ELVIS BEN JIJ HET!?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:00 schreef luciano het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me op de meet ZIET ..........
Team Patriesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef versabommie het volgende:
Tis hier : Het is voorbij voor La Paay # 2 te doen mensen!
Team Curry!quote:
Ketchup!quote:
Met ketchup!quote:
Ik ben Bart, dit is mijn naamtopic, dus als ik zeg dat het patat is, dan is het patat!quote:
Dan wordt het oorlog!quote:
En ik ben Spook en ik die donald duck na. miep miep.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben Bart, dit is mijn naamtopic, dus als ik zeg dat het patat is, dan is het patat!
Dat is toch met satésaus en mayo?quote:
En uitjes.quote:
vreemd dat je patat met satésaus zegt...quote:
Wie gaat er nou patat met alleen satesaus nemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vreemd dat je patat met satésaus zegt...
meestal zeggen ze patat met pindasaus en friet met satésaus.
Je hinkt op 2 gedachten of je komt uit een raar deel van het land
Ik hink op twee gedachten! Een Brabantse en een Randstadsequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Maanvis het volgende:
vreemd dat je patat met satésaus zegt...
meestal zeggen ze patat met pindasaus en friet met satésaus.
Je hinkt op 2 gedachten of je komt uit een raar deel van het land
Das geen oorlog, das een bloedbad.quote:
Ik ... gisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:06 schreef Bart het volgende:
Wie gaat er nou patat met alleen satesaus nemen
Panama, de rest is al weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:06 schreef Bart het volgende:
Maar welke gate moet ik hier eigenlijk nemen?
Nou, als ik dat geweten had, had ik nooit speciaal voor jou een nickchange gedaanquote:
Maar ik ga vannacht al naar Italië...quote:
Scheelt het als ik zeg dat ik er een frikadel speciaal met curry bij had?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Bart het volgende:
Nou, als ik dat geweten had, had ik nooit speciaal voor jou een nickchange gedaan
Waar in Italië?quote:
Nou, als ik dat geweten had, dan was ik langsgekomen voor een hapjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheelt het als ik zeg dat ik er een frikadel speciaal met curry bij had?
Ik pak altijd supertjesquote:
Lago Maggiore rijden we vannacht eerst heen, en daarna een paar dagen later door richting cinque terra.quote:
Wat zijn dat?quote:
In Groningen hebben ze eierballen bij de snackbar, een soort bolvormige kroket met in het midden een gekookt ei...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Bij die snackbar waar ik gisteren was hebben ze Lange Lummels: extra lange frikadellen en Bluffertjes: extra lang en extra dik.
Niet verkeerd! Have fun!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:10 schreef Bart het volgende:
Lago Maggiore rijden we vannacht eerst heen, en daarna een paar dagen later door richting cinque terra.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Bij die snackbar waar ik gisteren was hebben ze Lange Lummels: extra lange frikadellen en Bluffertjes: extra lang en extra dik.
Zal wel lukkenquote:
Ja die heb ik ook wel vaak op toen ik daar nog een vriendinnetje had (in H-S)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
In Groningen hebben ze eierballen bij de snackbar, een soort bolvormige kroket met in het midden een gekookt ei...
Ik ken het niet. Maar ik heb ook nog nooit een Kapsalon gegeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef Maanvis het volgende:
Een supertje is een bakje friet met saus met een frikandel onderin erbij. Hebben ze in eindhoven toch ook wel? Tenminste, bij die turkentent op stratumseind wel geleuf ik
.
Ik heb eergisteren nog een kapsalon opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar ik heb ook nog nooit een Kapsalon gegeten.
Patatje shoarma, das ook lekker!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren nog een kapsalon op. Maargoed, swarmahoer kwam alleen stickers uitdelen begrijp ik?
Stickers plakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb eergisteren nog een kapsalon op. Maargoed, swarmahoer kwam alleen stickers uitdelen begrijp ik?
Met knoflook en sambalquote:
Da's op ROC's in den lande inderdaad erg populair de laatste tijd.quote:
Wat is dat nu weer?quote:
Tot ooitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
Ik lees het antwoord op deze prangende vraag later wel. Borreltijd!
Dus eigenlijk een ge-upgrade versie van "oorlog zonder soldaatjes"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef Jumparound het volgende:
mayo satesaus, echt lekker
vooral met raspatat
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef Dottey het volgende:
ik denk dat ik eens pinnekes ga bakken en bruine saus er op kwak, meej juin.
krijg verdorie trek van deze gate.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
JAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAAAAAAAAAR ISTIEEEEEEEEEEEEE WEERRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Goeiesnavonds menschen
EXACT OM 20.17 UUR !!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goeiesnavonds menschen
Hey joh!quote:
Ach ik miste jequote:
Ojee het begint er wel op te lijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:10 schreef luciano het volgende:
Hij reageert helemaal niet ..... hij zal toch niet alweeeeeeeeeerrrrrrrrrr![]()
Hij heeft een dinnetje hoor, die heeft aandacht nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:10 schreef luciano het volgende:
Hij reageert helemaal niet ..... hij zal toch niet alweeeeeeeeeerrrrrrrrrr![]()
Hoi LS,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goeiesnavonds menschen
Die hebtie een week lang kunnen vertroetelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft een dinnetje hoor, die heeft aandacht nodig
Hai haiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey joh!![]()
Ben je eindelijk weer vrij![]()
Is het nog gelukt met dat programma te downloaden van Vuze?
Heb geen dinnetje meer heur.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft een dinnetje hoor, die heeft aandacht nodig
Ja, die woensdag was PERFECTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi LS,
Zag de zoon van de buurvrouw gisteren bij "Ik vertrek",
allemaal oude beelden, maar toch een van mijn favoriete afleveringen .
Verder goede afloop vorige week woensdag?
Ik was al een paar minuten eerder vrij, maar heb netjes gewacht tot 20:17quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:03 schreef luciano het volgende:
Ik had ook NIET verwacht dat ze je ook maar 1 seconde eerder zouden relleasen
Heb je Fann nog gezien in de kelder.. Die komt morgen weer vrijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was al een paar minuten eerder vrij, maar heb netjes gewacht tot 20:17
Ik had je bijna gemist. Alweer wat aanvarinkjes + notes gehad laatste dagen + vanavondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was al een paar minuten eerder vrij, maar heb netjes gewacht tot 20:17
En in Volendam kennen ze je ook alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik had je bijna gemist. Alweer wat aanvarinkjes + notes gehad laatste dagen + vanavondWe moeten maar eens op de barricades tegen die blauwe jongens vind ik . ENUF IS ENUF !
SMS BARRICADE OP naar 1234
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |