Dat is ECHT donker ..quote:Op maandag 8 juni 2009 12:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Even wat plaatjes van gisteren, vlak voordat de bui losbarstte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Avond en wolken = meestal donkerquote:
De belichting en sluitertijd van de camera doet ook heel veel toevoegen aan de donkerheid.......quote:
Ik kan je zeggen dat de foto niet veel verschilde met de werkelijkheid.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De belichting en sluitertijd van de camera doet ook heel veel toevoegen aan de donkerheid.......
http://rtl.nl/components/(...)_Weer_08-06-2009.xmlquote:Op maandag 8 juni 2009 19:52 schreef marcel-o het volgende:
zometeen bij RTL weer beelden van een Tornado in duitsland en een rolwolk vlak voor t onweer van gisteravond
Youtube en DEquote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef Isiolo het volgende:
Er moeten eigenlijk foto topics komen voor onweer/bliksem en wolken.
Zeer mooi om de meeste eens terug te zien.
Bestaat reedsquote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef Isiolo het volgende:
Er moeten eigenlijk foto topics komen voor onweer/bliksem en wolken.
Zeer mooi om de meeste eens terug te zien.
kan je dit de volgende keer time-laps filmenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef -CRASH- het volgende:
Mooie golvende wolken boven het huis Venlo
foto's gemaat van 21:12 tot 21:21
achterkant van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorkant van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bestaat reeds![]()
[picdump] Onweer / Noodweer / Pleurisweer
ja, dat hebben we laatst wel gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef marcel-o het volgende:
onstabiliteit uit Frankrijk is vaak veelbelovend
Als 't golft, dan golft 't goedquote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef -CRASH- het volgende:
Mooie golvende wolken boven het huis Venlo
foto's gemaat van 21:12 tot 21:21
achterkant van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorkant van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet ik m'n andere camera (Canon 350D) op de comp aansluiten.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kan je dit de volgende keer time-laps filmen
mn huidige foto-cam kan dat nietmn viorige wel, kan je mooi het ontstaan van wolken mee zien
Het Zuidoosten vooral, volgens RTL... kan er wat van krijgen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Againzender het volgende:
Ik ben benieuwd wagt er morgen overdag gaat gebeuren. Boven Frankrijk blijkt nogal wat onstabiliteit te zitten, dat komt uiteindelijk deze kant op. Toch wel iets om in de gaten te houden.
JE bedoelt zeker de SP-590?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan moet ik m'n andere camera (Canon 350D) op de comp aansluiten.
Want met deze (Olympus SP-950UZ die ik net ong. een week heb) weet ik nog niet of het ook daarmee gaat.
dr hangt dan ook een behoorlijke pit boven EHVquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dr hangt dan ook een behoorlijke pit boven EHV
Wat zit ik hier toch goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:27 schreef marcel-o het volgende:
er ontstaan flink wat buitjes in brabant en limburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |