Indien na de mis was je dus dronken.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet. Ik was zo nuchter als een priester op zondag toen ik het gehad heb. En ik hoop het dit jaar weer eens te eten.
Respect dat je het evengoed geprobeerd hebt.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup. Precies zo ervaarde ik het inderdaad. Die ranzige geur kwam gewoon helemaal terug toen ik de haring proefde.
Vroeg- of hoogmis?quote:
Waarom? Vond je het zo lekker dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet. Ik was zo nuchter als een priester op zondag toen ik het gehad heb. En ik hoop het dit jaar weer eens te eten.
Ik geef me zelf een hoge kans om bij de groep 'het is niet vies of zo' te horen. Ik hou wel van een beetje fermentatie.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Geloof me, die bietjes zijn the least of your worries.
Ja, smaakte best OK. En de reactie van je omgeving op de geur is ook tofquote:
Begrijp ik het goed dat de reactie meer meeweegt dan de smaak?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, smaakte best OK. En de reactie van je omgeving op de geur is ook tof
Nee, dank je.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nog een blikje over, PM maar als je interesse hebt.
Knijpers en gasmaskers verplicht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef Isegrim het volgende:
Misschien kunnen we met dat ene blikje een Surströmming-meet organiseren?Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd.
voor het proeven? ja. voor het open maken nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:49 schreef Isegrim het volgende:
Ja, en dan een heel park afzetten ofzo om voorbijgangers te behoeden voor dit alles.
Maar ik denk dat RobinOok gelijk heeft. Iemand anders moet het openmaken, ver buiten jouw bereik, en dan moet je het proeven.
Vrijwilligers?
Openmaken met een gasmasker op?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil het ook best proeven, maar niet openmaken.
Niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |