TS heeft geen VMBO-K gedaan, maar VMBO-B.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef HaveANiceDay het volgende:
Doordat TS Vmbo-K heeft gedaan wordt hij in principe slechts toegelaten tot een MBO niveau 1 of 2 opleiding. Die duren doorgaans 2/3 jaar. Ieder niveau omhoog is nog weer eens 1 of 2 jaar extra. Zo ongeveer was het gemiddeld genomen dacht ik, dus tel maar op. Misschien is het mogelijk om op een niv. 3/4 opleiding in te schrijven als je een B-diploma met supercijfers kunt overleggen, dat weet ik niet.
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoelde ook VMBO-B inderdaad. Heb het maar even aangepast.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:35 schreef Gia het volgende:
[..]
TS heeft geen VMBO-K gedaan, maar VMBO-B.
Met Kader kun je nog wel meteen naar een niveau-4 opleiding, mits goede cijfers.
Met Basis moet je blij zijn als je meteen in een niveau-2 opleiding mag starten.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef brunette82 het volgende:
Zelf ben ik op vbo begonnen, toen mbo niveau 2 in 2 jaar, niveau 3 in 2 jaar (verkort)
niveau 4 in 2 jaar (verkort), en ga na de zomer niveau 5 (hbo) doen in 2 jaar..(verkort)
alles in werken en leren, plus dat ik hbo in de duale traject, ook werken en leren ga doen..
Kijk, en dan ben je rond je 24ste of 25ste klaar. Netjes, hoor!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef brunette82 het volgende:
Ik heb alle 10 pagina´s even goed doorgelezen..
Als je echt iets wilt, en je hebt de motivatie en doorzettingsvermogen, dan bereik je een hoop..
Zelf ben ik op vbo begonnen, toen mbo niveau 2 in 2 jaar, niveau 3 in 2 jaar (verkort)
niveau 4 in 2 jaar (verkort), en ga na de zomer niveau 5 (hbo) doen in 2 jaar..(verkort)
alles in werken en leren, plus dat ik hbo in de duale traject, ook werken en leren ga doen..
Nogmaals, motivatie en doorzettingsvermogen, dan kom je er echt wel!!!!!!!!!!!!![]()
Dus kijk meer naar jezelf, ipv de anderen, je hebt toch echt jezelf nodig om hogerop te komen, en jij wilt toch je diploma halen?? Dan moet je ervoor vechten..je bent er voor je studie niet om vriendjes te maken
en druk te maken met en om je klasgenoten
Enneh van vbo naar zo in 1 jaar de havo doen of zo naar het hbo kan absoluut niet, je kan praten en doen wat je wilt..Trouwens, wat is er mis met omhoog klimmen? Je dwingt dan juist alleen maar nog meer respect af als je hogerop klimmen gaat..
Ik twijfel aan je motivatie en doorzettingsvermogen door verschillende opmerkingen van je..
Maar ben benieuwd, wat je over 5 jaar aan het doen bent
En was het advies/citotoets van de basisschool VMBO? Of misschien Havo?quote:
Je conclusie trekken, omdat je iemands ouvre op internet leestquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Japsnars het volgende:
Na het lezen van een ander topic van TS ben ik er wel achter gekomen dat TS gewoon veel geld wil verdienen later.
Hij wil dus waarschijnlijk HBO gaan doen om KEIHARDE CASH te ontvangen
Dus het is wel degelijk mogelijk wat ik wil! Conclusie als je maar genoeg je best doet, en alle energie erin steekt. Wat ik wil vreemd vind is dat jij van vmbo b naar havo kon, normalite kan dat niet, ongeacht de hoogte van je cijfers.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:28 schreef optimusfunk het volgende:
ik ben van VMBO-B naar HAVO gegaan. ik had eerst 2 jaar VMBO-B gedaan (goede cijfers) en toen (wegens verhuizing) geattendeerd naar een andere school, daar kon ik mee stromen op HAVO gezien ze vonden dat het wel het proberen waard is gezien ik op mijn andere school goed presteerde kom VMBO-B. op HAVO kon ik goed meekomen, ik had eerst moeite met het meekomen met vakken (vooral Frans en Wiskunde) maar dat is later goedgekomen (vond ik, mijn examens waren allemaal zeventjes en achtjes).
Ah, je vind mij leuk of bedoelde je misschien enige?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je conclusie trekken, omdat je iemands ouvre op internet leestMen wat dom. En heb jij het als enigste op Fok niet door dat mijn KLB topics wat overtrokken zijn?
Het kan niet wat jij wil. In ieder geval niet wat in je OP staat. Je kan nog steeds niet naar havo. Ja je kan via het MBO naar het HBO, maar dat probeert men je al 5 pagina's (ligt aan je instellingen) uit te leggen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus het is wel degelijk mogelijk wat ik wil! Conclusie als je maar genoeg je best doet, en alle energie erin steekt. Wat ik wil vreemd vind is dat jij van vmbo b naar havo kon, normalite kan dat niet, ongeacht de hoogte van je cijfers.
Je zet jezelf wel tekijk zo maargoed. Het lijkt alsof jij een conclusie kan trekken over mij, louter omdat jij mijn ouvre gelezen hebt. Athans dat zeg je wel in je posts. En dat ik kijk wat er allemaal in de wereld te koop is, is alleen maar goed lijkt me sterker nog daarmee laat ik zien dat ik over wat common sense beschik. Of had je liever gezien dat ik me met de oppervlakte bezig hield?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, je vind mij leuk of bedoelde je misschien enige?![]()
En wat praat je nou voor onzin met een conclusie trekken over iemands oeuvre ()? Je hebt in dat andere topic meermaals toegegeven dat je later gewoon geld wil verdienen
Ik ga er zeker alles voor doen ja, en dan zullen we zien waar het schip strant. Het is me iig wel duidelijk geworden dat de theorie die ik voor ogen had niet gaat werken. Maar mischien als ik mijn diploma niveau 2 heb gehaald wel meer mogelijk is. Maar voorlopig ga ik het gewoon zo doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het kan niet wat jij wil. In ieder geval niet wat in je OP staat. Je kan nog steeds niet naar havo. Ja je kan via het MBO naar het HBO, maar dat probeert men je al 5 pagina's (ligt aan je instellingen) uit te leggen.
TS gaat voor het HBO, niets mis mee, maar zet wel door he?!
Wat blijf je nou lullen dat ik mezelf voor schut zet, de enige die dat vind ben jij (die zichzelf meermaals voor schut heeft gezet).quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zet jezelf wel tekijk zo maargoed. Het lijkt alsof jij een conclusie kan trekken over mij, louter omdat jij mijn ouvre gelezen hebt. Athans dat zeg je wel in je posts. En dat ik kijk wat er allemaal in de wereld te koop is, is alleen maar goed lijkt me sterker nog daarmee laat ik zien dat ik over wat common sense beschik. Of had je liever gezien dat ik me met de oppervlakte bezig hield?
De vandale zegt ook dat je ouvre ook zo mag spellen.
Jij probeert me de laatste dagen onderuit te halen, en daar faal je in. Ik ken genoeg ''domme'' mensen die het verder getrapt hebben dan de gemiddelde wo'r, en wees blij dat ik me interesseer in andere dingen, en ja ik weet dat sommige dingen niet echt benaal zijn voor de gemiddelde puber. Of had je liever een topic van me gezien hoe ik een chickie moet hosselen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat blijf je nou lullen dat ik mezelf voor schut zet, de enige die dat vind ben jij (die zichzelf meermaals voor schut heeft gezet).
Het feit dat oeuvre opkomt wanneer je op ouvre zoekt betekent niet dat ouvre aanvaardbaar is![]()
Sterker nog, waarom denk je dat er in de resultaten lijst nergens ouvre staat maar alleen maar oeu·vre![]()
Het is goed dat jij je verdiept in alles wat er allemaal te vinden is in de wereld maar sommige van die dingen zijn helaas niet voor iedereen haalbaar.
Net zoals een topsalaris lang niet voor iedereen haalbaar is. Het modaal ligt niet voor niks rond de ¤ 2.353
Ik probeer je alleen maar op de realiteit te wijzen. En natuurlijk zijn er ook mensen met een WO opleiding die toch nog falen maar dat soort mensen heb je in alle onderwijssoorten wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij probeert me de laatste dagen onderuit te halen, en daar faal je in. Ik ken genoeg ''domme'' mensen die het verder getrapt hebben dan de gemiddelde wo'r, en wees blij dat ik me interesseer in andere dingen, en ja ik weet dat sommige dingen niet echt benaal zijn voor de gemiddelde puber. Of had je liever een topic van me gezien hoe ik een chickie moet hosselen?
Wat bedoel je met dat woord? Dat is nogal cruciaal in het verwerkingsproces van je post.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
Jij probeert me de laatste dagen onderuit te halen, en daar faal je in. Ik ken genoeg ''domme'' mensen die het verder getrapt hebben dan de gemiddelde wo'r, en wees blij dat ik me interesseer in andere dingen, en ja ik weet dat sommige dingen niet echt benaal zijn voor de gemiddelde puber. Of had je liever een topic van me gezien hoe ik een chickie moet hosselen?
Pak je woordenboek, ligt links van je computerscherm.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat woord? Dat is nogal cruciaal in het verwerkingsproces van je post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |