Hoor je rekening mee te houden. Vrouwen mogen ook lang haar in de beveiliging dus mannen ook. Klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef fruityloop het volgende:
Het is ook handig om aan te trekken tijdens een schermutseling, dus geen terechte klacht imho..
QFTquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef afcajos het volgende:
Laat dit een les zijn voor al dat langharige hippietuig: JA UITERLIJK IS WÉL BELANGRIJK.
Doorgaans werken die ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
QFT
Ik zie soms mensen waarvan ik denk: geen werkgever zal je willen aannemen. Rare gothics enzo
.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef afcajos het volgende:
Laat dit een les zijn voor al dat langharige hippietuig: JA UITERLIJK IS WÉL BELANGRIJK.
Dit is een voorbeeld van positieve disciminatie? een groep die tijdelijk voorgetrokken wordt?quote:[b]Mooie is dat er een hoop Turken en Marokkanen stonden die er onverzorgd uit zagen maar wel serieus werden genomen.
Niet in mijn regio helaas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef Koekz het volgende:
Kom maar bij ons werken met je mooie lange haren.
http://www.trigion.nl
Zolang het er verzorgt uitziet is er niets mis mee. Die trut moet zich niet aanstellen.
Mij vergelijken met een hippie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef afcajos het volgende:
Dat denk ik ook van negers.. Rare zwartenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
QFT
Ik zie soms mensen waarvan ik denk: geen werkgever zal je willen aannemen. Rare gothics enzo
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen met lang haar
Verkapt: Ik wil een meisje zijn- figuren.
ZIet er ook echt gevaarlijk uit ja. 1 ruk aan die bos haren en de bouncer ligt te gillen van de pijn voor de deur.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
En dan van die langharige stinkalto's.: "ja maar ja maar, ik ben tenminste mezelf!!11 het gaat om de binnenkant!!![]()
"
Ja zo blijf je zwakzinnig, en kom je nooit aan een degelijke baan.
Post eens een foto van jezelf dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Niet in mijn regio helaas.
[..]
Mij vergelijken met een hippie?Zal vanwege mijn politieke standpunten ook moeilijk gaan.
Zeg dat maar eens tegen hem...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen met lang haar
Verkapt: Ik wil een meisje zijn- figuren.
ZIet er ook echt gevaarlijk uit ja. 1 ruk aan die bos haren en de bouncer ligt te gillen van de pijn voor de deur.
Hihihihiihihihihihihihihihi.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:53 schreef Gorill0r het volgende:
wel serieus werden genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |