De koningin is ook een racist want ze heeft nog nooit marokkaans straattuig op de koffie uitgenodigtquote:
Condooms? Ik kruip daar niet zonder op. Voor je het weet staan ze bij je villa op de stoep en eisen ze kindergeld en je Aston Martin op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:41 schreef Amsesia het volgende:
[..]
Dus makkelijker het bed in te praten, ik zie het nadeel niet. Jij?
Thijs! Degene met wie ze al trouwplannen had, en met wie ze ging wonen in die grote villa met zwembad en grote boxen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen ook klappen omdat de hele klas geslaagd is. Wat een prestatie zeg, weer een groep tuig de maatschappij in.
Wie is nou de papa
En waar is Thijs nu? Heeft ie Hyves?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Michellee het volgende:
[..]
Thijs! Degene met wie ze al trouwplannen had, en met wie ze ging wonen in die grote villa met zwembad en grote boxen!
thx.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Seam het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)leveringen/39745473/
Dan klikken op video rechts
Het kind heeft wel nikes, daar heeft ze voor gespaard!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Afvoerput het volgende:
Ik ben voor dwang abortus na deze doc. Wat een mislukt leven gaat dat kind krijgen.
Ik ben voor een documentaire "hoe is het nu?"quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:49 schreef fespo het volgende:
ze komen uit Nieuwegein.
denk dat het wel 2 jaar geleden is.
idd en daarna ging ze met haar zakgeld sparen voor een huisquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het kind heeft wel nikes, daar heeft ze voor gespaard!
ze hebben nog volgens mij nog 3 andere docu's voor je in de aanbieding die alle vooroordelen bevestigen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef Fortitudo het volgende:
het is echt een aanrader hoor. zo triest en vooroordeelbevestigend![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er nog meer van dit soort aparte typetjes in een docu gevolgd?
Waar gaan die over dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
ze hebben nog volgens mij nog 3 andere docu's voor je in de aanbieding die alle vooroordelen bevestigen.
Crystal Meth doet dat met je...quote:
lelijk is negatiefquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef julian6 het volgende:
situatieschets:
-Lelijke vrouw
-16 jaar
-Hardcore
-Lonsdale
-Racist
-IQ onder 80
-Gehersenspoeld
-Zwanger
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Michellee het volgende:
Als ik het aanheb, betekend niet dat ik ook rascistisch ben. Ik vind het gewoon mooi.
Als ik een ajax shirt aanheb, betekend niet dat ik voor Ajax ben.... Ik vind het gewoon een mooi shirt!
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:22 schreef CasB het volgende:
Lonsdalers zijn eigenlijk net als alto's/emo's/goths, het zijn outcasts. En ze hebben allemaal een uitstraling die je makkelijk belachelijk kan maken.
Luisterend naar gabber, meestal een bomberjack dragend met 'masters of hardcore' 'hooligan' 'rotterdam' of iets in die strekking. Gaan graag naar hardstyle/gabberfeesten, worden meestal ook gespot met een tribalsticker of MoH-sticker op hun auto.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Iblis het volgende:
Ik zal wel een softie zijn, maar het is toch ergens wel een beetje ontroerend? Zo'n meisje zoekt ook een groepje om bij te horen, en wordt door haar klasgenoten, terecht of niet, helemaal uitgekotst, terwijl die vrienden natuurlijk ook een diepgang van niets hebben.
Ze zit bij elk gesprek met haar begeleider, met haar mentrix, met haar moeder te frummelen; bij gym is ze ontzettend angstig voor de bal, ze bijt wel wat van zich af, maar ze komt niet als een intens kreng over. En dan raakt ze zwanger, en besluit ze, ondanks alles, het kind te houden. En verder wil ze wel vrachtwagenchauffeur worden, en uiteindelijk werkt ze ook om haar examen te halen.
Als je dan ziet hoe haar vriendengroep in feite haar laat zitten, omdat ze alleen maar willen feesten en niet overdag willen afspreken, dan zit ze daar toch maar mooi met alleen haar moeder. Dat meisje moet rap volwassen worden, zelf een kind opvoeden, werk zoeken, de eindjes bij elkaar zien te knopen.
Dat zal niet gemakkelijk zijn, en natuurlijk is ze niet de slimste, maar ze had ook het kind kunnen dumpen bij haar moeder, en weer keihard kunnen gaan feesten. Ik weet natuurlijk niet hoe het inmiddels ermee staat, maar mijn eerste indruk is dat het best een lieve moeder zou kunnen zijn, meer dan die ‘Thijs’ die te laf is om enige verantwoordelijkheid te nemen, wat zij wel doet.
En dan kun je natuurlijk afgeven dat ze dom is, dat ze dom is zwanger te geraken, dat ze lelijk is, of weet ik veel wat, maar uiteindelijk kiest ze wel voor het opvoeden van zo'n kind en voor het opzijleggen van haar zakgeld om spullen voor dat kind te kopen. Het is misschien symbolisch, maar ze had er ook peuken en Lonsdalekleding van kunnen kopen.
