abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69514699
(speciaal voor Moussy)
Game on !!
pi_69514703
Goedemorgen !
Even de paar laatste berichten :
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben aan een sjaal begonnen. hij is al op 'minigevondenaardmarsmannetjeformaat'O+
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Welterusten voor de afhakerts .
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef kissaa het volgende:

[..]

Een tentamen op tweede pinksterdag?
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 06:16 schreef Vicky het volgende:
Mogguh, vannacht ging het goed, ze is alleen om 5 uur bij ons gekropen. Ik kijk het ff aan vandaag.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 07:12:41 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_69514730
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:04 schreef Stout het volgende:
(speciaal voor Moussy)
Game on !!

Vicky, ik hoop dat ze een beetje opknapt! Misschien ook wel dat stomme rot virus!

Ik ga straks eefjes werken en ik neem mooi een buzzkitje voor mn 'werkgever' mee

En dan hoop ik dat ik om 13:30 weer op school kan staan, want daar is een voorlichtingsgebeuren over sexualiteit bij jonge kinderen, interessant! Maar ik ga meer om te kijken of er nog een beetje gereld wordt er is nml een hele happening gaande op school hier over.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_69514741
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:12 schreef moussy het volgende:

[..]

Vicky, ik hoop dat ze een beetje opknapt! Misschien ook wel dat stomme rot virus!

Ik ga straks eefjes werken en ik neem mooi een buzzkitje voor mn 'werkgever' mee

En dan hoop ik dat ik om 13:30 weer op school kan staan, want daar is een voorlichtingsgebeuren over sexualiteit bij jonge kinderen, interessant! Maar ik ga meer om te kijken of er nog een beetje gereld wordt er is nml een hele happening gaande op school hier over.
ohh een rel !! was ist loos ?

dat rotvirus heeft mij nu ook echt goed te pakken..kop vol rommel, keel die eruit ziet al ehhhh (wat is geel en dik ?) oja gebakken kaasplak en bijbehorend gevoel.
pi_69514749
Raar relletje?
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 07:21:33 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_69514769
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:17 schreef freecell het volgende:
Raar relletje?
Er is een toestand geweest om een jongetje wat oa bij de meisjes gespiekt heeft op de wc, door onder de wc deur door te kijken. Hij heeft ook Cas zijn piemeltje bestudeerd toen ze samen stonden te plassen, snapte er niets van dat die er anders uit zag (besneden) en nu wordt er zelfs gezegd dat hij Cas betast heeft en dat is gewoon vreselijk gelul. En dan nog, het zijn kinderen hoor Lang leve de babbelende boodschappentassen aan het hek
pi_69514781
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:21 schreef moussy het volgende:

[..]

Er is een toestand geweest om een jongetje wat oa bij de meisjes gespiekt heeft op de wc, door onder de wc deur door te kijken. Hij heeft ook Cas zijn piemeltje bestudeerd toen ze samen stonden te plassen, snapte er niets van dat die er anders uit zag (besneden) en nu wordt er zelfs gezegd dat hij Cas betast heeft en dat is gewoon vreselijk gelul. En dan nog, het zijn kinderen hoor Lang leve de babbelende boodschappentassen aan het hek
pfff, hebben die boodschappendozen niets anders te doen ? Blont zeker.
Hier zijn de heren ook wel eens met die vraag gekomen, vanuit het zwembad dus tja ik denk dat elk kind wel kijkt. Je moet toch ontdekken wat er te koop is in de wereld ?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:25:06 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69514783
Babbelende boodschappentassen...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69514826
deze tassen schijnen te zingen

† In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 07:39:12 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_69514846
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:24 schreef Stout het volgende:

[..]

Je moet toch ontdekken wat er te koop is in de wereld ?
Vind ik ook, maar nu schijnt het dat hij een meisje betast heeft, of het net hetzelfde betasten is als bij Cas durf ik echt niet te zeggen, ik was er niet bij, maar wat er nu gebeurt tegen het kind én zijn moeder is gewoon verschrikkelijk.

Maar goed, school heeft dus nu een jeugdarts uitgenodigd en naar wat ik begreep een maatschappelijk werkster én een kinderpsycholoog via en van de GGD en daar wil ik gewoon graag bij zijn. In de brief staat ook, We willen graag in gesprek met elkaar....
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:43:11 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69514861
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
maar dan kan ik nie, dan moet ik bevallen denk ik zelf althans
Dan houden we elkaar op de hoogte via sms
want ik ben dan natuurlijk niet in de gelegenheid om je live bevallingsverslag te lezen op Fok!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:50:35 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_69514911
heftige situatie moussy, poeh...
stormy waters...
sailin'
pi_69514914

Net alsof wij vroeger niet keken hoe anderen er uit zagen...
Echt betasten is natuurlijk de bedoeling niet, maar dan is zo'n heisa misschien nog steeds niet de manier. Arm kind.

Over medicijnen trouwens: ik gebruik voor mezelf af en toe paracetamol. Verder vooral Fytotherapie. Ben niet zo van de homeopathische dingen.
Wel heel storend dat de meeste fytotherapie dingen door homeopathische merken worden gemaakt waardoor er zo'n homeopathie-disclaimer opstaat.
Voor L gebruik ik paracetamolzetpillen, lidocaïne spul voor de tandjes en verder ook fytotherapie dingen (arnica en calendula en dergelijke)
pi_69514929
jeetje Mous, heftig hoor!
En ik denk misschien wel dat stomme virus... ze is verkouden, hoest weer en vannacht dus oorpijn, al was ze vanmorgen heel vrolijk.. nou ja we zien het wel. Ze is naar oma, en ik hoor het vanzelf als het niet gaat.

Die vent van mij is een eikel Ik zei vanmorgen, ik denk dat ik vandaag maar echt eens ga doen wat ik al weken uitstel... oh zegt ie, ga je de ramen zemen... LUL
Ik ga mijn vluchtkoffer maar eens een keertje inpakken En vandaag echt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69514938
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar nu schijnt het dat hij een meisje betast heeft, of het net hetzelfde betasten is als bij Cas durf ik echt niet te zeggen, ik was er niet bij, maar wat er nu gebeurt tegen het kind én zijn moeder is gewoon verschrikkelijk.

Maar goed, school heeft dus nu een jeugdarts uitgenodigd en naar wat ik begreep een maatschappelijk werkster én een kinderpsycholoog via en van de GGD en daar wil ik gewoon graag bij zijn. In de brief staat ook, We willen graag in gesprek met elkaar....
lijkt me heel zinvol. Betasten...vind ik lastiger dan kijken eerlijk gezegd
Maar met kijken heb ik wel geleerd hoe vrouwen/mannen eruit zien
Succes Moussy !
pi_69514957
Vicky we houden je eraan
En je vent is best grappig

Wij gaan een weekendje kamperen bij TARA's moeder in de tuin (tuin van meer dan 200 meter diep die eindigt bij de Hunze, leuk!) Waar wij zitten kunnen we hun huis niet zien, haha.
Maar ik moet alles vandaag inpakken en doen en ik heb geen zin...
pi_69514969
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef freecell het volgende:
Vicky we houden je eraan
soms.. niet altijd
Ach, ik zit gewoon in de ontkennignsfase want ik wil helemal niet naar het ziekenhuis dus ik heb helemaal geen vluchtkoffer nodig
quote:
Wij gaan een weekendje kamperen bij TARA's moeder in de tuin (tuin van meer dan 200 meter diep die eindigt bij de Hunze, leuk!) Waar wij zitten kunnen we hun huis niet zien, haha.
hihi gezellig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69514981
goedemorgen allemaal,

vicky was amber weer aan het hoesten ofzo?

moussy wat een lompe boodschappendozen zeg.
was het nog gelukt op hyves?

ik ben moe
ik heb weer een huilend kind die met de comfy wil spelen, daar gaat mijn laptop
mama van 3 kids!
pi_69515002
hullo
pi_69515005
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef freecell het volgende:
Vicky we houden je eraan

*drakenoppas is*
pi_69515008
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:56 schreef Popples het volgende:
goedemorgen allemaal,

vicky was amber weer aan het hoesten ofzo?
mogguh

nee ze had ineens onwijze oorpijn.. gilde het uit gisteravond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69515015
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

*drakenoppas is*
Yay
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:17:17 #23
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69515168
morgen!

vicks, fijn dat het nu beter gaat met amber!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:18:14 #24
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69515183
Anna gaat zo naar de speeltuin met mijn schoonzusje.
En de kat heeft vannacht een winkelhaak in mijn dekbedhoes getrokken....denk dat ie zich vastgreep toen ik 'm eraf trapte
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:22:02 #25
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69515227
zeg memmel, moet jij niet gewoon eens gaan baren?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')