Dan heb je geen smaak, bijna nog erger dan racistisch zijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Michellee het volgende:
Als ik het aanheb, betekend niet dat ik ook rascistisch ben. Ik vind het gewoon mooi.
En je kind later maar huilen en gepest worden omdat het in Wibra kleding loopt en niet met de trends zowel qua kleding als speelgoed mee kan gaan, weinig aandacht krijgt van de vaak vermoeide en chagrijnige moeder want die moet hard werken om te kunnen rondkomen waardoor ook de opvoeding er vaak bij inschiet. Geld over voor leuke extraatjes is er ook nooit. Goede keuze.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik het kind ook niet weg laten halen of ter adoptie af staan hoordan stop ik wel met school en word ik lekker hoofdcassière bij de Aldi ofzo.
Mooie gelegenheid om je kind échte waardes en levenswijsheid bij te brengen in plaats van het op te laten groeien als een consumerende kankerslaaf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
En je kind later maar huilen en gepest worden omdat het in Wibra kleding loopt en niet met de trends zowel qua kleding als speelgoed mee kan gaan, weinig aandacht krijgt van de vaak vermoeide en chagrijnige moeder want die moet hard werken om te kunnen rondkomen waardoor ook de opvoeding er vaak bij inschiet. Geld over voor leuke extraatjes is er ook nooit. Goede keuze.
Walgelijk, dat dit kan in een ontwikkeld land als Nederlandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken 1 Thijs en die zit in een rolstoel
Nou! Wat een mongool hey! Gooi stenen naar hem en ga op hem stampen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken 1 Thijs en die zit in een rolstoel
Open d'r een topic over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Chck NU NED2 over die vetzak!!!!!!!
Nou, stoer ben je....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nou! Wat een mongool hey! Gooi stenen naar hem en ga op hem stampen!
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, okay, dan draaien we het om. Dan moet jij maar wat coke pushen op de straathoek om bij te dragen aan het huishouden.
Wibra kledingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
En je kind later maar huilen en gepest worden omdat het in Wibra kleding loopt en niet met de trends zowel qua kleding als speelgoed mee kan gaan, weinig aandacht krijgt van de vaak vermoeide en chagrijnige moeder want die moet hard werken om te kunnen rondkomen waardoor ook de opvoeding er vaak bij inschiet. Geld over voor leuke extraatjes is er ook nooit. Goede keuze.
Dit dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om je kind échte waardes en levenswijsheid bij te brengen in plaats van het op te laten groeien als een consumerende kankerslaaf.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Zo kleine, beter word je zo jong mogelijk zwanger om de rest van je leven achter de kassa bij de plaatselijke supermarkt te zitten en deze levenswijsheid door te geven aan jouw eigen kind(eren)!"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om je kind échte waardes en levenswijsheid bij te brengen in plaats van het op te laten groeien als een consumerende kankerslaaf.
Zo zo! Hoofd cassiere, zodat je sletterige vmbo meisjes mag aansturen en een paar cent meer verdient per uur? Carrièretijger! En in wat voor buurt dacht je te gaan wonen dan met dat riante salaris?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan!
[..]
Wibra kledingik zei hoofd cassiere, niet de bijstand. En ja dat is een goede keuze
beter dan dat je 60 uur per week werkt en met moeite de namen van je kinderen kunt onthouden die je bij de au pair hebt gedumpt. Ik denk dat liefde altijd nog belangrijker is dan speelgoed en kleding.
[..]
Dit dus
Ja dat zie ik helemaal voor mequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo zo! Hoofd cassiere, zodat je sletterige vmbo meisjes mag aansturen en een paar cent meer verdient per uur? Carrièretijger! En in wat voor buurt dacht je te gaan wonen dan met dat riante salaris?
Maar wie probeerde er nou zelfmoord te plegen dan? Dat kon ik er niet helemaal uit opmaken..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef nietzman het volgende:
Een zelfmoordpoging met een halve fles wijn en vier ibuprofen..
Ook gers om zo'n beetje de enige pijnstiller te slikken die niet over de lever werkt, krijg je zowaar zelfs geeneens een beetje buikpijn!
De knakker die d'r vol heeft gespoten lijkt me?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar wie probeerde er nou zelfmoord te plegen dan? Dat kon ik er niet helemaal uit opmaken..
Dat ex-vriendje volgens mijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar wie probeerde er nou zelfmoord te plegen dan? Dat kon ik er niet helemaal uit opmaken..
Ik hem m ff snel doorgezapt, maar op welk tijdstip was dat verhaal over die zelfmoordpoging?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef nietzman het volgende:
Een zelfmoordpoging met een halve fles wijn en vier ibuprofen..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
De knakker die d'r vol heeft gespoten lijkt me?
Ah diequote:
Ik bepaal niet wat jij mag en wat jij niet mag. Het gaat allemaal om de context. Negers worden meestal apen of bosapen genoemd wanneer iemand hun afkomst, ras o.i.d. erbij wilt betrekken. Ik als Indonesiër ben weleens uitgescholden voor 'banenplukker'. Het woord 'banenplukker' zelf is niet racistisch, maar de context in welke deze gebruikt wordt zorgt ervoor dat het woord een racistische lading krijgt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:55 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Je mag tegen een dikkerd wel zeggen je lijkt op een varken maar tegen een neger met een grote neus niet je lijkt op een aap?
Jij wilt zeggen dat het geen racisme was? Een Surinaamse jongen loopt uit de supermarkt waarop één van de Lonsdale jongens zegt: ' Daar heb je zo'n apenkop.' In ieder geval zei hij iets in die richting. Zoals ik eerder zei, het woord 'apenkop' zelf hoeft niet racistisch te zijn, maar de combinatie van 'apenkop' en neger geeft de term 'apenkop' een racistische lading.quote:sorry maar ik zie het verschil echt niet, iedereen WIL gewoon graag ergens racisme achter zien.. gelijk het voorval op de hele groep betrekken.
Nee. Zeg je echter: ' Alle Marokkanen oprotten', dan ben je aan het discrimineren.quote:Al vertel je een marokkaan dat ie op moet rotten naar zn eigen land.. ben je dan een racist?
Ik zou ook niet m'n hele leven een genetische band willen hebben met iemand die ik als practical joke een pityfuck had gegeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ah diewat een aansteller, hij hoeft dat kind niet eens te baren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |