abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69554446
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En Wilders zijn eigen medeburgers.
Die lui die Wilders straks terug stuurt kan ik geen medeburgers noemen. Ik noem ze liever "aliens".
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:00:50 #102
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_69554463
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders is juist de enige politicus die wel voor uit kijkt.

En het mooie is dat het straks als een vlammetje overslaat door heel Europa. Er gaat een tijd komen dat al die linkse Europaknuffelaars spijt krijgen dat ze zo pro Europa waren.
'pro Europa'. Dat is toch wel het meest vage, meest niets zeggende woord wat ik deze week gehoord hebt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:01:28 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_69554476
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die lui die Wilders straks terug stuurt kan ik geen medeburgers noemen. Ik noem ze liever "aliens".
Ze zijn je medeburgers. Die van jou, die van mij en die van Wilders. Dat jij ze anders wilt noemen, maakt ze nog niet anders.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:02:54 #104
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_69554520
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders is juist de enige politicus die wel voor uit kijkt.

En het mooie is dat het straks als een vlammetje overslaat door heel Europa.
Vooral in Engeland leek het écht groots te gaan worden.
Hij kwam bijna tot de duane
Dit, dus.
pi_69554559
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, hoor. En zijn achterban is zo dom, dat hij het ook nooit gaat maken in Nederland.
Hij is een hype, waar veel mensen gelukkig kostelijk om kunnen lachen.
In principe is ieder soort achterban dom (hoog opgeleid, laag opgeleid, zelfbenoemde intellectueel, etc), want de informatie die ze hebben komt van de televisie.
De domste mensen zijn nogsteeds de mensen die heel veel gestudeerd hebben (of hun studies nooit hebben afgemaakt, maar zichzelf heel erg intellectueel vinden omdat ze soms door de NRC bladeren en even langs de BBC zappen), maar nooit zelfstandig hebben leren denken en onbewust alles geloven dat ze op de televisie zien en onder tussen denken dat zij de juiste visie op de wereld(politiek) hebben.

En nog even over de standpunten van Wilders die met name de linkse intellectuelen ongeloofwaardig en niet uitvoerbaar vinden: als de PvdA nooit aan de macht was geweest en je ze dus helemaal niet kende en je zou hun programma lezen, dan zou je ook denken dat ze never nooit aan de macht zouden kunnen komen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:07:42 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_69554621
Jahoor, iedereen haalt zijn informatie van TV. Behalve JohnDope, die heeft een lijntje naar Wilders.
pi_69554642
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:07 schreef Yildiz het volgende:
Jahoor, iedereen haalt zijn informatie van TV.
Die Global Warming hype is er een mooi typerend voorbeeld van, die zelfs de meest hoog opgeleiden de stuipen op het lijf joeg omdat ze het op de televisie hadden gezien.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:10:51 #108
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_69554681
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In principe is ieder soort achterban dom (hoog opgeleid, laag opgeleid, zelfbenoemde intellectueel, etc), want de informatie die ze hebben komt van de televisie.
De domste mensen zijn nogsteeds de mensen die heel veel gestudeerd hebben, maar nooit zelfstandig hebben leren denken en onbewust alles geloven dat ze op de televisie zien en onder tussen denken dat zij de juiste visie op de wereld(politiek) hebben.
Zo zeg, en nu? Nu probeer je me uit te leggen dat de gemiddelde PvdA, D66, Groenlinks, watdanook stemmer met een beetje opleiding net zo dom is als het gros nèt niet NVU aanhangers van Wilders?
quote:
En nog even over de standpunten van Wilders die met name de linkse intellectuelen ongeloofwaardig en niet uitvoerbaar vinden: als de PvdA nooit aan de macht was geweest en je ze dus helemaal niet kende en je zou hun programma lezen, dan zou je ook denken dat ze never nooit aan de macht zouden kunnen komen.
Je lijkt Wilders zelf wel, met je niet te onderbouwen insinuaties.
Dit, dus.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:13:03 #109
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_69554731
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die Global Warming hype is er een mooi typerend voorbeeld van, die zelfs de meest hoog opgeleiden de stuipen op het lijf joeg omdat ze het op de televisie hadden gezien.
Ja, of van elk wetenschappelijk onderzoek. Of is wetenschap ook een leugen, een hoax, een conspiracy, volgens jou?
pi_69554822
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, of van elk wetenschappelijk onderzoek. Of is wetenschap ook een leugen, een hoax, een conspiracy, volgens jou?
Wetenschap is heel vaak op leugens gebaseerd en dan heb ik het nog niet eens over al die uitvinders die op zolderkamertjes met revolutionaire uitvindingen bezig waren en vervolgens spontaan het loodje legden waarna ze als leugenaars, oplichters of fantasten bestempeld werden (over de doden niets dan goeds zeg ik dan maar )
Ik wil niet zeggen dat het slecht is, want sommige revolutionaire uitvindingen helpen gewoon de economie naar de klote, wanneer je zo'n revolutionair gebeuren in 1 keer de markt op trapt.

Tevens hebben jij en de rest van de massa totaal geen besef hoe extreem ver gevorderd de wetenschap achter de schermen is.

Jij lijkt me echt zo'n naief typetje die ook alles gelooft dat de Nasa je voorschotelt. Alsof de Nasa belangrijke kennis gaat delen met de paupermassa.

Kennis = Macht.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:19:08 #111
99433 Tup
Tupperwaar
pi_69554860
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:27 schreef Mdk het volgende:
maar ik vond het nog typischer hoe vervolgens de kamer viel over zijn voorbeeld om zo maar niet inhoudelijk te hoeven reageren.
Je kunt helaas niet inhoudelijk reageren op de "beschuldiging" dat je moslimgedrag/de islam "goedpraat".
Reageer je wel dan zal dit door GW benut worden als "zijn gelijk", waarbij een bertoep wordt gedaan op het principe "ze reageren dus er zit een kern van waarheid in".
Doe je het niet dan zal GW ook zeggen "ik heb gelijk" maar dan omdat "men er niet over wil praten".
Je kunt dat natuurlijk politiek slim vinden; ik vind het eigenlijk maar slap.
Wasserwunderland
pi_69554899
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zo zeg, en nu? Nu probeer je me uit te leggen dat de gemiddelde PvdA, D66, Groenlinks, watdanook stemmer met een beetje opleiding net zo dom is als het gros nèt niet NVU aanhangers van Wilders?
[..]
Laat ik voorop stellen dat de meeste hoogopgeleiden zo murw zijn gemaakt op de opleiding dat ze eigenlijk heel dom zijn gemaakt hoewel ze denken dat ze alwetend zijn.
Dit is ook het moment waarop de welbekende arrogante pseudo wetenschappelijke tunnelvisie ontstaat.

En eerlijk is eerlijk: te veel zelfstandig denkende mensen is het failliet van de wereld. Humaan gezien is het gewoon het beste om de massa een beetje dom te houden.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:25:44 #113
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_69555000
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wetenschap is heel vaak op leugens gebaseerd en dan heb ik het nog niet eens over al die uitvinders die op zolderkamertjes met revolutionaire uitvindingen bezig waren en vervolgens spontaan het loodje legden waarna ze als leugenaars, oplichters of fantasten bestempeld werden (over de doden niets dan goeds zeg ik dan maar )
Ik wil niet zeggen dat het slecht is, want sommige revolutionaire uitvindingen helpen gewoon de economie naar de klote, wanneer je zo'n revolutionair gebeuren in 1 keer de markt op trapt.

Tevens hebben jij en de rest van de massa totaal geen besef hoe extreem ver gevorderd de wetenschap achter de schermen is.

Jij lijkt me echt zo'n naief typetje die ook alles gelooft dat de Nasa je voorschotelt. Alsof de Nasa belangrijke kennis gaat delen met de paupermassa.

Kennis = Macht.
Wetenschap achter de schermen, je bedoelt, een soort Umbrella Corporation uit Resident Evil waar niemand het bestaan van af weet, behalve jij? Kun jij dat dan zo vrijuit zeggen?
pi_69555057
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Kun jij dat dan zo vrijuit zeggen?
Ten eerste kijk naar al die dubbelzinnige logo's van de grote fabrikanten; we doen het allemaal.
Ten tweede is er toch niemand die mij gelooft.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:29:35 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_69555076
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ten eerste kijk naar al die dubbelzinnige logo's van de grote fabrikanten; we doen het allemaal.
Ten tweede is er toch niemand die mij gelooft.
Noem eens een voorbeeld van een logo dan, en de dubbelzinnigheid ervan?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:39:18 #116
8875 Mdk
Smart-ass
pi_69555263
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef Tup het volgende:

[..]

Je kunt helaas niet inhoudelijk reageren op de "beschuldiging" dat je moslimgedrag/de islam "goedpraat".
Reageer je wel dan zal dit door GW benut worden als "zijn gelijk", waarbij een bertoep wordt gedaan op het principe "ze reageren dus er zit een kern van waarheid in".
Doe je het niet dan zal GW ook zeggen "ik heb gelijk" maar dan omdat "men er niet over wil praten".
Je kunt dat natuurlijk politiek slim vinden; ik vind het eigenlijk maar slap.
Alsof dat het enige was wat hij zei
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:45:05 #117
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_69556455
deze is dicht ga maar hierheen
[Het centrale] Wilders roept iets en ik ben het er niet mee eens topic

Pm maar wanneer men hem veranderd wil zien worden naar het morele verval van de 2de kamer
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')