huiddonorquote:
Burgerluchtvaartbeveiliging.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef DeeCruise het volgende:
Wat voor functie was het?
Ik ben geen feyenoorder.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:19 schreef wise het volgende:
haha, een havenarbeider
tss, dan boeit die tatoeage toch helemaal nietquote:
quote:
gelukkigquote:
Maar je was niet zo slim om naar die sollicitatie met lange mouwen te gaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef cheqy het volgende:
Ze vonden dat ik veiligheid en vertrouwen naar passagiers moest uitstralen en met een tattoo gaat dat niet. Kom op zeg, ik zie er niet uit als een Hells Angel. Lange mouw en niemand die dat ziet.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef cheqy het volgende:
Ze vonden dat ik veiligheid en vertrouwen naar passagiers moest uitstralen en met een tattoo gaat dat niet. Kom op zeg, ik zie er niet uit als een Hells Angel. Lange mouw en niemand die dat ziet.
Foto van de tattoo in kwestie? Als het nu om sleeves gaat of een schokkende afbeelding kan ik het me ergens wel voorstellen nl.quote:
Het was geen sollicitatie voor een managementfunctie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Maar je was niet zo slim om naar die sollicitatie met lange mouwen te gaan?
Had je niet eens een pak aan dan?
Een oude indiaan en een wolfenkop. Niks schokkends.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Foto van de tattoo in kwestie? Als het nu om sleeves gaat of een schokkende afbeelding kan ik het me ergens wel voorstellen nl.
Die gekke Norris mocht willen dat ie op mij leek.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Op de foto in je fotoboek lijk je een beetje op Chuck Norris. Die solliciteert niet, maar heeft personeel in dienst die alle uitnodigingen van bedrijven om voor hen te komen werken ordent.
Voor geen enkele sollicitatie is het geoorloofd op kortgemouwd te verschijnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het was geen sollicitatie voor een managementfunctie.
Ja zo had ik laatst zelfs de Ka van de buurvrouw moeten lenen, omdat ik het zelf niet zo gepast vond om met m'n vaders BMW X5quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef mafkees01 het volgende:
OH epic fail. Weer wat geleerd dus. Dan doe je lange mouwen aan!
Ik had vanmiddag een sollicitatie omtrent mijn afstudeerstage. Ik draag ALTIJD een armbandje. Voor de sollicitatie deed ik hem ff af. Anders ziet het er zo patserig uit... Better safe then sorry!
Weer wat geleerd
En zeker als je weet dat je tattoo's hebt... Zijn genoeg bedrijven die representatieve mensen zoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Voor geen enkele sollicitatie is het geoorloofd op kortgemouwd te verschijnen.
Behalve als het 30+ graden is.
Waar staat dat? Je moet dat per functie bekijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Voor geen enkele sollicitatie is het geoorloofd op kortgemouwd te verschijnen.
Behalve als het 30+ graden is.
Dat noem je savoir-vivre, decorum.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar staat dat? Je moet dat per functie bekijken.
Ben jij scheel of zo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:14 schreef Rev- het volgende:
In een T-shirt solliciteren, was het voor vuilnisman ofzo?
Indien goede reden lijkt mij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef mafkees01 het volgende:
Maar gast: Dat zie je zelf toch ook wel? Ik snap ook wel dat sommige daar vooroordelen over hebben. Net als piercings door je neus, lip of oren? Laat je die wel zitten dan?
Die doe j ook uit! Ik vind korte mouwen sowieso niet echt fris. Beter ff lange mouwen. Gewoon ff op safe spelen
Maar iig: als je bent aangenomen kunnen ze je toch niet meer wegtrappen?
Was toch pasgeleden hier een discussie over en toen waren er een paar mensen die het belachelijk vonden dat o.a. jij en ik hier zo over dachten. Nou hier hebben we het voorbeeld. Sla um op in je bookmarks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef boskameel het volgende:
En mensen maar blijven zeggen dat een tattoo niet van invloed is bij dergelijke dingen zoals carrière.
Die langharige dude die van de mevrouw van het reïntegratiebureau zijn lange haren moest afknippen, omdat ze anders niks voor hem kon doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was toch pasgeleden hier een discussie over en toen waren er een paar mensen die het belachelijk vonden dat o.a. jij en ik hier zo over dachten. Nou hier hebben we het voorbeeld. Sla um op in je bookmarks.
Overigens vind ik het wel sneu....
Ze vinden je geschikt maar wijzen je af op uiterlijk
Maar goed. Waar heb je die tattoos dan (onderarm ? ) en waarom had je je niet van tevoren bedacht om een net lang hemd aan te trekken. Je weet dat sommigen daar over vallen....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Die langharige dude die van de mevrouw van het reïntegratiebureau zijn lange haren moest afknippen, omdat ze anders niks voor hem kon doen.
Het topic:quote:
verdomdquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Op de foto in je fotoboek lijk je een beetje op Chuck Norris. Die solliciteert niet, maar heeft personeel in dienst die alle uitnodigingen van bedrijven om voor hen te komen werken ordent.
Ik ben gisteren wel speciaal naar de kapper geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Het topic:
Geweigerd voor een baan omdat ik lang haar heb!
Saillant detail: het ging hierin ook om een beveiliger.
Het zijn mijn poten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |