Elektrische vliegenmeppers halen soms ook 1500 volt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Wordt de stroom dan nog gereguleerd als deze de trein binnenkomt? Want in sommige treinen kun je de voltmeter aflezen, en die stond op 1500V.
Daar lees jij aan af dat het 1500 of 25000 volt was? Knap.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nou aan de vlam en knetter te merken kan t wel kloppen
Mooi begin, maar zie hem nog graag vallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
een gifje (maar geen fail gifje):
[ afbeelding ]
Klopt. De weerstand van je lichaam is echter redelijk constant (hoewel hij lager is als je nat bent), en dat betekent dat volgens U = I*R de stroomsterkte automatisch hoger wordt als het voltage ook hoger wordt (mits de spanningsbron dit vermogen kan leveren). Dit betekent in de praktijk dat stroomsterkte en het voltage evenredig toenemen, en dat daarom in de volksmond het voltage aangeeft hoe pijnlijk het is om onder stroom te staan. Het voltage is een makkelijker begrip voor veel mensen omdat dat ze meer zegt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb vroeger natuurkunde gehad en d'r is niet veel van blijven hangen () maar één van de dingen die ik daar leerde was dat 't niet 't aantal Volt was (de spanning) maar 't aantal Ampere wat je door je lichaam kreeg dat dodelijk was of niet. Wie weet hier meer van? Ik ben serieus nieuwsgierig.
Zo dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Mooi begin, maar zie hem nog graag vallen.
Die gast is ter plekke verkoold, alsof je nog wat kan doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel petje af voor de snelle en adequate reactie van de omstanders.
Na gezocht te hebben wat "super sayan" betekent, is het een leukequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zo dan?
[ afbeelding ]
(shit... 2 quotes ipv 1 in "you're")
hmm. dat ligt n stukkie verder..quote:
Voor diegenen bij wie het niet werkt heb ik 'm omgezet naar een avi-tje:quote:
hij stond in brand, van binnen was hij vermoedleijk al totaal kapot, verbrand en verkooldquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee daarna. Wellicht dat snelle reanimatie nog had kunnen helpen.
Maar nu rennen ze weg (waarom eigenlijk, stroomkring was al verbroken toen hij weer los liet), dan gaan ze hard schreeuwen en wijzen
http://fok.phsoft.nl/ElectricTrainShock.aviquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:52 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar dat TurboUpload is nogal kut, kan je hem niet op zippyshare gooien?
Inderdaad, denk ik ook wel eens aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Lamon het volgende:
Doet je wel weer beseffen wat een wonder het is, dat er mensen zijn die de 100 halen.
Een verkeerd draadje pakken, en je bent verkoold. Een keer uitglijden in de badkamer en je breekt je nek. Het gas 1 keer vergeten uit te zetten en je stikt. Een keertje te snel door rood rijden en je ligt uit elkaar...
En er zijn gewoon mensen die dat 100 jaar lang weten te vermijden. Wow!
het lijkt me een zelfmoordpoging en tegenwoordig filmt iedereen alles.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:44 schreef Stefan het volgende:
Is het wel echt? Vind t verdacht dat er iemand eigenlijk eerst aan het filmen is terwijl er niks is te zien verder. Is er een nieuwsbericht dat hierbij hoort?
Een optie:quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef Aibmi het volgende:
Om weer terug ontopic te komen, ik vond het best interessant waarom je nou twee knallen hoort.
Klinkt aannemelijk wmbquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:40 schreef Duvel het volgende:
Twee keer ontlading: hij raakt 'm twee keer aan of door de rook wordt een tweede geleidend pad naar onze kandidaat tot stand gebracht.
nu sowiesoquote:
wat een tering herriequote:
is dat er?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wat een tering herrie![]()
ranzig idd, maar past meer in t rotten/ogrisch/weet ikveel topic
niets te zien?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:44 schreef Stefan het volgende:
Is het wel echt? Vind t verdacht dat er iemand eigenlijk eerst aan het filmen is terwijl er niks is te zien verder. Is er een nieuwsbericht dat hierbij hoort?
Voor hen is het dagelijkse kostquote:
Zo he. Krachtig stroompje.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:55 schreef DemonRage het volgende:
Deze gast is op het eind van het filmpje helemaal verdampt.
Was het nou het rode draadje of het blauwe draadje....quote:Op zondag 31 mei 2009 16:55 schreef DemonRage het volgende:
Die is geteleporteerd naar het verledenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:55 schreef DemonRage het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |