quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ook bij Monaco-Tsonga: "Kijk naar die kleine pasjes bij Monaco. Da's een van zijn kwaliteiten."
![]()
Dit wordt een toppertje hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:27 schreef wimderon het volgende:
'Ja, echt hoor, ik denk dat het Franse publiek niet begrijpt dat je een speler die in een flow zit niet te veel moet aanmoedigen'
Freelance neem ik aan. Al die commentatoren zitten daar freelance.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef marcodej het volgende:
Zit Edje bij Eurosport tegenwoordig? Had hem vanmiddag even opstaan, maar heb hem toen niet gehoord?
Die tweede foto.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:18 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cuil voor de ingewijden trouwens
Oké, ik ben overtuigd. Ik neem alles terug wat ik over hem heb gezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef wimderon het volgende:
Hij kan alles, Edje Kadetje![]()
[ afbeelding ]
Ellen Hoog vind ik wel leuk. Die Fatima vind ik zo verschrikkelijk, maar haar arrogante hoofd en irritante stem.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef NY_Giant het volgende:
[ afbeelding ]
De ouwe snoeperd zit achter Ellen Hoog aan...
Ja, je hebt gelijk. Ik neem nu weer terug dat ik net zei dat ik alles terugneem wat ik over hem heb gezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
De meest vreselijke commentator op de Nederlandse tv. Vrijwel iedereen vind hem zeer irritant en Eurosport neemt hem gewoon aan...![]()
Topic idee is wel leuk om die ongelooflijke uitspraken van hem neer te zetten.
Ach, zo erg vind ik hem niet. Sommige quotes zijn ook niet helemaal correct.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
De meest vreselijke commentator op de Nederlandse tv. Vrijwel iedereen vind hem zeer irritant en Eurosport neemt hem gewoon aan...![]()
Topic idee is wel leuk om die ongelooflijke uitspraken van hem neer te zetten.
Te danken? Niet te wijten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
''Haas heeft al die blessures natuurlijk deels aan zichzelf te danken''
Om vervolgens een vergelijking te trekken tussen Chardy en Haas; allebei dezelfde lengte maar Haas is zwaarder.
Ja, precies. "En hij denkt nu 'Kom maar op, mannetje'." Een debiel denkt zoiets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef XL het volgende:
Oh ja, en uiteraard weet Edje ook altijd precies wat er in spelers omgaat
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. "En hij denkt nu 'Kom maar op, mannetje'." Een debiel denkt zoiets.
Of Eurosport-bazen hebben hem na het lezen van dit topic ontslagenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Zal die dit forum ook lezen? Heb hem al tijdje niet gehoord..
Vandaag deed hij Cibulkova - Szavayquote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Zal die dit forum ook lezen? Heb hem al tijdje niet gehoord..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef XL het volgende:
Wat ik storend vind is dat hij nooit over de wedstrijd praat. De hele rally houdt hij zijn bek (dat is overigens prima hoor) maar vervolgens komen er wat euforische metaforen uit. Het raakt kant noch wal, alsof je naar Evert ten Napel zit te luisteren..... en als er iets slecht is....
Dat weet Evert ook altijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef XL het volgende:
Oh ja, en uiteraard weet Edje ook altijd precies wat er in spelers omgaat
dank dank dankquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
EDJE ! EDJE ! EDJE ! EDJE !
ONEEEEEEE HUNNNDREEEED AAAAND EDJE !!!
quote:"Zo'n passing is altijd lastig hier. Op gravel, op Roland Garros kan je glijden. Hier loop je op eieren...op glas... zo ta-ta-ta-ta-ta. Moeilijk!"
quote:moest de kelder van zijn lichaam in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |