Scheelt het als ik zeg dat ik er een frikadel speciaal met curry bij had?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Bart het volgende:
Nou, als ik dat geweten had, had ik nooit speciaal voor jou een nickchange gedaan
Waar in Italië?quote:
Nou, als ik dat geweten had, dan was ik langsgekomen voor een hapjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheelt het als ik zeg dat ik er een frikadel speciaal met curry bij had?
Ik pak altijd supertjesquote:
Lago Maggiore rijden we vannacht eerst heen, en daarna een paar dagen later door richting cinque terra.quote:
Wat zijn dat?quote:
In Groningen hebben ze eierballen bij de snackbar, een soort bolvormige kroket met in het midden een gekookt ei...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Bij die snackbar waar ik gisteren was hebben ze Lange Lummels: extra lange frikadellen en Bluffertjes: extra lang en extra dik.
Niet verkeerd! Have fun!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:10 schreef Bart het volgende:
Lago Maggiore rijden we vannacht eerst heen, en daarna een paar dagen later door richting cinque terra.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Bij die snackbar waar ik gisteren was hebben ze Lange Lummels: extra lange frikadellen en Bluffertjes: extra lang en extra dik.
Zal wel lukkenquote:
Ja die heb ik ook wel vaak op toen ik daar nog een vriendinnetje had (in H-S)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
In Groningen hebben ze eierballen bij de snackbar, een soort bolvormige kroket met in het midden een gekookt ei...
Ik ken het niet. Maar ik heb ook nog nooit een Kapsalon gegeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef Maanvis het volgende:
Een supertje is een bakje friet met saus met een frikandel onderin erbij. Hebben ze in eindhoven toch ook wel? Tenminste, bij die turkentent op stratumseind wel geleuf ik
.
Ik heb eergisteren nog een kapsalon opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar ik heb ook nog nooit een Kapsalon gegeten.
Patatje shoarma, das ook lekker!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog een kapsalon op. Maargoed, swarmahoer kwam alleen stickers uitdelen begrijp ik?
Stickers plakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb eergisteren nog een kapsalon op. Maargoed, swarmahoer kwam alleen stickers uitdelen begrijp ik?
Met knoflook en sambalquote:
Da's op ROC's in den lande inderdaad erg populair de laatste tijd.quote:
Wat is dat nu weer?quote:
Tot ooitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
Ik lees het antwoord op deze prangende vraag later wel. Borreltijd!
Dus eigenlijk een ge-upgrade versie van "oorlog zonder soldaatjes"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef Jumparound het volgende:
mayo satesaus, echt lekker
vooral met raspatat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |