quote:
Je hebt Fraubitch bij je. Die moet je in die regio toch wel kunnen inruilen voor minstens twee kamelen van een goed ras.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef Jimbo het volgende:
Daarom zal Erik ook voor dat we op reis gaan de auto eens goed fixen, want ergens in de sahara staan en met een kameel verder reizen is natuurlijk niet ons doel.
Stoppen we erinquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef iteejer het volgende:
En ook FOK! sponsort jullie he, dat moet er ook bij in dat rijtje
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt Fraubitch bij je. Die moet je in die regio toch wel kunnen inruilen voor minstens twee kamelen van een goed ras..
Is voor mij echt een "try before you die" Zelfs weleens mee bezig geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef existenz het volgende:
Tof idee! Wil ik eigenlijk ook nog wel ooit mee doen![]()
. Ik blijf volgen
Als je ook de was nog doet, 15quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"hoeveel kamelen voor haar?"
ik ben er ook al een jaar of 3 over aan het denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Is voor mij echt een "try before you die" Zelfs weleens mee bezig geweest.
Precies! Ik wil bijna m'n hele leven al een trip als dit doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ben er ook al een jaar of 3 over aan het denken![]()
Uiteindelijk moet je het gewoon doen!
Eten die mensen dat daar niet bij het ontbijt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef iteejer het volgende:
Kunnen jullie onderweg ook mensen de cinnamon challenge laten doen
Kamelen ook btw.
En dat filmen natuurlijk
Maar dan mooet je wel een goed team hebben en zorgen dat je de sponsering rondkrijgt, Ik was toen nowhere close.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ben er ook al een jaar of 3 over aan het denken![]()
Uiteindelijk moet je het gewoon doen!
Dan kunnen we hem bewonderen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Precies! Ik wil bijna m'n hele leven al een trip als dit doen
En trouwens... de Dakar-auto/bus/truck/voertuig/whatever gaat natuurlijk ook naar de grote Jubileum-meet he, dat dat duidelijk mag zijn
wat voor auto is het?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Precies! Ik wil bijna m'n hele leven al een trip als dit doen
En trouwens... de Dakar-auto/bus/truck/voertuig/whatever gaat natuurlijk ook naar de grote Jubileum-meet he, dat dat duidelijk mag zijn
We doen ons bestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan mooet je wel een goed team hebben en zorgen dat je de sponsering rondkrijgt, Ik was toen nowhere close.
Yep!quote:[..]
Dan kunnen we hem bewonderen?Het grote Fok! dakar voertuig
goh komtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef iteejer het volgende:
Kamelen ook btw.
En dat filmen natuurlijk
Kamelen ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:06 schreef iteejer het volgende:
Kamelen ook btw.
En dat filmen natuurlijk
dankquote:
Dat weten we nog niet zeker. Maar omdat ik zelf een (nog wel rijdende maar afgekeurde) sloopauto heb staan zoeken we eigenlijk nog zo'n ding. Dan kunnen we de slooponderdelen van mijn auto gebruiken als reserveonderdelen. Leipe voertuigen worden wel gewaardeerd, zolang ze 2WD zijn is alles geoorloofd.quote:
Waarom geen 4WD? dat is toch veel beter als je off-road gaat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker. Maar omdat ik zelf een (nog wel rijdende maar afgekeurde) sloopauto heb staan zoeken we eigenlijk nog zo'n ding. Dan kunnen we de slooponderdelen van mijn auto gebruiken als reserveonderdelen. Leipe voertuigen worden wel gewaardeerd, zolang ze 2WD zijn is alles geoorloofd.
De auto die ik zelf heb is een Renault Master T35D. Willekeurig plaatje van Marktplaats:
[ afbeelding ]
Ja, das een goeie. omdat zij haar afspraken niet nakomt geef je niets meer aan een goed doelquote:
http://auto.marktplaats.nl/renault/254574774-fiat-uno-1-1-1992-apk-december-2009-rijdt-erg-goed-en-zuinig.html?return=eJwtjt0OgjAMhd%2FFBC5hgF44Qoz4Ft5NVsN0bM1a4198d4t409OvPaep0ZV%2BO61a0nWz1isCk4axHZlRl%2BU1IoRiMunK6I1hKoIvF0uBI%2B4evqtySx3HrNlnTe8r0a2UHqdlgkZ0o1ShlJB1fx%2BLvhxKS2dLAr%2FMPJ1tkyz24TZBcoPg6WmW2On5vxppPlTniLdO5UzyBUbiIVroerDJXc7EkBK4kNVK%2FidvggWBg%2FDxHr2HVfv5ArVRTtA%3D&df=1&fta=eNotU8tu3DAM%2FJXAh5yKQqLeMvbSD%2BgH9BJIIpVusQ9jvUncBvn3UvRePB5KFIdDqeSQP9cc8%2FR2O728l9M6zWvWxudpOx30M66H%2BzXPJ52TnpdznpeSnVLflZrxyPF7%2Fndc5rUjJ83LPav5vOTL25luxzbXvyXzh7Ou6zHD87K8HdTzfeVzl%2Bt6b1ekww%2FC2%2FFPX%2B90u9Hx8nQut%2FVULkiXb0%2B%2FPq6nEw1BNk9LeeXfI5dZs8nTEUVpNDpPHSqo7rcOBcAAYyrIPKpKwaStGxN6d4Itto2oBx1gwxRj1yBx18rWlYbqzeAuoOVzGh%2FhhUPvG3Vdgo4cBw09jrh1tKN1VVBbt5HHyqUHNxBxIETbhKtWN4rVJxw6Q4Mg%2B0CZwKiMxi4IfueAStBIH1Cjljoahm4A1bweXGG0gtq0HXHUhQ6aBJvvGxqkCCMf2AFe165RM7Ke4uiTDYxauDOGfSJohPv%2B1gWb43htHaUfoOT39dj01lxPEDT351vzQw9gLzIXBDQ7t6NuUElxPvRq6%2FAfWho6NQUC4SyV%2BwenfZA6tY3%2BFcTYOB%2BMTn74DomU1ElxzI%2FDVMUnluUEjZO6SevhJ8TE%2FlXwNqL4wmORdb5HUieqJPFAMk8IlZirkMLuZ2jpEVesUxd0TQlPSXR75DoxJnDKbMVGvkBlIFoqG6Gqjf0nzfeG7yMjQIljDjw%2BM7iPqQ90aBkbxhrEdxdA5uJtGfdUYdDCXbei16vkdwTc493v2ESXoxp3LPTABw9hf%2FF5ul%2BXguvLiS6v99%2FjqVleSHk6l%2B1lvD5%2BcJit4SDkqXxM88%2FH7%2Fs0l6zy59fXf60lT9c%3D&fta_ind=12&fs=1quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker. Maar omdat ik zelf een (nog wel rijdende maar afgekeurde) sloopauto heb staan zoeken we eigenlijk nog zo'n ding. Dan kunnen we de slooponderdelen van mijn auto gebruiken als reserveonderdelen. Leipe voertuigen worden wel gewaardeerd, zolang ze 2WD zijn is alles geoorloofd.
De auto die ik zelf heb is een Renault Master T35D. Willekeurig plaatje van Marktplaats:
[ afbeelding ]
Naaktfotos kunnen naar;quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Echt jongens, ik gun het jullie van harte! Zou jullie zelf ook willen sponsoren.
Tuurlijk, maar 4WD mag niet volgens de regelsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom geen 4WD? dat is toch veel beter als je off-road gaat?
Dan had je zonder veel problemen in één rechte lijn naar dakar gekacheld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 4WD mag niet volgens de regelsAnders had ik al lang een of andere russische legertruck geregeld
vaag, en jammer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 4WD mag niet volgens de regelsAnders had ik al lang een of andere russische legertruck geregeld
Zijn we allang mee bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vaag, en jammer.
Nu moet er ook wel wat moois van te maken zijn? Ik zou trouwens zorgen dat je goed nagaat wat er allemaal kapot kan gaan, dat scheelt je een hoop denk en klootwerk in afrika.
Dan is het inderdaad een voordeel dat je een busje hebt, je kunt er onbenullig veel zooi in kwijt. Let trouwens wel op het gewicht, dat woestijnzand wil nog wel eens een beetje mul zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zijn we allang mee bezigAls we met die Renault gaan hebben we bijvoorbeeld al 6 reservewielen. Waarschijnlijk gaat er een aggregaat mee, met een compressor. Een boel gereedschap. Extra accu's (permanent aangesloten). Etcetera etcetera
ons team zit vol ;'( maar je kan altijd een eigen oprichtenquote:
Yep klopt, moeten we zeker doen. Daarom willen we nog kijken of we sponsoring kunnen regelen voor een ander setje wielen of iets dergelijks...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een voordeel dat je een busje hebt, je kunt er onbenullig veel zooi in kwijt. Let trouwens wel op het gewicht, dat woestijnzand wil nog wel eens een beetje mul zijn.
hey chickquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:10 schreef Ankie_ het volgende:
Michel, mag ik mee als monteur?
Prop ik zusje lief ook in de koffer... Aaah please???
airtools zuigen zwaar imo, ze halen het niet bij electrisch gereedschap, maar als je even aan het slijpen bent met een gewoon slijptol ben je zo door je accu's heen lijkt mijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Yep klopt, moeten we zeker doen. Daarom willen we nog kijken of we sponsoring kunnen regelen voor een ander setje wielen of iets dergelijks...
Er zit echter al een flink stel wielen onder deze bus. 16 inch velgen, met behoorlijk hoge banden: 205/75R16. Wielhoogte is ongeveer 70 centimeter. Als het kan zou ik natuurlijk graag een ander setje wielen gesponsord willen krijgen, maar ik wil sowieso nog even informeren over een setje van 225mm breed of meer.
Om deze reden willen we ook een compressor mee, dan kunnen we de bandenspanning verhogen en verlagen wanneer we maar willen. Dat scheelt ontzettend veel grip!
En daarnaast kunnen we met een compressor natuurlijk dingen schoonblazen en kunnen we luchtgereedschap gebruiken zoals een tol
4wd is geen sportquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vaag, en jammer.
Nu moet er ook wel wat moois van te maken zijn? Ik zou trouwens zorgen dat je goed nagaat wat er allemaal kapot kan gaan, dat scheelt je een hoop denk en klootwerk in afrika.
Aggregaat lost dat wel op. Maar luchtgereedschap is wel een uitkomst, ik bedoel met een tol ook meer een luchtsleutel trouwensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
airtools zuigen zwaar imo, ze halen het niet bij electrisch gereedschap, maar als je even aan het slijpen bent met een gewoon slijptol ben je zo door je accu's heen lijkt mij
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Aggregaat lost dat wel op. Maar luchtgereedschap is wel een uitkomst, ik bedoel met een tol ook meer een luchtsleutel trouwens.
We moeten trouwens wel even kijken hoe het gaat lopen met die veiling. Als we inderdaad met mijn busje gaan (of met een andere die opgeknapt wordt met delen van de mijne) dan heb ik graag dat de boel weer terug komt. Die bus staat al jaren op de lijst om opgeknapt te worden. Ook is het onpraktisch om de bus daar te veilen, en al het gereedschap, de compressor en aggregaat dan weer terug hiernaartoe te krijgen. Een beetje gereedschapkist is natuurlijk duurder dan die hele bus zelf.
Als het zo gaat lopen dan koop ik de bus waarschijnlijk over. Dat dit dus niet op kosten van de sponsors gaat.
Als we nou een andere geschikte auto vinden en beslissen met weinig gereedschap te vertrekken (wat een beetje eng vind eigenlijk) dan heb ik er minder moeite mee dat ie geveild wordt
Joah wordt wel een goeie stofbendequote:
jimbo vind dat enge t heul leuke eraanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Aggregaat lost dat wel op. Maar luchtgereedschap is wel een uitkomst, ik bedoel met een tol ook meer een luchtsleutel trouwens.
We moeten trouwens wel even kijken hoe het gaat lopen met die veiling. Als we inderdaad met mijn busje gaan (of met een andere die opgeknapt wordt met delen van de mijne) dan heb ik graag dat de boel weer terug komt. Die bus staat al jaren op de lijst om opgeknapt te worden. Ook is het onpraktisch om de bus daar te veilen, en al het gereedschap, de compressor en aggregaat dan weer terug hiernaartoe te krijgen. Een beetje gereedschapkist is natuurlijk duurder dan die hele bus zelf.
Als het zo gaat lopen dan koop ik de bus waarschijnlijk over. Dat dit dus niet op kosten van de sponsors gaat.
Als we nou een andere geschikte auto vinden en beslissen met weinig gereedschap te vertrekken (wat een beetje eng vind eigenlijk) dan heb ik er minder moeite mee dat ie geveild wordt
Als je dat graag wil laat ik je gerust achter in de westelijke sahara hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jimbo vind dat enge t heul leuke eraanWorden we dalijk door een stel nomaden onder de hoede genomen
kijken hoe we dan thuis komen
wat een avontuur:Y![]()
maakt mij ook niet uit wat we rijden als we maar rijdenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef fraubitch het volgende:
Erik heeft gesproken
Ik ben een voorstander van een zo goed mogelijke auto om die mee te nemen
dan wordt het dus de amsterdam - 'ergens-in-de-woestijn' ralley.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Jimbo het volgende:
maakt mij ook niet uit wat we rijden als we maar rijden
maar toch is stranden in de sahara eng maar heel vet
Echt niet, dan wordt dat niets met jouw team, want dan komt er van rijden niets terechtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey chick![]()
als je mee met daantje zn team gaat neem ik je zusje wel mee
mochten we verdwalen. Ik denk dat je dan het beste mij kan bellen. T zou nog wel eens opzet kunnen zijn. Gehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
dan wordt het dus de amsterdam - 'ergens-in-de-woestijn' ralley.
ook leuk
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:15 schreef Ankie_ het volgende:
[..]
Echt niet, dan wordt dat niets met jouw team, want dan komt er van rijden niets terecht
Zoek sponsors en richt een team op zou ik zeggenquote:
Ja en jij denkt dat wij daar niet toe in staat zijn zeker!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef Krentenbol. het volgende:
Frau moet wel terugkomen in ongeschonden staat hè!
Misschien moeten we haar een bodyguard sponseren.
Misschien bedoel ik wel om haar tegen jullie te beschermen.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat wij daar niet toe in staat zijn zeker!
Wij zijn heel lief hoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik wel om haar tegen jullie te beschermen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef D. het volgende:
Ik krijf niet de indruk dat dit echt serieus is, maar toch maar ff een tvp
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand aan een team toevoegen omdat ze tieten heeft komt niet heel professioneel over
Fraubitch heeft niet alleen tieten, ze heeft ook ballen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand aan een team toevoegen omdat ze tieten heeft komt niet heel professioneel over
Ah, kijk, nu komen we ergensquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Fraubitch heeft niet alleen tieten, ze heeft ook ballen.
Verstand, lef en doorzettingsvermogenquote:
boefuckinghoequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet krassen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
boefuckinghoe
Dus omdat ik een vrouw ben mag ik er niet aan meedoen?
* fraubitch gaat krassen
Niet zo emo doen FB, ik vertel net dat je ballen hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
boefuckinghoe
Dus omdat ik een vrouw ben mag ik er niet aan meedoen?
* fraubitch gaat krassen
We benaderen natuurlijk meerdere potentiële sponsors. Dan is 2000 helemaal niet zoveel geld!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef Re het volgende:
LEUK
2000 Euro is wel veel om te sponsoren hoor
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:23 schreef oshiro het volgende:
Fraubitch is technischer dan Jimbo dus niet zeiken allemaal![]()
aleen mn DV tapes zijn al +- 1200 (verkoop ) wat we van een evnt. sponsor kunnen krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:46 schreef oshiro het volgende:
[..]
We benaderen natuurlijk meerdere potentiële sponsors. Dan is 2000 helemaal niet zoveel geld!
Voorbeeld: we krijgen misschien dus 10 banden gesponsord, en 10 goede banden zijn bij elkaar al bijna 1000 euro waard.
En alle beetjes helpen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |