Nogmaals, leg gewoon uit wat je bedoelt met je post.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
Pak je woordenboek, ligt links van je computerscherm.
Moet je wel eerst zeggen wat je niet snapt.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nogmaals, leg gewoon uit wat je bedoelt met je post.
Benaal.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
Moet je wel eerst zeggen wat je niet snapt.
Zelfs zonder het "ouvre" van TS door te spitten kreeg ik dat gevoel halverwege dit topic al.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Japsnars het volgende:
Na het lezen van een ander topic van TS ben ik er wel achter gekomen dat TS gewoon veel geld wil verdienen later.
Hij wil dus waarschijnlijk HBO gaan doen om KEIHARDE CASH te ontvangen
Zodra hij schreef desnoods het kopen van een nep-Havo diploma te overwegen, was het mij wel duidelijk. Het gaat TS helemaal niet zo nodig om een opleiding, ontwikkeling en het behalen van een bepaald niveau. TS wil gewoon dat HBO papiertje want alleen danquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef HaveANiceDay het volgende:
Typisch zo'n stoere gast die zo snel mogelijk aanzien en rijkdom wenst te vergaren met zo weinig mogelijk inspanning.
Of zo komt het toch op mij over iig. Hoewel ik nog steeds blijf hopen dat TS het serieus meent met zijn voornemen toch maar zijn best te gaan doen op zijn nieuwe MBO opleiding. Gewoon voor de verandering eens hard gaan werken en bewijzen dat je echt zo slim en gemotiveerd bent als je zegt, TS!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
zal ik toch gelukkig worden en een leuke baan krijgen + houden.
Lezen is niet echt je sterkste kant of wel?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus het is wel degelijk mogelijk wat ik wil! Conclusie als je maar genoeg je best doet, en alle energie erin steekt. Wat ik wil vreemd vind is dat jij van vmbo b naar havo kon, normalite kan dat niet, ongeacht de hoogte van je cijfers.
Is dat voor 5 dagen in de week? en voor 1 jaar of 2 jaar? Kan het er namelijk niet uithalen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef Yreal het volgende:
http://www.loi.nl/voortge(...)fase_nieuw/index.htm
Wie houd je tegen? Laat maar zien dat je het kan.
0 dagen per week en 1 schooljaar, maar jij zit met het probleem dat je nog geen startkwalificatie hebt en nog geen 18 bent en derhalve nog leerplichtig bent. Een VMBO-diploma telt namelijk niet als startkwalificatie.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:49 schreef phpmystyle het volgende:
Is dat voor 5 dagen in de week? en voor 1 jaar of 2 jaar? Kan het er namelijk niet uithalen.
De studie belasting voor de bovenbouw vakken liggen tussen de 300 en 400 maar dat wordt dus voor een aantal vakken verdubbeld omdat je daarin geen les hebt gehad op VMBO-B.quote:Als je in het bezit bent van een VMBO (-T)-diploma of je hebt de eerste drie jaar van de HAVO gevolgd, dan zou je de basiskennis moeten hebben om het volledige programma te kunnen volgen. Wanneer dit niet het geval is of je bent onzeker over je voorkennis, kun je het lesmateriaal van de onderbouw erbij bestellen voor ¤ 99,- per vak. Houd er daarbij wel rekening mee dat dit je studieduur zal verlengen.
Moet je dus thuis studeren? Hoe moet je dan je kennis zien te vergarenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
0 dagen per week en 1 schooljaar, maar jij zit met het probleem dat je nog geen startkwalificatie hebt en nog geen 18 bent en derhalve nog leerplichtig bent. Een VMBO-diploma telt namelijk niet als startkwalificatie.
Je zou via de Rutte-route kunnen proberen op een VAVO te beginnen met een hogere VMBO-opleiding om daarna uiteindelijk daar op te klimmen naar de HAVO. Staatsexamen valt waarschijnlijk af omdat je nog leerplichtig bent.
Kennis vergaren? Door je lesboek te lerenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je dus thuis studeren? Hoe moet je dan je kennis zien te vergarenEn hoe werkt de rutte route dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |