Props.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En omdat haar hyves weinig opleverde, heb ik even doorgezocht op die van vrienden (ja, ik heb niks te doen), en wat extra foto's gevonden:
[ afbeelding ]
De rechter uiteraard.
[ afbeelding ]
De middelste uiteraard.
Ik krijg chicks tenminste gevonden op hyves.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan die ene uit Charmed, die ene wiens naam met een P begint... Kom d'r ff niet op.
Een sneer naar iemands afkomst? Als je de theorie van darwin gelooft misschien, maar dan beledig je dus ook je eigen voorouders.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:31 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
![]()
Dikzak is een sneer naar iemands omvang, apenkop een sneer naar iemands afkomst/huidskleur. Apenkop is dan ook een racistisch scheldwoord, dikzak niet.
Daar heb ik geen hyves voor nodig dumb fuck. Kom eens buiten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik krijg chicks tenminste gevonden op hyves.
Ze leek op het laatst wel 35 manquote:
Ja, dat is mijn gevoel ook. Toen ze eenmaal dat hardcore-imago losliet kwam er ineens een zachtaardig meisje tevoorschijn. Je zou zo voor d'r willen zorgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een lief meisje
Hmhm, en ik vond het ook schattig hoe ze ging sparen voor een kinderwagen etc.. En nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn gevoel ook. Toen ze eenmaal dat hardcore-imago losliet kwam er ineens een zachtaardig meisje tevoorschijn. Je zou zo voor d'r willen zorgen.Ik snap die Thijs niet.
Godverdomme wat ben ik ook eigenlijk een goedzak...![]()
Ach, als 't een ander betroffen had dan zou ik gezegd hebben dat je door op die leeftijd het vaderschap te omarmen je jezelf de kans ontneemt echt iets van je leven te maken. Of nouja, je verkleint de kans daarop iig sterk. In zijn geval echter..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, en ik vond het ook schattig hoe ze ging sparen voor een kinderwagen etc.. En nee, ik ook nietmaarja jongens van 16 hebben over het algemeen geen zin om voor een kind te zorgen denk ik
vrouwen ontwikkelen dat al veel vroeger..
Als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik het kind ook niet weg laten halen of ter adoptie af staan hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, als 't een ander betroffen had dan zou ik gezegd hebben dat je door op die leeftijd het vaderschap te omarmen je jezelf de kans ontneemt echt iets van je leven te maken. Of nouja, je verkleint de kans daarop iig sterk. In zijn geval echter..![]()
![]()
Algemener is het natuurlijk ook onzeker of je 't kind wel een goede jeugd/opvoeding zou kunnen bieden, dus er valt genoeg voor te zeggen op die leeftijd niet papa&mama te gaan spelen maar te denken aan abortus dan wel adoptie.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik het kind ook niet weg laten halen of ter adoptie af staan hoordan stop ik wel met school en word ik lekker hoofdcassière bij de Aldi ofzo.
Als je zwanger van mij was zou ik huisvader worden zodat jij verder kunt studeren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik het kind ook niet weg laten halen of ter adoptie af staan hoordan stop ik wel met school en word ik lekker hoofdcassière bij de Aldi ofzo.
Ja zodat jij op je luie reet kan gaan zitten zekerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je zwanger van mij zou zijn werd ik huisvader zodat jij verder kunt studeren.
Watquote:
Ik betrapte mezelf wel op de gedachte 'Dat ga je nooit krijgen meisjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:22 schreef Marurk het volgende:
Trouwens:
Interviewster: "En wat is je droom?"
Zij: "Een groot huis met een zwembad in de tuin, en een zwembad in het huis."
Ik ben oprecht gekwetst. Ben ik bereid mijn eigen intellectuele ontplooiing stop te zetten ten behoeve van de jouwe, krijg ik dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zodat jij op je luie reet kan gaan zitten zekerniemand trapt daarin
!
Ik ben er tijdens mn examens achter gekomen dat ik kankerdom ben, dus ik heb liever dat jij de kans krijgt je te ontplooien want mijn hersenen zijn toch minderwaardig aan de jouwequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben oprecht gekwetst. Ben ik bereid mijn eigen intellectuele ontplooiing stop te zetten ten behoeve van de jouwe, krijg ik dit.
Oh, okay, dan draaien we het om. Dan moet jij maar wat coke pushen op de straathoek om bij te dragen aan het huishouden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens mn examens achter gekomen dat ik kankerdom ben, dus ik heb liever dat jij de kans krijgt je te ontplooien want mijn hersenen zijn toch minderwaardig aan de jouwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |