal,
vicky was amber weer aan het hoesten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |