abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69517648
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:01 schreef Bascule het volgende:

[..]

Die zijn overleden, die kunnen zich niet verdedigen. Zeer ongepast hoor! Nee, ander voorbeeld.
Nee, daarvan staat het vast. Is niks mis mee.
pi_69517661
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:01 schreef qonmann het volgende:

[..]

Vind het ook een vreemde redenatie.
Maar goed, conclusie: zodra Femke (of iemand anders in de kamer) in een debat verwijst naar iemand die geen kamerlid is of deel van de regering zitten ze dus fout, rare redenering.
Femke mag dan ook niet meer uit een krant citeren, want de journalist kan zich ook niet verdedigen.
Opportunisme pur sang, omdat het toevallig een verkrachte vrouw nu betreft.
Het voorbeeld deugt niet. Zelfs jij moet dat kunnen snappen.
pi_69517746
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, daarvan staat het vast. Is niks mis mee.
Ho ho, gaat niet door. Politieke punten scoren over het hoofd van gegijzelden die iets afschuwelijks hebben meegemaakt, u moest u schamen!!!
pi_69517768
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef Bascule het volgende:

[..]

Ho ho, gaat niet door. Politieke punten scoren over het hoofd van gegijzelden die iets afschuwelijks hebben meegemaakt, u moest u schamen!!!
Ik maar denken dat je hier serieus aan het posten was. Dom van me
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:05:55 #205
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_69517792
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef SCH het volgende:
Bonuspunten voor Femke Halsema, die heeft zich uitstekend opgesteld in dit debat.
Kan Wilders ook niet meer huilen over cordon sanitaire enzo, ze gingen zeker met hem in de bat, nou en of. Hij debatteert alleen niet terug.
Bonuspunten omdat ze ervoor zorgt dat wat NL meekrijgt van deze verantwoordingsdag wederom Wilders is die de rest op de stang jaagt?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_69517817
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik maar denken dat je hier serieus aan het posten was. Dom van me
Jij gelooft dus ook dat Halsema gisteren serieus bezig was. Nee, ze was puur bezig punten te scoren. Iets wat ze Wilders verwijt.

Het is droevig dat NIEMAND in de kamer daar iets van zegt, Wilders staat er helemaal alleen voor.
pi_69517841
Het is nogal laagdrempelig wat Wilders nou weer roept, maar het is natuurlijk op zijn minst ook een beetje apart dat je een verkrachting begrijpt, van de taliban, omdat je o.a. thee en koekjes krijgt.

Hoe dit iets over het land zegt weet ik niet (en dus snap ik Wilders's retoriek niet), maar mevrouw moet denk ik wel hulp hebben.
pi_69517869
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bonuspunten omdat ze ervoor zorgt dat wat NL meekrijgt van deze verantwoordingsdag wederom Wilders is die de rest op de stang jaagt?
Nee hoor, omdat ze ingaat tegen onjuiste argumentatie. Ze moet dus maar zwijgen?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:08:01 #209
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_69517875
quote:
Wilders moest maar eens rustig gaan nadenken, zei PvdA-fractievoorzitter Mariëtte Hamer, over de manier waarop hij het ongeluk van deze vrouw had gebruikt om een politiek punt te scoren. „Ik denk helemaal nergens over na”, was het verweer van Wilders.

bron: nrc.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door ErikT op 29-05-2009 10:13:40 ]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:09:59 #210
38496 Perrin
pi_69517952
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, omdat ze ingaat tegen onjuiste argumentatie. Ze moet dus maar zwijgen?
Ik zou de gespeelde verontwaardiging er tenminste minder dik opleggen en gewoon nuchter melden dat je de vergelijking ongepast vindt en melden dat als hij het over het Stockholmsyndroom wil hebben, hij er wat haar betreft geen persoonlijke gevallen bij hoeft te slepen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:11:04 #211
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69517988
Lekker belangrijk! Dit gezever vind ik tien maal erger dan dat gezeik van jan en jolanda (en dat ik haar naam verkeerd spel kan me helemaal gestolen worden).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_69517990
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef ErikT het volgende:

[..]

bron: nrc.nl
NRC, de elitekrant die liever nergens over nadenkt als linkse denkbeelden niet altijd houdbaar blijken, citeert hier selectief: daarvoor had Hamer gezegd tegen Wilders: 'denk dáár maar eens over na.' Waarop hij dus zo antwoordde.
pi_69518001
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:59 schreef Bascule het volgende:

[..]

Heb je gisteren goed opgelet? Wie moest zijn bek houden van de rest? Wilders weer. Op de inhoud van zijn woorden gaan ze niet in.
Zou het niet weerlegbaar zijn dan, naast dat een aaneenschakeling is van drogredenering? Musserts grootste angst was het communisme, idem die van Hitler, en toch weten wij nu dat het communisme inherent zwak was, ondanks dat de sterke staat die rondom het communisme werd opgebouwd, die inherente zwakte nogwel enige decennia heeft weten te verdoezelen.
Idem is ook de Islam zwak, lees dit artikel Zinloos gespartel van puristen, stond afgelopen vrijdag in de VK.
I´m back.
pi_69518011
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik zou de gespeelde verontwaardiging er tenminste minder dik opleggen en gewoon nuchter melden dat je de vergelijking ongepast vindt en melden dat als hij het over het Stockholmsyndroom wil hebben, hij er wat haar betreft geen persoonlijke gevallen bij hoeft te slepen.
Dan scoor je geen punten bij je achterban, die wil dat je Wilders hard aanpakt.
pi_69518022
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef damian5700 het volgende:
Lekker belangrijk! Dit gezever vind ik tien maal erger dan dat gezeik van jan en jolanda (en dat ik haar naam verkeerd spel kan me helemaal gestolen worden).
Dat zegt wel iets over je.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:14:00 #216
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69518066
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zegt wel iets over je.
Wat of welke iets precies, SCH?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:14:28 #217
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_69518082
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Bascule het volgende:

[..]

NRC, de elitekrant die liever nergens over nadenkt als linkse denkbeelden niet altijd houdbaar blijken, citeert hier selectief: daarvoor had Hamer gezegd tegen Wilders: 'denk dáár maar eens over na.' Waarop hij dus zo antwoordde.
Ja, dat had ik per ongeluk verkeerd gequote. Ik was niet aan het begin van de zin begonnen. Maar hoe maakt dat het minder debiel?
Wat een ontzettende clown die gast.

Overigens is het NRC helemaal geen linkse krant. Totaal niet.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:15:56 #218
38496 Perrin
pi_69518123
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:12 schreef Bascule het volgende:

[..]

Dan scoor je geen punten bij je achterban, die wil dat je Wilders hard aanpakt.
Ik weet 't niet hoor, ik zou best GL willen stemmen als ik wat meer de indruk had dat Halsema/GL meer deed dan alleen hysterisch/verontwaardigd stampvoeten om uitspraken van anderen.
pi_69518134
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wat of welke iets precies, SCH?
Dat je dit weer zo relativeert en iets over Jan en Yolanthe belangrijker vindt.
pi_69518224
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:01 schreef qonmann het volgende:

[..]

Vind het ook een vreemde redenatie.
Maar goed, conclusie: zodra Femke (of iemand anders in de kamer) in een debat verwijst naar iemand die geen kamerlid is of deel van de regering zitten ze dus fout, rare redenering.
Femke mag dan ook niet meer uit een krant citeren, want de journalist kan zich ook niet verdedigen.
Opportunisme pur sang, omdat het toevallig een verkrachte vrouw nu betreft.
Neuh... wat er meer speelt is dat Femke een bloedhekel heeft aan Wilders. Dus ze zal alles aangrijpen om hem in de Kamer voor het blok te zetten. Je ziet wel vaker dat de inhoud erg zwak is maar ze toch erg venijnig de argumentatie doortrekt, enkel omdat het Wilders is.
Dat was hier ook het geval.

Die journaliste heeft inderdaad die uitspraken gedaan. Iemand die anders beweert kent het verhaal niet.
Of die journaliste dat nu uit angst heeft gedaan of dat het een soort van Stockhom syndroom is, doet er niet ter zake.
Wilders wilde een voorbeeld aangrijpen om duidelijk te maken dat wij met zijn allen, politiek Den Haag inclusief, een steeds softere houding aannemen ten aanzien van buitenlanders/allochtonen/asielzoekers//geldzoekers/randdebielen. En daar heeft hij een punt. Klaar en duidelijk. Zoals die journaliste zich behoud, zo doet heel nederland het tegenwoordig met onze politieke leiders voorop.
Dat Pechtold en Femke dan Wilders aanvallen of het voorbeeld wel verstandig is, kan ik inkomen. Dat Pechtold en Femke Wilders aanspreken op de feiten die niet zouden kloppen, dikke blunder. Want Wilders had wel gelijk.

Even verder redenerend: Die journaliste maakte zelf veel tam-tam met haar verhaal en sprak openlijk op TV hoe ze dacht over haar verkrachters. Ze slaat er zelfs een slaatje uit middels haar boek. En dat was ook haar bedoeling. Dat betekent dat haar verhaal en mening een publiek goed is. Net zoals Pechtold en Femke publieke uitspraken gebruiken in hun debat.
Dus zodra het om haar portemonnee gaat, mag het. Maar als haar scheve uitspraken bij de kop gepakt worden waar de rest van Nederland lag te slapen, is het te confronterend en is het ineens niet goed. Die journaliste probeert nu te redden wat er te redden valt.
En wellicht zit er voor haar direct een mogelijkheid bij om Wilders zwart te maken. Maar goed, ik ken haar opvattingen over Wilders niet.

eindconclusie: Wilders noemt de vervelende beestjes bij hun naampje en Nederland vind het schokkend. Niets verrassend want dat is namelijk exact de reden waarom Nederland in verval raakt.
Voor iedereen die het niet begrijpt: welterusten
pi_69518311
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Matteüs het volgende:

Wilders wilde een voorbeeld aangrijpen om duidelijk te maken dat wij met zijn allen, politiek Den Haag inclusief, en steeds softere houding aannemen ten aanzien van buitenlanders/allochtonen/asielzoekers//geldzoekers/randdebielen. En daar heeft hij een punt. Klaar en duidelijk. Zoals die journaliste zich behoud, zo doet heel nederland het tegenwoordig met onze politieke leiders voorop.
Gelul van de bovenste plank. Het klimaat is harder dan ooit. Door het maar te blijven roepen is het nog niet waar.

Van die randdebielen klopt wel ja. Daarom wordt de PVV ook zo groot.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:23:04 #222
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69518337
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat je dit weer zo relativeert en iets over Jan en Yolanthe belangrijker vindt.
Ik vind het beiden kleinburgerlijk gezever en dan is de term belangrijk hier volkomen misplaatst.
Maar dit vind ik helemaal een poppenkast omdat de mensen die Wilders een racist, een clown en Hitler vinden nu heel erg zelfgenoegzaam nog eens verkondigen (sowieso elke gelegenheid aangrijpen) dat zij Wilders een racist, een clown en Hitler vinden.
Wat een farce.
pi_69518415
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Gelul van de bovenste plank. Het klimaat is harder dan ooit. Door het maar te blijven roepen is het nog niet waar.

Oke, je hebt dus het debat niet gezien. Je reageert enkel met onderbuik gevoelens en laag geschoold anti-Wilders niveau. Inhoudelijk mis je te veel.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:25:54 #224
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_69518433
Het is een ontzettend kutverhaal. Alsof die journaliste een zachtere houding richting de Taliban heeft doordat de NL politiek zich zacht op zou stellen tegen de islam.

Conclusie: Wilders gebruikt het verhaal van een verkrachte vrouw om zijn punt te maken. Dit is behalve mislukt (zie hierboven) volkomen smakeloos. Vandaar de verontwaardiging. Die heeft helemaal niks met de inhoud te maken.
pi_69518439
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Neuh... wat er meer speelt is dat Femke een bloedhekel heeft aan Wilders. Dus ze zal alles aangrijpen om hem in de Kamer voor het blok te zetten. Je ziet wel vaker dat de inhoud erg zwak is maar ze toch erg venijnig de argumentatie doortrekt, enkel omdat het Wilders is.
Dat was hier ook het geval.

Die journaliste heeft inderdaad die uitspraken gedaan. Iemand die anders beweert kent het verhaal niet.
Of die journaliste dat nu uit angst heeft gedaan of dat het een soort van Stockhom syndroom is, doet er niet ter zake.
Wilders wilde een voorbeeld aangrijpen om duidelijk te maken dat wij met zijn allen, politiek Den Haag inclusief, een steeds softere houding aannemen ten aanzien van buitenlanders/allochtonen/asielzoekers//geldzoekers/randdebielen. En daar heeft hij een punt. Klaar en duidelijk. Zoals die journaliste zich behoud, zo doet heel nederland het tegenwoordig met onze politieke leiders voorop.
Dat Pechtold en Femke dan Wilders aanvallen of het voorbeeld wel verstandig is, kan ik inkomen. Dat Pechtold en Femke Wilders aanspreken op de feiten die niet zouden kloppen, dikke blunder. Want Wilders had wel gelijk.

Even verder redenerend: Die journaliste maakte zelf veel tam-tam met haar verhaal en sprak openlijk op TV hoe ze dacht over haar verkrachters. Ze slaat er zelfs een slaatje uit middels haar boek. En dat was ook haar bedoeling. Dat betekent dat haar verhaal en mening een publiek goed is. Net zoals Pechtold en Femke publieke uitspraken gebruiken in hun debat.
Dus zodra het om haar portemonnee gaat, mag het. Maar als haar scheve uitspraken bij de kop gepakt worden waar de rest van Nederland lag te slapen, is het te confronterend en is het ineens niet goed. Die journaliste probeert nu te redden wat er te redden valt.
En wellicht zit er voor haar direct een mogelijkheid bij om Wilders zwart te maken. Maar goed, ik ken haar opvattingen over Wilders niet.

eindconclusie: Wilders noemt de vervelende beestjes bij hun naampje en Nederland vind het schokkend. Niets verrassend want dat is namelijk exact de reden waarom Nederland in verval raakt.
Voor iedereen die het niet begrijpt: welterusten
Grappig dat er mensen zijn die denken dat de "journaliste" dat niet gezegd heeft.
Oh ja ik denk dat haar boek nu extra gaat verkopen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:27:00 #226
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_69518468
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het beiden kleinburgerlijk gezever en dan is de term belangrijk hier volkomen misplaatst.
Maar dit vind ik helemaal een poppenkast omdat de mensen die Wilders een racist, een clown en Hitler vinden nu heel erg zelfgenoegzaam nog eens verkondigen (sowieso elke gelegenheid aangrijpen) dat zij Wilders een racist, een clown en Hitler vinden.
Wat een farce.
Als een politicus gilt dat hij nooit nadenkt, vind ik hem een clown. Gek hè?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:27:23 #227
38496 Perrin
pi_69518482
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

De enige reden waarom de PVV zo groot wordt, is omdat de oude politiek hen daarvoor de politieke ruimte geeft.

Als je als kiezer alleen uit soft criminelen-knuffelbeleid en pappen-en-nathouden kunt kiezen, dan is het een verademing als er een politicus is die het opneemt voor de brave, werkende burger.
pi_69518498
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Oke, je hebt dus het debat niet gezien. Je reageert enkel met onderbuik gevoelens en laag geschoold anti-Wilders niveau. Inhoudelijk mis je te veel.

Volgens mij heb jij het debat niet gezien. Je zit er zo enorm naast.
pi_69518527
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:23 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wat een farce.
Oh ja, je mag geen kritiek op Wilders hebben. Sorry. Als je niks zegt, zwijg je hem dood. Als je wel iets zegt, vind je hem een clown en een racist en had je je bek moeten houden. Helder.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:28:32 #230
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69518528
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef ErikT het volgende:
Het is een ontzettend kutverhaal. Alsof die journaliste een zachtere houding richting de Taliban heeft doordat de NL politiek zich zacht op zou stellen tegen de islam.

Conclusie: Wilders gebruikt het verhaal van een verkrachte vrouw om zijn punt te maken. Dit is behalve mislukt (zie hierboven) volkomen smakeloos. Vandaar de verontwaardiging. Die heeft helemaal niks met de inhoud te maken.
Ze slaat zelf ook een slaatje uit haar zielige verhaal.
pi_69518552
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef Perrin het volgende:

[..]

De enige reden waarom de PVV zo groot wordt, is omdat de oude politiek hen daarvoor de politieke ruimte geeft.

Als je als kiezer alleen uit soft criminelen-knuffelbeleid en pappen-en-nathouden kunt kiezen, dan is het een verademing als er een politicus is die het opneemt voor de brave, werkende burger.
Al die cliches, man man man
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:29:24 #232
38496 Perrin
pi_69518553
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Yep.. daarom is de gespeelde verontwaardiging van Femke ook zo misplaatst en slaat ze de plank mis. Helaas.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:29:50 #233
38496 Perrin
pi_69518564
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Al die cliches, man man man
Uiteraard met opzet, ik zou zelf nooit PVV stemmen.
pi_69518565
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef ErikT het volgende:
Dat zegt niemand. Wilders grijpt het verhaal van de journaliste aan om een vergelijk te maken. Niemand, zelfs niet Wilders, zegt dat het een een gevolg van het nader is.
Als je zelf de zaken uit de lucht grijpt, of er je eigen versie van maakt, moet je helemaal buiten de discussie blijven. Je bent nu namelijk iets erger aan het doen waar jij Wilders van beschuldigt.
quote:
Ochja. Als dit niet gebeurd was, was die journaliste nog steeds een vrouw die een slaatje slaat uit haar verhaal waar ze ook nog eens 2 petten op zet.
Over smakeloos gesproken.

Moet zeggen dat je het besef en denkvermogen van een pinda hebt.
pi_69518572
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zeker. Ik heb ook weinig op met die mevrouw. Maar daarmee klopt het verhaal van Wilders nog niet.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:31:53 #236
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69518641
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, je mag geen kritiek op Wilders hebben. Sorry. Als je niks zegt, zwijg je hem dood. Als je wel iets zegt, vind je hem een clown en een racist en had je je bek moeten houden. Helder.
Wat jij doet moet je zelf weten. Ik denk dat het reageren in topics met het thema Wilders voor jou vergelijkbaar is als seksuele ontlading.
Zoveel passie en gedrevenheid jij dan tentoon spreidt.
Moet jij helemaal zelf weten.
Dat ik daarover en ook in algemene zin een mening heb moge duidelijk zijn. Dat jij daar kritiek op hebt moet je helemaal zelf weten.
pi_69518655
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Zeker. Ik heb ook weinig op met die mevrouw. Maar daarmee klopt het verhaal van Wilders nog niet.
Klopt 100%
Ga nu je argumenten eens onderbouwen of verlaat de discussie met je linkse onder de maats gezwam.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:33:11 #238
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69518691
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef ErikT het volgende:

[..]

Als een politicus gilt dat hij nooit nadenkt, vind ik hem een clown. Gek hè?
Lekker belangrijk wat jij vindt.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:34:48 #239
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69518763
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik reageerde op de reactie van Erik T en dan met name over zijn conclusie, dus zo moet jij mijn reactie ook beschouwen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:35:32 #240
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69518786
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Yep.. daarom is de gespeelde verontwaardiging van Femke ook zo misplaatst en slaat ze de plank mis. Helaas.
Inderdaad een grote poppenkast.
pi_69518813
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ze heeft niet anders gedaan nu
Dat er losgeld voor haar betaald werd maakte ze ook nog even wereldkundig.
pi_69519556
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Lekker belangrijk wat jij vindt.
Goed bezig damian
pi_69519622
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wat jij doet moet je zelf weten. Ik denk dat het reageren in topics met het thema Wilders voor jou vergelijkbaar is als seksuele ontlading.
Zoveel passie en gedrevenheid jij dan tentoon spreidt.
Moet jij helemaal zelf weten.
Dat ik daarover en ook in algemene zin een mening heb moge duidelijk zijn. Dat jij daar kritiek op hebt moet je helemaal zelf weten.
Ach, jij bent er meer te vinden dan ik. Dus hoe het dan met jouw seksleven zit. Boeiend.

Ik ben geinteresseerd in politiek en het politieke debat en ja, dit soort betogen vind ik onthutsend.

Ik hoop dat Wilders in een regering komt, ben benieuwd hoe hij dan dit soort betogen gaat houden en wat zijn achterban er van vindt.

En of de ontevredenheid onder het volk dan zakt, ik weet wel zeker van niet.
pi_69520225
Hele wilderspreek staat op youtube.

Hij haalde het aan om de verloedering van deze maatschappij aan te geven. Om daar nu iemand die verkracht is voor te gebruiken en die haar gevoelens heeft op geschreven in een boek is triest.

Niemand vind dat de verkrachter ongestraft moet blijven, dat deze vrouw naast dat ze de slechte dingen opnoemt ook over positieve dingen praat mag natuurlijk niet en is verloedering van de maatschappij in de ogen van Wilders.

En daar schiet Wilders finaal mis. Andere meningen en gedachten moeten mogelijk zijn en heeft niks met verloedering te maken. Of moet ik Wilders als voorbeeld van verloedering stellen, omdat ik het in deze zaak niet met hem eens ben?

Verloedering is andere niet in waarde laten. Andere gedachten niet accepteren en uitbannen. En de vrijheden die mensen hebben verworven door andere laten afnemen. Dat is in mijn ogen verloedering.

De punten die hij bijv ook aanhaalde als criminele jongeren die rustig door kunnen gaan. Het sluiten van gevangenissen. En zeggen dat de erge criminaliteit daalt, terwijl veelplegers vrij los lopen. Met al die punten kan ik me prima vinden. Dat is de verloedering van de maatschappij. Deze mensen ontnemen vrijheden van anderer mensen en laten mensen niet in hun waarde. Dat toestaan is voor mij de verloedering.

Daarnaast wil meneer wilders nog simpel de grensen sluiten voor oostblok landen en islamtische/moslim landen. Mensen selectief tegen houden op geloof en afkomst is in mijn ogen pure discriminatie. En daar kan ik weer niet in mee. Elk mens is een individu en moet zo behandeld worden. Als iemand in mijn familie slecht/crimineel is, dan wil ik daar ook niet voor gestraft worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Positive_Thinking op 29-05-2009 12:22:19 ]
pi_69521577
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_69521894
Zijn beste vorm is als hij nergens antwoord op geeft?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:12:21 #247
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69522044
Conclusie: we zijn deze volksnationalist meer dan zat, net zo goed als het witte lompenproletariaat dat schuimbekkend achter 'm aanwaggelt. We kunnen dit volksdeel net zo goed missen als de kudde relmocro's waar het zo schijtbang voor is.

De Noordzee is groot genoeg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:19:30 #248
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69522263
Je ziet de weerstand tegen Wilders ook wel toenemen, zo heb ik het idee. Hij staat in de peilingen rond de 30 à 35 zetels, maar de mensen die achter die andere 115 à 120 zetels zitten krijgen steeds meer het schurft aan hem en zijn immorele waanzin. En het besef dat Wilders niet degene zal zijn die de problemen waar we mee zitten zal kunnen oplossen.

Een gefrustreerd mannetje dat steeds namens De Burger denkt te praten, maar feitelijk alleen wat Tokkies, kaalkoppies en sociaal-gehandicapte blanke internetmannetjes vertegenwoordigt. Het type mensen dat het massaal tof vindt als Wilders een politiek 'punt' maakt (of denkt te maken) over de rug van een verkrachte vrouw.
pi_69522298
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:12 schreef Ringo het volgende:
Conclusie: we zijn deze volksnationalist meer dan zat, net zo goed als het witte lompenproletariaat dat schuimbekkend achter 'm aanwaggelt. We kunnen dit volksdeel net zo goed missen als de kudde relmocro's waar het zo schijtbang voor is.

De Noordzee is groot genoeg.
Waarom gebruik je wij ?
Is iedereen met met je eens ofzo ?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:22:31 #250
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69522351
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef qonmann het volgende:

[..]

Waarom gebruik je wij ?
Zeg je dat ook als Wilders steeds zegt: "De burger is het zat...", "Wij Nederlanders vinden dat...".

Ik ben het trouwens eens met Ringo, dus hij mag bij dezen 'we' zeggen.
pi_69522407
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Pool het volgende:

[..]

Zeg je dat ook als Wilders steeds zegt: "De burger is het zat...", "Wij Nederlanders vinden dat...".

Ja zo denken de communisten ook..wij alleen weten wat goed voor de burger is
vandaar dat ze andersdenkenden het stemrecht ontnemen.
Gevaarlijke gedachtengang
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:25:33 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69522443
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Pool het volgende:

Ook namens mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:26:55 #253
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69522483
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dus je geeft die kritiek ook op Wilders ja? En je vindt de gedachtengang van Wilders dus ook gevaarlijk?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:28:51 #254
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69522546
quote:

[..]

Waarom gebruik je wij ?
Ja. Het wildersiaanse gespuis begint ons de keel uit te hangen. Een door-etterende wond, die stinkt en langzamerhand steeds meer vitale organen aantast. Het wordt tijd dat ze wordt weggesneden, voordat het te laat is.

Nogmaals, dit volksdeel voegt niets toe, het is een ontstoken appendix van maatschappelijk onvermogen. Operatief verwijderen, graag.
pi_69522611
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef Pool het volgende:

[..]

Dus je geeft die kritiek ook op Wilders ja? En je vindt de gedachtengang van Wilders dus ook gevaarlijk?
Wilders wil voor zover ik weet geen mensen de Noordzee in drijven
Ringo wel en je bent het met hem eens..
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:31:50 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69522625
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook namens mij.
idem!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:35:13 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69522730
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:31 schreef Re het volgende:

[..]

idem!
* Isdatzo sluit aan.
Huilen dan.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:38:48 #258
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69522805
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:31 schreef qonmann het volgende:

[..]

Wilders wil voor zover ik weet geen mensen de Noordzee in drijven
Ringo wel en je bent het met hem eens..
Wilders stuurt mensen liever de woestijn in. Ik weet niet waar het prettiger toeven is.

Je snapt de metafoor niet zo goed. Ik (en met mij velen) ben het geschreeuw van de groep Wildersianen meer dan zat. We hebben hun domheid lang genoeg getolereerd en goedgepraat. Het is mooi zo. Twintig, dertig, veertig en voor mijn part vijftig zetels, nu of over een aantal jaren -- het boeit mij niets. We hebben het nog altijd over een minderheid.

Ik buig niet voor deze proleten en hun proletengewoonten. Laat ze hun eigen polderkolonie maar stichten. Plek genoeg in Europa.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:41:30 #259
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69522878
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wilders stuurt mensen liever de woestijn in. Ik weet niet waar het prettiger toeven is.

Je snapt de metafoor niet zo goed. Ik (en met mij velen) ben het geschreeuw van de groep Wildersianen meer dan zat. We hebben hun domheid lang genoeg getolereerd en goedgepraat. Het is mooi zo. Twintig, dertig, veertig en voor mijn part vijftig zetels, nu of over een aantal jaren -- het boeit mij niets. We hebben het nog altijd over een minderheid.

Ik buig niet voor deze proleten en hun proletengewoonten. Laat ze hun eigen polderkolonie maar stichten. Plek genoeg in Europa.
*ook jerruh sluit zich aan bij Ringo*
put
your
clothes
on!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:42:29 #260
38496 Perrin
pi_69522904
quote:

[..]

Wat ben jij intolerant voor andersdenkenden. Precies hetgene dat je Wilders verwijt. Kortom, pot en ketel.
pi_69523070
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat vind ik nou juist heel erg bij de PVV passen. Ik zie mensen van allerlei partijen vaak heel veel kritiek op hun eigen partij geven, of kanttekeningen zetten. Bij de PVV zie je dat zelden en wordt de leider schijnbaar klakkeloos gevolgd. Wat Wilders zegt is welgedaan.

En over het stemrecht ontnemen, als er iemand is, die mensen buitenspel wil zetten dan is het toch echt jouw grote held.
pi_69523138
quote:

[..]

Waarom gebruik je wij ?
Ja, dat mag hij. Net als dat jullie steeds pimpen met 'het volk'. Het volk zijn zeker niet die miljoenen mensen die niks van hem moeten hebben. Het volk zijn zeker niet de mensen die zich vertegenwoordigd voelen door deze rechtse regering. Het volk is ook niet de linkse oppositie. Nee, het volk is alleen maar de groep mensen die een afkeer heeft van Den Haag, altijd boos is en zal blijven en nu de moslims op de korrel heeft om de eigen onvrede op te uiten.
pi_69523178
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:42 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat ben jij intolerant voor andersdenkenden. Precies hetgene dat je Wilders verwijt. Kortom, pot en ketel.
Hij zegt het wat cru, maar dat is wel de taal die de Wildersianen schijnen te begrijpen en waar ze zo op kicken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:54:26 #264
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69523264
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:42 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat is er zo intolerant aan als je zegt dat je het zo onderhand zat begint te worden?
Weet je hoe frustrerend is als je als weldenkend mens je met dozen argumenten probeert iemand te laten zien dat het niet allemaal zo lekker bekt en het dan gewoon niet wil doordringen omdat Wilders toch altijd gelijk heeft?
put
your
clothes
on!
pi_69523343
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:54 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Wat is er zo intolerant aan als je zegt dat je het zo onderhand zat begint te worden?
Weet je hoe frustrerend is als je als weldenkend mens je met dozen argumenten probeert iemand te laten zien dat het niet allemaal zo lekker bekt en het dan gewoon niet wil doordringen omdat Wilders toch altijd gelijk heeft?
Je hebt gelijk, misschien wordt het tijd dat we eens wat meer van ons laten horen. We zijn geen linkse softies die alles ontkennen. Maar we hebben geen zin in die doelloze provocaties en steeds hardere taal om de onderbuik te laten spreken. We willen gewoon met elkaar in een prettig land wonen en we zijn niet overal op tegen. We willen serieus nadenken over problemen, ook over de problemen die Wilders naar voren brengt, die echt niet allemaal onzinnig zijn. Maar het wordt ons bijna onmogelijk gemaakt omdat iedere discussie in de kiem wordt gesmoord en de Wilderianen voortdurend vervallen in cliches en demonisering.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:57:50 #266
188345 Py
op zich
pi_69523363
quote:

[..]

Wilders stuurt mensen irritante, intolerante, onaangepaste kut-straatteroristen liever de woestijn in. Ik weet niet waar het prettiger toeven is.

Ok, forget inhoud. Let's team up and just shout 'nazies raus', that will teach 'm

Links is loosing it has lost it
pi_69523389
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik nou juist heel erg bij de PVV passen. Ik zie mensen van allerlei partijen vaak heel veel kritiek op hun eigen partij geven, of kanttekeningen zetten. Bij de PVV zie je dat zelden en wordt de leider schijnbaar klakkeloos gevolgd. Wat Wilders zegt is welgedaan.

En over het stemrecht ontnemen, als er iemand is, die mensen buitenspel wil zetten dan is het toch echt jouw grote held.
Nee hoor, ik heb het niet over mensen de Noordzee indrijven
Ringo wel en iedereen valt hem bij.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:58:49 #268
38496 Perrin
pi_69523394
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij zegt het wat cru, maar dat is wel de taal die de Wildersianen schijnen te begrijpen en waar ze zo op kicken.
Dat je het met Wilders zijn standpunten en methodes oneens bent, prima. Maar je kunt jezelf dan niet bedienen van dezelfde methodes en type standpunten om hem te bestrijden en ook nog geloofwaardig zijn.

Als je 'virtuele zetels' wilt terugwinnen van hem (en ik vrees straks ook echte zetels), zul je hem toch echt de wind uit de zeilen moeten nemen door te bewijzen dat hij ongelijk heeft of dat de problemen die hij benoemt al op de meest effectieve manier mogelijk worden aangepakt.

Zijn methodiek en manier van argumenteren overnemen is een contraproductief zwaktebod.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:00:44 #269
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69523471
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef Py het volgende:

Ok, forget inhoud. Let's team up and just shout 'nazies raus', that will teach 'm
Huillie.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:02:22 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69523529
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat zegt wel wat over de positie waarin de wilderskliek zich heeft gemanouvreerd.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:04:55 #271
188345 Py
op zich
pi_69523616
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Huillie.
Wie zitten er hier collectief te huilen over 'de verkrachting'?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:06:33 #272
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69523672
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:04 schreef Py het volgende:

[..]

Wie zitten er hier collectief te huilen over 'de verkrachting'?
Wie zitten hier iemand die verkracht is constant voor vieze linkse trut uit te maken sinds Wilders dat ook doet?
put
your
clothes
on!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:06:58 #273
188345 Py
op zich
pi_69523688
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:54 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Nog geen luciferdoosje aan argumenten voorbij zien komen
pi_69523713
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat zegt wel wat over de positie waarin de wilderskliek zich heeft gemanouvreerd.
Het zegt meer over jou..mensen willen afmaken omdat ze het niet met jou eens zijn.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:08:10 #275
188345 Py
op zich
pi_69523719
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Wie zitten hier iemand die verkracht is constant voor vieze linkse trut uit te maken sinds Wilders dat ook doet?

bron? quote?
pi_69523734
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:09:56 #277
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69523783
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef Py het volgende:

[..]

bron? quote?
check FP maar eens. daar staan zat opmerkingen richting het vrouwmensch.
put
your
clothes
on!
pi_69523848
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat je het met Wilders zijn standpunten en methodes oneens bent, prima. Maar je kunt jezelf dan niet bedienen van dezelfde methodes en type standpunten om hem te bestrijden en ook nog geloofwaardig zijn.

Als je 'virtuele zetels' wilt terugwinnen van hem (en ik vrees straks ook echte zetels), zul je hem toch echt de wind uit de zeilen moeten nemen door te bewijzen dat hij ongelijk heeft of dat de problemen die hij benoemt al op de meest effectieve manier mogelijk worden aangepakt.

Zijn methodiek en manier van argumenteren overnemen is een contraproductief zwaktebod.
Je begrijpt de reactie van Ringo toch wel? Dat mensen nu zeggen 'maar ik wil geen mensen de Noordzee indrijven' - dat soort getroll, dat hangt ons de keel uit.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:12:17 #280
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69523866
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.
Mensen de Noordzee indrijven is volgens jou niet vergelijkbaar met mensen buitenspel zetten? Hoe zie jij die Noordzee-participatie dan voor je?
pi_69523869
Ik kan helemaal niets anders, dan Wilders wederom hartstikke gelijk geven.

Ik roep het dan niet hardop, maar denk hetzelfde. Achterlijk dom sujet, die journaliste. Ze vraag er zo'n beetje om. Beetje lopen rechtvaardigen achteraf. Ja, dan is er sprake van het Stockholm-syndroom. En ja, dat is inderdaad treffend voor het moreel verval van tegenwoordig.

Wilders. Ik heb jaren gelachen om die hapsnurker. Maar er komt wel zoveel treffends uit die man's mond, dat ik prompt een berg sympathie voor 'm heb gekregen. En waar het bij Wilders groeiende is, levert de kliek Pechtold-Bos-Halsema-Balkenende het in.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:14:02 #282
188345 Py
op zich
pi_69523932
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

check FP maar eens. daar staan zat opmerkingen richting het vrouwmensch.
Hier niet toch?
pi_69523964
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Mensen de Noordzee indrijven is volgens jou niet vergelijkbaar met mensen buitenspel zetten? Hoe zie jij die Noordzee-participatie dan voor je?
Jij bent nog wel de ergste van die hele Wilders kliek, die anderen zijn tenminste openlijke fascisten.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:15:56 #284
38496 Perrin
pi_69523999
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Dat is wel een (knappe, geef ik toe) verdraaiing van zijn punt.

Wat ik ervan heb begrepen wilde hij de in zijn ogen losgeslagen ''er is geen zwart of wit, alleen grijstinten'-moraal waarbij er altijd maar begrip moet zijn voor iedereen, zelfs voor het meest verwerpelijke gedrag, vergelijken met het Stockholmsyndroom, waarbij slachtoffers ook begrip tonen voor personen die hen afschuwelijk behandelen.

Vrij vergezocht maar hij trekt er toch wel weer de aandacht mee, waarbij hij zelf overkomt alsof hij rotsvast overtuigd is van zijn eigen gelijk en Halsema als stampvoetende toneelspeelster die een persoonlijke afkeer van Wilders heeft.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:16:00 #285
188345 Py
op zich
pi_69524000
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Je begrijpt de reactie van Ringo toch wel? Dat mensen nu zeggen 'maar ik wil geen mensen de Noordzee indrijven' - dat soort getroll, dat hangt ons de keel uit.
Dat is omdat ie zich moet verdedigen tegen die trieste troll-aanvallen op de persoon.
Niet de boel gaan omdraaien nu.
pi_69524026
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij bent nog wel de ergste van die hele Wilders kliek, die anderen zijn tenminste openlijke fascisten.
SCH, wat vind je van mijn filmpje?
pi_69524082
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

SCH, wat vind je van mijn filmpje?
Dat is Fitna 2 toch
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:19:29 #288
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69524113
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:16 schreef Py het volgende:

[..]

Dat is omdat ie zich moet verdedigen tegen die trieste troll-aanvallen op de persoon.
Niet de boel gaan omdraaien nu.
Och, hoe vaak een triggershot wel niet van die troll-aanvallen over zich heen krijgt als marokkanenn weer es iets hebben gedaan (terwjil het nota bene een turk is)...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:20:00 #289
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_69524129
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef damian5700 het volgende:
Hoe zie jij die Noordzee-participatie dan voor je?
Mensen zelf hun boten laten bouwen. De zee opduwen, mandje brood mee en dan maar richting IJsland. Die lui hebben nog iets goed te maken. Bovendien zijn het zuivere Germanen, ze zullen hun broeders met open armen ontvangen.
pi_69524143
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Mensen zelf hun boten laten bouwen. De zee opduwen, mandje brood mee en dan maar richting IJsland. Die lui hebben nog iets goed te maken. Bovendien zijn het zuivere Germanen, ze zullen hun broeders met open armen ontvangen.
Wel oud brood toch?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:20:35 #291
38496 Perrin
pi_69524144
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Die begrijp ik zeker, maar ik denk dat deze (duidelijk gefrustreerde) reactie vooral voortkomt uit de volkomen ineffectieve aanpak van Wilders en zijn standpunten door de oude politiek.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:21:45 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69524190
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat ik ervan heb begrepen wilde hij de in zijn ogen losgeslagen ''er is geen zwart of wit, alleen grijstinten'-moraal waarbij er altijd maar begrip moet zijn voor iedereen, zelfs voor het meest verwerpelijke gedrag, vergelijken met het Stockholmsyndroom, waarbij slachtoffers ook begrip tonen voor personen die hen afschuwelijk behandelen.

Vrij vergezocht maar hij trekt er toch wel weer de aandacht mee, waarbij hij zelf overkomt alsof hij rotsvast overtuigd is van zijn eigen gelijk en Halsema als stampvoetende toneelspeelster die een persoonlijke afkeer van Wilders heeft.
Dan nog heeft hij zijn muil te houden om er een politiek punt mee te willen scoren, dat het klootjesvolk het blijkbaar alleen maar tof vindt zegt dus meer over zijn aanhangers
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:21:46 #293
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69524193
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar let even op als je die quote van ringo, die jij zo bejubelt, een klein beetje aanpast:
quote:
Ja. Het moslim gespuis begint ons de keel uit te hangen. Een door-etterende wond, die stinkt en langzamerhand steeds meer vitale organen aantast. Het wordt tijd dat ze wordt weggesneden, voordat het te laat is.

Nogmaals, de moslims voegen niets toe, het is een ontstoken appendix van maatschappelijk onvermogen. Operatief verwijderen, graag.
En:
quote:
Ik (en met mij velen) ben het slachtofferschap en intolerantie van de groep moslims meer dan zat. We hebben hun domheid lang genoeg getolereerd en goedgepraat. Het is mooi zo, het boeit mij niets. We hebben het nog altijd over een minderheid.

Ik buig niet voor deze proleten en hun proletengewoonten. Laat ze hun eigen moslimkolonie maar stichten. Plek genoeg in Europa.
Het is niet gek dat Perrin vervolgens reageert met:
quote:
Dat jij met een nietszeggende repliek komt die hierop totaal niet ingaat is vervolgens wel weer typerend SCH.
pi_69524212
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is Fitna 2 toch

Klopt. Ik heb beslag weten te leggen op een voormontage. Gelukkig is Widlers er retorisch op vooruit gegaan, en is ook de muzikale ondersteuning beter te pruimen.
pi_69524221
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ach, kom op. Ik een adem gaat ie weer verder over de verschrikkelijke Islam enz enz.
En Wilders is nu niet bepaald iemand die denkt in nuancerende grijstinten. Tenminste, zo zie ik het. Net als die Femke Halsema. Ook zo'n zwart-wit denkertje, maar dan de andere kant op.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:22:57 #296
188345 Py
op zich
pi_69524230
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:19 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Och, hoe vaak een triggershot wel niet van die troll-aanvallen over zich heen krijgt als marokkanenn weer es iets hebben gedaan (terwjil het nota bene een turk is)...
Tis nie eerluk

Ik denk dat Trigger en ik qua gedachtengoed niet zo ver van elkaar verwijderd zitten als het aan de oppervlakte in eerste instantie lijkt.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:23:09 #297
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69524241
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou. Jouw denkwijze is zonder nadere toelichting glashelder.
pi_69524252
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef Chooselife het volgende:
Wilders. Ik heb jaren gelachen om die hapsnurker. Maar er komt wel zoveel treffends uit die man's mond, dat ik prompt een berg sympathie voor 'm heb gekregen. En waar het bij Wilders groeiende is, levert de kliek Pechtold-Bos-Halsema-Balkenende het in.
Treffends? Ja, goedkoop scoren over de rug van anderen, dat kan Wilders als de beste, en de kliek Pechtold-Bos-Halsema-Balkenende doen daar niet aan mee, omdat die hun medemens wél respecteren.

Maar ja, als jij dat als een positief punt van Wilders ziet...
pi_69524264
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb beslag weten te leggen op een voormontage. Gelukkig is Widlers er retorisch op vooruit gegaan, en is ook de muzikale ondersteuning beter te pruimen.
Ik geil op uniformen dus ik ben er heel blij mee
pi_69524303
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Maar let even op als je die quote van ringo, die jij zo bejubelt, een klein beetje aanpast:
[..]

En:
[..]

Het is niet gek dat Perrin vervolgens reageert met:
[..]

Dat jij met een nietszeggende repliek komt die hierop totaal niet ingaat is vervolgens wel weer typerend SCH.
Ringo heeft het vooral ook over types zoals jij, die altijd maar weer uit de onderbuik diarreren hier en de islam de schuld van alles geven. Er is nog wel een plekje in het bootje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')