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef Bullschnitzel. het volgende:
En btw, liever hardcore tuig dan straatsoldaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
De 1e generatie: gabberquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Luisterend naar gabber, meestal een bomberjack dragend met 'masters of hardcore' 'hooligan' 'rotterdam' of iets in die strekking. Gaan graag naar hardstyle/gabberfeesten, worden meestal ook gespot met een tribalsticker of MoH-sticker op hun auto.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat zijn dat?damscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Bullschnitzel. op 29-05-2009 00:39:59 ]Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'n bonus.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Doet ze ook, voor dat kind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Iblis het volgende:
Ik zal wel een softie zijn, maar het is toch ergens wel een beetje ontroerend? Zo'n meisje zoekt ook een groepje om bij te horen, en wordt door haar klasgenoten, terecht of niet, helemaal uitgekotst, terwijl die vrienden natuurlijk ook een diepgang van niets hebben.
Ze zit bij elk gesprek met haar begeleider, met haar mentrix, met haar moeder te frummelen; bij gym is ze ontzettend angstig voor de bal, ze bijt wel wat van zich af, maar ze komt niet als een intens kreng over. En dan raakt ze zwanger, en besluit ze, ondanks alles, het kind te houden. En verder wil ze wel vrachtwagenchauffeur worden, en uiteindelijk werkt ze ook om haar examen te halen.
Als je dan ziet hoe haar vriendengroep in feite haar laat zitten, omdat ze alleen maar willen feesten en niet overdag willen afspreken, dan zit ze daar toch maar mooi met alleen haar moeder. Dat meisje moet rap volwassen worden, zelf een kind opvoeden, werk zoeken, de eindjes bij elkaar zien te knopen.
Dat zal niet gemakkelijk zijn, en natuurlijk is ze niet de slimste, maar ze had ook het kind kunnen dumpen bij haar moeder, en weer keihard kunnen gaan feesten. Ik weet natuurlijk niet hoe het inmiddels ermee staat, maar mijn eerste indruk is dat het best een lieve moeder zou kunnen zijn, meer dan die ‘Thijs’ die te laf is om enige verantwoordelijkheid te nemen, wat zij wel doet.
En dan kun je natuurlijk afgeven dat ze dom is, dat ze dom is zwanger te geraken, dat ze lelijk is, of weet ik veel wat, maar uiteindelijk kiest ze wel voor het opvoeden van zo'n kind en voor het opzijleggen van haar zakgeld om spullen voor dat kind te kopen. Het is misschien symbolisch, maar ze had er ook peuken en Lonsdalekleding van kunnen kopen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef kensei het volgende:
Je zou ook kunnen stoppen met het posten van domme reacties....
Oh, ik ben een quote ergens vergeten, iemand vroeg aan mij wat straatsoldaten zijn. Gefixt, misschien had je het daarover.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef kensei het volgende:
Jij bent hier de enige die het topic vol spamt met domme reacties, dus het was wel duidelijk volgens mij.
Eigenlijk is het geen vicieuze cirkel, eerder een neerwaartse spiraalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:52 schreef Equites het volgende:
Tering dacht een grappige docu te gaan kijken, maar dat bleek toch anders uit te pakken. Zit hier een beetje met een neerslachtig gevoel. Een meisje die zo onzeker is over zichzelf dat ze amper naar voren durft te kijken, geen gevoel heeft gekend van een warm thuis en een moeder die haar gevoelens niet durft uit te drukken. Volgens mij is dit meisje helemaal niet zo dom als ze doet overkomen, maar gewoon in een kut situatie is gebracht waar ze helemaal niet tot ontplooing is gekomen. Juist door bij die lonsdalers te gaan kreeg ze nog meer tegengas van de rest van de school wat weer resulteerde in meer haat naar de mensen om haar heen, lekkere vicieuze cirkel. Dit meisje afschilderen als een domme racist is mij te kort door de bocht. Snap ook niet dat de school hier zo mee om is gegaan, dreigen met haar van school te sturen zal het alleen maar erger hebben gemaakt, wat een josti's.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:38 schreef Titus-Pullo het volgende:
Is er een manier om dit online te bekijken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Seam het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)leveringen/39745473/
Dan klikken op video rechts
FOK! TV!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:32 schreef Synthesist het volgende:
al minstens 2 jaar oud die docu
benieuwd of ze al n 2e heeft
fok zou eens bij dr langs moeten gaan![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Kempi!
Je suis Charlie Sheen
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Iblis het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef sander89 het volgende:
Dit is haar nu met haar Dochter als ik het goed heb:
[ afbeelding ]
Ach kom op heilig boontje. Je draagt het niet omdat hetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:22 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Lonsdale an sich is niks mis mee, mijn levensbeschouwing-leraar draagt het ook, met de bedoeling dat het juist niet racistisch is (en nee, dat is geen VMBO), een VMBO-er (
) is iets veel anders, en met Lonsdale kleren aan helemaal, tenzij die persoon bokst oid. Iig ik wilde even ontkrachten dat lonsdale rasistisch is.
Het kind is een arier!!!11!!! Zien jullie nu wel!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef sander89 het volgende:
Dit is haar nu met haar Dochter als ik het goed heb:
[ afbeelding ]
Dat dus allemaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Iblis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |