Ik drink gerust in de kroeg fris... Doe ik sowieso weleens, voor de afwisseling, als ik me niet helemaal ok voel of als ik heel vroeg moet werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zeg je zo wel. Maar het viel mij vies tegen. Drank is vooral een sociaal gebeuren, en het is nog best lastig om dan steeds nee te moeten zeggen!
werkelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Vroeger, toen je zo'n Cu2-profiel had met de vraag Seks of Alcohol? Waarvan het antwoord altijd een beetje beschamend was ofzo, want he, je had beide nog nooit gehad/gedaan ofzo. Maar nu, is het toch zo overduidelijk 200% seks
.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geloof niet dat er veel te beschadigen valt
Nee, mensenkennis.quote:
+1 zelf reflectiequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geloof niet dat er veel te beschadigen valt
Nee tuurlijk, dat doe ik ook. Maar iedere x is nog best lastig, vond ik dan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink gerust in de kroeg fris... Doe ik sowieso weleens, voor de afwisseling, als ik me niet helemaal ok voel of als ik heel vroeg moet werken.
Voor mij is het echt een makkelijke keuze hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
werkelijkmmmhhh mja ik weet het zo nog niet
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet.Heb je dan op een gegeven moment niet gewoon dat je al misselijk word als je naar een biertje kijkt?
doe eens liev tegen me *pruillip*quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je suggereert dat Artic nog hersenen heeft?
*aai*quote:
Heel makkelijk zelfs.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij is het echt een makkelijke keuze hoor.
Oh ok. Ik dacht dat je zei dat je vrienden het een beetje aandrongen. Nou bij mijn vrienden is het vrij normaal om een avondje over te slaan, dus die sociale druk heb ik geen last vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, dat doe ik ook. Maar iedere x is nog best lastig, vond ik dan!
ik ben regelmatig de bob! en dan drink ik 0,0000000 alcohol zonder problemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink gerust in de kroeg fris... Doe ik sowieso weleens, voor de afwisseling, als ik me niet helemaal ok voel of als ik heel vroeg moet werken.
Zie je, mannen kunnen echt niets hebben!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope![]()
[..]
doe eens liev tegen me *pruillip*
[..]
*aai*
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij is het echt een makkelijke keuze hoor.
quote:
Wat voor?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zit nu aan de whiskey dat is meer ontspannen
Aw, nieuw hier?quote:
Ik heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben regelmatig de bob! en dan drink ik 0,0000000 alcohol zonder problemen
dat noemen ze aandacht zoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zie je, mannen kunnen echt niets hebben!
Ik ben meer van de wodka.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zit nu aan de whiskey dat is meer ontspannen
Ah, ok.quote:
Tijd voor een goede beurt danquote:
quote:
quote:
in een doosje stoppen en bewaren voor laterquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou die heb je nu. De vraag is, wat ga je ermee doen?
Ik zag ze. Poesjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
gelukkig heb ik 6 poesjes om me nog mee te vermaken..
aniewaais uitleg later, nu eerst andere dingen doen..
tot tieps
En meteen weer die hokjes geest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een doosje stoppen en bewaren voor later
vraag 1: wat voor whisky?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vandaag even niet hou bij een glaasje whiskey met sigaartje er bij
onder het labeltje: aandacht van Ofrescaquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En meteen weer die hokjes geest.Onder welk labeltje?
Heb je ook nog alleen gegeten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef halfbearad het volgende:
Rose met broccoli gehaktschotel was niet zo'n super idee.
antwoord 1 : glenfiddichquote:
Toyboy ben ik al een tijdje niet meer hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tijd voor een goede beurt dan. Dacht dat het bij jou juist zo spannend zou zijn, toyboy zijnde enzo
![]()
.
vraag 2: met ijs? mix? of puur?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
antwoord 1 : glenfiddich
I know. Maar die reputatie gaat je voor de rest van je leven achtervolgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Toyboy ben ik al een tijdje niet meer hoor![]()
Heb jij dat ook niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Maar die reputatie gaat je voor de rest van je leven achtervolgen.
Oh, nee hoor. Maatje van me at gretig mee en hij vond het lekker. Kennelijk valt mijn koken best mee.quote:
Wat voor reputatie had zij dan ook weer ?quote:
Zolang het maar gratis is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Maatje van me at gretig mee en hij vond het lekker. Kennelijk valt mijn koken best mee.
quote:
mwah...zo speciaal is een normale GF blend niet hoor, maar wel een goede keuzequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
antwoord 2 : puur dit is geen spul om te mixen ofzo zonde
Ruik een beetje angst sweetquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Een uhh, brave reputatie, toch?
box had het er laatst nog over, geloof ik.
Alles wat ik op fok hebt verteld schaam ik me compleet niet over hoor. Dus reputatie, my assquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Een uhh, brave reputatie, toch?
box had het er laatst nog over, geloof ik.
Dat is ook niet nodig voor een reputatie hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles wat ik op fok hebt verteld schaam ik me compleet niet over hoor. Dus reputatie, my ass.
Wat is er leuk aan als je er niet iemand mee kan plagen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig voor een reputatie hoor.
Ja rustig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joint => Wiet? Joint => Meedoet?
Heb wel een redelijke avond. Jij?
Ik gok #1.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Joint => Wiet? Joint => Meedoet?
Heb wel een redelijke avond. Jij?
Heerlijk. Zo lekker slapen dus?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja rustig.
Lekker lui op de bank gehangen en geblowed.
Was echt doodop van werk vandaag.
Heerlijke avond/middag poging gedaan om te schaken met me zoon daarna nieuw bed samen in elkaar gezet waar ie nou rustig in ligt te slapen zit nu zelf ff te ontspannen op fokquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Kluts het volgende:
Hoest hier?
Iedereen een leuke avond gehad?
Jup, nog 1 dagje werken en dan lekker weekend!quote:
Doe je dat nog vaak *in een niet kritiek gevende bedoelende manierquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja rustig.
Lekker lui op de bank gehangen en geblowed.
Was echt doodop van werk vandaag.
Mja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doe je dat nog vaak *in een niet kritiek gevende bedoelende manier
Kroeg,verjaardag,park,park.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Ofresca het volgende:
Kroeg, kroeg en kroeg. Tijdje geleden.
Jij?
Ja!quote:
quote:
Dierentuin!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
morgen lekker naar de dierentuin
Ripley had echt een perfecte date voor jouquote:
En foto's op fokquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:58 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, zaterdag winkelen.
Moet dus een bikini kopen, een broek, ik wil een jurkje en een paar zomertruitjes.
JIJ in een jurkjequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:58 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, zaterdag winkelen.
Moet dus een bikini kopen, een broek, ik wil een jurkje en een paar zomertruitjes.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ripley had echt een perfecte date voor jouPicknicken in de dierentuin
speciaal arragement en alles
Poezels!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet de deur voor uit, ik heb mijn eigen dierentuin
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet de deur voor uit, ik heb mijn eigen dierentuin
jeps 6 kittens van 2 nestjes (2 zijn 5wk, 4 zijn 2 a 4 dagen), 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond isquote:
Oeh mag ik dan ook entree vragen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dan komen we toch naar jou toe
Past wel bij jou, Logi.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Logician het volgende:
[..]
jeps 6 kittens van 2 nestjes, 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond is
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
JIJ in een jurkje![]()
![]()
nee dat geloof ik niet
![]()
Fretten!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Logician het volgende:
[..]
jeps 6 kittens van 2 nestjes, 2 witte sierduiven van 7wk, 1 verdwaalde postduif die het vertikt weg te gaan, en 1 fret die denkt dat ie een hond is
Ow jullie gaan samenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen perfecte date we gaan met ze twee maar is ook leuk
Zie de 2 topic urls in mijn sigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Fretten!Duiven zijn ook leuk, vooral omdat ze zo lomp zijn.
![]()
Heb je al plannen met de kittens?
ja rokjes oke van die spijker dingen vind ik bij je passen maar jurkjes !! nee , nee dat gaat er gewoon niet in wat voor beeld ik bij je hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom niet?
In de zomer draag ik als het lekker weer is altijd rokjes.
Uhu, echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:05 schreef Logician het volgende:
[..]nee hoor ik heb heulemaal niets met dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |