Ik drink gerust in de kroeg fris... Doe ik sowieso weleens, voor de afwisseling, als ik me niet helemaal ok voel of als ik heel vroeg moet werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zeg je zo wel. Maar het viel mij vies tegen. Drank is vooral een sociaal gebeuren, en het is nog best lastig om dan steeds nee te moeten zeggen!
werkelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Vroeger, toen je zo'n Cu2-profiel had met de vraag Seks of Alcohol? Waarvan het antwoord altijd een beetje beschamend was ofzo, want he, je had beide nog nooit gehad/gedaan ofzo. Maar nu, is het toch zo overduidelijk 200% seks
.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geloof niet dat er veel te beschadigen valt
Nee, mensenkennis.quote:
+1 zelf reflectiequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geloof niet dat er veel te beschadigen valt
Nee tuurlijk, dat doe ik ook. Maar iedere x is nog best lastig, vond ik dan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink gerust in de kroeg fris... Doe ik sowieso weleens, voor de afwisseling, als ik me niet helemaal ok voel of als ik heel vroeg moet werken.
Voor mij is het echt een makkelijke keuze hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
werkelijkmmmhhh mja ik weet het zo nog niet
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet.Heb je dan op een gegeven moment niet gewoon dat je al misselijk word als je naar een biertje kijkt?
doe eens liev tegen me *pruillip*quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je suggereert dat Artic nog hersenen heeft?
*aai*quote:
Heel makkelijk zelfs.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij is het echt een makkelijke keuze hoor.
Oh ok. Ik dacht dat je zei dat je vrienden het een beetje aandrongen. Nou bij mijn vrienden is het vrij normaal om een avondje over te slaan, dus die sociale druk heb ik geen last vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, dat doe ik ook. Maar iedere x is nog best lastig, vond ik dan!
ik ben regelmatig de bob! en dan drink ik 0,0000000 alcohol zonder problemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink gerust in de kroeg fris... Doe ik sowieso weleens, voor de afwisseling, als ik me niet helemaal ok voel of als ik heel vroeg moet werken.
Zie je, mannen kunnen echt niets hebben!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope![]()
[..]
doe eens liev tegen me *pruillip*
[..]
*aai*
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij is het echt een makkelijke keuze hoor.
quote:
Wat voor?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zit nu aan de whiskey dat is meer ontspannen
Aw, nieuw hier?quote:
Ik heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben regelmatig de bob! en dan drink ik 0,0000000 alcohol zonder problemen
dat noemen ze aandacht zoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zie je, mannen kunnen echt niets hebben!
Ik ben meer van de wodka.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zit nu aan de whiskey dat is meer ontspannen
Ah, ok.quote:
Tijd voor een goede beurt danquote:
quote:
quote:
in een doosje stoppen en bewaren voor laterquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou die heb je nu. De vraag is, wat ga je ermee doen?
Ik zag ze. Poesjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
gelukkig heb ik 6 poesjes om me nog mee te vermaken..
aniewaais uitleg later, nu eerst andere dingen doen..
tot tieps
En meteen weer die hokjes geest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een doosje stoppen en bewaren voor later
vraag 1: wat voor whisky?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vandaag even niet hou bij een glaasje whiskey met sigaartje er bij
onder het labeltje: aandacht van Ofrescaquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En meteen weer die hokjes geest.Onder welk labeltje?
Heb je ook nog alleen gegeten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef halfbearad het volgende:
Rose met broccoli gehaktschotel was niet zo'n super idee.
antwoord 1 : glenfiddichquote:
Toyboy ben ik al een tijdje niet meer hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tijd voor een goede beurt dan. Dacht dat het bij jou juist zo spannend zou zijn, toyboy zijnde enzo
![]()
.
vraag 2: met ijs? mix? of puur?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
antwoord 1 : glenfiddich
I know. Maar die reputatie gaat je voor de rest van je leven achtervolgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Toyboy ben ik al een tijdje niet meer hoor![]()
Heb jij dat ook niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Maar die reputatie gaat je voor de rest van je leven achtervolgen.
Oh, nee hoor. Maatje van me at gretig mee en hij vond het lekker. Kennelijk valt mijn koken best mee.quote:
Wat voor reputatie had zij dan ook weer ?quote:
Zolang het maar gratis is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Maatje van me at gretig mee en hij vond het lekker. Kennelijk valt mijn koken best mee.
quote:
mwah...zo speciaal is een normale GF blend niet hoor, maar wel een goede keuzequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
antwoord 2 : puur dit is geen spul om te mixen ofzo zonde
Ruik een beetje angst sweetquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Een uhh, brave reputatie, toch?
box had het er laatst nog over, geloof ik.
Alles wat ik op fok hebt verteld schaam ik me compleet niet over hoor. Dus reputatie, my assquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Een uhh, brave reputatie, toch?
box had het er laatst nog over, geloof ik.
Dat is ook niet nodig voor een reputatie hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles wat ik op fok hebt verteld schaam ik me compleet niet over hoor. Dus reputatie, my ass.
Wat is er leuk aan als je er niet iemand mee kan plagen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig voor een reputatie hoor.
Ja rustig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joint => Wiet? Joint => Meedoet?
Heb wel een redelijke avond. Jij?
Ik gok #1.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joint => Wiet? Joint => Meedoet?
Heb wel een redelijke avond. Jij?
Heerlijk. Zo lekker slapen dus?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja rustig.
Lekker lui op de bank gehangen en geblowed.
Was echt doodop van werk vandaag.
Heerlijke avond/middag poging gedaan om te schaken met me zoon daarna nieuw bed samen in elkaar gezet waar ie nou rustig in ligt te slapen zit nu zelf ff te ontspannen op fokquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Kluts het volgende:
Hoest hier?
Iedereen een leuke avond gehad?
Jup, nog 1 dagje werken en dan lekker weekend!quote:
Doe je dat nog vaak *in een niet kritiek gevende bedoelende manierquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja rustig.
Lekker lui op de bank gehangen en geblowed.
Was echt doodop van werk vandaag.
Mja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doe je dat nog vaak *in een niet kritiek gevende bedoelende manier
Kroeg,verjaardag,park,park.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Ofresca het volgende:
Kroeg, kroeg en kroeg. Tijdje geleden.
Jij?
Ja!quote:
quote:
Dierentuin!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
morgen lekker naar de dierentuin
Ripley had echt een perfecte date voor jouquote:
En foto's op fokquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:58 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, zaterdag winkelen.
Moet dus een bikini kopen, een broek, ik wil een jurkje en een paar zomertruitjes.
JIJ in een jurkjequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:58 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, zaterdag winkelen.
Moet dus een bikini kopen, een broek, ik wil een jurkje en een paar zomertruitjes.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ripley had echt een perfecte date voor jouPicknicken in de dierentuin
speciaal arragement en alles
Poezels!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet de deur voor uit, ik heb mijn eigen dierentuin
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet de deur voor uit, ik heb mijn eigen dierentuin
jeps 6 kittens van 2 nestjes (2 zijn 5wk, 4 zijn 2 a 4 dagen), 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond isquote:
Oeh mag ik dan ook entree vragen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dan komen we toch naar jou toe
Past wel bij jou, Logi.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Logician het volgende:
[..]
jeps 6 kittens van 2 nestjes, 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond is
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
JIJ in een jurkje![]()
![]()
nee dat geloof ik niet
![]()
Fretten!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Logician het volgende:
[..]
jeps 6 kittens van 2 nestjes, 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond is
Ow jullie gaan samenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen perfecte date we gaan met ze twee maar is ook leuk
Zie de 2 topic urls in mijn sigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Fretten!Duiven zijn ook leuk, vooral omdat ze zo lomp zijn.
![]()
Heb je al plannen met de kittens?
ja rokjes oke van die spijker dingen vind ik bij je passen maar jurkjes !! nee , nee dat gaat er gewoon niet in wat voor beeld ik bij je hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
In de zomer draag ik als het lekker weer is altijd rokjes.
Uhu, echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:05 schreef Logician het volgende:
[..]nee hoor ik heb heulemaal niets met dieren
Hoezo? Ik ben toch geen manwijf ofzo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja rokjes oke van die spijker dingen vind ik bij je passen maar jurkjes !! nee , nee dat gaat er gewoon niet in wat voor beeld ik bij je heb
Geweldig goed eigenlijkquote:
Nee maar ik vind je meer een stoer wat ruiger type, daar passen broeken bij en geen elegante rokjes / jurkjes bij. Hahah heb gewoon moeite om jou rustig en lief voor te stellenquote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Geweldig goed eigenlijk![]()
![]()
Moet alleen zo weer naar beneden, 6 hongerige mondjes
Ze krijgen alle 6 nog flesvoeding, kan dus niet al te lang stilzitten
Stoer en wat ruiger.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar ik vind je meer een stoer wat ruiger type, daar passen broeken bij en geen elegante rokjes / jurkjes bij. Hahah heb gewoon moeite om jou rustig en lief voor te stellen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stoer en wat ruiger.
Ik heb wel echt mannelijke kanten, maar ben ook wel echt een vrouw.
Ben bijvoorbeeld wel gruwelijk ijdel, en een kledingfreak.
Voor de mensen die nu denken dat ik met legerkisten en wapperend okselhaar door het leven ga.
Zo'n kort spijkerrokje is onmisbaar in mijn kledingkast.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:16 schreef dawg het volgende:
Vrouwen moeten geen spijkerrokjes dragen. Dat ziet er niet uit.
Ow je laat ze liever in het echt schrikkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stoer en wat ruiger.
Ik heb wel echt mannelijke kanten, maar ben ook wel echt een vrouw.
Ben bijvoorbeeld wel gruwelijk ijdel, en een kledingfreak.
Voor de mensen die nu denken dat ik met legerkisten en wapperend okselhaar door het leven ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
wijs, heel wijsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is toch geen bier?Bavaria, dat is bier.
hahaha lijkt me opzich ook wel een keer tofquote:
Jij was/bent toch zo anti?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha lijkt me opzich ook wel een keer tofmaar dan eigenlijk niet roken
![]()
Ah je moet het allemaal natuurlijk wel in de juiste context zien dawg... maar een keer proberen lijkt me ook wel tof. Denk immers wel veel enzoquote:
Gepassioneerd zoenen en goede sexquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kan voorlopig nog niet. Dus doe eens vertellen!
Mede apple nerd hoest ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:30 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben echt scheel vanavond.. ik klik als de halve avond op icons waar ik niet op wil klikken...
Misschien moet ik gewoon eens op tijd gaan slapen ipv om 3 uur ofzo
goed hoorquote:
Arm schaap ben jij nog in php aan het deukenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
goed hoorLekker een goede slag kunnen maken met mijn OR/AR mapper in PHP vanmiddag. Zowaar na 2 maanden niets nuttigs gedaan te hebben vandaag eindelijk maar eens begonnen met dat hok wat ik al lang wilde maken
En jij??
Ik vind php prima voor wat ik doe, lekker simpel enzo. Wordt alleen beetje moe van telkens opnieuw queries schrijven en al die andere frameworks vind ik niet zo..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Arm schaap ben jij nog in php aan het deukenIk heb een sog dag
Mijn gedachte dwaalde beetje af
Mja oke als jij het maar tof vind is het goed hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik vind php prima voor wat ik doe, lekker simpel enzo. Wordt alleen beetje moe van telkens opnieuw queries schrijven en al die andere frameworks vind ik niet zo..
Oh... FB update gedaan
Slaap lekker spetter!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:40 schreef Ofresca het volgende:
Ik ga naar bed. Het biertje is weer op.
Slaap lief iedereen!![]()
Intimiderend lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh, en ik snap helemaal niets meer van vrouwen.. ben vandaag door 2 compleet vreemden volledig op mijn bakkes gepakt terwijl ik geen interesse had.. waaaaaaaarom doen vrouwen dat?!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:22 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 28 mei 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 372 rulerofdeath
02. 366 TheGirlNextDoor
03. 210 Isdatzo
04. 208 Robinhoo
05. 203 tong80
06. 198 draculettetje
07. 173 djayzz
08. 172 Jotcha
09. 171 Juicyhil
10. 151 Psychonikeo
quote:
goooeeedemorgen!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
goooeeedemorgen!
Nog een paar uurtjes, dan begint het weekend weer
Goeiemorgen T_S!quote:
Whehe, het liedje voor vandaag iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, echt. Soms krijg ik hem niet van mijn rug af hoor. Mijn bedje knuffelt me te graag
Ook zo'n goedemorgenquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weekend ik heb al weekend straks naar de dieren tuin
Mogguh lieverdquote:
Dankje! Zou wel moeten werken denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:08 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R zet koude douche aan voor Bels
succes!
En ik ben er weg van dus
Die CGquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:13 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie las alleen koude douche en dacht aan een heel andere reden
sorry.. kan er ook niks aan doenquote:
Nou weet ik niet zeker of ik jou wel wil ophalen morgen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:13 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie las alleen koude douche en dacht aan een heel andere reden
durf je daardoor al niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:23 schreef djayzz het volgende:
Nou weet ik niet zeker of ik jou wel wil ophalen morgen hoor
Nou ja, het maakt het ook wel weer spannend natuurlijkquote:
Zo spannend is die emmer met koud water niet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, het maakt het ook wel weer spannend natuurlijk
Maar de gedachte erachter wel tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo spannend is die emmer met koud water niet hoor
KZquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
goedemorgen deze morgenvanaf mijn mini laptop op het werk
Dat ligt maar net aan je gedachtes die je erbij zetquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
goedemorgen deze morgenvanaf mijn mini laptop op het werk
ik kwam tot de ontdekking dat ik maandag moet werken...quote:
Ja dat is ook waar...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan je gedachtes die je erbij zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ow, dat zien we maandag dan welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kwam tot de ontdekking dat ik maandag moet werken...weet alleen nog niet of het tot 12uur of langer is, als het tot 12 is kunnen jullie me hier om 12:30 oppikken (hier is schiphol)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar...Dat ligt eraan wat je lekker vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of ik nog naar de supermarkt ga.. want ik zit tot zaterdagmorgen zonder fiets
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
het is dragelijk met de pijnstillers.... alleen waren ze vanmorgen dus uitgewerkt en dan heb ik echt veeel auwie... kan dan echt niet zitten of liggen zonder pijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dat zien we maandag dan wel
Nog veel last van je rug?
Anders halen we samen wel wat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je lekker vindt
En of ik nog naar de supermarkt ga.. want ik zit tot zaterdagmorgen zonder fiets
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is dragelijk met de pijnstillers.... alleen waren ze vanmorgen dus uitgewerkt en dan heb ik echt veeel auwie... kan dan echt niet zitten of liggen zonder pijn
Tot ziens meis.. succes met je rugquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
dank
denk dat ik maar weer offline ga... mensen kijken me raar aan hier
P.I. djayzz. P.I.C. betekent iets andersquote:
Gewoon P.O.F. - Partner On Fok!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
P.I. djayzz. P.I.C. betekent iets anders![]()
En daarom
Weet je wat kut is, als je dat iedere nacht hebt.. Of nee, toch nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef KudFokker het volgende:
Weetje wat kut is, als je zó lekker slaapt dat je gewoon je nest niet uit kan komen
Jawel toch? Kun je ze niet vinden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand of er uberhaupt nog ergens koetjesrepen te krijgen zijn?
Bij ons verkopen ze ze die bij de Deen (en bij de AH ook geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand of er uberhaupt nog ergens koetjesrepen te krijgen zijn?
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel toch? Kun je ze niet vinden?
Waarom koetjesrepen trouwens
owquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daarom
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturen
Ik had zo vaag gedroomd hehquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je wat kut is, als je dat iedere nacht hebt.. Of nee, toch niet
Die gaan toch smeltenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturen
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daarom
wat betekent P.I.C. dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Pigs In Cotelettesquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
wat betekent P.I.C. dan?Partner In CrimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
[..]
wat betekent P.I.C. dan?Partner In CrimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
[..]
wat betekent P.I.C. dan?is toch wel te radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
quote:
Ik denk Partner In Crimequote:
Stuwdam breekt door in Braziliëquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruiken
Altijd goedquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk komt ff hoi zeggen
En weg weer... hond uitlaten en vrijdagdingen doen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef rival het volgende:
Ik las het. Regenseizoen he. In het noorden kan het wel een week non stop regenen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
Stuwdam breekt door in Brazilië
Alles goed daar?
Als je een echte baas bent probeer je het gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik vroeg me af heh, als je nou over de hele dag (alleen maar) zo'n 4 liter van dat blauwe Aquarius sport drank zou drinken, zou je pis dan ook blauw worden?
Only way to find out; try it.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik vroeg me af heh, als je nou over de hele dag (alleen maar) zo'n 4 liter van dat blauwe Aquarius sport drank zou drinken, zou je pis dan ook blauw worden?
Goodmorningquote:
one way to find outquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Straks ga ik doodquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent probeer je het gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
En je probleem is?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Straks ga ik dood
[spoiler]/spoiler]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Straks ga ik doodIedereen blij maken met een dode musSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
fixedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen blij maken met een dode mus kudfokker.![]()
Zoals gewoonlijk weet ik het nog niet. Zondag viert mijn vader wel zijn 60e verjaardag. Familie, veel drinken dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goodmorning
Nog grootse plannen voor het weekend?
Gelukkig heeft niemand er last vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen was ik vergeten dat ze de watermeter komen vervangen. kan dus niet douchen
Vanavond pokeren, voor de rest geen plannen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk weet ik het nog niet. Zondag viert mijn vader wel zijn 60e verjaardag. Familie, veel drinken dus.
Jij wel?
Uit de kunstquote:
owjee, arm beestjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef dawg het volgende:
Ik heb gister trouwens per ongeluk een kat aangereden. Beest leefde nog wel, hij schoot ineens voor mijn wielen en sprintte toen weg. Ik kon niet meer ontwijken.
Niks mis mee dus, gewoon lekker drinken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben wel geliefd hier merk ik![]()
Er zit in, Kleurstof: briljant blauw FCF
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
Maar van 4 liter vocht ga je nog niet dood hoor, KF. Dan zou ik namelijk iedere dag doodgaan
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
Mogge
hier nog wat leuks gebeurd?
wie greep er jankend naar de fles dan?
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzo
Nja ik ga het wel een keer proberen
Wel een keer gekeken hoe het is als je 1 traytje (24 blikjes) Golden Power drinkt...
oke geen familie dus waar die dam is gebroken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las het. Regenseizoen he. In het noorden kan het wel een week non stop regenen.
En?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzo
Wel een keer gekeken hoe het is als je 1 traytje (24 blikjes) Golden Power drinkt...
Als je dat al overleefd, dan overleef je die blauwe rommel helemaal!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Euhm ik ben er dit jaar achter gekomen dat teveel van een bepaalde kleur drank de kleur van je restafval kan beinvloeden. maar dat was niet de pisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Nee, de familie woont voornamelijk in het zuiden, in de staat Rio Grande do Sul.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
oke geen familie dus waar die dam is gebroken?
mooi zo
3 dagen sproei poep en 4 dagen niet kunnen slapen...quote:
Man, dat wist ik al toen ik jong was en spinazie had gegeten ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm ik ben er dit jaar achter gekomen dat teveel van een bepaalde kleur drank de kleur van je restafval kan beinvloeden. maar dat was niet de pis
Last van je keel, paar dagen brandend maagzuur. thats it....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
*geeft knuffel*quote:
quote:
Ahhquote:
Ook lekker slim KF, dat soort "experimenten" uitvoeren op je eigen lichaam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3 dagen sproei poep en 4 dagen niet kunnen slapen...
Ook die dagen koorts gehad
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzoquote:
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...quote:
* Jannuk geeft Pien een dikke knuffelquote:
Oké..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzo
Ja dat heb ik ook al een tijdjequote:Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Bekend gevoelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzo
[..]
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Nja het was wel grappig op dat moment, en ik was 16quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook lekker slim KF, dat soort "experimenten" uitvoeren op je eigen lichaam.
Whehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké..Ongeveer evenlang als ik dus. Alleen is mijn officiële periode langer dan mijn onofficiële periode
Ik wil gewoon iemand die me even een knuffel geeft, tegen wie ik vanavond aan kan kruipen en mn verhaal aan kwijt kan enzoquote:[..]
Ja dat heb ik ook al een tijdje
Ach het is nog lang niet zo erg als mijn "experimenten" toen ik min of meer die leeftijd had.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het was wel grappig op dat moment, en ik was 16![]()
We deden dat met zijn 3en en ik had er nog wel het minst last van
Je mag best wel even tegen mij aankruipen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Experimenten met alcoholquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach het is nog lang niet zo erg als mijn "experimenten" toen ik min of meer die leeftijd had.
Logi! Querida! Tudo bom? Um grande beijo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Je mag best wel even tegen mij aankruipen hoor
Met van alles, waaronder alcoholquote:
haha Pien heeft meteen je FoBo gechecked zie ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Wij gingen knikkers inslikken... gaf zulke leuke knallen als je naar de wc ging
Ik heb mijn relatie in december 2007 beëindigt, maar pas in augustus 2008 écht mee gekapt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
WheheTja, mijn ex en ik hadden al sinds begin september niet écht meer een relatie, zeg maar. We woonde nog samen, maar echt genegenheid en liefde enzo was er niet meer
Ik snap, heb exact hetzelfde..quote:Ik wil gewoon iemand die me even een knuffel geeft, tegen wie ik vanavond aan kan kruipen en mn verhaal aan kwijt kan enzo
Gatver!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Gisteren alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha Pien heeft meteen je FoBo gechecked zie ik
Maar bekend gevoel Piensterkte
Misschien ga je je minder eenzaam voelen als je iets met vrienden gaat doen?
Dat werkt bij mij meestal wel, even onder de mensen zijn
Nee, dat meen je niet serieus, tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Ola querido!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Logi! Querida! Tudo bom? Um grande beijo!
Stiekem is het misschien ook wel een beetje heimwee, hoewel ik dat gewoon niet toe ga gevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn relatie in december 2007 beëindigt, maar pas in augustus 2008 écht mee gekapt.![]()
[..]
Ik snap, heb exact hetzelfde..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gatver!
[..]
Gisteren alHad het met Q. over dr
Ooh dat heb ik dan weer absoluut nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Pien85 het volgende:
Stiekem is het misschien ook wel een beetje heimwee, hoewel ik dat gewoon niet toe ga geven
Over de katten enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:54 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
/snel terug onder steen (douche) kruip
Ja alles goed hierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ola querido!Bem, muito bem! Alles goed?
(ff snel douchen)
Ate Vista!
Dankjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:56 schreef djayzz het volgende:
en een knuffel voor Pien en andere die zich eenzaam voelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |