http://fok.phsoft.nl/ElectricTrainShock.aviquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:52 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar dat TurboUpload is nogal kut, kan je hem niet op zippyshare gooien?
Inderdaad, denk ik ook wel eens aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Lamon het volgende:
Doet je wel weer beseffen wat een wonder het is, dat er mensen zijn die de 100 halen.
Een verkeerd draadje pakken, en je bent verkoold. Een keer uitglijden in de badkamer en je breekt je nek. Het gas 1 keer vergeten uit te zetten en je stikt. Een keertje te snel door rood rijden en je ligt uit elkaar...
En er zijn gewoon mensen die dat 100 jaar lang weten te vermijden. Wow!
het lijkt me een zelfmoordpoging en tegenwoordig filmt iedereen alles.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:44 schreef Stefan het volgende:
Is het wel echt? Vind t verdacht dat er iemand eigenlijk eerst aan het filmen is terwijl er niks is te zien verder. Is er een nieuwsbericht dat hierbij hoort?
Een optie:quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef Aibmi het volgende:
Om weer terug ontopic te komen, ik vond het best interessant waarom je nou twee knallen hoort.
Klinkt aannemelijk wmbquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:40 schreef Duvel het volgende:
Twee keer ontlading: hij raakt 'm twee keer aan of door de rook wordt een tweede geleidend pad naar onze kandidaat tot stand gebracht.
nu sowiesoquote:
wat een tering herriequote:
is dat er?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wat een tering herrie![]()
ranzig idd, maar past meer in t rotten/ogrisch/weet ikveel topic
niets te zien?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:44 schreef Stefan het volgende:
Is het wel echt? Vind t verdacht dat er iemand eigenlijk eerst aan het filmen is terwijl er niks is te zien verder. Is er een nieuwsbericht dat hierbij hoort?
Voor hen is het dagelijkse kostquote:
Zo he. Krachtig stroompje.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:55 schreef DemonRage het volgende:
Deze gast is op het eind van het filmpje helemaal verdampt.
Was het nou het rode draadje of het blauwe draadje....quote:Op zondag 31 mei 2009 16:55 schreef DemonRage het volgende:
Die is geteleporteerd naar het verledenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:55 schreef DemonRage het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |