abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 07:35:04 #241
3542 Gia
User under construction
pi_69762490
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef HaveANiceDay het volgende:

Doordat TS Vmbo-K heeft gedaan wordt hij in principe slechts toegelaten tot een MBO niveau 1 of 2 opleiding. Die duren doorgaans 2/3 jaar. Ieder niveau omhoog is nog weer eens 1 of 2 jaar extra. Zo ongeveer was het gemiddeld genomen dacht ik, dus tel maar op. Misschien is het mogelijk om op een niv. 3/4 opleiding in te schrijven als je een B-diploma met supercijfers kunt overleggen, dat weet ik niet.

TS heeft geen VMBO-K gedaan, maar VMBO-B.
Met Kader kun je nog wel meteen naar een niveau-4 opleiding, mits goede cijfers.
Met Basis moet je blij zijn als je meteen in een niveau-2 opleiding mag starten.
pi_69766245
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 07:35 schreef Gia het volgende:

[..]

TS heeft geen VMBO-K gedaan, maar VMBO-B.
Met Kader kun je nog wel meteen naar een niveau-4 opleiding, mits goede cijfers.
Met Basis moet je blij zijn als je meteen in een niveau-2 opleiding mag starten.
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoelde ook VMBO-B inderdaad. Heb het maar even aangepast.

Overigens is de opleiding Onderwijsassistent ook een niveau-4 opleiding en familie van me is daar na één intake-gesprek direct op toegelaten. Mits ze haar VMBO-K diploma gehaald heeft natuurlijk, maar er werd iig niet over (gemiddelde) minimum cijfers gesproken.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_69767045
Ik heb alle 10 pagina´s even goed doorgelezen..
Als je echt iets wilt, en je hebt de motivatie en doorzettingsvermogen, dan bereik je een hoop..

Zelf ben ik op vbo begonnen, toen mbo niveau 2 in 2 jaar, niveau 3 in 2 jaar (verkort)
niveau 4 in 2 jaar (verkort), en ga na de zomer niveau 5 (hbo) doen in 2 jaar..(verkort)
alles in werken en leren, plus dat ik hbo in de duale traject, ook werken en leren ga doen..

Nogmaals, motivatie en doorzettingsvermogen, dan kom je er echt wel!!!!!!!!!!!!

Dus kijk meer naar jezelf, ipv de anderen, je hebt toch echt jezelf nodig om hogerop te komen, en jij wilt toch je diploma halen?? Dan moet je ervoor vechten..je bent er voor je studie niet om vriendjes te maken
en druk te maken met en om je klasgenoten

Enneh van vbo naar zo in 1 jaar de havo doen of zo naar het hbo kan absoluut niet, je kan praten en doen wat je wilt..Trouwens, wat is er mis met omhoog klimmen? Je dwingt dan juist alleen maar nog meer respect af als je hogerop klimmen gaat..

Ik twijfel aan je motivatie en doorzettingsvermogen door verschillende opmerkingen van je..
Maar ben benieuwd, wat je over 5 jaar aan het doen bent

[ Bericht 0% gewijzigd door brunette82 op 06-06-2009 13:17:38 ]
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:00:12 #244
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_69775883
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef brunette82 het volgende:

Zelf ben ik op vbo begonnen, toen mbo niveau 2 in 2 jaar, niveau 3 in 2 jaar (verkort)
niveau 4 in 2 jaar (verkort), en ga na de zomer niveau 5 (hbo) doen in 2 jaar..(verkort)
alles in werken en leren, plus dat ik hbo in de duale traject, ook werken en leren ga doen..

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:28:44 #245
225102 optimusfunk
PRIMUS SUCKS.
pi_69783338
ik ben van VMBO-B naar HAVO gegaan. ik had eerst 2 jaar VMBO-B gedaan (goede cijfers) en toen (wegens verhuizing) geattendeerd naar een andere school, daar kon ik mee stromen op HAVO gezien ze vonden dat het wel het proberen waard is gezien ik op mijn andere school goed presteerde kom VMBO-B. op HAVO kon ik goed meekomen, ik had eerst moeite met het meekomen met vakken (vooral Frans en Wiskunde) maar dat is later goedgekomen (vond ik, mijn examens waren allemaal zeventjes en achtjes).
  zondag 7 juni 2009 @ 08:36:34 #246
3542 Gia
User under construction
pi_69787459
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef brunette82 het volgende:
Ik heb alle 10 pagina´s even goed doorgelezen..
Als je echt iets wilt, en je hebt de motivatie en doorzettingsvermogen, dan bereik je een hoop..

Nogmaals, motivatie en doorzettingsvermogen, dan kom je er echt wel!!!!!!!!!!!!

Dus kijk meer naar jezelf, ipv de anderen, je hebt toch echt jezelf nodig om hogerop te komen, en jij wilt toch je diploma halen?? Dan moet je ervoor vechten..je bent er voor je studie niet om vriendjes te maken
en druk te maken met en om je klasgenoten

Enneh van vbo naar zo in 1 jaar de havo doen of zo naar het hbo kan absoluut niet, je kan praten en doen wat je wilt..Trouwens, wat is er mis met omhoog klimmen? Je dwingt dan juist alleen maar nog meer respect af als je hogerop klimmen gaat..

Ik twijfel aan je motivatie en doorzettingsvermogen door verschillende opmerkingen van je..
Maar ben benieuwd, wat je over 5 jaar aan het doen bent
Kijk, en dan ben je rond je 24ste of 25ste klaar. Netjes, hoor!!
  zondag 7 juni 2009 @ 08:40:35 #247
3542 Gia
User under construction
pi_69787488
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:28 schreef optimusfunk het volgende:
ik ben van VMBO-B naar HAVO gegaan.
En was het advies/citotoets van de basisschool VMBO? Of misschien Havo?

Ik ken een jongen die advies VWO had, maar in de brugklas Havo/vwo al bleef zitten. Jaar erop voerde hij ook geen steek uit, dus moest hij van school af. Kon hij naar een VMBO K. Want voor 2de leerjaar VMBO-T wilden ze hem ook niet houden op die school.
Hoe hij het verder heeft gedaan, weet ik eigenlijk niet. Hij had een waardeloze instelling ieg.

Maar goed, dan heb je wel een figuur, wellicht nu in het examenjaar VMBO, die hersens heeft voor het VWO, maar het zelf verpest heeft.
pi_69795969
Wie voor een dubbeltje geboren is zal nooit een kwartje worden.
Wat maakt jou denken dat je havo überhaupt aankan? Je zit er ver onder qua niveau. Denk je dat het zo simpel is om havo en het HBo te halen als je van het VMBo komt? Als dat zo was dan bestond er helemaal geen VMBO. Hoe komt TS op zo'n laag niveau? Als je niks hebt uitgevoerd dan zul je de gevolgen maar moeten ondergaan. Eigen schuld.
  zondag 7 juni 2009 @ 15:45:03 #249
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69796245
Na het lezen van een ander topic van TS ben ik er wel achter gekomen dat TS gewoon veel geld wil verdienen later.

Hij wil dus waarschijnlijk HBO gaan doen om KEIHARDE CASH te ontvangen
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zondag 7 juni 2009 @ 15:50:01 #250
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69796431
quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Japsnars het volgende:
Na het lezen van een ander topic van TS ben ik er wel achter gekomen dat TS gewoon veel geld wil verdienen later.

Hij wil dus waarschijnlijk HBO gaan doen om KEIHARDE CASH te ontvangen
Je conclusie trekken, omdat je iemands ouvre op internet leest Men wat dom. En heb jij het als enigste op Fok niet door dat mijn KLB topics wat overtrokken zijn?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 7 juni 2009 @ 15:52:40 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69796527
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:28 schreef optimusfunk het volgende:
ik ben van VMBO-B naar HAVO gegaan. ik had eerst 2 jaar VMBO-B gedaan (goede cijfers) en toen (wegens verhuizing) geattendeerd naar een andere school, daar kon ik mee stromen op HAVO gezien ze vonden dat het wel het proberen waard is gezien ik op mijn andere school goed presteerde kom VMBO-B. op HAVO kon ik goed meekomen, ik had eerst moeite met het meekomen met vakken (vooral Frans en Wiskunde) maar dat is later goedgekomen (vond ik, mijn examens waren allemaal zeventjes en achtjes).
Dus het is wel degelijk mogelijk wat ik wil! Conclusie als je maar genoeg je best doet, en alle energie erin steekt. Wat ik wil vreemd vind is dat jij van vmbo b naar havo kon, normalite kan dat niet, ongeacht de hoogte van je cijfers.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 juni 2009 @ 16:03:27 #252
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69796895
quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je conclusie trekken, omdat je iemands ouvre op internet leest Men wat dom. En heb jij het als enigste op Fok niet door dat mijn KLB topics wat overtrokken zijn?
Ah, je vind mij leuk of bedoelde je misschien enige?
En wat praat je nou voor onzin met een conclusie trekken over iemands oeuvre ( )? Je hebt in dat andere topic meermaals toegegeven dat je later gewoon geld wil verdienen
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 7 juni 2009 @ 16:04:19 #253
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69796934
quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dus het is wel degelijk mogelijk wat ik wil! Conclusie als je maar genoeg je best doet, en alle energie erin steekt. Wat ik wil vreemd vind is dat jij van vmbo b naar havo kon, normalite kan dat niet, ongeacht de hoogte van je cijfers.
Het kan niet wat jij wil. In ieder geval niet wat in je OP staat. Je kan nog steeds niet naar havo. Ja je kan via het MBO naar het HBO, maar dat probeert men je al 5 pagina's (ligt aan je instellingen) uit te leggen.

TS gaat voor het HBO, niets mis mee, maar zet wel door he?!
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zondag 7 juni 2009 @ 16:07:21 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69797035
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ah, je vind mij leuk of bedoelde je misschien enige?
En wat praat je nou voor onzin met een conclusie trekken over iemands oeuvre ( )? Je hebt in dat andere topic meermaals toegegeven dat je later gewoon geld wil verdienen
Je zet jezelf wel tekijk zo maargoed. Het lijkt alsof jij een conclusie kan trekken over mij, louter omdat jij mijn ouvre gelezen hebt. Athans dat zeg je wel in je posts. En dat ik kijk wat er allemaal in de wereld te koop is, is alleen maar goed lijkt me sterker nog daarmee laat ik zien dat ik over wat common sense beschik. Of had je liever gezien dat ik me met de oppervlakte bezig hield?

De vandale zegt ook dat je ouvre ook zo mag spellen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 juni 2009 @ 16:12:36 #255
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69797212
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:04 schreef nijnja het volgende:

[..]

Het kan niet wat jij wil. In ieder geval niet wat in je OP staat. Je kan nog steeds niet naar havo. Ja je kan via het MBO naar het HBO, maar dat probeert men je al 5 pagina's (ligt aan je instellingen) uit te leggen.

TS gaat voor het HBO, niets mis mee, maar zet wel door he?!
Ik ga er zeker alles voor doen ja, en dan zullen we zien waar het schip strant. Het is me iig wel duidelijk geworden dat de theorie die ik voor ogen had niet gaat werken. Maar mischien als ik mijn diploma niveau 2 heb gehaald wel meer mogelijk is. Maar voorlopig ga ik het gewoon zo doen.

Doorzetten ga ik zeker
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 juni 2009 @ 16:17:57 #256
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69797415
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je zet jezelf wel tekijk zo maargoed. Het lijkt alsof jij een conclusie kan trekken over mij, louter omdat jij mijn ouvre gelezen hebt. Athans dat zeg je wel in je posts. En dat ik kijk wat er allemaal in de wereld te koop is, is alleen maar goed lijkt me sterker nog daarmee laat ik zien dat ik over wat common sense beschik. Of had je liever gezien dat ik me met de oppervlakte bezig hield?

De vandale zegt ook dat je ouvre ook zo mag spellen.
Wat blijf je nou lullen dat ik mezelf voor schut zet, de enige die dat vind ben jij (die zichzelf meermaals voor schut heeft gezet).

Het feit dat oeuvre opkomt wanneer je op ouvre zoekt betekent niet dat ouvre aanvaardbaar is
Sterker nog, waarom denk je dat er in de resultaten lijst nergens ouvre staat maar alleen maar oeu·vre

Het is goed dat jij je verdiept in alles wat er allemaal te vinden is in de wereld maar sommige van die dingen zijn helaas niet voor iedereen haalbaar.
Net zoals een topsalaris lang niet voor iedereen haalbaar is. Het modaal ligt niet voor niks rond de ¤ 2.353
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 7 juni 2009 @ 16:21:35 #257
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69797550
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Wat blijf je nou lullen dat ik mezelf voor schut zet, de enige die dat vind ben jij (die zichzelf meermaals voor schut heeft gezet).

Het feit dat oeuvre opkomt wanneer je op ouvre zoekt betekent niet dat ouvre aanvaardbaar is
Sterker nog, waarom denk je dat er in de resultaten lijst nergens ouvre staat maar alleen maar oeu·vre

Het is goed dat jij je verdiept in alles wat er allemaal te vinden is in de wereld maar sommige van die dingen zijn helaas niet voor iedereen haalbaar.
Net zoals een topsalaris lang niet voor iedereen haalbaar is. Het modaal ligt niet voor niks rond de ¤ 2.353
Jij probeert me de laatste dagen onderuit te halen, en daar faal je in. Ik ken genoeg ''domme'' mensen die het verder getrapt hebben dan de gemiddelde wo'r, en wees blij dat ik me interesseer in andere dingen, en ja ik weet dat sommige dingen niet echt benaal zijn voor de gemiddelde puber. Of had je liever een topic van me gezien hoe ik een chickie moet hosselen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 7 juni 2009 @ 16:24:38 #258
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_69797679
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij probeert me de laatste dagen onderuit te halen, en daar faal je in. Ik ken genoeg ''domme'' mensen die het verder getrapt hebben dan de gemiddelde wo'r, en wees blij dat ik me interesseer in andere dingen, en ja ik weet dat sommige dingen niet echt benaal zijn voor de gemiddelde puber. Of had je liever een topic van me gezien hoe ik een chickie moet hosselen?
Ik probeer je alleen maar op de realiteit te wijzen. En natuurlijk zijn er ook mensen met een WO opleiding die toch nog falen maar dat soort mensen heb je in alle onderwijssoorten wel.
Haha Jap jonge trollgod
pi_69807634
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
Wat bedoel je met dat woord? Dat is nogal cruciaal in het verwerkingsproces van je post.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:26:01 #260
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_69807715
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef Emimich het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat woord? Dat is nogal cruciaal in het verwerkingsproces van je post.
Pak je woordenboek, ligt links van je computerscherm.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')