P.I. djayzz. P.I.C. betekent iets andersquote:
Gewoon P.O.F. - Partner On Fok!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
P.I. djayzz. P.I.C. betekent iets anders![]()
En daarom
Weet je wat kut is, als je dat iedere nacht hebt.. Of nee, toch nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef KudFokker het volgende:
Weetje wat kut is, als je zó lekker slaapt dat je gewoon je nest niet uit kan komen
Jawel toch? Kun je ze niet vinden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand of er uberhaupt nog ergens koetjesrepen te krijgen zijn?
Bij ons verkopen ze ze die bij de Deen (en bij de AH ook geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand of er uberhaupt nog ergens koetjesrepen te krijgen zijn?
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel toch? Kun je ze niet vinden?
Waarom koetjesrepen trouwens
owquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daarom
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturen
Ik had zo vaag gedroomd hehquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je wat kut is, als je dat iedere nacht hebt.. Of nee, toch niet
Die gaan toch smeltenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, koetjesrepen zijn stoer.. en de pa van die meid wilde 150 koeien, dus ik denk dat ik 150 koetjesrepen naar kenia ga sturen
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daarom
wat betekent P.I.C. dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Pigs In Cotelettesquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
wat betekent P.I.C. dan?Partner In CrimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
[..]
wat betekent P.I.C. dan?Partner In CrimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
[..]
wat betekent P.I.C. dan?is toch wel te radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
quote:
Ik denk Partner In Crimequote:
Stuwdam breekt door in Braziliëquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al, gaan anderen dat nou ook gebruiken
Altijd goedquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk komt ff hoi zeggen
En weg weer... hond uitlaten en vrijdagdingen doen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef rival het volgende:
Ik las het. Regenseizoen he. In het noorden kan het wel een week non stop regenen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
Stuwdam breekt door in Brazilië
Alles goed daar?
Als je een echte baas bent probeer je het gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik vroeg me af heh, als je nou over de hele dag (alleen maar) zo'n 4 liter van dat blauwe Aquarius sport drank zou drinken, zou je pis dan ook blauw worden?
Only way to find out; try it.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik vroeg me af heh, als je nou over de hele dag (alleen maar) zo'n 4 liter van dat blauwe Aquarius sport drank zou drinken, zou je pis dan ook blauw worden?
Goodmorningquote:
one way to find outquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Straks ga ik doodquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je een echte baas bent probeer je het gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
En je probleem is?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Straks ga ik dood
[spoiler]/spoiler]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Straks ga ik doodIedereen blij maken met een dode musSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
fixedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen blij maken met een dode mus kudfokker.![]()
Zoals gewoonlijk weet ik het nog niet. Zondag viert mijn vader wel zijn 60e verjaardag. Familie, veel drinken dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goodmorning
Nog grootse plannen voor het weekend?
Gelukkig heeft niemand er last vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen was ik vergeten dat ze de watermeter komen vervangen. kan dus niet douchen
Vanavond pokeren, voor de rest geen plannen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk weet ik het nog niet. Zondag viert mijn vader wel zijn 60e verjaardag. Familie, veel drinken dus.
Jij wel?
Uit de kunstquote:
owjee, arm beestjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef dawg het volgende:
Ik heb gister trouwens per ongeluk een kat aangereden. Beest leefde nog wel, hij schoot ineens voor mijn wielen en sprintte toen weg. Ik kon niet meer ontwijken.
Niks mis mee dus, gewoon lekker drinken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben wel geliefd hier merk ik![]()
Er zit in, Kleurstof: briljant blauw FCF
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
Maar van 4 liter vocht ga je nog niet dood hoor, KF. Dan zou ik namelijk iedere dag doodgaan
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
Mogge
hier nog wat leuks gebeurd?
wie greep er jankend naar de fles dan?
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzo
Nja ik ga het wel een keer proberen
Wel een keer gekeken hoe het is als je 1 traytje (24 blikjes) Golden Power drinkt...
oke geen familie dus waar die dam is gebroken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las het. Regenseizoen he. In het noorden kan het wel een week non stop regenen.
En?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar misschien is té veel van die sportdrankjes extracten die er in zitten niet goed voor je ofzo
Wel een keer gekeken hoe het is als je 1 traytje (24 blikjes) Golden Power drinkt...
Als je dat al overleefd, dan overleef je die blauwe rommel helemaal!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Euhm ik ben er dit jaar achter gekomen dat teveel van een bepaalde kleur drank de kleur van je restafval kan beinvloeden. maar dat was niet de pisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Nee, de familie woont voornamelijk in het zuiden, in de staat Rio Grande do Sul.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
oke geen familie dus waar die dam is gebroken?
mooi zo
3 dagen sproei poep en 4 dagen niet kunnen slapen...quote:
Man, dat wist ik al toen ik jong was en spinazie had gegeten ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm ik ben er dit jaar achter gekomen dat teveel van een bepaalde kleur drank de kleur van je restafval kan beinvloeden. maar dat was niet de pis
Last van je keel, paar dagen brandend maagzuur. thats it....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
*geeft knuffel*quote:
quote:
Ahhquote:
Ook lekker slim KF, dat soort "experimenten" uitvoeren op je eigen lichaam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
3 dagen sproei poep en 4 dagen niet kunnen slapen...
Ook die dagen koorts gehad
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzoquote:
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...quote:
* Jannuk geeft Pien een dikke knuffelquote:
Oké..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzo
Ja dat heb ik ook al een tijdjequote:Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Bekend gevoelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzo
[..]
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Nja het was wel grappig op dat moment, en ik was 16quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook lekker slim KF, dat soort "experimenten" uitvoeren op je eigen lichaam.
Whehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké..Ongeveer evenlang als ik dus. Alleen is mijn officiële periode langer dan mijn onofficiële periode
Ik wil gewoon iemand die me even een knuffel geeft, tegen wie ik vanavond aan kan kruipen en mn verhaal aan kwijt kan enzoquote:[..]
Ja dat heb ik ook al een tijdje
Ach het is nog lang niet zo erg als mijn "experimenten" toen ik min of meer die leeftijd had.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het was wel grappig op dat moment, en ik was 16![]()
We deden dat met zijn 3en en ik had er nog wel het minst last van
Je mag best wel even tegen mij aankruipen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Experimenten met alcoholquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach het is nog lang niet zo erg als mijn "experimenten" toen ik min of meer die leeftijd had.
Logi! Querida! Tudo bom? Um grande beijo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Je mag best wel even tegen mij aankruipen hoor
Met van alles, waaronder alcoholquote:
haha Pien heeft meteen je FoBo gechecked zie ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Wij gingen knikkers inslikken... gaf zulke leuke knallen als je naar de wc ging
Ik heb mijn relatie in december 2007 beëindigt, maar pas in augustus 2008 écht mee gekapt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
WheheTja, mijn ex en ik hadden al sinds begin september niet écht meer een relatie, zeg maar. We woonde nog samen, maar echt genegenheid en liefde enzo was er niet meer
Ik snap, heb exact hetzelfde..quote:Ik wil gewoon iemand die me even een knuffel geeft, tegen wie ik vanavond aan kan kruipen en mn verhaal aan kwijt kan enzo
Gatver!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Gisteren alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha Pien heeft meteen je FoBo gechecked zie ik
Maar bekend gevoel Piensterkte
Misschien ga je je minder eenzaam voelen als je iets met vrienden gaat doen?
Dat werkt bij mij meestal wel, even onder de mensen zijn
Nee, dat meen je niet serieus, tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Ola querido!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Logi! Querida! Tudo bom? Um grande beijo!
Stiekem is het misschien ook wel een beetje heimwee, hoewel ik dat gewoon niet toe ga gevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn relatie in december 2007 beëindigt, maar pas in augustus 2008 écht mee gekapt.![]()
[..]
Ik snap, heb exact hetzelfde..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gatver!
[..]
Gisteren alHad het met Q. over dr
Ooh dat heb ik dan weer absoluut nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Pien85 het volgende:
Stiekem is het misschien ook wel een beetje heimwee, hoewel ik dat gewoon niet toe ga geven
Over de katten enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:54 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
/snel terug onder steen (douche) kruip
Ja alles goed hierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ola querido!Bem, muito bem! Alles goed?
(ff snel douchen)
Ate Vista!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |